Kamala Kappahlin mallikisa!

hui kauhistus

Nyt menossa Plus mallin etsintä kilpailulla, mallin koko 44->.....

Mä ihmettelen, kun siellä on tarjolla jos jonkinmoista doorista :P Osa aivan liian pieniä, entisiä XL mallejakin :D kaikki koot S-L pois kisasta, ja jokin tasokin vois olla.

Ihan naurettava kisa. Jotkut on jo niin vanhoja ja kuluneita pärstöjä, että mun mielestä noi vois jo keskittyä muihin asioihin.

21

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk

      Kävin vilkaisemassa. Samaa mieltä. Voihan kukkanen! Kova on julkisuuden tarve joillakin. Mut toihan firma ja kisa on kansainvälinen, joten eiköhän parempia malleja löydy muista maista, sori vaan.

    • <3

      Niin kuin aina kilpailuissa, mukana on hyviä ja vähemmän hyviä ehdokkaita. Toivoisin, että Kappahl itse siivoaisi sivustoa edes sen verran, että esim. miehet, selvästi alipainoiset ja epäonnistuneet pikselimössökuvat poistettaisiin. Jotkut osallistujat eivät selvästikään ole ymmärtäneet kilpailun sääntöjä, ehkä puutteellisen kielitaidon vuoksi. Mutta onpa tuolla muutama helmikin joukossa, esimerkiksi eräs neitonen muistuttaa melkoisesti plus-malli Tara Lynniä.

      Muuten olen sitä mieltä, että plus-mallissa on tärkeintä oikea koko. Mielellään malli saisi olla jopa kokoa 54-56. Vaatteen ostoa esim. postimyynnistä harkitsevan pitää nähdä, miltä vaate oikeasti näyttää saman kokoisen ihmisen päällä, ei jonkin alipainoisen vaateripustimen.

    • doiu

      Käväisin katsomassa ja siellä oli ihan nättejäki naisia, tosin mukaan mahtuu myös vähän kuluneempiakin ilmestyksiä. ;--)

    • Henna

      Olen kokoa 44, ja osallistuin kisaan. Eikö se juurikin ole se pointti, että kaikki ketkä luulee olevansa nättejä ja kuvauksellisia, niin saa laittaa sinne kuvansa? Eikä tää netti tästä ihan äkkiä täyty vaikka jokainen susiruma 36-kokoinen tunkisi osallistumisensa sinne :D

      Jos tykkäätte mun kuvista, käykää äänestämässä;
      http://kilpailu.kappahl.com/fi/index.php?page=gallery&id=175

    • mollamaija_1974
    • 10+20

      Joo itsekin osallistuin, olen itse kokoa 48. En ole koskaan mihinkään mallikisaan osallistunut aiemmin, mutta mielestäni nuo vanhat XL-mallit ja miss XL:t voisi suosiolla ohittaa ja antaa tilaa freesille kasvolle. (Minulla ei kyllä ole mahdollisuuksia kisassa, sen verran kauniita on osa noista kilpailijoista.) Ja tosiaan, miksi siellä on osallistunut näitä hengareita? Voi kun voisin kommentoida osallistujia, laittaisin jokaiselle laiheliinille siellä viestin: "Ohoh, ei kyllä uskoisi ensivilkaisulla että olet kokoa 44 ! Hienosti olet kilosi naamioinut!"

    • totinen m

      Ei hääviä tasoa ja jotkut liian laihoja..

    • kappahlli

      sanotaan näin että kyllä mallin pitäisi olla sopusuhtainen ei liian tukeva eikä laiha!ei alleja -muhkuroita missään nimessä...kyllä se mainoksissa olisi rumaa !itse hain ihan läpällä sinne =D koska tiedän ettei minua valita sinne!!

      • Isot liikkeelle

        Tuonne kannattaisi kaikkien kokoa 50 ja suurempien ilmoittautua ihan läpällä että järjestäjät tajuaisi ettei 42-44 kokoinen ole mikään oikea XL-malli.


    • Täti

      Ketähän siellä nyt mahtaisi sitten olla "mieleisiä" ehdokkaita...?

    • Toinen täti

      Esimerkiksi Tiia Lassila, Veera Korhonen ja Blanka Tiainen

    • xxxxlllll

      mallin pitää olla nätti kasvoiltaankin se xl koko pelkästään riitä...kaikki ryhjäkkeet tuolla näyttää olevan ...julkisuuden kipeitä akkoja ..suurin osa...miten 100kg voi sanoa malliksi edes??mallithan yleensäkkin laihoja luikkuja..

      • Todellinen xxxl

        Tässähän nimenomaan etsitään XL-malleja jolloin kokoa pitääkin olla. Joku laihanluikku kukkakeppi ei voi esitellä suuria vaatekokoja, ne näyttävät päällä siltä että roikkuvat henkarissa.


    • xxl itsekin

      No mitä mieltä olet eikö Blanka tai Tiia ole kauniita kasvoista?

    • xyx

      Toinen osakilpailu näytti alkavan...

    • IsoItsi

      Paljon kauniita naisia! Mutta hymyn huulille toi tuo jonkun muunkin mainitsema bloggaaja Pipsa. Voi miten iloinen kuva ja olemus! Ääni lähti! Se tyttö ei itseään häpeä ja nauttii olla kuvissa.

    • pissiä päässä

      Erittäin ala-arvoista entisen xl menestyjän suhteen, kun mollataan muita kilpailijoita.

    • myös kisassa...

      Onkohan tullut mieleen että nuo xl-mallit ja xl-missit osallistuvat näihin kisoihin saadakseen töitä eikä julkisuutta... =) Ikävää mollausta tuollanen... Paljon kauniita ja muhkeita naisia, taso on hyvä... Tsemppiä kaikille osallistujille ! ;)

    • ainalihava

      Hei! Kuvitteletteko että todellakin ottavat sinne jonkun todella ison naisen,eiei..jos olette nähneet kapp ahl mainoksen farkuista niissä mainostetaan eri kokoja ja suurin xlnt oli 44 ja sehän oli ihan normaali kokoinen,kyllä se vaan niin on että ne vaatteet eivät mitenkään päin ole kauniita isoilla ihmisillä vaikka niille ne on tehty meille,ei sellainen myy ja niiden on tarkoitus myydä ja saada kokoa 56 olevan tuntemaan että ihanaa tuon haluan kun tuo on noita xlnt vaatteita..Kisan voittaa joku kokoa 44 oleva meidän mittapuissa ihan normaali kokoinen nainen.

      • villi veikkaus

        Kisan voittaa melko varmasti yllärinimi. On niin upeat ja ihanat kuvat. Vielä ei viitsi linkittää. Tuomaristo voi valita voittajaksi sellaisen, joka ei ole yleisöääniä kalastellut. Kuten Ruotsin kisassa. Tuskinpa Suomen voittaja silti pystyy kilpailemaan muiden maiden voittajien kanssa, koska tuolla on ollut paljon kovempi taso.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe