ollaan parikymmentä vuotta naimisissa ollut pari, seksi on sujunut aina miltei ongelmitta, minä olen aina ollut innokkaampi ja kokeilun haluisempi, vaimo vähän ujompi tai miten sen sanoisin. Mutta nyt hän on muuttunut aivan. Ollaan fantasioitu vieraasta miehestä, kolmannestapyörästä. No nyt on pari kertaa käynyt niin, että juovuksissa vaimoni alkaa iskemään miehiä ravintolassa, ja estelyistäni piittaamatta jatkaa hommaa, kun "tästähän me ollaan fantasioitiua" . Kesälomalla, risteilyllä, tapahtui viimein se mitä olen pelännyt. Hän vietteli miehen hyttiimme ja sai minutkin puhuttua suostumaan vastahakoisesti. Hytissä harrastimme kolmestaan seksiä, minä enemmänkin sivusta seuraajana. Melkein itku tuli ja samalla kiihotti aivan kamalasti. Vaimoa selvästi kiihotti nähdä minut mustasukkaisena vieressä. Mitähän tästä tulee.
vaimo on muuttunut
17
2003
Vastaukset
- vakavasti
Tuskin mitään hyvää. Vaimosi ilmeisesti luulee sinun olevan täysillä mukana noissa fantasioissaan, ja kysymys kuuluukin: "Miksi hän luulee niin olevan?"
Varmaan koska olet lähtenyt mukaan hänen fantasioihinsa. Vai miten oli?
Nyt viimein olisi paikallaan selväsanaisesti ja koruttomasti kertoa hänelle, että koet asiantilan tätänykyä ahdistavana ja piinaavana, etkä näinollen tahdo enää jatkaa näin. Tällaisen kertominen fantasioivalle puolisolle, joka kuvittelee sinun olevan täysillä mukana, herättää hänet kyllä aika tylysti todellisuuteen, mutta se lienee ainoa keino.
Riippuen hänen luonteestaan ja vaikuttimistaan, hän joko yrittää ylipuhua sinut uudelleen ja uudelleen mukaan, tai sitten hän järkyttyy melkoisesti tajutessaan ettet ole uskaltanut kertoa hänelle alunperinkään totuutta, ja ihmettelee syytä siihen.
Se on sitten vakavan keskustelun paikka, mutta vakavista asioista pitää vakavasti.- aviomies
kiitos vastauksesta. Juteltiin, ja hän kyllä oli pahoillaan tapahtuneesta. Kertoi, ettei intohimo välillämme ole tietenkään enää yli 20 vuotta vanhassa liitossa kovin kuuma. Ja hän on huomannut fantasioidemme kiihottavan häntä kovasti, pitkästä aikaa kuulemma oikein jalkoja heikottaa kun uusi mies vie häntä sängyllepäin. Mutta haluaa että minä olen aina mukana, eikä halua salaa tehdä mitään. Ymmärrän kyllä mitä hän tarkoittaa. Parikymppisenä nuorukaisena juteltiin juuri siitä, kun lehdissä puhuttiin, että miehellä nuorena, ja naisella siinä neljänkympin tienoilla, on seksuaalisuus huipussaan. Olenkin nyt parikymmentä vuotta sitkeästi (aika vähällä seksillä) odottanut tätä aikaa. Ja nyt kun se on tullut niin minulla riittää kyllä kiinnostusta häneen kohtaan vaikka kuinka paljon. Haluan hemmotella ja olen ihan innoissani hänestäaina kun ollaan lähekkäin. Mutta hän ei tahdo syttyä yrityksistäni millään ilveellä, paitsi sitten kun on luvassa vierasta miestä (vaikka vain lupaisin viedä hänet hotelliviikon lopuksi tulevaisuudessa). Onkohan rakkaus hänen puoleltaan lopahtanut kokonaan.
- jeeeeep
aviomies kirjoitti:
kiitos vastauksesta. Juteltiin, ja hän kyllä oli pahoillaan tapahtuneesta. Kertoi, ettei intohimo välillämme ole tietenkään enää yli 20 vuotta vanhassa liitossa kovin kuuma. Ja hän on huomannut fantasioidemme kiihottavan häntä kovasti, pitkästä aikaa kuulemma oikein jalkoja heikottaa kun uusi mies vie häntä sängyllepäin. Mutta haluaa että minä olen aina mukana, eikä halua salaa tehdä mitään. Ymmärrän kyllä mitä hän tarkoittaa. Parikymppisenä nuorukaisena juteltiin juuri siitä, kun lehdissä puhuttiin, että miehellä nuorena, ja naisella siinä neljänkympin tienoilla, on seksuaalisuus huipussaan. Olenkin nyt parikymmentä vuotta sitkeästi (aika vähällä seksillä) odottanut tätä aikaa. Ja nyt kun se on tullut niin minulla riittää kyllä kiinnostusta häneen kohtaan vaikka kuinka paljon. Haluan hemmotella ja olen ihan innoissani hänestäaina kun ollaan lähekkäin. Mutta hän ei tahdo syttyä yrityksistäni millään ilveellä, paitsi sitten kun on luvassa vierasta miestä (vaikka vain lupaisin viedä hänet hotelliviikon lopuksi tulevaisuudessa). Onkohan rakkaus hänen puoleltaan lopahtanut kokonaan.
Kyllähän sinä omalta osaltasi voit lähteä vähän villimpiin kuvioihin hänen kanssaan ilman vierastakin miestä. Tee itsestäsi se vieras mies vaikka pienellä roolileikillä? Pue päällesi jotain tutusta poikkeavaa tai ota hänet jossain erikoisessa paikassa tai käy seksikaupassa kysymässä jotakin uutta ja jännää petipuuhiinne mukaan. On kuitenkin ihanaa kun vaimosi on avoin seksuaalisuudessaan ja kiitä häntä siitä. Nelikymppinen nainen on jo sinut itsensä kanssa ja sinulla on oikeasti mahdollisuus nyt vähän itsekkäämpäänkin seksiin eli ei tarvitse enään miettiä niin sitä toisen miellyttämistäkään mutta kiihottamista tietty tarvitsee. Voit koittaa olla jopa passiivinen välillä ja sanella mitä itse haluat. Välillä pikaisesti otat kyselemättä sen enempää sopiiko rouvalle. Uskon että kiihottaa varsinkin jos rouvalla on ollut taipumusta ujouteen. T:Nainen 45
- Hah !
aviomies kirjoitti:
Mitä tekemistä "rakkaudella" on tämän asian kanssa?
- rakkaus
Hah ! kirjoitti:
Mitä tekemistä "rakkaudella" on tämän asian kanssa?
Hölmö "Hah!" kysyy, että mitä tekemistä "rakkaudella" on tämän asian kanssa?
Jos tuota tarvitsee kysyä, niin et ikinä ymmärtä'isi vastaustakaan. Tyydynkin vain sanomaa, etä "PALJON". Jos joskus itsekkyydeltäsi opit rakastamaan tai joku rakastaisi sinua (ja sinä huomaisit sen), niin sitten tiedät. Toivon, että joskus opit. Vielä enemmän toivon, että et satuttaisi ihmisiä tuolla rakkaudettomalla elämälläsi. - Kukaan ei tieärä
rakkaus kirjoitti:
Hölmö "Hah!" kysyy, että mitä tekemistä "rakkaudella" on tämän asian kanssa?
Jos tuota tarvitsee kysyä, niin et ikinä ymmärtä'isi vastaustakaan. Tyydynkin vain sanomaa, etä "PALJON". Jos joskus itsekkyydeltäsi opit rakastamaan tai joku rakastaisi sinua (ja sinä huomaisit sen), niin sitten tiedät. Toivon, että joskus opit. Vielä enemmän toivon, että et satuttaisi ihmisiä tuolla rakkaudettomalla elämälläsi."Rakkaus", mitä se on? Jotain syömistä kenties?
- dfdsf sfd
Olet lähtenyt kyllä semmoiselle tielle minne itseään kunnioittavan miehen ei koskaan pitäisi mennä.
Jos oma vaimo alkaisi hinkua tuollatavalla vieraisiin niin heittäisin sen pihalle ja otttaisin eron. Mielummin vaikka ampuisin kuin suostuisin siihen että minulta kiristettäisiin lupa johonkin tuollaiseen.- Vapaus valita
Sinä oletkin ahtaalla, karsinan seinät ahdistavat. Toivottavasti ymmärrät ampua vain itsesi.
- selvät sanat
Vaimo haluaa vierasta, mutta niin että sinä et siitä suuttuisi., joten hän ajattelee että sinun mukanaolosi antaisi luvan mihin vaan. Mahdoton kuvio. Tee selväksi, että et suvaitse uskottomuutta, sillä sitähän se on. Ehdotappa kokeeksi, että se kolmas oliskin toinen nainen, tai että vaimo katselisi kun sinä puuhaat toisen naisen kanssa, ja katso kuinka hänen suvaitsevuutensa silloin venyy.
On loukkaavaa jos puoliso hinkuu vierasta, eikä sellaiseen tarvitse suostua. Sano se selvästi ja aseta ehdot yhdessäololle. Jos keskinäinen intohimo ei enää syty millään konstilla, on parempi erota.- aviomies
kiitos taas vastauksista. Lähdetään kohta kotia kohti. Vaimo on kaupoilla ja minä loikoilen hotellihuoneessa. Eilen meillä taas oli mies mukana, kun tultiin madonnan konsertin jälkeen hotellille. Baarista löytyi mukava mies. Tälläkertaa olin ihan tasavertaisesti mukana hommassa, oli paljon antoisampaa minullekin. Kyllä tämä tästä.
- dsfsddsf
aviomies kirjoitti:
kiitos taas vastauksista. Lähdetään kohta kotia kohti. Vaimo on kaupoilla ja minä loikoilen hotellihuoneessa. Eilen meillä taas oli mies mukana, kun tultiin madonnan konsertin jälkeen hotellille. Baarista löytyi mukava mies. Tälläkertaa olin ihan tasavertaisesti mukana hommassa, oli paljon antoisampaa minullekin. Kyllä tämä tästä.
Ota se toinen nainen siihen mukaan kuten joku ehdottikin. Vaimos kestäköön sen urheasti.
- Tasavertaisuus
aviomies kirjoitti:
Nauttikaa molemmat täysillä!!!
Seksiä voi harrastaa myös ilman "rakkautta" ja monesti jopa se on parempaa!!
Olemme pitäneet kolmatta pyörää pari suhteessa jo kymmenen vuotta.
Suhde kukoistaa ja luottamus pelaa! - aisurinako
Tasavertaisuus kirjoitti:
Nauttikaa molemmat täysillä!!!
Seksiä voi harrastaa myös ilman "rakkautta" ja monesti jopa se on parempaa!!
Olemme pitäneet kolmatta pyörää pari suhteessa jo kymmenen vuotta.
Suhde kukoistaa ja luottamus pelaa!meillä vaimo tunnusti vähän aikaa sitten olleensa maahanmuuttajan kanssa ...no sillai. Selitys oli että halusi kokeilla miltä isompi tuntuu. Luuli kai että kaikilla mustilla miehillä on kymmenen tuuman vehkeet. Ja siis tää tunnustus tuli kerran kesken seksin kun fantasioitiin tällaisista jutuista.
- sdfsf sdf sdf
aisurinako kirjoitti:
meillä vaimo tunnusti vähän aikaa sitten olleensa maahanmuuttajan kanssa ...no sillai. Selitys oli että halusi kokeilla miltä isompi tuntuu. Luuli kai että kaikilla mustilla miehillä on kymmenen tuuman vehkeet. Ja siis tää tunnustus tuli kerran kesken seksin kun fantasioitiin tällaisista jutuista.
Jos oma vaimo tunnustais tehneensä joskus nuoruudessaan jotain tuollaista niin kyllä menisi samantien arvostus.
- äsköinen
sdfsf sdf sdf kirjoitti:
Jos oma vaimo tunnustais tehneensä joskus nuoruudessaan jotain tuollaista niin kyllä menisi samantien arvostus.
siis tämä vieraissakäynti on tapahtunut ihan vast ikää. Ollaan päälle neljäkymppinen pariskunta, vaimo on xl tai ehkä xxl. Ollaan fantasioitu että nuori lihaksikas musta mies panisi häntä joskus, ja hän kertoisi millaista se oli. No nyt se onkin yhtäkkia ihan totta. Ja haluaisi vielä uudelleenkin
- Valtavat erot
Ihan oikeutettu kysymys tuolta löytyi, että mitä tekemistä on rakkaudella seksi fantasioiden kanssa.
No ei yhtään mitään, seksi ei ole rakkautta, se on himo.
Rakkaus on välittämistä toisesta ilman seksiäkin, se on yhteisiä suunnitelmia, se on pahojenkin asioiden käymistä yhdessä läpi, ilman syyttelyä. Se avunanto ja yhteistyösopimus, jonka avulla ihmisen on hyvä olla ja tuntea olevansa turvassa.
Valtavan suuri ero on himo ja aidolla rakkaudella, himo ei ole edes ihastumista tai rakastumista, se on toisen ihmisen ruumiin häpäisemistä. - Anonyymi
Vaimon Miran käytös muuttuu jos ottaa väkeviä, sai pienen infarktin tässä joku aika, ennen kesti ottaa väkeviä nykyään jos ottaaa muuttuu estottomaksi, Itse ei usko ja menee muisiti herkästi väkevistä kotona testattu, Suoraan sanottuna tulee narttu keimailee ja antaa ymmärtää.
Mentiin Markon luo juhlimaan, sanoin kaverille älä sitten ihmettele käytöstä jos juo väkeviä ja niinhän siinä kavi että joi väkeviä. kuuli hyvää tanssi musiikkia halusi tanssia tanssitin muutaman kappaleen, Vaimo hyräili ja tanssi yksikseen Marko sanoi noinko käyttäytyy sanoin noin se on muuttunut. Sanoi on se kyllä seksikäs ei muuta voi sanoa nyt ei huommenna myusta mitään. Vaimo huuteli ettekö tanssi, meni vessaan tuli sieltä nännit tapillaan ja haki Markoa tanssiin. Kävin vessassa siellä oli liivit ja pikkarit. Alkoi kiihottamaan kuinka vapaaksi menee.
Menin olkkariin vaimo tanssi kädet olkapäillä tyrkytti pillua lantioon, Marko katsoi minua näytin annan mennä. Vaimo kääntyi selin tanssimaan, rinnat oli komiasti åaitaa vastem nosti Markon kädet rinnoilleen keinutti kiinteää pyllyään kalua vasten. Tulivat ryypylle, Marko sanoi on se pakkaus sanoin pannaanko porukalla sanoi onko se hyväksikäyttöä naurahdin ehkä meitä käytetään.
Mira tuli väliin istumaan, sanoi eikö kiinnosta nostettiin paita pois imettiin kovia nännejä vaimo oikein tyrkytti tissejä molempien käsi oli polvella näytin sinne vaan siirrettin yhdessä kättä ylemmäs molempien kädet pillussa ja olihan märkä Mira huokaii saanko minä kyrpää, Riisutti kalut näkyviin tarttui molempiin kiihkeänä imi vuoroin molempia. Veti Markon haaroihin kuului märkä loiskr kun Marko pani tyrkyllä olevaa pillua vaimon huutaessa lisää Marko laukesi minä jatkoin Mira kiljui kun sai orkkua ja minä laukesin voimalla. Mira sipsutteli vessaan käsi pillussa.
Marko sanoi ei kai me jatketa, sanoin katsotaan.
Mira tulikin nyt liivit ja pikkarit päällä veti Markon tanssimaan keinui kun tanko tanssija Markoa vasten ei mennyt pitkään kun Marko pani takaa Miran nojatessa seinään näki kuinka märkä on pakarat kuin teini tytöllä kiinteät, Vaimo nosti vaan housut ylös kun sai mitä halusi, Yuli minun luo imi minun nännejä ja hieroi kalua otti ja imi oikein narttumaisesti vedin syliin ja siirsin vain pikku housuja a sisään vastaan tuli spermaa ja muuta naitatti itseään kunnolla näin jatkettiin vaimon panemista jonkin aikaa, Sitten tilasin taksin, vaimo oli aika kunnolla taksissa.
Kun päästiin kotiin kävi pesulla ja nukahti.
Aamulla toi kahvia ja leipää sänkyyn, kysyin miten ilta nauroi hyvin.
Kun luulitta että join väkeviä minä itse join vettä hajuksi otin väkevää, Muistatko kun lupasit kerran saan vierasta oikein luvalla. Nyt sain olla narttu ja huora että minä nautin teistä kummankin kalut otti kuin huoraa vapisin ja nautin sain monta oikeaa orgasmia Markokin kuiski haluatko kyrpää oli kiva kuiskia haluan on niin huoramainen olo ja Marko pani välillä rajusti.
Kiitos että näytit ne koti filmit miten muutun, osasin käyttäytyä oikein.
Kulta naitte minut helläksi kokeile tuntuuko että on turra, kosketin huulet oli vähän kovat. Vaimo sukelti imemään ja nousi päälle hieroi rintojaan huuliini rakasteltiin pitkään, kun makoiltiin Mira pyysi että en Kerro Markolle että huijasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446