Ohjeita nopeaan painonpudotukseen? Kokemuksia, vinkkejä?

viimeiset kilot

Eli kuten otsikkokin sanoo, tarvisin ohjeita nopeaan painonpudotukseen.

Kerron vähän taustoja: Olen naispuolinen parikymppinen, ollut melko lailla koko ikäni ylipainoinen, mutta karppauksen avulla olen vihdoin saanut painoni lähelle normaalia. Olin karppauksen aloittaessani 93 kg, ja laihduin yhteensä 20 kg noin 10:ssä kuukaudessa. Olen siis 165 cm and 73 kg.

Ensimmäiset kuukaudet paino tippui nopeaan tahtiin, sitten se alkoi hidastua johonkin 1 kg/kk, mutta nyt paino on pysynyt samana jo yli puoli vuotta, ja se raivostuttaa. Karppaamisella eivät näytä viimeiset liikakilot lähtevän millään. Kaikkea on kokeiltu: hiilarien lisäämistä, niiden vähentämistä, rasvan lisäämistä, sen vähentämistä, kalorien laskua jne. jne. Välillä olen syönyt vähemmän, välillä taas enemmän. Paino ei liiku suuntaan eikä toiseen. Ei sitten ollenkaan.

Eli toivoisin nyt vinkkejä nopeaan laihtumiseen, jotta pääsisin vihdoin eroon viimeisitä liikakiloista! Laihdutettavaa olisi noin 10 kg. Olen valmis kokeilemaan hyvin vähäkalorisiakin vaihtoehtoja... Tarkoituksena olisi siis dieetin avulla laihtua kymmenisen kiloa, ja siirtyä sitten takaisin karppaamiseen, minkä olen oikein toimivaksi kokenut.

Kertokaahan omista kokemuksistanne, mikä on toiminut hyvin nopeaan laihtumiseen? Kiitoksia!

3

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

En tiedä onko tää mitä haet, mutta kokeile lentoemäntädieettiä, se on hyvä jos laihduttaa ja paino ei enää tipu. Sillä luvataan -4kg neljässä päivässä, mutta tokihan ne on nesteitä mitkä lähtee, mutta siitä on taas hyvä jatkaa oikeata laihduttamista. Itse en ole ikinä ollut millään dieetillä, mutta nyt olen toista päivää tolla lentoemäntädieetillä, vielä ei oo ainakaan tuntunut pahalta, paitsi papujen syöminen on yököttävää mutta eiköhän tämän 4 päivää kestä. :)

• Sairaaladieetissä laihtuu aika nopeasti.

• nestetasapaino

Ette voi väittää, että paljon laihtunut jumivaiheessa oleva omais enää ylimääräistä nestettä, mistä tiputtaa painoo. Noin paljon laihduttaneen nestetasapaino on jo normaali. Se tiputettava paino koostuu ihan vain rasvasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1787
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1651
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1232
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1123
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1011
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      961
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50