magneettikynsilakka

ei ymmarra :)

onko kukaan kokeillut magneettikynsilakkaa?kuinka se toimii?oon kokeillu 2:ta eri merkkistä,enkä saa mitää kuvioita aikaan...

6

2548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exchequer
    • mag-nee-tti

Oon kokeillut Laylan lakkaa ja oikein hyvin toimii. Itse asiassa tosi näppärä lakka korjailla, jos ei kuvio heti onnistu.

Kulmakivet on seuraavat:
      1. Lakkaa voi laittaa ensin yhden kerroksen, antaa kuivua ja sitten lakata uuden kerroksen, jonka magnetisoi.
      2. Magneetti pitää laittaa mahdollisimman lähelle kynttä HETI lakkaamisen jälkeen, kun lakka on ihan märkää. Magneetti vetää kuvion 5-10 sekunnissa (mahdollisesti riippuu lakasta).
      3. Päällyslakkaa ei pidä laittaa ennen kuin magneettilakka on kuiva.

Laylan lakkaa tosiaan ainakin voi korjailla, jos kuvio ei kynnelle tule kunnolla tai se on jotenkin "väärin". Sen kun sipasee uudestaan siveltimellä lakan pintaa, niin voi magnetisoida uudelleen.

• maq
    • Yue

Kokeilin juuri toissapäivänä ensimmäisen kerran magneettilakkaa. Laitoin kynsille Laylan magneettilakkaa, joka toimi todella hyvin, toisin kuin Color Clubin lakka.

Ehkä et ollut tarpeeksi nopea, ja lakka kerkesi vähän jähmettyä, eikä kuviota siksi muodostunut. Laita kynnelle paksu kerros lakkaa mahdollisimman nopeasti ja heti magneetti niin lähelle lakan pintaa kuin pystyt ilman, että sohaiset lakan pintaa.
      Itse en käyttänyt kuvion tekemiseen Laylan magneettia, vaan Color Clubin, koska siinä on tuki ja sen saa kätevästi irti lakkapullon korkista. Ja huomasithan tosiaan käyttää sitä lakkapurkin mukana tullutta magneettia? En tiedä, toimiiko magneettilakka tavallisenkin magneetin kanssa.

• Kysyjä?

Voiko kaks erilaista magneettia laittaa sillee, et ne koskee toisiaan?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5357
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2128
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe