Paastosta kysysttävää

vvvee

Elikä olin tossa 3 päivää vesipaastolla, ( tavoitteena oli 10pvä) tein suolihuuhtelut jne. Mutta 4 päivän aamulla olo oli ihan hirveä! pyörytti, oksennutti, en pystynyt muuta kuin makamaan sängyllä kippurassa... onko kellään muulla tälläisiä kokemuksia? joten oli pakko syödä, no koko päivä meni sitte syömiseksi ja kuten varmaan uskotte ei siitäkään hyvää seurannut, no nyt ajattelin maanantaina yrittää viellä kerran viikon paastoa. Onko kellään ideaa mikä minulla saattoi mennä väärin ekalla kerralla? tai onko ideoita miten ehkäistä pahanolon tuleminen?
Kiitos jo etukäteen

2

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paastonnut

      Ne on niitä kuuluisia paasto-oireita. Myöskään tuo pelkkä vesilinja ei ole kovin suositeltavaa, et saa YHTÄÄN energiaa päivän aikana, kuten et myöskään suoloja tai vitamiineja. Parempi vaihtoehto olisi mehupaasto. Jo se voisi vähentää paasto-oireita.

      Kymmenen päivän paasto on ensikertalaiselle aika kova haaste. TODELLAKAAN en suosittele vesipaastoa noin pitkäksi aikaa. Se on hullun touhua jos mikä.

    • Juo mehuakin

      Nestepaasto ei tosiaan tarkoita vesipaastoa. Juo ihmeessä päivän aikana pari lasia tuoremehua ja pari mukia lihalientä tai keiton lientä, lisäksi sitten pari litraa vettä tai jotain kivaa yrttiteetä.

      Kannattaa myös valmistautua kunnolla, eli pari-kolme päivää kevyempää ruokailua ja edeltävä päivä hyvin kevyt. Etukäteen keventäminen vähentää paasto-oireita.

      Jos paasto-oireita kuitenkin tulee, voi ottaa lusikallisen hunajaa tai pienen ylimääräisen mehulasillisen, ja odotella vähän aikaa menisikö oireet sillä ohi.

      Oon muuten itsekin aloittamassa maanantaina paastoa, siksi tänne palstoille hakeuduinkin. Minulla on maanantai vielä keittopäivä. Tiistaista lauantaihin olen nestelinjalla ja sunnuntai on palautumispäivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe