Ohjeita nopeaan painonpudotukseen? Kokemuksia, vinkkejä?

viimeiset kilot

Eli kuten otsikkokin sanoo, tarvisin ohjeita nopeaan painonpudotukseen.

Kerron vähän taustoja: Olen naispuolinen parikymppinen, ollut melko lailla koko ikäni ylipainoinen, mutta karppauksen avulla olen vihdoin saanut painoni lähelle normaalia. Olin karppauksen aloittaessani 93 kg, ja laihduin yhteensä 20 kg noin 10:ssä kuukaudessa. Olen siis 165 cm and 73 kg.

Ensimmäiset kuukaudet paino tippui nopeaan tahtiin, sitten se alkoi hidastua johonkin 1 kg/kk, mutta nyt paino on pysynyt samana jo yli puoli vuotta, ja se raivostuttaa. Karppaamisella eivät näytä viimeiset liikakilot lähtevän millään. Kaikkea on kokeiltu: hiilarien lisäämistä, niiden vähentämistä, rasvan lisäämistä, sen vähentämistä, kalorien laskua jne. jne. Välillä olen syönyt vähemmän, välillä taas enemmän. Paino ei liiku suuntaan eikä toiseen. Ei sitten ollenkaan.

Eli toivoisin nyt vinkkejä nopeaan laihtumiseen, jotta pääsisin vihdoin eroon viimeisitä liikakiloista! Laihdutettavaa olisi noin 10 kg. Olen valmis kokeilemaan hyvin vähäkalorisiakin vaihtoehtoja... Tarkoituksena olisi siis dieetin avulla laihtua kymmenisen kiloa, ja siirtyä sitten takaisin karppaamiseen, minkä olen oikein toimivaksi kokenut.

Kertokaahan omista kokemuksistanne, mikä on toiminut hyvin nopeaan laihtumiseen? Kiitoksia!

3

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      En tiedä onko tää mitä haet, mutta kokeile lentoemäntädieettiä, se on hyvä jos laihduttaa ja paino ei enää tipu. Sillä luvataan -4kg neljässä päivässä, mutta tokihan ne on nesteitä mitkä lähtee, mutta siitä on taas hyvä jatkaa oikeata laihduttamista. Itse en ole ikinä ollut millään dieetillä, mutta nyt olen toista päivää tolla lentoemäntädieetillä, vielä ei oo ainakaan tuntunut pahalta, paitsi papujen syöminen on yököttävää mutta eiköhän tämän 4 päivää kestä. :)

    • Sairaaladieetissä laihtuu aika nopeasti.

    • nestetasapaino

      Ette voi väittää, että paljon laihtunut jumivaiheessa oleva omais enää ylimääräistä nestettä, mistä tiputtaa painoo. Noin paljon laihduttaneen nestetasapaino on jo normaali. Se tiputettava paino koostuu ihan vain rasvasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe