Ensiksi anteeksi jos on väärässä paikassa en nyt muuta keksinyt.
Elikkä tietäiskös joku että oisko helsingissä kauppaa joka myisi infectedin paitoja?
Juu ja tiedän että netistä saa mutta en tykkää netistä tilaamisesta niin kyselen nyt tyhmänä täältä.
Olisin iloinen kaikista vastauksista ja jos ei helsingistä tiedä mutta tietää jonkun kaupan suomen sisällä joka myy voi myös sen kertoa.
Infected mushrooms paitoja helsingistä?
IM
1
206
Vastaukset 1
Eipä saa ei. Itse olen teettänyt yhden paidan heiltä CD-kansikuvan perusteella ja tilannut netistä suomalaisesta mestasta. Melkeenpä kaikki on muualla euroopassa missä myydään ja pitääpi tilata netistä. Suckssss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522