Minkälaiset alusvaatteet mielestänne seksikkäitä?

J-sh

Elkkäs ovatko esim. pitsiset\stringit\hipsterit vai mitkä ovat mielestänne seksikkäitä? Kertokaa asiallisia vastausia!

22

1261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta hipsterit on seksikkäitä. Varsinkin esim. Björn Borg hipsteri on hauskan värisiä ja tosi seksikkäitä.

      • Tarkoitin äskeisessä vastauksessa nimenomaan naisten päällä. Ettei tule väärinkäsityksiä:))))


    • Shess.

      Hipsterit ja Tai-mallin pöksyt ovat seksikkäitä, pitsiä saa olla ja väri valkoinen.

      • Minusta väri ei saa olla missään tapauksessa valkoinen:))) Liian arkinen väri.


    • TåF-

      Pitsiset hipsterit ja värinä pinkki\punainen\vaaleansininen ja kaikki muut PAITSI valkoinen\musta! :D Liian tavallisia. Samaa mieltä hottbirdin kanssa. :)

      • Just näin:))) Väriä elämään:)))


      • Delight*

        Minusta myös musta on alusvaatteissa seksikäs väri, mutta siihen silloin pitää kyllä yhdistyä alusvaatteen malli (perus t-paitaliivit tai pikkarit harvoin ovat seksikkäitä). Mustan (ja miksei valkeankin) kanssa ehdottomasti siis jokin pitsinen/läpikuultava materiaali.

        Rintaliiveissä balconette-malli saa oman oloni seksikkääksi, ja pikkuhousuissa stringit. Hipsterit ovat omaan makuuni turhan arkiset, vaikka varmaankin materiaalin valinnalla saa eron aikaan.


    • laaaav:)

      Jotkut seksikkäät stringit, väriltään käy melkein mitkä muut, paitsi musta valkonen tumman vihreä keltainen ruskea.

    • Hups hei.

      Valkoinen on seksikäs, esim Sloggin tai malli ja pitsinen valkoinen kaunis pikkuhousu, myöskin shamppanjan väri pitsipikkuhousu kiva.
      Stringit ei ole seksikkäät, suorastaan ärsyttävät.

    • Hyihipsterit

      Hipsterit on ällöttävät. Sopivat ehkä pikkutytöille mutta eivät todellakaan aikuiselle, muodokkaalle naiselle! Lisäksi ne aiheuttavat todella rumat rajat.

      • Vääristynyttä

        Hipsterit ja tai-malli vaatii että kroppa on hoikka ja vatsa litteä jotta ne näyttävät hyvältä. Hyvänä (huonona) esimerkkinä toimii mainoskuvat, moniko aikuinen nainen omistaa samanlaisen vartalon jonka päällä nuo mainoskuvat on otettu.


    • W no 40

      Hipsterit on ihan nätit, samoin Tai malli ja jopa maksimallikin, Pöksyjen pitää pyöristää ja tukea peppua sopivasti, Stringit on ällöttävät.

    • xxxl

      Hipsterien alta puruavat läskit ja makkarat ovat todella seksikkäät. On ihanaa että suomalaiset naiset ymmärtävät mikä on seksikästä kun se heille medioissa kerrotaan. Ei tarvitse käyttää omaa arvostelu- ja harkintakykyään ollenkaan.

    • Nainen 38v

      Hipsteri ja Tai mallit sopivat hyvin ja ovat kauniit ja seksikkäät ja olen hieman pyöreä koko 42.

    • pitsiäpitsiäpitsiä

      Itse pidän pitsiä alusvaatteissa tosi seksikkäänä. Kun laitan mustat/valkoiset/punaiset/mikätahansa pitsialkkarit ja samanväriset rintsikat jossa myös pitsiä niin itsevarmuus kohoaa heti. :D

      • EsaK_1

        no taatusti...millon saan nähdä ne sun päällä:)


    • Terttu

      Ei mitkään.

    • 89hjhkjnl

      Pakko oltava alusvaatesetti, siis ylä- ja alaosa joista selvästi näkyy että ne kuuluu yhteen. Itse pidän pitsistä ja läpikuultavista kankaista, tyyli söpömpään kuin seksikkään suuntaan ja alaosan valitsen sen mukaan mikä mallistosta sopii pepulleni parhaiten. Stringit tuppaavat olemaan hieman epämukavat päällä, joten valitsen yleensä thai-mallin.

    • Ei pitsiä

      Pitsi nyt ei kerta kaikkiaan sovi suomalaiselle naiselle! Mustalaiselle ehkä.

      • isukki58

        Noh pitsiä ehdottomasti !
        Ja sellainen setti missä ylä- ja alaosa samaa kuosia.
        Musta on seksikäs väri :=)


    • Kyllä pitsiä

      Niitä on monia.Sellaiset jossa ylä ja alaosa on samaa kuosia,erityisesti pitsiä,satiinia,
      silkkiä ja väreinä musta,punainen,vaaleanpunainen ja valkoinen.

    • Seksikäs, ei halpa

      Mielestäni tärkeintä on että ylä- ja alaosa sopivat yhteen. Alushousujen ja/tai rintaliivien mallilla ei minulle ole niinkään väliä, mitä nyt liivien tulee olla kaarituelliset. Tässä kohtaa jokaisen tulee katsoa omaa vartaloaan ja valita siihen sopivat alusvaatteet. Esimerkiksi alushousut jotka nousevat vyötärölle asti voivat olla tosi tyhmän näköiset todella laihalla tai lihavalla, mutta kun on pientä extraa vyötäröllä ne saavat ihmeita aikaan.

      Seksikauppojen halvat viritelmät eivät todellakaan nappaa, vaan tietyllä tapaa klassisen näköiset toimivat itsellä. Pitsi ja satiini ovat hyviä materiaaleja ja pienillä asioilla se seksikkyys saadaan, ei millään isoillä röyhelöillä tai vastaavilla. Jo ihan H&M:ltä tai New Yorkerilta saa paljon seksikkäitä alusvaatteita pudjettihintaan, joten älä sorru seksikauppojen krääsään. Mielestäni avoinaiset tai osittain avonaiset rintaliivit menevät, mutta haaroista avonaisissa alushousuissa ei ole mitään seksikästä.

      Sitten jos hakee jotain todella räväyttävää makuuhuoneeseen niin suosittelen esim korselettejä ja sukkanauhavöitä ja sukkia. Myös stay-upit ovat erittäin seksikkäät.

      Olen siin 26v mies, joka rakastaa seksikkäitä alusvaatteita tyttöystävällään. Onneksi myös hän rakastaa pukeutua niihin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe