onko kukaan kokeillut magneettikynsilakkaa?kuinka se toimii?oon kokeillu 2:ta eri merkkistä,enkä saa mitää kuvioita aikaan...
magneettikynsilakka
6
2200
Vastaukset
- Exchequer
http://www.youtube.com/watch?v=cSLHizz9Afk&feature=fvst
Tuossa hyvä ja selkeä video magneettilakan käytöstä (englanniksi). Mulla on ainakin Laylan magneettilakka toiminut hyvin, saanko udella, että mitä merkkejä olet kokeillut? - mag-nee-tti
Oon kokeillut Laylan lakkaa ja oikein hyvin toimii. Itse asiassa tosi näppärä lakka korjailla, jos ei kuvio heti onnistu.
Kulmakivet on seuraavat:
1. Lakkaa voi laittaa ensin yhden kerroksen, antaa kuivua ja sitten lakata uuden kerroksen, jonka magnetisoi.
2. Magneetti pitää laittaa mahdollisimman lähelle kynttä HETI lakkaamisen jälkeen, kun lakka on ihan märkää. Magneetti vetää kuvion 5-10 sekunnissa (mahdollisesti riippuu lakasta).
3. Päällyslakkaa ei pidä laittaa ennen kuin magneettilakka on kuiva.
Laylan lakkaa tosiaan ainakin voi korjailla, jos kuvio ei kynnelle tule kunnolla tai se on jotenkin "väärin". Sen kun sipasee uudestaan siveltimellä lakan pintaa, niin voi magnetisoida uudelleen. - maq
Tuossa kun klikkaa yhden lakkapullokuvan auki niin siellä on kyllä hyvät ohjeet miten käytetään.
http://www.jtcosmetics.fi/kynsilakat-magnetic-nail-polishes-c-75_115_129_122.html - Yue
Kokeilin juuri toissapäivänä ensimmäisen kerran magneettilakkaa. Laitoin kynsille Laylan magneettilakkaa, joka toimi todella hyvin, toisin kuin Color Clubin lakka.
Ehkä et ollut tarpeeksi nopea, ja lakka kerkesi vähän jähmettyä, eikä kuviota siksi muodostunut. Laita kynnelle paksu kerros lakkaa mahdollisimman nopeasti ja heti magneetti niin lähelle lakan pintaa kuin pystyt ilman, että sohaiset lakan pintaa.
Itse en käyttänyt kuvion tekemiseen Laylan magneettia, vaan Color Clubin, koska siinä on tuki ja sen saa kätevästi irti lakkapullon korkista. Ja huomasithan tosiaan käyttää sitä lakkapurkin mukana tullutta magneettia? En tiedä, toimiiko magneettilakka tavallisenkin magneetin kanssa. - Kysyjä?
Voiko kaks erilaista magneettia laittaa sillee, et ne koskee toisiaan?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272950Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722746Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581067Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951