onko kukaan kokeillut magneettikynsilakkaa?kuinka se toimii?oon kokeillu 2:ta eri merkkistä,enkä saa mitää kuvioita aikaan...
magneettikynsilakka
6
2475
Vastaukset
- Exchequer
http://www.youtube.com/watch?v=cSLHizz9Afk&feature=fvst
Tuossa hyvä ja selkeä video magneettilakan käytöstä (englanniksi). Mulla on ainakin Laylan magneettilakka toiminut hyvin, saanko udella, että mitä merkkejä olet kokeillut? - mag-nee-tti
Oon kokeillut Laylan lakkaa ja oikein hyvin toimii. Itse asiassa tosi näppärä lakka korjailla, jos ei kuvio heti onnistu.
Kulmakivet on seuraavat:
1. Lakkaa voi laittaa ensin yhden kerroksen, antaa kuivua ja sitten lakata uuden kerroksen, jonka magnetisoi.
2. Magneetti pitää laittaa mahdollisimman lähelle kynttä HETI lakkaamisen jälkeen, kun lakka on ihan märkää. Magneetti vetää kuvion 5-10 sekunnissa (mahdollisesti riippuu lakasta).
3. Päällyslakkaa ei pidä laittaa ennen kuin magneettilakka on kuiva.
Laylan lakkaa tosiaan ainakin voi korjailla, jos kuvio ei kynnelle tule kunnolla tai se on jotenkin "väärin". Sen kun sipasee uudestaan siveltimellä lakan pintaa, niin voi magnetisoida uudelleen. - maq
Tuossa kun klikkaa yhden lakkapullokuvan auki niin siellä on kyllä hyvät ohjeet miten käytetään.
http://www.jtcosmetics.fi/kynsilakat-magnetic-nail-polishes-c-75_115_129_122.html - Yue
Kokeilin juuri toissapäivänä ensimmäisen kerran magneettilakkaa. Laitoin kynsille Laylan magneettilakkaa, joka toimi todella hyvin, toisin kuin Color Clubin lakka.
Ehkä et ollut tarpeeksi nopea, ja lakka kerkesi vähän jähmettyä, eikä kuviota siksi muodostunut. Laita kynnelle paksu kerros lakkaa mahdollisimman nopeasti ja heti magneetti niin lähelle lakan pintaa kuin pystyt ilman, että sohaiset lakan pintaa.
Itse en käyttänyt kuvion tekemiseen Laylan magneettia, vaan Color Clubin, koska siinä on tuki ja sen saa kätevästi irti lakkapullon korkista. Ja huomasithan tosiaan käyttää sitä lakkapurkin mukana tullutta magneettia? En tiedä, toimiiko magneettilakka tavallisenkin magneetin kanssa. - Kysyjä?
Voiko kaks erilaista magneettia laittaa sillee, et ne koskee toisiaan?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup436801Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1055380Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233622- 503271
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173187Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252915Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.402441Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322361- 452028
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291862