Olemme olleet kuusi vuotta naimisissa. Liitossamme ei ole seksiä ollenkaan. Emme ole harrastaneet seksiä siis naimisiinmenon jälkeen kertaakaan, miehen vuoksi. Hän ei pidä seksistä. Muuten kyllä halut on paikallaan ja käsihoito ym kelpaa.
Olen todella puutteessa, koko ajan ja joka päivä. Kaipaan seksiä niin paljon. Olen ollut aina hyvin seksuaalinen. Masturbointi ei enää riitä vaan haluaisi ihan oikeasti seksiä mieheltä. Onko väärin tässä elämäntilanteessa pettää? Ehkä miehelle olisi ok että haen seksiä ulkopuolelta?
Muuten asiat ok, en halua erota vain seksin takia.
Onko väärin pettää, kun avioliitossa ei seksiä?
12
554
Vastaukset
- Näin tekisin.,--
Seksi kuuluu avioliittoon. Jos molemmat ovat toista mieltä, silloin se on myös normaalia mutta sinä kaipaat seksiä ja läheisyyttä. Jos olet ollut ilman seksiä kuusi vuotta, et mielestäni ole ollut edes parisuhteessa vaan kaverisuhteessa. Jos miehesi ei halua seksiä sinulla on täysi oikeus ja itseäsi kohtaan myös velvollisuus saada sitä jostain muualta.
- påäölkmn
Kaiketi kannattaisi ottaa tuo puheeksi miehesi kanssa - että kun hän ei voi/halua seksiä kanssasi, saatko täydentää sen osan elämässäsi muualla?
Aika erikoinen on liittonne... Kirjoitat, että miehesi "ei pidä seksistä" - mutta silti hänelle kelpaa, että hoitelet hänet käsin ja haluja on? Onko tilanne ollut sama jo ennen liittoanne? Miten mies on perustellut asian - kas kun kuulostaa aika oudolta se, että hän haluaa naimisiin naisen kanssa, muttei halua seksiä..? Onko miehelläsi taustalla jotain ikäviä kokemuksia "siihen itseensä" liittyen eli voisiko tilannettanne alkaa ratkoa siltä kanttilta, että teidän olisi mahdollista harrastaa seksiä keskenänne? Pelkkä "en halua" kuulostaa sen verran jyrkältä... - rumamies
Täällä vapaa mies joka tykkää seksistä. Autan mielelläni. Olen 1005% terve.
Suhde ei ole suhde ilman seksiä. - läpi näkyy
Olet ollut aina hyvin seksuaalinen?
Miksi piti mennä naimisiin miehen kanssa joka on aivan päinvastainen tyyppi? Ei vastaa oikein totuutta ja juttu onkin keksitty muuten vaan keskustelunaiheeksi. - Vaimo
Kunpa olisikin keksitty. Valitettavasti tämä on minun elämääni ja totta. On monia asioita, jotka vaikuttavat siihen, ettei mies halua seksiä (mm. hyvin traumaattinen historia sekä fyysisesti huono kunto) ja ymmärrän sen. Alkuun se olikin ihan ok, ajattelin pärjääväni kyllä. Olin niin rakastunut mieheeni. Yhä enemmän asia kuitenkin minua häiritsee ja pyörii mielessäni. Jotenkin se on niin noloa jutella asiasta, kun "pettäminen" mielletään niin negatiiviseksi asiaksi.
- yhrva72
Puhu rohkeasti asiasta miehesi kanssa.
Tunnen pariskuntia, joissa toinen puolisoista ei sairauden tms vuoksi halua seksiä, ja ovat sopineet avoimesti keskenään, että puutteessa oleva puoliso saa käydä hakemassa fyysisen tyydytyksensä muualta.
Eivätkä nämä ole miehiä josta ovat halunneet luvan käydä vieraissa, vaan molemmat fyysistä tyydytystä hakevat, ovat vaimoja.- Mirrin silitystä
Aloittajalle:yhrva72 on oikeilla jäljillä. Noin sinun kannattaa toimia. Kerrot seksuaalisista tarpeistasi, mutta myös rakkaudestasi. Miehesi voi jopa kuvitella että petät koko ajan. Ottamalla asian suoraan puheeksi, osoitat rakkauttasi ja arvostustasi. Kirjoitat asiasta hyvn ja kiihkottomasti, joten uskon että osaat myös puhua miehesi kanssa asiasta. Nosta kissa pöydälle, se helpottaa.
- gräfenberger
Kannattaa ehkä puhua asiasta aviopuolison kanssa, sillä hän on ainoa ihminen jonka mielipiteellä on asiaan merkitystä.
Jos et voi elää ilman seksiä, joko sovit että voit käydä muualla hakemassa tyydytystä tai siirryt pois parisuhteesta. Ei se ole sen monimutkaisempaa. - Höpöhpöphöhp.
Tämä tarina on kyllä provoa.
- Sinkku ja syystä
Miksi sinusta? Mikä tässä tarinassa on sinusta epäuskottavaa? Kyllä mä tiedän useita parisuhteita, joissa mies ei halua seksiä. Oli jopa artikkeli iltalehdessä taannoin siitä, että parisuhdeterapeutit tapaavat yhtä lailla pariskuntia, joissa mies on se, joka ei seksiä syystä tai toisesta pysty/halua harrastamaan.
Mielestäni siinä ei ole mitään kummallista. Ja ainahan sanotaan, että nainen pettää jopa enemmän kuin mies.
- näin minä tein
Sano sille miehelles, että jos ei kotona saa, haet muualta!
- penetraatiokammo
Et ole tosissasi ;) Siis korkkaamaton liitto. Sellainen on kyllä aivan harvinaisuus. Löytyisikö moista. Ja että muuta syytä ei löydy kuin se, ettei mies pidä seksistä. Jaa mutta käsihoito sentään käy eli nautintoa hänkin kaipaa kirjoittasi mukaan. Sitten miehellä on jokin penetraatiokammo. Tuollainen voi varmaan tosiaan olla olemassa. Täytyy googlata.
Jos tuollainen liitto tosiaan jossain on olemassa, niin kehotan seksin puutteesta kärsivää osapuolta keskustelemaan vakavasti parinsa kanssa asiasta ja sopimaan pelisäännöistä, miten seksiä voisi suhteen ulkopuolella harrastaa. Sitten pitää muistaa olla rehellinen sille, kenen kanssa seksiä tulee harrastamaan eli kertoa totuus, vain seksi mielessä.
Onhan paljon liittoja, joissa on jokin fyysinen ongelma, eikä seksiä voi siksi olla ja varmaan tällaisilla pareilla on erilaisia sopimuksia seksin saamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119