Ukrainassa on valtava, miljoonien naisylijäämä. Ukrainan talous on kuralla ja mm. kuulemma opettajille maksetaan jopa vain alle 100 Dollaria kuussa.
Maassa on kymmeniä ellei satoja nettideittikuvastoja joissa kussakin on kymmeniä tuhansia nuoria, hoikkia, koulutettuja, kielitaitoisia, ulospäinsuuntautuneita sexsyjäkin neitoja.
Kaikki samat ammattialat kuten suomessakin, satoja vapata lääkäreitä, sairaanhoitajia, poliiseja, tulkkeka, taiteilijoita ja kymmmeniä muita.
Tyttöjen iät alkavat katalogeissa 19 vuodesta ja lähes kaikille kelpaa ( lähtökohtaisesti ) mies, tietyillä kriteereillä kylläkin 65 vuotiaaseen saakka.
Itse olen kuusikymppinen, kulttuurimatkailusta kiinnostunut eläkeläinen. Tavoitteena olisi löytää nuori, kieli ja valokuvaustaitoinen vielä iloinen ja utelias neitokainen matkatoveriksi ja seurustelukumppaniksikin !
Asuminenkin pääosin Suomen ulkpuolella.
Molemmille pitäisi riittää keskinäinen kunnioitus ja kemia; minä maksaisin ja hän pitäisi nuorekasta tunnelmaa yllä.
Aion lähteä nyt syksylllä pitkähkölle tutustumisturneelle Ukrainaan joko autolla tai ilman.
Olisikohan kenellekkään kokemuksia:
- mitä on odotettavissa
- mistä pitäisi sopia
- mistä ikäluokasta maximissaan valinta
- DAAMIN MAHDOLLISET KK. KUSTANNUKSET !! ( min - max )
Myöhempi naimisiin meno ja perheen perustaminenkin on toki mahdollista !
WinWin !
Itse ajattelen että näin osapuilleen on kautta historian järjestetty naimasuhteet !
Ja nuoret miehet on lähetetty ihmiskunnan loputtomiin sotiin !
MITÄ MAKSAA UKRAINALAISEN NUOREN VAIMON YLLÄPITO PER KK ?
WinWin!
2
176
Vastaukset
- buahahahahaaa
Mitä maksaa ! Hei haloo ukki ! Oletpa epätoivoinen. "Pitämään nuorekasta tunnelmaa yllä (ukki 60 >< neito 20 v)"... Kyllä suomalainen äijä on s-a-i-r-a-s- !
- höpöhöpö!
Ihan saman verran kun minkä tahansa naisen tai vaihtoehtoisesti miehen ylläpito..
Mutta toisaalta alkuperäinen nyt ihan tosissaan kyselee :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757