Ongelmahan on se, et mulla ei oikeestaan oo minkäänlaista urheilutaustaa ja tuntuu, että monet seurat eivät oikein haluaisi ottaa näin "vanhaa" aloittelijaa mukaan. Olen aika ennakkoluuloton, mut vähän kuitenkin rajoittaa se, että asun suht pienellä (n. 50 000 asukasta sivukylät mukaanlukien) paikkakunnalla, joten täällä ei löydy niitä kaikkein jännimpiä ja eksoottisimpia lajeja.
Ja mieluiten siis joku sellainen joukkuelaji, mutta yksilölajit käyvät myös, varsinkin jos niitä treenataan ryhmässä. Ehdotuksia?
Ehdottakaapa jotain uutta liikuntaharrastusta 15-vuotiaalle :)
38
222
Vastaukset 38
- koris <3
koris
- ridaamaan!
ratsastus, siinä on monta vaihtoehtoa:
-Esteratsastus
-kouluratsastus
-lännenratsastus (esim. Tynnyrin kierto ja training ym.)
-vikellys
-matkaratsastus
-laukkaratsastus
-raviurheilu
-maastoratsastus
-kenttäratsastus (sis. Esteet,koulu, maasto/matka)
ja ratsastus EI ole ainoastaan TYTTÖJEN harrastus!!!!! ikä rajaa ei ole, eli kun löydät sopivan ryhmän, eikun mukaan vaan! voit myös halutessasi ottaa yksityistunteja. Ja hoitaminen on vain plussaa ;) - ridaamaan!
ridaamaan! kirjoitti:
ratsastus, siinä on monta vaihtoehtoa:
-Esteratsastus
-kouluratsastus
-lännenratsastus (esim. Tynnyrin kierto ja training ym.)
-vikellys
-matkaratsastus
-laukkaratsastus
-raviurheilu
-maastoratsastus
-kenttäratsastus (sis. Esteet,koulu, maasto/matka)
ja ratsastus EI ole ainoastaan TYTTÖJEN harrastus!!!!! ikä rajaa ei ole, eli kun löydät sopivan ryhmän, eikun mukaan vaan! voit myös halutessasi ottaa yksityistunteja. Ja hoitaminen on vain plussaa ;)ja jos paikkakunnallasi tai lähellä asuinpaikkaasi ei löydy ratsastuskoulua tai tallia, joka pitää tunteja, voit kysyä joltakin yksityistallilta että olisiko mahdollista saada ratsastusopetusta. Tai ainakin voisit sanoa, haluavasi kokeilla ratsastusta! Rohkeasti vaan kysymään!!!!
- gegely
gegely
- Jammu-setä!
seksi Jammun kera
Uinti!
- WinStraLight
Uinti on pa-ska...
- perhanne
rupee soittaa rumpui
- Kartiotrolli
Seksi
- Tytty
Luistelu
- sekseli
Seksi
- Yleisurheilu!!!
Yleisurheilu!
- mr penis
Suosittelen kyl tot seksii:D
- hyöhyöhyö
mr penis kirjoitti:
Suosittelen kyl tot seksii:D
Fribaaaaa
- hjkkk67
Sulkapallo tai sit suunistus
- Dance girl 14w
Mitäs tykkäisit tanssista?
Tyyliä on vaikka millaista!!
Esimerkiksi Hip Hop, Disco, Jazz ja kaikenlaiset paritanssit.
Itse harrastan HH:ta ja tykkään tosi paljon;) Se on niin rentoa ja hauskaa.
Jotkut väittää ettei tanssi oo liikuntaa, mutta kyllä se vaan on. Jos tekee täysillä kaikki kuviot, tulee oikeesti hiki ja kuuma.
Ja kyllähän siinä hypitään ja juostaan vaikka kuinka paljon. - Seksi Mannekiini
Seksi
- Vihersilmä@98
Mun kaks kaverii ja ystävä harrastaa sulkapalloo ja ne on 15-vuotiait. Ne asuu Kotkas ja mä oon 14 ja harrastan partiota ollaa tyttöi.
- seksipartio
Seksi
- motorössii
Alota motocrossi, 150cc enduro pyörä ja varusteet ja metsäteille!
- mööttöri seksii
Seksi
- Jalkki
Jalkapallo on järkeville. Peruskuntoa vaativa harrastus.
Hyvä joukkuehenki, treenit on hauskoja ja pelimatkat!
Ja jos et osaa pelata sut pistetään huonoimpaan sarjaan josta sitten nouset parhaimpaan :)- Perus Seksii
Seksi
- ratsastusss<69
vittu ridaus !!! ;))
- vittuseksi69
Seksi
- simo kurki
vittuseksi69 kirjoitti:
Seksi
Seksi
- simo kurki
vittuseksi69 kirjoitti:
Seksi
Seksi
- simo kurki
vittuseksi69 kirjoitti:
Seksi
Seksi
- mr penis
simo kurki kirjoitti:
Seksi
Seksi on parasta hyöty liikuntaa
- Seksi Hakkeri
mr penis kirjoitti:
Seksi on parasta hyöty liikuntaa
Seksi
- disco time
Seksi Hakkeri kirjoitti:
Seksi
Airsoft no pieni ja pieni sivu kylä mä asun oikeesti pienellä kylällä 150 asukasta ja softaus tiimissä on 30 jäsentä kylläkin aika "kallis"laji
- sex time
disco time kirjoitti:
Airsoft no pieni ja pieni sivu kylä mä asun oikeesti pienellä kylällä 150 asukasta ja softaus tiimissä on 30 jäsentä kylläkin aika "kallis"laji
Seksi
- Seksipenis
sex time kirjoitti:
Seksi
It's a sex time!
- Seksi Holisti
Seksipenis kirjoitti:
It's a sex time!
Seksi
- seximuna93
Seksi Holisti kirjoitti:
Seksi
Seksi
- #YoLo guy
seximuna93 kirjoitti:
Seksi
Tennis♥♡
- Tomegle.
#YoLo guy kirjoitti:
Tennis♥♡
Seksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497