Naisten iskeminen on hallussa, siis teoriassa, mutta käytännössä homma ei toimi. Kyllä, kiusoittelen naisia, kunhan on vähän saatu nainen hymyilemään. Toisinaan hauskalla heitolla, toisinaan fyysisellä komedialla kun se tulee spontaanisti, tai sitten ilkikurinen hymyily tanssilattialla, miksei pöydässä istuessakin. Viime aikoina olen jopa rohkaissut itseni ja yleensä pyrin ottamaan kunnollisen fyysisen kontaktin ensimmäisten minuuttien aikana jonkin tekosyyn varjolla ja huonoja reaktioita ei tule juuri koskaan.
Mutta ne ongelmat. Millä ihmeellä saada puhetta riittämään. No sitä ongelmaa ei ole puheripulista kärsivien naisten kanssa kun jotain aihetta tulee ja ihan hyvin pystyn keskusteluun osallistumaan mutta kun itse pitäisi olla se aktiivinen osapuoli joka keksii keskustelun aiheita niin päässä jumittaa hyvin nopeasti. Tanssilattialla normaalit aiheet on nopeasti käyty läpi, musiikin/baarin haukkumiset/kehumiset , miten ilta on mennyt, mitä juomaa naisen lasissa on, nimet, kotipaikkakunnat jne. Ja sitten alkaa tulla hiljaista hetkeä ja sitten naiset katoavat. Ellen ole hirveässä kännissä ja suolla sekavaa puheripulia jossa ei ole mitään järkeä, mutta ei toisaalta vie mihinkään.
Ja toisaalta tuntuu hirveän tökeröltä heittää kommennttejä ilmaan, jotka eivät liity mitenkään mihinkään. Vai kuvittelenko? Ympäristöstä kun ei hirveästi keksi kommentoitavaa, osin siksi että olen niin introvertti että ympärillä tapahtuvien asioiden huomioiminen vaatii keskittymistä ja kun naiselle puhun, niin se on se mikä huomion vie. Ja eihän baareissa tapahdu juuri mitään mielenkiintoista ympärillä, samat naamat vetää kaljaa ja yrittää iskeä naisia.
Ja toisaalta taas en ole hauskojen juttujen keksijänäkään ole parhaita eli hetkeni minullakin, mutta niitä juttuja kerron kun ne tulevat enkä pakosta pysty olemaan hauska. Kyse ei ole ujoudesta, jännityksestä tai vastaavasta vaan päässä ei pyöri mitään. Ja itseasiassa, sama vaivaa baarien ulkopuolellakin. Nytkin ~5 tuttavanaista on osoittanut mielenkiintoaan viime viikkoina mutta kun en ole keksinyt mitään mistä puhua edes mietinnän jälkeen, niin olen antanut asian olla.
Viimeisen vuoden ajan olen kahlannut monenlaista sosiaalisuus-/pelimies-opasta ja tekniikat, kikat jne ovat hallussa ja niillä saan vasteita joita haluan, mutta aina jossain vaiheessa tulee stoppi eli keskustelu kuivuu kokoon. Joten mistä tätä ongelmaa pitäisi lähteä ratkomaan? Sosiaalisuus/keskustelutaito oppaat on kahlattu läpi, harrastuksia on tullut hankittua vapaa-aika täyteen, tulee seurattua musiikkia ja ohjelmia jotka eivät kiinnosta yhtään, on matkusteltu, löytyy tarinoita tapahtumista joita harvat ovat kokeneet, ulkonäkö on hyvällä mallilla, flirttailu luonnistuu, yritän heittää juttua naapureiden, kaupoissa myyjien kanssa, jonoissa muiden jonottajien kanssa, puolituttujen jne
Ja ongelmat eivät löydy liiallisesta naisten kunnioituksesta, huonosta itsetunnosta, älyn puutteesta, ulkonäöstä, ujoudesta jne.
Small talk jne
18
1470
Vastaukset
- Keskustelusta
Keskustelu jos mikä on vuorovaikutustilanne. Ei siis ole sun vika jos puhetta ei riitä loputtomiin – kukapa sitä yksinään keskustelisi. Täytyy olla vika vastaanottajassakin jos tilanne kuivuu kokoon, ja kuivuuhan se jos puheen ylläpitäjiä on vain yksi.
Mä olen monesti tehnyt sen huomion, miten itsekkäitä me naiset ollaan - tai ehkä se on vaan arkuutta. Anyway, me odotetaan valmista. Kai se liittyy vanhoihin roolijakoihinkin, niissä nainen istuu lavatansseissa odottamassa että mies tulee hakeman tanssimaan. Yhä vieläkin. Tai on tietysti niitäkin naisia jotka menee itse ja valikoi just sen uroon joka kiinnostaa.
Helpointa on puhua asioista jotka on itselle tuttuja ja joista tietää paljon. Mäkin olen avuton tuntemattomien seurassa jos kukaan ei innostu mun valitsemistani puheenaiheista. Tulee vaan olo, että no keksikää sitten parempi aihe, mutta yleensä sitä odotetaan toisten tekevän kaikki työt.
Suomalainen kulttuurikaan ei juuri tue verbaalisuutta. Tuli koettua se taas kesälomalla Keski-Euroopassa, sellasten ihmisten keskellä, jotka taitaa depatin jo pennusta lähtien. Nehän väittelevätkin niin äänekkäästi, että suomalaiselle tulee tarve rauhoitella niitä, kun sitä luulee että ne riitelee!
Mullekin tuli kerran yksi ulkomaalainen mies sanomaan jotenkin totisena, että sulla on kauneimmat silmät mitä mä olen koskaan nähnyt, ja sitten se vaan käveli pois, hymyili myöhemmin kun nähtiin jossain, siristi silmiään kuin taideteosta tutkiva kriitikko ;D Olin vähän öönä, koska oletin että se oli iskuyritys. Ja ehkä se olikin, se ei vaan katsonut järkeväksi jatkaa sitä, koska mä olin selvästikin turisti joka lentää pian kotimaahan kuin muuttolintu... Small talkin ja flirttailun välillä on vissi ero, sillä jälkimmäisessä on päämääränä iskeä se toinen. Puheenaiheetkin ovat sopivan sivistyneesti pikku tuhmia ja vihjailevia. Otetaanpa esimerkki baaritiskiltä ja nainen aktiivisena:
N: Missä sä asut?
M:Tässä lähellä
N: Asux sä yksin?
M; Ei, vaan vaimon kanssa
N: Onx vatmos nyt kotona
M: Odottelee mua kotiin
N: Mun pitää varmaan mennä hakee lisää juomaa
Keskustelu on esimerkki jutustelusta, joka päälle päin on hyvin viaton ja asiallinen, mutta jolle on toinen ilmeinen tausta. Ideana on se, että kumpikin voi milloin hyvänsä vetäytyä nolaamatta itseään.Tämä on mahdollista, koska suora ehdotus puuttuu.
Jos miehen viimeinen repliikki olisi ollut "ulkomailla, tulee parin viikon päästä", olisi tarina voinut jatkua vihjaillen yhteisestä kotimatkasta.- ap
Ongelma siis ei ole ettenkö osaisi flirttailla koska katseilla, eleillä, kosketuksilla ja kiusoittelulla saan reaktioita aikaan. Ongelmaksi muodostuu vain se kun ei ole puhuttavaa, niin en saa tekosyitä kosketteluun, kiusoitteluun jne. Ja myöskin jollain tavalla naisia pitäisi pystyä naurattamaan jotta tunnelman saa tarpeeksi kevyeksi flirttailuun ja sekään ei onnistu jos ei voi kommentoida hauskasti jne.
- expimp
ap kirjoitti:
Ongelma siis ei ole ettenkö osaisi flirttailla koska katseilla, eleillä, kosketuksilla ja kiusoittelulla saan reaktioita aikaan. Ongelmaksi muodostuu vain se kun ei ole puhuttavaa, niin en saa tekosyitä kosketteluun, kiusoitteluun jne. Ja myöskin jollain tavalla naisia pitäisi pystyä naurattamaan jotta tunnelman saa tarpeeksi kevyeksi flirttailuun ja sekään ei onnistu jos ei voi kommentoida hauskasti jne.
Vähemmän Mysteryn homomaista kinoa ja enemmän apinamiestä. Ja käytä cold readiä kysymysten sijasta. Keksi juttua etukäteen. Tietty vitsikkyys on tärkeätä. Voithan opetella hauskoja läppiä, jotka sopivat usein toistuviin tilanteisiin. Paina mieleesi, mitkä asiat toistuvat usein.
ap kirjoitti:
OK. Ymmärsin väärin.
Pelimieskaverini oli ujo ja hurmasi hyvällä ulkomuodollaan puhumatta liikoja. Itse olen höpöttäjä, joka pystyy puhumaan viikon ilman, että kukaan kuuntelee. Usein huomasin, että minä hoidin puheet, mutta muut veivät naiset.
Keskustelun hyytyminen baarissa on luonnollista. Se on osa valintaprosessia. Vuoropuhelu jatkuu, jos kiinnostus säilyy. Jollei, siirrytään seuraavaan. Olen kuullut useammaltakin naiselta seuraavat hyödylliset lausahdukset.
"eix se jätkä oo kiinnostunu MUSTA. Puhuu vain autostaan ja itsestään. Enx MÄ merkitse sille mitään. "
"hyvää läppää, mut eix se jätkä aio iskee MUA. Vilautin jo tissiäkin, mutta ei. Onx se homo"
Ts. käyttäen edellä mainittuja cold read ym. tekniikoita kiinnität huomion maailman tärkeimpään ihmiseen eli naiseen itseensä. Kuuntele ja taas kuuntele.
- expimp
Tutustu pelimiesopaspuolella sellaiseen kuin 60 years of challenge siinä pointtina on olla hiljaisempi ja luoda tilanteeseen selvä noste, joka joko tyssää tai toimii. Ja etsi tietoa myös cold readingistä.
Jos 5 naista jo kiinnostui puheista ja pua-taktiikoista, teit puheosuudet oikein. Sinuna en nyt olisi huolissani puheummetuksesta vaan fyysisestä flirtistä ja hyökkäävyydestä.
Tanssilattialla fyysistä push-pullia, kainaloon nappaamista, tytön viemistä baarissa eri paikkaan, esittelyä kavereille. Jotenkin kuulostaa, että tytöt odottaa sulta muutakin kuin puhetta. Jos nainen pulputtaa, niin anna pulputtaa, mutta hiljaisuuskin on hyvästä koska se voi tarkoittaa, että hän on avoin muuhunkin flirttiin. Jos ei, niin ok. Luultavasti puhuminen ei olisi asiaa muuttanut.- ap
No enemmänkin uskoisin naisten kiinnostuneen ulkoisesta olemuksesta kuin varsinaisista PUA-kikoista/jutuista. Ja kai myös kun ne jutut joita kerron ovat aika uniikkeja ja oikeasti mielenkiintoisia. Tosin hieman myös ongelmia tuottaa se, että en pysty keskustelua ohjaamaan siten, että niitä saisin kerrottua. Mutta ideahan olisi kai että minä olisin mielenkiintoinen eikä minun jutut. Ja en myöskään yritä saada puheripulia aikaan koska fyysinen komiikka ja katseilla/ilmeillä pelailu toimii myös, mutta pidemmät hiljaiset hetket tappavat yleensä tunnelmaa ja kaikenlainen sanoton flirttailu alkaa näyttää hölmöltä. Ainakin tulee tunne että se vain luo naisille odotuksia siitä, että verbaalinen osa odottaa tuloaan.
JA muutenkin tuo fyysinen puoli toimii, olen luultavasti nopeimmasta päästä ottamaan kunnollisen fyysisen kontaktin ja naiset ovat yleensä hyvinkin vastaanottavaisia tälle. Ehkä pitävät hieman outona ja hämmentyvät, mutta hyvällä tavalla. Voi tietysti olla, että liian aikainen halailu yms johtaa siihen että naiset olettavat ettei se merkitse flirttailu-mielessä mitään?
Cold readingistä olen kyllä lukenut ja ideanahan tuo on loistava. Jollain tavalla tuohon olen pyrkinytkin eli vältellyt kysymyksiä ja heittänyt sivistyneitä arvauksia ja omia mielipiteitä. Mistäköhän löytäisi toimivia esimerkkejä. Suurin osa mitä yleensäkin PUA-juttuja on tullut luettua, ovat vaikuttaneet enemmän parikymppisten naisten iskemiseen. Tai ainakin tälläisen vaikutelman olen saanut. Vai olenko väärässä ja lapselliset jutut toimivat myös hieman vanhemmille naisille? Toisaalta myös cold readien tuominen keskusteluun tuottaa ongelmia koska tulee jotenkin hölmö olo tyhjästä niitä heitellä. Vai olenko väärässä tässäkin? - Tötterström
ap kirjoitti:
No enemmänkin uskoisin naisten kiinnostuneen ulkoisesta olemuksesta kuin varsinaisista PUA-kikoista/jutuista. Ja kai myös kun ne jutut joita kerron ovat aika uniikkeja ja oikeasti mielenkiintoisia. Tosin hieman myös ongelmia tuottaa se, että en pysty keskustelua ohjaamaan siten, että niitä saisin kerrottua. Mutta ideahan olisi kai että minä olisin mielenkiintoinen eikä minun jutut. Ja en myöskään yritä saada puheripulia aikaan koska fyysinen komiikka ja katseilla/ilmeillä pelailu toimii myös, mutta pidemmät hiljaiset hetket tappavat yleensä tunnelmaa ja kaikenlainen sanoton flirttailu alkaa näyttää hölmöltä. Ainakin tulee tunne että se vain luo naisille odotuksia siitä, että verbaalinen osa odottaa tuloaan.
JA muutenkin tuo fyysinen puoli toimii, olen luultavasti nopeimmasta päästä ottamaan kunnollisen fyysisen kontaktin ja naiset ovat yleensä hyvinkin vastaanottavaisia tälle. Ehkä pitävät hieman outona ja hämmentyvät, mutta hyvällä tavalla. Voi tietysti olla, että liian aikainen halailu yms johtaa siihen että naiset olettavat ettei se merkitse flirttailu-mielessä mitään?
Cold readingistä olen kyllä lukenut ja ideanahan tuo on loistava. Jollain tavalla tuohon olen pyrkinytkin eli vältellyt kysymyksiä ja heittänyt sivistyneitä arvauksia ja omia mielipiteitä. Mistäköhän löytäisi toimivia esimerkkejä. Suurin osa mitä yleensäkin PUA-juttuja on tullut luettua, ovat vaikuttaneet enemmän parikymppisten naisten iskemiseen. Tai ainakin tälläisen vaikutelman olen saanut. Vai olenko väärässä ja lapselliset jutut toimivat myös hieman vanhemmille naisille? Toisaalta myös cold readien tuominen keskusteluun tuottaa ongelmia koska tulee jotenkin hölmö olo tyhjästä niitä heitellä. Vai olenko väärässä tässäkin?Olet väärässä siinä että puheenaiheen vaihdos tai "cold readit" vaativat jonkunlaisen "transition" toisesta toiseen. Ajattelet niin koska olet mies, mutta naiset eivät toimi näin. Sinun mielestä on loogista ohjata keskustelu toiseen puheenaiheeseen jotenkin järkevästi, mutta naiset menevät vaan tunteiden mukana (ja harvoin välittävät siitä että puheenaihe ei noudattanut loogista polkua ensimmäisestä toiseen). Jos joku aihe ei toimi, niin vaihda välittömästi seuraavaan ilman mitään "transitioita". Kokeile "kentällä" niin huomaat...
- Tötterström
Kysymys: kun hengailet miespuolisten kavereiden kanssa oluella, niin loppuuko sinulla silloin puheenaiheet kesken? Jos ei lopu, niin sinulla on "Inner Gamen" kanssa ongelmia. Eli sinun pitää oppia ajattelemaan oikealla tavalla. Opiskele mieluummin "Inner Gamea" kuin "PUA-kikkoja".
Volyymillä pääsee moisista ongelmista eroon, eli enemmän kokemusta itse "kentällä", niin hommat korjaantuu...- ap
No oikeastaan kavereidenkin kanssa on ajoittain vaikea puhuttavaa keksiä. Tosin ei samassa määrin koska kaverit tuntee ja toisaalta aina on olemassa ne go-to-aiheet eli naiset, urheilu&ryyppyreissut. Ja on helpompi kertoa tarinoita koska kaverit tietävät etten niillä yritä vaikutusta tehdä. Mutta yleensäkin outojen ihmisten kanssa on vaikea keksiä puhuttavaa ja ennen kaikkea pitää juttelu hauskana=mielenkiintoisena. Poikkeuksena se että outo tyyppi on aktiivinen keskustelija joka myös keksii aiheita ja antaa materiaalia tilannekomiikkaan. Koskee sekä naisia että miehiä.
No joo, suurin ongelmahan tietysti on se että harjoittelemaan en pääse tarpeeksi. Muutakin elämää kun on enemmän kuin tarpeeksi.
- expimp
Oletko kokeillut kuinka paljon ns 'stooreja' tai 'rutiineja' puhumisen saralla? En itse suosi nykyisin niitä mutta aika ajoin tulee jokunen uus tapahtuma tai stoori, jota sitten tulee käytettyä.
`jotkut ikivanhat mysterynkin jutut toimivat. En tarkoita säännönmukaista rutiinista toiseen menemistä vaan enemmän sellaista että kun puhuttava loppuu, kaivaa jotakin esiin. On näyttänyt toimivan vanhempiinkin (40 ). Tosin itse olen nuorempi, mutta miksei toimisi vanhemmankin miehen suusta.
Mites olisi lisäksi keksiä joku aihe, johon naisen kanssa palata aina kuten kaverienkin kanssa. Tässä vain on vaarana se, että menee kaverilliseksi. Eli aihe voisi olla jotain, mihin sisällyttää flirttiä. Se voisi olla vaikka tasa-arvon puute miehen näkökulmasta, sukujuhlissa flirttaillut serkun tyttökaveri, hyökkäävät naiset. . . Tietysti noissa voi aihe vaihdella naisen iän mukaan.- Tötterström
Tasa-arvon puute miehen näkökulmasta?! Mielestäni erittäin mielenkiintoinen puheenaihe, mutta aikamoinen Death-topic varsinkin naisen kanssa whom you liked to make da love.
Ajattelen asiaa näin: jos kuuluisin 1 % miehistä jotka saavat kaikki naiset (vai oliko tässäkin se 80/20 -sääntö), niin en ehtisi edes huomaamaan moisia ongelmia. Eli koko aiheen esiintuominen on mielestäni täyttä DLV:tä.
Mutta jos joku saa homman toimimaan niin kertokoon toki... - Ex Pimp
Tötterström kirjoitti:
Tasa-arvon puute miehen näkökulmasta?! Mielestäni erittäin mielenkiintoinen puheenaihe, mutta aikamoinen Death-topic varsinkin naisen kanssa whom you liked to make da love.
Ajattelen asiaa näin: jos kuuluisin 1 % miehistä jotka saavat kaikki naiset (vai oliko tässäkin se 80/20 -sääntö), niin en ehtisi edes huomaamaan moisia ongelmia. Eli koko aiheen esiintuominen on mielestäni täyttä DLV:tä.
Mutta jos joku saa homman toimimaan niin kertokoon toki...Joo mutta se pitääkin tehdä leikillisesti se puhuminen. Oli aihe mikä hyvänsä. Tuo on totta mitä sanoit, että jos kuuluuu siihen prosenttiin niin ei sitä huomaa, mutta ei naiset sitä ajattele siinä tilanteessa, jos asian tuo leikillisesti esiin. ei se tarkoita valittamista tyyliin "voi meitä miehiä" vaan enemmänkin että, "on se hyvä kun on tämä tasa-arvo nykyään niin minunkaan ei tarvitse enää availla ovia kenellekään". Ballsy!
- ap
Oikeastaan aika mielenkiintoinen aihe myös naisten suhteen, kunhan vain puhuu aiheesta sopivalla tavalla. Eli unohtaa huoltajuuskiistat ja seksin ja nostaa esiin perinteisiä arvoja, koulutusta, palkkausta jne. Ja ennen kaikkea tekee jollain tavalla selväksi, ettei tosissaan pidä asiaa tärkeänä ja hieman vitsinä väittää vastaan. Eiköhän omista mielipiteistä aina saa plussaa. Tosin varmaan high risk-low risk aihe.
Ja olen kyllä yrittänyt miettiä näitä fallback aiheita, mutta jostain syystä vain tuntuu olevan vaikea keksiä aiheita, joista pystyisi hauskasti juttelemaan siten että se sopii omaan tyyliin. Sekä ikä että muut asiat. Ja tarinoita löytyy ja niitä jonkin verran olen myös harjoittelut, mutta niiden tuominen keskusteluun ilman että vaikuttaa omahyväiseltä on aika hankalaa. Johtuu kai osittain omasta vajavaisuudesta tai varovaisuudesta aiheen vaihtamiseen.
Netistä löytyvät ideat taas tuntuvat aika lapsellisilta, tarkoitan että varmasti toimivat, kunhan ikä kohteilla on ~20v. Tosin jostain syystä alle 20v naiset niitä innokkaimpia minun suhteen ovat mikä on oikeastaan ihan OK, mutta usein jossain vaiheessa tulee tunne ettei näin nuorten kanssa pelleily ole OK. Ehkä tämäkin on jotain josta pitäisi päästä eroon.
Mutta tuo rutiinien kehittely itsellänikin on mielessä, lähinnä juuri hätäsuunnitelmaksi jos ei muuta keksi, mutta ideat ovat vähissä. Jos yritän keksiä jonkinlaisen skenaarion mielessäni missä naisen tapaan ja yritän miettiä miten keskustelu etenisi, niin vaikka aikaa on niin vaikeuksia on keksiä mitään luonnolliselta vaikuttavaa.
Ja ymmärrän myös sen ettei naisten vaatimukset loppujen lopuksi niin korkeat ole keskimäärin, mutta itse en näe järkeä jahdata naista joka ei oikeasti kiinnosta ja yleensä ne jotka näen vaivan arvoisiksi, ovat melkoisessa ristitulessa miesten suunnalta ja tästä syystä myös vaativampia.- ap
Siis high risk - low reward aihe
- Ex Pimp
Pitää poimia stooreista ne mitkä toimii. Mikäänhän ei tietenkään toimi kaikille eikä sitä aina tiedä, toimiiko vai ei. Mutta minulla ainakin juttu kuin juttu yleensä kuunnellaan ja usein tulee ihan positiivista responssia ja tytöt tosiaan odottaa sitä seuraavaa liikettä... tämä toisaalta johtaa alkuperäiseen pulmaasi mutta auttaa kuitenkin pidemmälle. Loputon materiaalin syytäminen ei mielestäni kuitenkaan ole mielekästä. Onhan tarkoitus kuitenkin pitää hauskaa ja tarina-apinaksi sitä leimaantuu jos ei mitään muuta tee.
Joskus voi naiselle sanoa että "noniin.. mähän puhun vain itsestäni. mitäs sä? kerro jotain tosi älykästä ja hemaisevaa mulle kun mä nyt tässä oon kokoajan äänessä." Tietysti vastaus on että "ei ku oo vaan äänessä mää tykkään kuunnella..". Siihen sanot että "eeeeekk! väärä vastaus! 1000 miinuspistettä."
Ei naiset ainakaan ole antaneet sitä kuvaa, että minusta tulisi omahyväinen kuva. Stoorin voi lätkäyttää melkein millä vaan aasinsillalla kehiin. Ei nainen niin ajattele, että "olipa tönkösti tuotu aihe" vaan lähtee kuuntelemaan ja nauttimaan jos juttu on kiinnostava heti alusta asti.
Jotain netistä löytyviä tuli joskus kokeiltua ja noh... ehkä 50% on käyttökelpoista Suomessa. Osa ei vaan toimi. Mutta enemmän kannattaa ottaa juttuja omasta elämästä ja väritellä niitä ja ilmaista, että ne ovat tapahtuneet juuri äskettäin (suhteellinen käsite tuo "äskettäin").
Alle 20-v naiset kiinnostuu susta? Kuulostaa hyvältä ja helpolta! Mä antaisin vasemman kivekseni lääketieteen käyttöön heti jos vielä 40-vuotiaana ( en tiedä minkä ikäinen olet) tommoset edes 25-vuotiaat olisivat kiinnostuneita. Aika näyttää. ap kirjoitti:
Siis high risk - low reward aihe
Hyvää materiaalia PUA-teorioista, mutta käytännön ohjeet ovat vaikeasti sovellettavia, jos ei ymmärrä, miksi tekee, mitä tekee. Peli baareissa on eräänlaista pokeria, jossa toisen kortteja yritetään päätellä hänen käyttäytymisestään. Onko hänellä ässät vai bluffaako hän?
Olen useammankin kerran puhunut naisseurassa otsikolla "Tasa-arvon puute miehen näkökulmasta". Voin tehdä sen, koska minun ei tarvitse iskeä ketään. Varatut tuntuvat kiinnostavilta, koska heitä ei voi saada.
Ajatellaanpa baarissa tilannetta, jossa meillä on kolme miestä, identtiset kolmoset, NHL-jääkiekkoilija Antti, pelimies Pekka ja peräkamarin poika Yrjö. Tiina olkoon heidän kiinnostuksensa kohteena, mutta hän ei tunne poikia ja joutuu päättelemään kaiken heidän käyttäytymisestään.
Anttia Tiina ei oikeastaan kiinnosta, koska hän voisi saada kauniimpiakin naisia. Niinpä Antti on itsevarma, uskaltaa haastaa Tiinan ja olla hänen kanssaan eri mieltä ja poistua paikalta. Antti on baarissa lähinnä pitämässä hauskaa. Siispä Tiina päättelee että Antissa on jotain mielenkiintoista ja hän kiinnostuu Antista.
Yrjö taas ei ole menestynyt naismaailmassa. Hän ei edes uskalla lähestyä Tiinaa, koska epäilee, ettei se onnistu kuitenkaan. Kun hän lopulta pääsee juttuihin Tiinan kanssa, hän on erittäin myötämielinen kaikelle, mitä Tiina sanoo ja tarrautuu Tiinaan kiinni, jos tämä antaa siihen vähänkään syytä. Hän myös maksaa Tiinan juomat. Tiinan päätelmä on, että Yrjössä on pakko olla jotain vikaa ja hän karkaa Yrjön seurasta.
Pekka ei ole NHL-miljonääri, mutta tietää, että Tiinaa sellaiset kiinnostavat. Niinpä hän käyttäytyy kuin Antti, menen jutuissaan toisinaan totuuden väärälle puolelle. Tiinalla on vaikeuksia valita Pekan ja Antin väliltä ja varsin usein Tiina päätyy jatkoille Pekan kanssa, koska Anttia Tiina ei oikeastaan edes kiinnosta.
Edellä miehen arvon määräsi raha ja maine. Ne ovat vain yksi mahdollisuus monista piilossa olevista tekijöistä, jotka tekevät miehen naisen kannalta mielenkiintoiseksi.- ap
Ex Pimp kirjoitti:
Pitää poimia stooreista ne mitkä toimii. Mikäänhän ei tietenkään toimi kaikille eikä sitä aina tiedä, toimiiko vai ei. Mutta minulla ainakin juttu kuin juttu yleensä kuunnellaan ja usein tulee ihan positiivista responssia ja tytöt tosiaan odottaa sitä seuraavaa liikettä... tämä toisaalta johtaa alkuperäiseen pulmaasi mutta auttaa kuitenkin pidemmälle. Loputon materiaalin syytäminen ei mielestäni kuitenkaan ole mielekästä. Onhan tarkoitus kuitenkin pitää hauskaa ja tarina-apinaksi sitä leimaantuu jos ei mitään muuta tee.
Joskus voi naiselle sanoa että "noniin.. mähän puhun vain itsestäni. mitäs sä? kerro jotain tosi älykästä ja hemaisevaa mulle kun mä nyt tässä oon kokoajan äänessä." Tietysti vastaus on että "ei ku oo vaan äänessä mää tykkään kuunnella..". Siihen sanot että "eeeeekk! väärä vastaus! 1000 miinuspistettä."
Ei naiset ainakaan ole antaneet sitä kuvaa, että minusta tulisi omahyväinen kuva. Stoorin voi lätkäyttää melkein millä vaan aasinsillalla kehiin. Ei nainen niin ajattele, että "olipa tönkösti tuotu aihe" vaan lähtee kuuntelemaan ja nauttimaan jos juttu on kiinnostava heti alusta asti.
Jotain netistä löytyviä tuli joskus kokeiltua ja noh... ehkä 50% on käyttökelpoista Suomessa. Osa ei vaan toimi. Mutta enemmän kannattaa ottaa juttuja omasta elämästä ja väritellä niitä ja ilmaista, että ne ovat tapahtuneet juuri äskettäin (suhteellinen käsite tuo "äskettäin").
Alle 20-v naiset kiinnostuu susta? Kuulostaa hyvältä ja helpolta! Mä antaisin vasemman kivekseni lääketieteen käyttöön heti jos vielä 40-vuotiaana ( en tiedä minkä ikäinen olet) tommoset edes 25-vuotiaat olisivat kiinnostuneita. Aika näyttää.Niin, varmaan riippuu myös stoorista. Jonkin harmittoman hauskan jutun tai esim jutun jonka pointti on näyttää että on eläin/lapsi/jne-rakas ihminen ja hyvä ihminen, voi hyvinkin heittää ilman alustuksia ja ne tosiaan hyvin toimivat. Mutta kun ne parhaat jutut ovat mallia joka helposti vaikuttaa itsekehulta. Tyyliin julkkistutut jne.
Myös tuota "kerrohan jotain itsestäsi"-kikkaa olen myös kokeillut, mutta yleensä tuntuu että niitä alkaa tulla vasta siinä vaiheessa kun naiset luottavat minuun ja silloinkin kaipaavat että olisin keskustelun ohjissa. Eli kun heitän kerroppa sinäkin jotain itsestäs, niin vastauksena on "ei se näin helposti onnistu". Ehkä pitäisi asiasta kiusoitella.
Ja enemmänkin olen näitä PUA-juttuja pyrkinyt miettimään ja soveltamaan vähän syvemmällä tasolla. Eli olen pyrkinyt enemmän muovaamaan omia ajatusmalleja sen sijaan että olisin pyrkinyt opettelemaan kikkoja. Mutta tuohon riittävään puhumiseen en ole mitään syvemmällä tasolla toimivaa ajatusmallia löytänyt. Ehkä pitäisi hankkia jotain tietoa asioista jotka "kohde-yleisöä" kiinnostavat? Esim toistella suosikki-komedioiden on-linereita tai jotain vastaavaa? En tosiaan itsekään usko että muiden ihmisten tarinoiden kertominen kovin hyvin toimii kun niitä itse ei ole kokenut. Ja voi tulla vaikeuksia jos naiset kyselevät yksityiskohtia tai muuta vastaavaa.
Niin, eihän tuossa periaatteessa mitään väärää olekaan että alle 20-vuotiaiden kanssa säädän vaikka ikää jo yli 30 vuotta on, mutta ei se kyllä oikealtakaan tunnu, ajoittain. 25-vuotiaat ovat eri asia, koska ovat kuitenkin aikuisia ja ymmärtävät enemmän mitä tekevät eikä henkisellä'tasolla hirveitä eroja tunnu olevan 40-50-vuotiaisiin naisiin.
Olen muuten aika varma ettei 40-vuotiaana ole mitään ongelmia saada 25v naisia, kunhan itsestään pitää huolta ja naisten kanssa osaa toimia. Riittänee pitkälle kunhan vain näyttää ja käyttäytyy nuorekkaasti. Varmaan osa syy siihen miksi minusta juuri nuoret naiset kiinnostuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819