Mies kosi ja perui sitten kaiken...

Pahimpia päiviä:(

Olemme 30-kymppisiä molemmat ja seurustelleet parisen vuotta. Mies kosi muutama pvä sitten ja tästä pvän päästä tulikin toisiin ajatuksiin ja sanoi ettei pystykään...aikaisemmin olin vastannut miehen kosintaan että "Tämä on yksi elämäni onnellisimmista päivistä."

Miten joku jota olen rakastanut yli kaiken 2 vuotta voi tehdä näin minulle?

Olimme siis puhuneet naimisiinmenosta puoli vuotta ja mies tiesi että luonnollisesti tämän ikäisenä naisena ja muutenkin vakaumukseni mukaan en halua loputtomasti seurustella, vaan päättää mieluummin että jatketaanko yhdessä loppuelämän/erotaanko.

Koko ajan tolkutin miehelle, että erotaan vaan jos häntä ahdistaa...en halua ketään pakottaa naimisiin...ainoastaan jatkaa elämääni ja nauttia siitä joko yksin/miehen kanssa...nyt ei sitten olla kosijan kanssa oikein puheväleissä...

Mitä teen?

38

4497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meiän ukkeli

      Itse tiedät parhaiten miten eteenpäin? Puoliskosi varmaan rakastaa, mutta pelkää avioliiton jotenkin muuttavan suhdettanne huonompaan suuntaan? Niinhän miehille aina pelotellaan..

    • Pahimpia päiviä:(

      Niin, keskusteluhan se on kaiken a ja o aina...nyt tuntuu vaan niin pahalta tuo miehen teko, että en pysty oikein hänen kanssa puhumaankaan mitään:(

      • Särkyvää 74

        Täällä myös vähän sama tunnelma. Mies ehdotti avoliittoa ja perui kahden päivän kuluttua.. Jotenkin ihan turta olo. Mut me selvitää, tästäkin. :)


      • Ei pakottamalla.....
        Särkyvää 74 kirjoitti:

        Täällä myös vähän sama tunnelma. Mies ehdotti avoliittoa ja perui kahden päivän kuluttua.. Jotenkin ihan turta olo. Mut me selvitää, tästäkin. :)

        Olette länkyttäneet liikaa siitä naimaannaimaan papin kautta, että miehet reagoivat kosimalla ja onneksi tulemalla viisaisiin ajatuksiin ja perumalla.

        Ihan oikein teille.

        Miestä ei saa ahdistaa. Ette jättäneet kosinnan iloa miehelle itselleen, että se olisi tullut sponttaanisti heidän sydämestään.

        Vaihtakaapa miehiänne hölmömpiin ja jatkakaa usutustanne.


      • sitoutumiskammoinen1
        Ei pakottamalla..... kirjoitti:

        Olette länkyttäneet liikaa siitä naimaannaimaan papin kautta, että miehet reagoivat kosimalla ja onneksi tulemalla viisaisiin ajatuksiin ja perumalla.

        Ihan oikein teille.

        Miestä ei saa ahdistaa. Ette jättäneet kosinnan iloa miehelle itselleen, että se olisi tullut sponttaanisti heidän sydämestään.

        Vaihtakaapa miehiänne hölmömpiin ja jatkakaa usutustanne.

        Voihanhan se olla välillä nainen, jota kositaan, joka ei sitten suostukaan vaan lähtee omille teilleen. Minä olen vesimies ja erittäin sitoutumiskammoinen ihminen ja olen saanut tämän kuluneen vuoden aikan 3 kosintaa eri miehiltä ja lähtenyt kohta sitten omille teilleni kuten tein tänäänkin tälle nykyiselle miesystävälleni...hyvän suhteen pilaa se , että toinen haluaa laittaa minut häkkiin, josta olen vasta vuosi sitten päässyt ulkoilmaan räpyttelemään siipiäni...


      • Kosija arvostaa
        Ei pakottamalla..... kirjoitti:

        Olette länkyttäneet liikaa siitä naimaannaimaan papin kautta, että miehet reagoivat kosimalla ja onneksi tulemalla viisaisiin ajatuksiin ja perumalla.

        Ihan oikein teille.

        Miestä ei saa ahdistaa. Ette jättäneet kosinnan iloa miehelle itselleen, että se olisi tullut sponttaanisti heidän sydämestään.

        Vaihtakaapa miehiänne hölmömpiin ja jatkakaa usutustanne.

        Ihmettelen näitä nykyajan miehiä. Nainen on miehelle pelkkää lihaa, johon puretaan seksuaaliset paineet ja ilmainen palevelijatar, joka tiskaa, imuroi ja kokkaa. Ja kosittuaan alkaa tällä vässykällä nousta mielessä paniikki. Olisi niin kiva säilyttää tällainen avosuhde, pitää tätä nykyistä varalla ja siinä sivussa silmäillä, jos jotain tiukempaa olisi saatavilla. On siinäkin "mies".

        Olen perheeni ainoa tytär ja kun aikoinaan vein poikaystäväni kotiini huoneeseeni yöksi, kysyi isäni aamukahvilla uudelta "sulholta", koska hän aikoo kihlata minut ja milloin häät ovat. Että meidän tytön kamarissa käydään vain ja ainoastaan vakavin aikein. Poikaystäväni totesi vuosien päästä, ettei ole eläissään törmännyt sellaiseen mafiaan kuin minun sukuni. Siitä meni vajaa vuosi, kun olimme kihloissa ja puolitoista vuotta, kun olimme naimisissa. Ja mieheni siis todella pakotettiin naimisiin kanssani sukuni toimesta, mutta hyvin on vastuunsa jo vuosikymmenet kantanut.

        Suomalaiset naiset ovat liian helppoja nakkeja, eivätkä isät ja veljet enää laita näitä hamesankareita selkä seinää vasten. Avoliitto ja siinä tehtävät lapset palvelevat vain miesten itsekkyyttä ja me naiset hellämielisyyttämme kuvittelemme, että emme ole ansainneet muuta kuin tätä kynnytmattona oloa. Odotellaan ikään kuin armopaloina, että arvon herran omatunto alkaisi au-lasten viettomien katseiden edessä kolkuttaa tai metsästysvaisto hiipua tai kalju laajeta siinä määrin, että älyää meitä kosia.

        Nyt siskot piparipurkin kansi kiinni ja tiukasti ellei hääkellojen kuminaa ole satavarmasti tiedossa. Tervekätinen nainen ei miestä välttämättä tarvitse, sehän tiedetään. Suomalaiset naiset, arvostakaa itseänne!


      • ÄLLITÄLLI
        Kosija arvostaa kirjoitti:

        Ihmettelen näitä nykyajan miehiä. Nainen on miehelle pelkkää lihaa, johon puretaan seksuaaliset paineet ja ilmainen palevelijatar, joka tiskaa, imuroi ja kokkaa. Ja kosittuaan alkaa tällä vässykällä nousta mielessä paniikki. Olisi niin kiva säilyttää tällainen avosuhde, pitää tätä nykyistä varalla ja siinä sivussa silmäillä, jos jotain tiukempaa olisi saatavilla. On siinäkin "mies".

        Olen perheeni ainoa tytär ja kun aikoinaan vein poikaystäväni kotiini huoneeseeni yöksi, kysyi isäni aamukahvilla uudelta "sulholta", koska hän aikoo kihlata minut ja milloin häät ovat. Että meidän tytön kamarissa käydään vain ja ainoastaan vakavin aikein. Poikaystäväni totesi vuosien päästä, ettei ole eläissään törmännyt sellaiseen mafiaan kuin minun sukuni. Siitä meni vajaa vuosi, kun olimme kihloissa ja puolitoista vuotta, kun olimme naimisissa. Ja mieheni siis todella pakotettiin naimisiin kanssani sukuni toimesta, mutta hyvin on vastuunsa jo vuosikymmenet kantanut.

        Suomalaiset naiset ovat liian helppoja nakkeja, eivätkä isät ja veljet enää laita näitä hamesankareita selkä seinää vasten. Avoliitto ja siinä tehtävät lapset palvelevat vain miesten itsekkyyttä ja me naiset hellämielisyyttämme kuvittelemme, että emme ole ansainneet muuta kuin tätä kynnytmattona oloa. Odotellaan ikään kuin armopaloina, että arvon herran omatunto alkaisi au-lasten viettomien katseiden edessä kolkuttaa tai metsästysvaisto hiipua tai kalju laajeta siinä määrin, että älyää meitä kosia.

        Nyt siskot piparipurkin kansi kiinni ja tiukasti ellei hääkellojen kuminaa ole satavarmasti tiedossa. Tervekätinen nainen ei miestä välttämättä tarvitse, sehän tiedetään. Suomalaiset naiset, arvostakaa itseänne!

        "Koskija arvostaa". Olet sinä kyllä täysin pumpulissa kasvatettu, mennyt suoraan naimisiin äidin ja isin helmoista. Etkä sinä tiedä, että se papin aamen ei takaa uskollisuutta, rehellisyyttä, isää/äitiä lapsille? Voi jessus, miten joku (vaikka olisi jo vanhakin) voi olla noin tyhmä ja kuvitella, että VAIN avoliitossa petetään?? vuosi on 2012 ja elät kuin pimeällä keskiajalla. Maailma on muuttunut mummuseni.


      • Analytico

        Niinpä! Kahden kauppa... siis kahden.
        Miksi niiiiin ko vasti tuot esiin oma egoasi? "minä minä minä...."
        ".. tehdä MINULLE..."
        Olisikohan kosijasi ehkä jo kosinnan jälkee, tai aikana humannut jotain...?
        Eikös hänelläkin ole se oikeus Harkintaan? Kuten sinullakin!
        Erityisesti Naiset vedättävät sillä "naimisiin menon ajatuksella"
        Miksi kummassa kahden tosissaan toistensa kanssa olemaan haluavien olisi kuunneltava jonkun ns papin hölöpötystä? Tai raastuvan määräämää vihkijää?
        Eikös se ole heidän kahden välinen asia? Jos siis MOLEMMAT niin haluavat - vapaasti - OK. Kunnioittaako tällaiset 'vaatimukset' toisen itsenäistä päätäntävaltaa?


      • Mummunen vastaa
        ÄLLITÄLLI kirjoitti:

        "Koskija arvostaa". Olet sinä kyllä täysin pumpulissa kasvatettu, mennyt suoraan naimisiin äidin ja isin helmoista. Etkä sinä tiedä, että se papin aamen ei takaa uskollisuutta, rehellisyyttä, isää/äitiä lapsille? Voi jessus, miten joku (vaikka olisi jo vanhakin) voi olla noin tyhmä ja kuvitella, että VAIN avoliitossa petetään?? vuosi on 2012 ja elät kuin pimeällä keskiajalla. Maailma on muuttunut mummuseni.

        Noh, noh. Äläpäs nyt kiivastu. Meikämummo on tullut jo siihen ikään, ettei tällaiset rakastumis-/pettämiskuviot enää ollenkaan hätkäytä. Yleensä molemmat pettävät, oli suhde millainen hyvänsä. Eikä isänikään ollut mikään eilisen teeren poika, vaan tiesi kyllä sukupuolensa aseman suomalaisessa perhe- ja yhteiskuntamuodossa.

        Kyse on siitä, että tänä päivänä nainen saa Suomessa huonompaa palkkaa, huonomman eläkkeen (äitiyslomat ja hoitovapaat syövät eläkkeen loppusummaa) ja tekee kahta työpäivää (yksi töissä, yksi kotona). Naisen elämä _ei_ ole tullut 2000-luvulle, arvoisa nuori vastaaja.

        Nainen voi suojata omaa ja lastensa juridista ja taloudellista asemaa vain ja ainoastaan avioliitolla. Sillä kun kaksi avoliittolaista asuu yhdessä ja mies hankkii omaisuutta omiin nimiinsä (näin ne ketaleet yleensä tekevät), on nainen heikoilla erotilanteessa. MUTTA avioliittossa oleva nainen saa miehen nimissä olevasta omaisuudestakin tasinkoa erotilanteessa, kun potkaisee sihteeriä höyläävän häntäheikkinsä pellolle.

        Papin aamen turvaa naiselle ja lapsille ihmisarvoista elämää - vain typerä nainen antaa "rakkauden" nimissä huijata itseään. That's the point.


      • nainen xxxxx
        sitoutumiskammoinen1 kirjoitti:

        Voihanhan se olla välillä nainen, jota kositaan, joka ei sitten suostukaan vaan lähtee omille teilleen. Minä olen vesimies ja erittäin sitoutumiskammoinen ihminen ja olen saanut tämän kuluneen vuoden aikan 3 kosintaa eri miehiltä ja lähtenyt kohta sitten omille teilleni kuten tein tänäänkin tälle nykyiselle miesystävälleni...hyvän suhteen pilaa se , että toinen haluaa laittaa minut häkkiin, josta olen vasta vuosi sitten päässyt ulkoilmaan räpyttelemään siipiäni...

        Sama täällä . Mies kosi mutta vastasin kieltävästi . En missään nimessä halua naimisiin . Seurustella voin mutta haluan asua omassa asunnossa yksin . En ole koskaan ollut naimisissa .


      • nainen kaukaa ulkoma

        MIKSI PITÄS MENNÄ NAIMISIIN ? Eikö muuten voi elää onnellista elämää ? Minä en aio ikinä mennä naimisiin .


      • Pahimpia päiviä:(
        Särkyvää 74 kirjoitti:

        Täällä myös vähän sama tunnelma. Mies ehdotti avoliittoa ja perui kahden päivän kuluttua.. Jotenkin ihan turta olo. Mut me selvitää, tästäkin. :)

        Ei ole totta, voimia sinulle...näköjään meitä on monta miehistä kärsivää :D Onneksi minullakin on muutakin elämää kuin tämä suhde, niin kuin ilmeisesti sinullakin.


    • No mene mun kanssa naimisiin.? Mä en peru!

    • voivoi-

      Kuulostaa siltä, että miehesi kyllä rakastaa sinua, ei kukaan muuten kosisi, vaikka sitten kokikin epävarmuutta sen jälkeen. Tuollainen hetkeä jälkeen tuleva epävarmuus voisi liittyä siihen että hän on tuntenut jonkinlaista painetta kosia juuri silloin.

      Ehkä asiasta keskustelu ja toisen ymmärtäminen kaikesta huolimatta voisi olla hyvä ratkaisu. Voihan olla, että miehesi tarvitsee sen verran aikaa, että voi kokea itsensä varmaksi naimisiin menosta, vaikka varmasti tietääkin toiveesi.

    • et päätä yksin

      Voi että sinä olet rakastanut ja mies ei, huomasi vain ettei haluakkaan naimisiin juuri sinun kanssa. Ja vaikka mies tietäisi että luonnollisesti sinun ikäinen haluaa naimisiin, et voi pakottaa ketään. Ja nyt heräsi kysymys KUMPI TEISTÄ ON NAIMISIIN MENOSTA PUHUNUT ? Olisko niin, että sinä olet puhunut = painostanut ja toinen ollut hiljaa ?

    • HappyMarried

      Kuulostaa tutulta. Entinen ex-tyttöystävä hölisi koko aika naimisiinmenosta joten löin jarrua ja vaihdoin naista. Syynä oli että tämä ex ei tuntunut oikealta kumppanilta loppuelämäksi vaikka yhteisiä lapsia jo olikin. Nyt onnellisesti naimisissa ja molempien yhteisestä tahdosta ilman painostusta.

      • Menit sitten

        kuitenkin lapsia tekemään sen kanssa? Kaikenlaisia idiootteja täälläkin pyörii...


    • HappyMarried

      Itseasiassa tehnyt useammankin kanssa joten potkua löytyy nyyteistä ja lompakko on leveä kuin suklaata imevän sohvaperunan perä.

      • hegohego

        Haahhaaaaaaaaaa, sinä ja sun tyhjät pussis (rahapussi ja ne toiset). Mä en huolisi tommoista "viljelijää" mistään hinnasta. Voi sun vaimoparkaa!


      • lompakkopompakko

        Olisin kiitollinen jos kaltaisesi mies häipyy, että nyytit ja lompsa... voi kääk! =d


    • wanhatHyvätAjat

      Eikö loppuelämän yhdessä viettäminen onnistu ilman naimisiin menoa? ...no onnistuuhan se, joten naimisiin menemiselle on oltava joku muu syy.

      Sanoit, ettet "vakaumuksesi" perusteella halua seurustella lopun elämääsi. Vakaumus on kai useimmiten jokin uskonto, joten voisiko siitä luopuminen helpottaa elämää?

      Avioliitto on ensisijaisesti kahden ihmisen välinen taloudellinen sopimus (lain määrämä elatusvelvollisuus jne) ja toissijaisesti se on muinaisten tapojen mukaan osoitus muulle yhteisölle, etteivät nämä kaksi (tai muinoin, nainen ei ole) enää vapaata riistaa. Nyt kuitenkin eletään tasa-arvoa, eikä kukaan voi sinua tahtomattasi ottaa (ainakaan syyllistymättä rikokseen, jota avioliitto ei ehkäise).

      Miksi haluat ehdottomasti juuri naimisiin? ...ja sama kysymys toisin päin miehellesi, miksi hän ei halua tai pelkää sitä?

      Onko kummallakin vääristynyt käsitys siitä mitä se tarkoittaa?

    • markrossi

      Olen aina inhonnut kun joku leikkii toisen tunteilla! Aina pitää olla rehellinen mitä hakee ja mitä toiselle lupaa, eli pidä sanoa mitä ei tarkoita! Uskonnon kanssa minusta tässäkään asiassa ei ole mitään tekemistä, vain ja ainostaan munattoman miehen leikistä!

      • wanhatHyvätAjat

        Jos tosiaan on käynyt niin, ettet sinä tai sosiaaliset paineet (uskonto, yhteisön odotukset, vanhemmat, jne jne) ole olleet tekijöitä vaan miehen kosinta on lähtenyt aidosti omasta itsestään, olet hyvinkin oikeassa - silloin se on munatonta. ...tai vähintäänkin törkeän ajattelematonta.

        Mutta en voi olla saamatta voimakasta käsitystä että avioliitto ja naimisiin meneminen on voimakkaan arvo- ja tunnelatauksen kohteita. Siksi, ainakin omasta arvomaailmastani katsellen, arvelen että siinä tai sen taustoissa voisi olla syitä tapahtuneeseen. ...sen lisäksi että asian merkitys ja vakavuus on ilmeisesti eri sinulle kuin miehelle (sinä et ikinä olisi tehnyt moista, hän teki - mutta tuskin ilkeyttään tahallisella loukkaus tarkoituksella).

        Puhdasta arvailua taholtani olisi esimerkiksi spekuloida, miten reagoit kosintaan. Aloitko puhua hienoista isoista häistä, kerroitko että sinulla on jo vuosien varrella mietitty asia melkein valmiiksi ... tai jotain muuta fanaattisuutta lähentelevää, joka varmasti järkyttää valtaosaa miehistä perin juurin. Spekulaatiota, koska tietoa asiasta on vähän (ja niin pitää näin netissä ollakkin).

        Ainoat ihmiset joiden ei pitäisi tarvita arvailla, olette te kaksi ...kunhan saatte rauhoitettua tilanteen ja aloitatte asiasta seikka peräisen puhumisen. Sen keskustelun "tulos" on varmasti parempi kuin esittämäni spekulaatio tai muiden omat ehdotukset tai/ja arvailut. Mutta jos kysyt "Mitä teen?" spekulaatio on mitä saat - jos haluat myötätuntoa, kannattaa asia/pyyntö esittää niin.


      • kiitos-

        Hyvä markrossi, on ilo lukea tekstiäsi. Samaa mieltä olen. Onneksi muutama selkärankainen ihminen on vielä maapallolla!


    • sgshshr

      Miehesi pelkää jotakin. Sinun täytyy kysyä häneltä, miksi hän ei pystykään mennä kanssasi naimisiin.

      Onko hänellä jokin salaisuus jota ei ole pystynyt kertomaan sinulle ja se vaivaa häntä? Stressaako häntä häiden tuomat rahanmenot ja järjestelyt?

      Kysy suoraan, rakastaako hän sinua enää.

    • hmm.

      Jos ette ole puheväleissä niin erositte jo.? Mitä siinä sitten tekee?

    • Elämää nähnyt

      Jos sanot rakastaneesi miestä kaiken aikaa ja suhteenne on ennen tätä ollut kunnossa, tuskin sitä kannattaa tällaisilla asioilla pilata.

      Puhukaa ja tukekaa toisianne, niin ne asiat järjestyy.

    • ÄLLITÄLLI

      Ilmeisesti olit tehnyt jo kutsulistankin valmiiksi, kirkkohäät 200 vierasta, valkoinen pitsitylliunelma viiden metrin laahuksineen jne.. "Olemme puhuneet..." OLET puhunut. Vaikutat täydelliseltä päällepäsmäriltä. Enpä ihmettele, kirjoituksestasi paistaa painostus.

    • jätä se

      nykyään on vain kaksi mahdollisuutta: joko nainen on täysi HUO*a, eli antaa ilmaiseksi kenelle vaan, tai ei seksiä OLLENKAAN ennen aamenta. Olet yrittänyt siis saada parhaat palat molemmista tyyleistä, mutta se EI toimi. Mies on seksin perään, ja koska annat sen ilmaiseksi, ei hän halua maksaa siitä sinulle sormuksen muodossa ja uskollisuuden muodossa. Lopeta koko touhu,se ei toimi. Jos sinulla on "uskonnollinen vakaumus", niin etsi mies joka kunnioittaa sitä, MUTTA myös SINUN itsesikin tulee kunnioittaa sitä , ettet anna myöskään Kertaakaan ennen avioliittoa. Miksi ostaa lehmää kun saa ilmaiseksi maitoa?Tätä miehet käyttää hyväkseen, sen takia ei nykyään naiset saa mitä haluaa: avioliittoa ja perhettä nuorempana, koska HE ITSE antavat sen kalleimman asiansa ILMAISENA! kun joku rakastuu sinuun niin se on helppo olla pidättyväinen ennen avioliittoa, menette nopeasti naimisiin. ELÄ missään nimessä enää anna sille ilmaiseksi seksiä!!!!! Se käyttää sinua vaan raa'asti hyväkseen, kun ei halua naimisiin, mut ei halua olla selibaatissakaan. pistä jätkä valitsemaan. Se tulee kyllä pian sinua kosimaan uudelleen, kun tajuaa ettei saa ketään muutakaan!

    • mietiskelijä82

      Miks kukaan ees haluaa naimisiin?

    • Ihmettelen vaan tätä

      Justiinsa...

    • Pahimpia päiviä:(

      Kiitos viesteistä, joista osa oli jopa ihan asiallisia:) En ole sillai koko ajan miestä painostanut tästä asiasta. Mulle on vaan tärkeää että ollaan oikeasti yhdessä ja koska olen uskossa, tahdon Jumalan siunauksen yhdessäolollemme. Lisäksi koska emme asu yhdessä, olisi jo ihanaa ostaa oma yhteinen koti ja aloittaa yhteinen arki. Tässä syitä. Lisäksi tosiaan lapsia olisi hyvä kohta yrittää saada sillä eivät lapsetkaan ikäloppuvanhempia halua jos heiltä kysyttäisiin...

      En ole ikinä omista häistäni haaveillut ja emme ole miehen kanssa puhuneet mitään tällaista aidosti...minulle on aivan sama millaiset häät ja millainen puku. No ei nyt aivan sama, mutta en ikinä vouhkaa tällaisista asioista, jos ymmärrätte. Se on vaan se periaate...mielestäni ei toista voi kysyä avioon ja sitten perua sitä.

      Ollaan nyt tämän episodin jälkeen erottu (jätin miehen), mutta ollaan silti nähnyt joka pvä tai ainakin puhuttu puhelimessa...joten tiedä nyt mitä tässä sitten käy. Mies on kyllä pyytänyt joka pvä anteeksi, mutta itse taas en halua suhdetta joka ei etene ikinä, huoh.

    • Anonyymi

      Toivottavasti voit hyvin.

      Minulle kävi samoin.
      Olen uskossa.
      Mies lupasi ja on perunut.
      Aion erota. Minua on petetty.
      En pääse yli tästä.
      Hän ei - siis - kuitenkaan ole sitoutunut ja rakasta tarpeeksi.
      Asumme yhdessä.
      Ei tunnu helpolta.
      Yritän pysyä koossa. Rukoilen.
      Tunnen ja tiedän sydämessäni, että eroamme.

    • Anonyymi

      Miten alkuperäinen hlö voi?
      Miten asiat menneet?

    • Anonyymi

      Olen samassa tilanteessa. Täydellinen rakkaus 2v ja naimisiin meno oli miehen idea. Sitten PAM haluaakin olla vapaa.
      Ei mitään ongelmia, avoin keskuteluyhteys oli....
      Tiedän et aika auttaa mut nyt ei siltä tunnu. Olo on epätoivoinen tekisin mitä vaan että hän palaisi. Itse en roiku.
      Ei selityksiä ei mitään vastauksia miksi näin.
      Aika rikki olen. Säälittäväkin. Arvoton.

      • Anonyymi

        Koska mies on pettänyt.
        Ei pysty hyvällä omallatunnolla tuohon, minkä pitäisi merkitsevää olla.
        Usein tämä se syy.


    • Anonyymi

      Tästä ei voida puhua.
      Ollaan vaan. Jatketaan.
      Mikään ei kuitenkaan ennalleen mene eikä muutu.
      Rikottu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe