Eli kuten otsikkokin sanoo, tarvisin ohjeita nopeaan painonpudotukseen.
Kerron vähän taustoja: Olen naispuolinen parikymppinen, ollut melko lailla koko ikäni ylipainoinen, mutta karppauksen avulla olen vihdoin saanut painoni lähelle normaalia. Olin karppauksen aloittaessani 93 kg, ja laihduin yhteensä 20 kg noin 10:ssä kuukaudessa. Olen siis 165 cm and 73 kg.
Ensimmäiset kuukaudet paino tippui nopeaan tahtiin, sitten se alkoi hidastua johonkin 1 kg/kk, mutta nyt paino on pysynyt samana jo yli puoli vuotta, ja se raivostuttaa. Karppaamisella eivät näytä viimeiset liikakilot lähtevän millään. Kaikkea on kokeiltu: hiilarien lisäämistä, niiden vähentämistä, rasvan lisäämistä, sen vähentämistä, kalorien laskua jne. jne. Välillä olen syönyt vähemmän, välillä taas enemmän. Paino ei liiku suuntaan eikä toiseen. Ei sitten ollenkaan.
Eli toivoisin nyt vinkkejä nopeaan laihtumiseen, jotta pääsisin vihdoin eroon viimeisitä liikakiloista! Laihdutettavaa olisi noin 10 kg. Olen valmis kokeilemaan hyvin vähäkalorisiakin vaihtoehtoja... Tarkoituksena olisi siis dieetin avulla laihtua kymmenisen kiloa, ja siirtyä sitten takaisin karppaamiseen, minkä olen oikein toimivaksi kokenut.
Kertokaahan omista kokemuksistanne, mikä on toiminut hyvin nopeaan laihtumiseen? Kiitoksia!
Ohjeita nopeaan painonpudotukseen? Kokemuksia, vinkkejä?
3
342
Vastaukset
- ....
En tiedä onko tää mitä haet, mutta kokeile lentoemäntädieettiä, se on hyvä jos laihduttaa ja paino ei enää tipu. Sillä luvataan -4kg neljässä päivässä, mutta tokihan ne on nesteitä mitkä lähtee, mutta siitä on taas hyvä jatkaa oikeata laihduttamista. Itse en ole ikinä ollut millään dieetillä, mutta nyt olen toista päivää tolla lentoemäntädieetillä, vielä ei oo ainakaan tuntunut pahalta, paitsi papujen syöminen on yököttävää mutta eiköhän tämän 4 päivää kestä. :)
Sairaaladieetissä laihtuu aika nopeasti.
- nestetasapaino
Ette voi väittää, että paljon laihtunut jumivaiheessa oleva omais enää ylimääräistä nestettä, mistä tiputtaa painoo. Noin paljon laihduttaneen nestetasapaino on jo normaali. Se tiputettava paino koostuu ihan vain rasvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18010976Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9210442Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2345882Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804694Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313186- 1713175
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin391993Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981568Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61400Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161334