Eli kuten otsikkokin sanoo, tarvisin ohjeita nopeaan painonpudotukseen.
Kerron vähän taustoja: Olen naispuolinen parikymppinen, ollut melko lailla koko ikäni ylipainoinen, mutta karppauksen avulla olen vihdoin saanut painoni lähelle normaalia. Olin karppauksen aloittaessani 93 kg, ja laihduin yhteensä 20 kg noin 10:ssä kuukaudessa. Olen siis 165 cm and 73 kg.
Ensimmäiset kuukaudet paino tippui nopeaan tahtiin, sitten se alkoi hidastua johonkin 1 kg/kk, mutta nyt paino on pysynyt samana jo yli puoli vuotta, ja se raivostuttaa. Karppaamisella eivät näytä viimeiset liikakilot lähtevän millään. Kaikkea on kokeiltu: hiilarien lisäämistä, niiden vähentämistä, rasvan lisäämistä, sen vähentämistä, kalorien laskua jne. jne. Välillä olen syönyt vähemmän, välillä taas enemmän. Paino ei liiku suuntaan eikä toiseen. Ei sitten ollenkaan.
Eli toivoisin nyt vinkkejä nopeaan laihtumiseen, jotta pääsisin vihdoin eroon viimeisitä liikakiloista! Laihdutettavaa olisi noin 10 kg. Olen valmis kokeilemaan hyvin vähäkalorisiakin vaihtoehtoja... Tarkoituksena olisi siis dieetin avulla laihtua kymmenisen kiloa, ja siirtyä sitten takaisin karppaamiseen, minkä olen oikein toimivaksi kokenut.
Kertokaahan omista kokemuksistanne, mikä on toiminut hyvin nopeaan laihtumiseen? Kiitoksia!
Ohjeita nopeaan painonpudotukseen? Kokemuksia, vinkkejä?
3
290
Vastaukset
- ....
En tiedä onko tää mitä haet, mutta kokeile lentoemäntädieettiä, se on hyvä jos laihduttaa ja paino ei enää tipu. Sillä luvataan -4kg neljässä päivässä, mutta tokihan ne on nesteitä mitkä lähtee, mutta siitä on taas hyvä jatkaa oikeata laihduttamista. Itse en ole ikinä ollut millään dieetillä, mutta nyt olen toista päivää tolla lentoemäntädieetillä, vielä ei oo ainakaan tuntunut pahalta, paitsi papujen syöminen on yököttävää mutta eiköhän tämän 4 päivää kestä. :)
Sairaaladieetissä laihtuu aika nopeasti.
- nestetasapaino
Ette voi väittää, että paljon laihtunut jumivaiheessa oleva omais enää ylimääräistä nestettä, mistä tiputtaa painoo. Noin paljon laihduttaneen nestetasapaino on jo normaali. Se tiputettava paino koostuu ihan vain rasvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806