Niin onnellinen...=)

onnimanni29

Epäilin pitkään s24:n treffisivua...
Mutta,kuinka ollakaan... löysin sitä kautta aivan ihanan miesystävän:)
vain yhdet treffit ja se riitti siihen että siitä asti ollaan kuljettu yhdessä :)
Molempien parasta aikaa pitkään aikaan!!

Suosittelen!

18

830

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomies

      Montako kertaa olet reikääsi jakanut sille jo?

      • :-o

        Tyhmä kysymys.

        Tietysti niin monesti kuin olen halunnut. Antaessaan saa...


    • nainen40

      uskotko tota itsekkään,,avaa silmät suomi24 ei löydy kun seksin vonkaajii luulet vaa et oot ainut hänelle hän varmaan sättää erinimimerkillä et uutta

      • Tytt.

        Aika jännä ettei löydy täältä. Hmm. Mitähän se sitten on, kun viis vuotta sitten törmäsin täällä treffeillä mieheen, kenen kanssa ollaan nyt oltu reilu 4v yhdessä joista 2v naimisissa. No, eipä kai löydy nii.

        Onnea aloittajalle.:)


      • Niko

        Kyllä minä ainakin haen tositarkoituksella naista.


    • meitä on

      Onnea aloittajalle!

    • onstunut

      Ihanaa, paljon onnea teille!
      Kyllä kumppanin voi löytää täältä niinkuin muualtakin.

    • onnimanni29

      onnitteluista kiitos. =)
      Itsellä kun oli ilmotus treffeillä niin olin iha avoimin mielin ja silmäni auki pidin kyllä ihan muuallakin... mutta... hyvin kävi sillä sivulla:) ja hyvä niin...

      panomies ja nainen40:
      Taidatte olla vaa kateellisia!

    • onnelliset 41 + 50

      Samoin kävi meille :)))

    • minä vaan..

      Onnea teille paljon!!!

      Mä löysin kanssa ihmisen juuri tuolta treffi palstalta.. Itselläni suuret ennakkoluulot paikkaa kohtaan ja olin jo poistamassa omaa tunnusta kun sitten tuli vastaan ilmoitus mistä ekaksi mietin että mikähön sieltä kirjoittelee, mutta ensimmäisten treffejen jälkeen olin korvia myöten ihastunut. Nyt ollaan pitkään oltu yhdessä ja yhteen muuttamista suuniteltu :) Ei ne kaikki niin idiootteja ole :)

    • Onnea jatkossa!

      Minäkin löysin niin kivan, et melkein heti mentiin saman katon alle, kunnes kaikki paljstu,oli paha alkoholiongelma ja rahaa ei ollut..just pärjäs omillaan, minnekkään ei lähtenyt kanssani, koska vielä ex.ä kummitteli mielessä, jos vaikka näkis?
      Kuvakin oli kymmenen vuotta vanha profiilissa, mutta kun olen optimisti, niin mokia voi sattua.

    • 2+19

      5 kuukautta ollaan oman suomi24:stä löytyneen poikakaverin kanssa oltu yhdessä. :) Kyllä täältä onni löytyy ku jaksaa etsiä.

    • .........

      Minäkin olen löytänyt jotain ihanaa :) Suhde vielä alkutekijöissä, mutta ihan lupaavalta vaikuttaa.

    • m22n21

      Löysin täältä ihanan ja kauniin naisen, tai itseasiassa hän löysi minut. Eikä tarvinnut edes montaa viikkoa treffipalstalla notkua. Nyt ollaan oltu vuosi yhdessä ja yhteinen asunto hakusessa :)

    • kkkkkkkkkkkko

      Minunkin hyvä ystävä löysi tätä kautta nykyisen vaimonsa.

      Itse kans menen (todennäköisesti) lähiaikoina tapaamaan yhtä naista, jonka kanssa vaihdetiin s24:n kautta ensimmäiset viestit jo n. 3kk sitten. Tässäkin tapauksessa nainen otti ekana yhteyttä. Saa nähdä mitä tulee, tähän asti ainakin kaikki sujunu yllättävänkin hienosti!

    • 24/7

      Ihan sama juttu, olin jo poistamassa koko profiilia täysin varmana että pelkkiä puumanmetsästäjiä, per...n vonkaajia ja luusereita täynnä.

      Kuinkas ollakkaan, bingo !
      Muutaman viestin jälkeen tavattiin, ja nyt ollaan yhdessä kun paita ja päivänpaiste.

      Profiilit on poistettu turhina molemmin puolin, enää ei tarvitse etsiä, seilataan kahden paikkakunnan väliä ja siedetään toistemme huonotkin päivät ja varsinkin ne hyvät. Mutta kun on vapaa tahto ja vakava aikomus jatkaa näin vastakin, sitä jaksaa venyä toisen puolesta isoihin tekoihin.

    • Samoin kävi meille! Kerran kahdesti treffattiin, alettiin seurustelemaan ja nyt asutaan onnellisesti yhdessä!

    • Onnellinen23

      Minäkin löysin miehen kuvakkeesta tai oikeastaan mies löysi minut ja tässä on nyt 1v ja 8kk yhdessä oltu,siitä ajasta 14kk asuttu yhdessä ja 4kk kihloissa. Elämä kukoistaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe