Miten mies voi pärjätä nettideitillä jos ei ole kirjailija? Siis että miehen pitäisi kirjoittaa pitkiä viestejä naiselle, mutta jos ei ole mitään sanottavaa, niin miten sen tekee? Pitäisikö sitä vaan keksiä jotain juttua ja väkisin yrittää puristaa ja tehdä yrittää tehdä itsestään mielenkiintoisen toisen silmissä kirjoitetun tekstin perusteella?
Aika monet naiset odottavat että mies kirjoittaa nerokkaita kosiskeluviestejä ja on heti kiinnostunut tietämään jotakin nimimerkin takaa löytyvästä henkilöstä. Mutta jos mies ei ole sosiaalisesti lahjakas tai edes ei ole kiinnostunut olemaan tyhjänpuhuja.
Tai jos on hiljaisempi tapaus, joka ei ole muutenkaan sosiaalinen, mutta silti olisi mukava ja ihan ok tapaus, mutta ei osaa kirjoittaa tai laittaa ajatuksia paperille?
Eli naiset treffailevat nettideiteissä lipeviä tyhjänpuhujia ja käyvät näiden kanssa treffeillä ja sitten ihmettelevät missä on kunnon miehet ja miks mä en löydä ketään. Oikeasti ne muutamalla lauseella murahtelevat miehet saattaisivatkin olla niitä jotka taas kiinnostaisivat livenä. No nämä mieheteivät pääse ikinä treffeille koska eivät osaa kirjoittaa.
Itse osaan ainakin jutella treffeillä, mutta ajatusten kirjoittaminen paperille ja sellainen tyhjän jauhaminen ei kiinnosta. Lisäksi kirjoittaessa saa koko ajan miettiä että ei vahingossakaan anna itsestään negatiivista kuvaa tai että onko nyt liian härski jos heittää kaksimielisen vitsin. Tai että viitsiikö käyttää omaa aikaansa siihen että kirjoittelee jollekinn eikä välttämättä saa vastausta.
Jos ei osaa kirjoittaa?
9
554
Vastaukset
MIksi et kirjoittaisi viestiin noita em. asioita?
- ap
Ai miks?
- Naisen mielipide
Osasithan tuonkin asiasi pukea kirjalliseen muotoon, ja oli jopa enemmän asiaa.
Mutta kannattaa nimenomaan kertoa toiselle, että se kirjallinen ilmaisu ei ole luontevaa itselle, ja että mieluummin tutustuisi puhelimessa tai kasvotusten. Kaikki vaan ei lämpene noille kommunikointimuodoille heti, ja kyllähän se edellyttää halua tutustua paremmin. Eli jotain kiinnostusta herättävää pitäisi kuitenkin pystyä sanomaan profiilissaan tai ekoissa viesteissä, tai sitten tehdä vaikutus kuvalla. - ehrthtyj
S24-treffeillä on tarkoitus päästä tapaamaan eikä etsiä kirjeenvaihtokavereita.
Oman kokemukseni mukaan suorat treffiehdotukset ja nopea puhelinnumeroiden vaihto onnistuu hyvin ainakin 50 ikäluokassa. - rjuhani67
Älä huoli aloittaja, eivät ne naisetkaan kaikki osaa kirjoittaa ja ilmaista itseään kirjoittamalla. Kuten edellä todettiin, ei täällä ole päätarkoitus etsiä kirjeenvaihtokavereita. Suhteellisen pian vain puhelimeen tai Skypeen ja sitä kautta tapaamaan.
Vaikka minusta on mukava kirjoitella ja vaihdella ajatuksia kirjoitustaitoisen naisen kanssa, on silti suhteellisen nopea livetapaaminen kaikista järkevintä. Silloin näkee heti voiko tutustumista jatkaa.
Jos taas osaa / haluaa / jaksaa kirjoitella pitkiä viestejä ja pitkään, voi siitäkin taidosta olla hyötyä joidenkin naisten kanssa. Osa haluaa tutustua syvällisemmin kirjoittamalla. - 3+18
"Aika monet naiset odottavat että mies kirjoittaa nerokkaita kosiskeluviestejä ja on heti kiinnostunut tietämään jotakin nimimerkin takaa löytyvästä henkilöstä."
Öh, no kai jollain tapaa voikin odottaa, että mies on kiinnostunut tietämään jotakin nimimerkin takaa löytyvästä henkilöstä jos kerran yhteyttä ottaa...
Kai siinä henkilössä/profiilissa/kuvassa on joku asia minkä takia kiinnostuksesi heräsi? itse en todellakaan, ainakaan ekaviestiä halua mitään pitkää ritirimpsua lukea, muutama lause riittää esim. juuri se asia, mikä sai sinut kiinnostumaan juuri minun profiilistani ja ehkä joku neutraali kysymys perään - tulee helpommin vastaus.
Sitten voikin jo sopia treffejä jos kumpaakin kiinnostaa tavata livenä. - jupeli9394949393
Höpöpuheatta. Ei naiset kaipaa mitään pitkiä liirumlaarumeita, pikemminkin päinvastoin.
Jos et saa aikaiseksi järkevää ja nasevaa viestiä jossa on jokin koukku niin tulokset jäävät pakostakin laihoiksi. Viestin pidentäminen ei tämmöisessä tapauksessa auta mitään.
"Mutta jos mies ei ole sosiaalisesti lahjakas tai edes ei ole kiinnostunut olemaan tyhjänpuhuja."
Onko käynyt mielessä että sosiaalisesti lahjaton tuppisuu ei ole kovinkaan usean naisten top10-toivelistalla? Jos nainen ei halua itselleen sosiaalisesti lahjatonta miestä ja karsii tämmöisen henkilön hänen kirjallisen annin surkeuden perusteella niin karsintahan on toiminut. - sdfsdfsfsfsf
ja vielä semmoinen juttu että puheliaisuus ei korreloi älykkyyden, kunnollisuuden tai minkään muunkaan vastaavan asian kanssa. No ehkä sujuvan tekstin kirjoittaminen jo korreloi, koska tyhmä ei kykene tuottamaan järjellisiä viestejä.
Olen varmaan törmännyt vääränlaisiin naisihmisiin, mutta niistä joiden kanssa olen viestejä vaihdellut (enemmän kuin sen viimeistään toisen jossa minulle on sanottu sori, ei kiinnosta) on varmaan 90% ollut sellaisia jotka kirjoittavat max. kolme riviä ja eivät hallitse välimerkkejä tai isoja kirjaimia. Sellaista rasittavasti luettavaa tekstiä you know. Ilmeisesti kaikki vähänkin kirjoitustaitoiset naiset täältäpäin ovat joko varattuja tai eivät sovi kriteereihini parin seikan osalta (ei tupakoi ja on jo lapsia). Tuntuu vaan olevan niin hemmetin vaikeaa löytää täältä sopivaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844442Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252431Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3132375Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1442277Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1862134Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4681163Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841098Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki11990Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38883- 85827