Ukrainassa on valtava, miljoonien naisylijäämä. Ukrainan talous on kuralla ja mm. kuulemma opettajille maksetaan jopa vain alle 100 Dollaria kuussa.
Maassa on kymmeniä ellei satoja nettideittikuvastoja joissa kussakin on kymmeniä tuhansia nuoria, hoikkia, koulutettuja, kielitaitoisia, ulospäinsuuntautuneita sexsyjäkin neitoja.
Kaikki samat ammattialat kuten suomessakin, satoja vapata lääkäreitä, sairaanhoitajia, poliiseja, tulkkeka, taiteilijoita ja kymmmeniä muita.
Tyttöjen iät alkavat katalogeissa 19 vuodesta ja lähes kaikille kelpaa ( lähtökohtaisesti ) mies, tietyillä kriteereillä kylläkin 65 vuotiaaseen saakka.
Itse olen kuusikymppinen, kulttuurimatkailusta kiinnostunut eläkeläinen. Tavoitteena olisi löytää nuori, kieli ja valokuvaustaitoinen vielä iloinen ja utelias neitokainen matkatoveriksi ja seurustelukumppaniksikin !
Asuminenkin pääosin Suomen ulkpuolella.
Molemmille pitäisi riittää keskinäinen kunnioitus ja kemia; minä maksaisin ja hän pitäisi nuorekasta tunnelmaa yllä.
Aion lähteä nyt syksylllä pitkähkölle tutustumisturneelle Ukrainaan joko autolla tai ilman.
Olisikohan kenellekkään kokemuksia:
- mitä on odotettavissa
- mistä pitäisi sopia
- mistä ikäluokasta maximissaan valinta
- DAAMIN MAHDOLLISET KK. KUSTANNUKSET !! ( min - max )
Myöhempi naimisiin meno ja perheen perustaminenkin on toki mahdollista !
WinWin !
Itse ajattelen että näin osapuilleen on kautta historian järjestetty naimasuhteet !
Ja nuoret miehet on lähetetty ihmiskunnan loputtomiin sotiin !
MITÄ MAKSAA UKRAINALAISEN NUOREN VAIMON YLLÄPITO PER KK ?
WinWin!
2
231
Vastaukset
- buahahahahaaa
Mitä maksaa ! Hei haloo ukki ! Oletpa epätoivoinen. "Pitämään nuorekasta tunnelmaa yllä (ukki 60 >< neito 20 v)"... Kyllä suomalainen äijä on s-a-i-r-a-s- !
- höpöhöpö!
Ihan saman verran kun minkä tahansa naisen tai vaihtoehtoisesti miehen ylläpito..
Mutta toisaalta alkuperäinen nyt ihan tosissaan kyselee :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999