Vanha koira maailman toiselle puolelle

Huolissaan

Tuttavani aikoo viedä 12-vuotiaan koiransa mukanaan Ausseihin.

- Ei suoraa lentoa
- Kuukauden karanteeni

Veikkauksia miten ressukan käy?

5

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.,

Riippuu siitä kuoleeko se ja se taas riippuu koiran kunnosta jota pelkkä koiran ikä ei kerro.

Veikkaan että jos se kuolee niin se haudataan.
      Jos selviää niin se saa jatkaa koiranelämäänsä Austraaliassa.

• 1+1+1

No mikäs tuossa on niin kauheaa ? Aloittajan mielestä koira ilmeisesti pitäisi viedä piikille ? Vai olisiko tässä taas perisuomalainen kateus kyseessä niin jostain täytyy keksiä pahaa sanottavaa ;)

• Riippuu vähän rodustakin.Esim.isoissa tuo on melkoinen ikä(monessakin),pienissä ei välttämättä (kaikissa)niin ihmeellinen.
      Muuten tuo ei niin ihme olisi,mutta tuo karanteeni pistää mietityttämään(esim.hyvin omistajaansa leimautuneelle koiralle ym.)Riippuu tietenkin sen systeemeistä.

Mutta vähintään kannattaisi tehdä lekurilla kunnon veteraanitarkki,ja saada mielipide,missä kunnossa koira on hänen mukaansa.Rasitus tuo tulee olemaan,ellei muuten,niin henkisesti ainakin.
      Täytyy sanoa,että aika mietinnän paikka kylläkin.

• 3434

Asun itse ulkomailla, perussuomalainen kateus ei siis ole gallupin takana.

Huolestuttaa koira, joka kyllä on terve mutta omistajaansa leimautunut kovasti. Mietityttää miten selviää erossaolosta, eli karanteenista. Mulla ei oo kokemusta koirista, niin siksi kyselen teidän mielipiteitä.

• Miulla on koiria jotka on lentäny tänne ulkomailta. Mie pien sitä eri asiana, koska se koira ei hätäile omistajansa perään kun se laitetaan ruumaan yms. Mutta en koskaan ikinä lennättäis omaa vanhaa koiraani minnekään, koska tiedän mikä hätäpaniikki iskis siinä vaiheessa kun miusta pitää erota.
      Enkä varsinkaan tuollasessa tapauksessa, että toisessa päässä odottaa vielä kuukauden karanteeni.. eläinrääkkäystä sanoisinko..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4184
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3607
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3329
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2860
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2329
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2318
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2052
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1646
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1517
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1506
    Aihe