Heippa!!
On pakko tarkistaa.... Sain selville, että miehelläni on nähtävästi ollut profiili suomi24 -treffeillä... Hänellä on tuo sivu kirjautuneena, jonne tietysti pääsin. Treffit plus -kohdalla luki tyyliin: "onneksi olkoon, toivottavasti olet löytänyt elämäsi kumppanin jne.. Profiilisi on piilotettu ja sen voi aktivoida ennen helmikuun alkua 2013... Löysimme toisemme 4 v sitten treffien kautta, mutta tarkoittaako tää sitä, että hällä on ollut tässä välissäki profiili. Eihän toi piilotettuna tuonne asti säilyisi... Omat tiedot kohdalta löysin nimimerkin ja paikkakunnan oli laittanut eri missä asuu..
Piilotettu profiili?
13
3084
Vastaukset
- mä vaan
Sun miehes pelaa eri joukkueessa kuin sinä. Eli se etsii uutta naista ja ei niitä profiileja sinne vahingossa laiteta. Jos köydät sen profiilin niin vastaa siihen eri nimellä ja kyselet vaikka et mitä etsii ja mitä haluaa tulevaisuudessa. Huijaat sitä silleen kato niin saat selville et eetsiikö se uutta naista.
- zee1111
Siis onko se niin, että puoli vuotta profiili säilyy piilottamisesta?
- .._..
zee1111 kirjoitti:
Kyllä, puoli vuotta profiili säilyy piilottamisen jälkeen.
- :-o
.._.. kirjoitti:
Kyllä, puoli vuotta profiili säilyy piilottamisen jälkeen.
Onko tuo viimein saatu oikeasti toimimaan?
Meinaan oma profiilini kyllä pysyi parhaimmillaan yli kolme vuotta vaikken käynyt kertaakaan. Sitten kun tulin taas niin saatoin laittaa sen suoraan näkymään ihan vain kirjautumalla. Varoituksia siellä kyllä oli ennenkin että poistuu jos ei pidetä aktiivisena.
Poista profiili -toiminto on tosi hyvä. Nyt sen saa itse pois eikä se varmasti jää roikkumaan minnekään. - IT-nörtti
zee1111 kirjoitti:
Mielenkiintoista onkin, että miksi mies ei ole POISTANUT profiilia. Sehän on tapana, kun vakiintunut kumppani löydetään.
Piilottaminen viittaa tosiaankin siihen, että kivaa seuraa etsitään edelleenkin. Ei kukaan puhtaita jauhoja pussissaan pitävä pidä neljää vuotta profiilia aktiivisena.
- kuinkas
öö... niin siis miten pääsit tuon näkemään että hänellä on piilotettuna profiili?
- Joopajoo
Jos käyttää samaa tietokonetta vaikka niin kyllähän sen nyt näkee.
- Just joo
Tottakai jos on yhteinen käyttäjätunnus ja salasana. Älkää nyt kaikkea sentään uskoko, mitä netissä "totuutena" kerrotaan.
- ei leiki ei laula
Miehelläsi on ollut profiili ja hän on sen piilottanut kun on löytänyt sen mitä on kaivannut.
Profiili pysyy piilossa vain 6 kk ellei sitä aktivoi koko ajan. Moni mies joka on minulle kirjoittanut on viikonlopun alkaessa laittanut profiilinsa piiloon . Kun muijan kanssa ollaan siis v. loppuna.
Näin profiili pysyy aktiivisena vaikka läpi elämän jos niin tahtoo. Meinaan viim. 2 viikon kuluttua piilori taas pingahtaa näkyväksi hetkeksi ja taas sama juttu.
Mieti millaisen hlön kanssa olet.- poistuminen ei toimi
Ei muuten pidä paikkaansa. Vaikka piilotetut profiilit pitäis poistua 6kk päästä, niin näin ei ole kuitenkaan käynyt, kuten ei omallekaan. Kävin äsken kurkkaamassa pitkästä aikaa ja nyt näyttää että poistuu marraskuussa. Treffi-palvelua en kuitenkaan vajaaseen 2 vuoteen ole käyttänyt, silloin piilotin sen. Senhän olisi pitänyt hävitä jo melkein 1,5v sitten, mutta siellä on ja ilmeisesti aika vaan aina muuttuu.
- IT-nörtti
poistuminen ei toimi kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Vaikka piilotetut profiilit pitäis poistua 6kk päästä, niin näin ei ole kuitenkaan käynyt, kuten ei omallekaan. Kävin äsken kurkkaamassa pitkästä aikaa ja nyt näyttää että poistuu marraskuussa. Treffi-palvelua en kuitenkaan vajaaseen 2 vuoteen ole käyttänyt, silloin piilotin sen. Senhän olisi pitänyt hävitä jo melkein 1,5v sitten, mutta siellä on ja ilmeisesti aika vaan aina muuttuu.
Juuri niin. Olet käynyt profiilissasi, silloin seuraava 6 kk aktivoituu silloin, kun et ole poistanut profiiliasi, vain piilottanut sen.
Huomatkaa, että profiilin POISTAMINEN poistaa profiilin lopullisesti. Profiilin PIILOTTAMINEN pitää profiilin hengissä.
Ap:n miehelle ei siis neljä vuotta riitä todistamaan, että profiilin voi poistaa. Mies hakee siis seuraa treffipalstalta pitäessään profiiliaan aktiivisena.
Että silleen.
- ei sulla oo ukkoa.
tuommosta se on ettei , näitä pösilöjä hoideta.
vaan ulisevat tuskissaa, avohoidossa jos siihenkään enää otetaan. - huuhaata.
Kuka oot, mistä tuut, minne menet sä? Osoitteeni on Huuhaa.
Ei tarvita tarkkoja karttoja. Osoitteeni on Huuhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863