magneettikynsilakka

ei ymmarra :)

onko kukaan kokeillut magneettikynsilakkaa?kuinka se toimii?oon kokeillu 2:ta eri merkkistä,enkä saa mitää kuvioita aikaan...

6

2923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exchequer
    • mag-nee-tti

Oon kokeillut Laylan lakkaa ja oikein hyvin toimii. Itse asiassa tosi näppärä lakka korjailla, jos ei kuvio heti onnistu.

Kulmakivet on seuraavat:
      1. Lakkaa voi laittaa ensin yhden kerroksen, antaa kuivua ja sitten lakata uuden kerroksen, jonka magnetisoi.
      2. Magneetti pitää laittaa mahdollisimman lähelle kynttä HETI lakkaamisen jälkeen, kun lakka on ihan märkää. Magneetti vetää kuvion 5-10 sekunnissa (mahdollisesti riippuu lakasta).
      3. Päällyslakkaa ei pidä laittaa ennen kuin magneettilakka on kuiva.

Laylan lakkaa tosiaan ainakin voi korjailla, jos kuvio ei kynnelle tule kunnolla tai se on jotenkin "väärin". Sen kun sipasee uudestaan siveltimellä lakan pintaa, niin voi magnetisoida uudelleen.

• maq
    • Yue

Kokeilin juuri toissapäivänä ensimmäisen kerran magneettilakkaa. Laitoin kynsille Laylan magneettilakkaa, joka toimi todella hyvin, toisin kuin Color Clubin lakka.

Ehkä et ollut tarpeeksi nopea, ja lakka kerkesi vähän jähmettyä, eikä kuviota siksi muodostunut. Laita kynnelle paksu kerros lakkaa mahdollisimman nopeasti ja heti magneetti niin lähelle lakan pintaa kuin pystyt ilman, että sohaiset lakan pintaa.
      Itse en käyttänyt kuvion tekemiseen Laylan magneettia, vaan Color Clubin, koska siinä on tuki ja sen saa kätevästi irti lakkapullon korkista. Ja huomasithan tosiaan käyttää sitä lakkapurkin mukana tullutta magneettia? En tiedä, toimiiko magneettilakka tavallisenkin magneetin kanssa.

• Kysyjä?

Voiko kaks erilaista magneettia laittaa sillee, et ne koskee toisiaan?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe