Tv5 mainos

Jeah

Mikä biisi soi tv viiden leffamainoksessa, menee about "why do we do this every night" ja niin eteenpäin ?

24

4177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouralakko

      Ihan samaa kyselisin.. jatkuu vieläsuunnilleen että: why does it feel so good every time to come alive..

      Ja oon yrittänyt googlailla noilla sanoilla mutta eipä löydy.. kuulostaa vähän samalta kuin Kesha,.

    • drizzt87

      Biisi on Heavyweight Djs - come alive... löytyy youtubesta jos kiinnostaa musavideo :D

      • Jeah

        Kiitoksia !


    • Tyttö 11.v

      Tota kappaletta on tullu itekki etittyy!!!!Kiitos tännekki :)

    • ddddddjjjjjjjjjjjj

      Jhoo on hyvä, ja Suomalainen (; !!

    • minäääävain

      entäs tämän joulun biisi jonka laulaa (nuori?) nainen. laulu menee kutakuinkin näin :"oh boy its christmas, everybody says shala la la la" , olen etsinyt niiin paljon että turhaudun jo :D

      • heijjj

        JES! oon itekki ettiny sitäja nyt löysin sen!:D se on Wonder Girls - The Best Christmas Ever

        http://www.youtube.com/watch?v=Cpjy7GwNdkg


    • Turhautunut etsintää

      Mikähän on tällä hetkellä tv5:n ohjelmatarjonta mainoksessa käytettävä biisi? "We are looking........" jotakin.. Naislaulaja.. :) Ja kuulostaa juurikin jollekin "yökerho hitille". Kiitoksia jo etukäteen!

      • etsin myös itse samaa biisiä. ja nyt löysin sen..

        kerli- the lucky ones


    • Sussanne

      Tietääkö kukaan, tv5:llä on mainos elokuvista ja siin soi jokin rock -henkinen biisi. nimi oli one more time tai jotain tuohon suuntaan. En mistään löydä!

    • ole ehkä hyvä

      oisko halestorm - i miss the misery :o

    • EI sitte millään

      Ei oo Halestormia, itekki sitä mainosta ny yrittäny bongailla et sais sen kipaleen haettua jotaki kautta, mut ei tunnu tulevan.

    • jeaap

      hardcore superstars-one more minute, ja ite etin samaiselta kanavalta semmosta klubi tyylistä ?

      • jeshh_

        Jes, mietin tota niin kauan! Voisko sun etsimä olla Redfoo - Bring out the bottles?


    • mikämikämikämikä

      mikäs siellä nyt on mainoksessa musiikkina kun näyttäävät tulevia elokuvia?? :O

    • malz

      mkä biisi se on mis lauletaan shut the fuck up and dance, dance...

      • kerpele1

        V...t sieltä mitään tule. Mainoksia koko ajan. Istutteko nenä kiinni ruudussa kuuntelemassa mitä biisejä tulee katselkaa youtubea. Muutenkin paska kanava koko tv5 mainoksia vaan.


    • kysymyksii

      Mikä on sarja mainoksen "shades of blue" sen loppu biisin nimi missä jossain kohassa on "better run run yeah" ?en löydä sitä mistään D:

      • Tuatel

        Olisko Alma-Karma! hyvä biisii :D


    • Anonyymi

      Kenen biisi soi star channelin mainoksessa? Clubi tyyppinen biisi

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi. I can see a star tms laulaa siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi. I can see a star tms laulaa siinä

        Löytyi myös tän uuden star channel kanavan mainos biisi https://youtu.be/xhmJQafsg7c


      • Anonyymi

        Mikä biisi soi nyt star chanelin mainoksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä biisi soi nyt star chanelin mainoksessa

        'John Chuck & the Class - June', taisi olla kesäkuussa. Itseä kiinnostaisi se mikä soi ennen Junea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe