Terminaalityö UPS, FedEx...

jonny91

Onko kenelläkään kokemuksia terminaalityöstä UPSissa tai FedExissä tai muissa vastaavissa firmoissa? Onko terminaaleissa paljon porukkaa töissä? Minkälaiset työajat ja palkka? Helppo saada töitä?

3

6204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata mennä

Itse olin DHL:llä, jossa suurin osa porukasta oli eri vuokrafirmoista. Siellä oli tosiaan monta eri vuokrafirmaa ja jengiä erinäköisissä työvaatteissa. DHL:n omia työntekijöitä oli ihan muutama vaan. Paikkana se oli ihan hirveä! Olin keräilyssä ja tein muutaman virheen ja kenkää tuli, jonka jäkeen lähdin opiskelemaan, että ei tarvii noita hommia enää tehdä.

Palkka on naurettava millä ei tule edes toimeen, jos et paina ylitöitä kuin hullu. Kauhea kyttäysmeininki ainakin dhl:llä. Jonkun vuokrafirman kautta noihin pääsee suht helposti.

• an36

abbna

• an36

Ei kannata mennä:

millonkohan oot ollu DHL:n palveluksessa? kymmenen vuotta taaksepäin? Meinaan kyl se palkka on iha kohtuullinen työhön nähden,
        AKT:n terminaali tes oli sillon ku ite olin ni 11,88e lisät ilman ikälisiä, kk-palkkana joku 2008 ja risat siis. Ja liksat senku nousee ku ahtaajat lakkoilee :P

Olin ite tossa vuoden verran ML-keskuksessa terminaalissa hommissa, ja tienasin n. kymmenen kuukauden ajalla about 31 000e ennen veroja.

Kyllähän se överii vaati aika paljon mut emt, loppujen lopuks aika löysää seki oli.

Meiän terminaalis oli joku lähemmäs 60 ukkoo, kolmes vuoros.

Työt vähä riippuu millanen terminaali on kysees, aika pitkälti alkuun oot varmaan lemppaamas ja lajittelemas, jossai vaihees saatat päästä ajelee lavoi/purkaa autoi, lastaamaan ei pääse iha noin vaan ku siel on aika pitkälti vakiojäbät.

emmä tiiä, kun osaa ottaa oikeel asenteel ton homman eli laput korvil ja jokseenki hereil ni kyl tota aikansa tekee.

Toi on kyl jännä et DHL on iha terminaali kuitenki ja siel o silti keräilyhommii. pari frendii ollu siel kans joskus, viis vuotta sit oli 10,57e/h enkä tollon ois tostkaa kelannu et mikää paska liksa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3121
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1055
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      801
    Aihe