Miten pääsisi sillä tavalla vahvoille että loppuisi säpsähtelyt, hikoilut, pelot esim. kun puhelin tai ovikello soi. Tämä johtuu ex-miehestä, sen tiedän. Hän käyttäytyi sillä tavalla, mitä en nyt jaksa selostaa, eli narsistisesti, mutta en vielä nyt vuodenkaan eron jälkeen ole saanut hermoja kuriin. Tiedän järjellä ajateltuna että ei tarvis pelätä puhelinta tms., mutta sen soiminen tai mikä vaan kolaus saa mut tolaltani ja kädet hikoaa, joka lihas jännittyy. Miten tämmöisen jälkitilan saa pois? Mies ei viitsi eikä osaa huolehtia lapsesta yhtään, mutta vaatii kuitenkin tapaamisia. On ollut vaaratilanteita valvottunakin. Joudun siis lapsen takia olemaan tekemisissä ja puheissa, jonka jälkeen voin fyysisestikin pahoin todella kauan. Mitätöintiä ja solvaamisia satelee edelleen ja kotirauhan rikkomista. Mistään ei halua tehdä sopimuksia lapsen suhteen, joten terrorisoi.Yksipuolisesti ei voi mistään sopia. Lasta ei voi myöskään jättää hänen luo heitteille, kun ei hoida, vaikka väittää hoitavansa ja olevansa täydellinen malli-isä, josta kaikki lapset pitävät. Kaikki on omaa kuvitteluaan. Joskus maksaa elatusta, jos omilta matkustelujutuiltaan ja hankinnoiltaan liikenee, joskus ei moneen kuukauteen. Ei ole suostunut sopimaan sitäkään kirjallisesti, joten kela ei maksa. Mulla on kyllä yksinhuoltajuus. Lasta haukkuu 1,5 v, jollei lapsi ota hänen vaatimiaan ilmeita ja ole hänen vaatimallaan kehitystasolla, eli vaatii melkein aikuisten asioita. Jos en anna tavata lasta lapseen kohdistuvan henkisen väkivallan ja hoitamattomuuden takia, uhkailee viranomaisilla, jotka kyllä hänen puolelleen helposti menevätkin. Ollaan sen takia ihan turvattomia enkä pysty esim. nukkumaan. Sama pahoinvointi jatkuu kuin aviossakin.
Mitenkähän
4
277
Vastaukset
- ohjetta
Traumaterapiaan.
- säikähtelijä
Onkos sellaista traumaterapiaa kunnallisesti, voi olla yksityisesti vähän kallista? Sitä terapiaa tarvitsee tosin sitten joka kerran jälkeen kun on ollut ko. ihmisen kanssa tekemisissä. Taas tällä viikolla kirosi minua ja sekoilee. En käsitä syytä. Olen vain elänyt tavallista kiireistä kotiäidin arkea lapsen kanssa ja saan kivisateen niskaan.
Hei
Keskusteluapua voit saada kunnallisestikin tai jos asut sellaisella paikkakunnalla, jossa on esimerkiksi jokin järjestön ylläpitämä kriisikeskus tai turvakotiyhdistyksen avopalvelu. Parhaiten saat tietoa lähialueesi palveluista ottamalla yhteyttä lähimpään Rikosuhripäivystyksen palvelupisteeseen. Löydät palvelupisteiden yhteystiedot osoitteesta www.riku.fi
Ystävällisin terveisin
Rikosuhripäivystys
- juip
Voi kun saisit nuo tapaamiset valvotuiksi. Pitäisiköhän ottaa yhteyttä sos toimeen ja siellä lastensuojeluun. Sitten terkkuun ja vängällä mielenterveystoimistoon. Jonoja on mutta kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483