Miehesi pettää, haluatko tietää?

Freud passion

Miten on ykköset?

Sanotaan näin, että ihana kullannuppusi, niin juuri siitä vierestäsi, on haksahtanut salasuhteeseen, jossa hän on esittänyt sinkkumiestä. Kun asia tulee tämän salasuhteen naispuolisen osapuolen tietoon:

a) HALUATKO, ETTÄ NAINEN KERTOO SINULLE TAPAHTUNEESTA JA SAA TIETÄÄ REHELLISESTI JA RAUHALLISESTI MITÄ MIEHESI ON PUUHASTELLUT?

B) PIDÄT MIELUMMIN ILLUUSION ONNELLISESTA PARISUHTEESTA JA ET HALUA TIETÄÄ KOKO ASIASTA?

Olen itse nyt tämän asian edessä, mietin pitääkö minun kertoa vaimolle, että hänen miehensä narutti minua esittämällä sinkkua ja miellä on ollut intohimoinen suhde.....miestä en itse halua tavata enää sen jälkeen kun sain tietää hänen valehtelevan.

52

3411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KYLLÄ!

      Haluaisin tietää, ehdottomasti!

      Mieheni (se ihanaakin ihanampi kullannuppu) jäi kiinni keväällä puolen vuoden suhteesta työkaveriinsa.

      Kaiken tiedon sain itse onkia selville.. Mies valehteli yhdessä tämän hoitonsa kanssa. Selvittelin kyllä liki kaikki valheet.. Edelleen ihmettelen miksi tuo salarakas valehteli mieheni puolesta, eikä lopultakaan kertonut avoimesti suhteesta.

      Ilmeisesti suhde jatkuu.. Ainakin sitten, kun eromme on selvä.

      • näin on

        Ihmettelet miksi salarakas valehteli miehesi puolesta? Eikö se ole täysin selvää?? Hän rakastaa miestäsi ja haluaa olla miehen luottamuksen arvoinen. Siinäpä se lyhykäisyydessään.


      • pyydän anteeksi

        Suhde taitaa jatkua. Yhdessä ovat sopineet, mitä sinulle sanotaan. Miksikö salarakas valehtelee miehesi puolesta? Tietysti siksi, kun tykkää miehestäsi niinkuin sinäkin. Ei halua miehelle mitään pahaa. Naiset tekee kuule uskomattomia asioita miehen puolesta. Niin minäkin olen sopinut varatun miehen kanssa, mitä puolisolle kerrotaan, jos hän minulta jotain kysyy. Sori.


    • Vaimoltavastaus

      Vaikea paikka. On nimittäin hyvin todennäköistä että vaimo ei tule uskomaan sitä ettet tiennyt miehen olevan ukkomies. Haluaisit olla rehellinen mutta sinä olet kuitenkin vaimolle tuntematon nainen joka on vain maannut hänen miehensä kanssa. Vaimo ei voi tietää kuinka rehellistä sorttia olet.
      Tärkeätä on nyt miettiä mikä olisi uskottavin tapa kertoa tuo asia vaimolle joka kaiketi ansaitsee tietää totuuden? Toisaalta hänhän voi jo tietää miehensä tavoista jos se vaikka on yleistäkin tuolla miehellä? Et voi tietää sitäkää jospa vaimolla ja miehellä on tuollainen oma extremeharrastus jossa molemmat tahoillaan testailevat viehätysvoimiaan ja siten saavat lisäpuhtia elämäänsä. Kaikenlaisia on.
      Minä näin vaimona ja vieläpä rakastavana ja uskollisenakin vaimona voisin haluta kyllä tietää kullannuppuni salasuhteesta mutta toki haluaisin ensimmäisenä tietää sen kullannnuppuni kertomana. Olisi tärkeätä tietää etten riitä hänelle mutta uskoisin kuitenkin että tietäisin sen riittämättömyyteni jo ennen pettämistäkin?
      Ehkä kuitenkin rauhallisuus olisi kaukana kun joku tuntematon nainen tulisi yllättäin kertomaan suhteestaan mieheni kanssa vaikka tuo nainen olisikin rauhallinen. Voisin kuvitella että kirjeen kirjoittaminen voisi ehkä sinun kannaltasi toimia parhaiten. Ei mitään liirumlaarumia intohimoista vaan selkeä ilmiantaminen jossa kerrot miehen esittäneen ukkomiestä. Pistä päivämääriä jotka tukevat tarinaasi ja kerro ettet aio olla miehen kanssa missään tekemisissä etkä jää katsomaan miten miehen tulee nyt käymään vaan keskityt vain omaan elämääsi. Muista myös se että ei ole onnellista parisuhdetta jos siellä jompi kumpi juoksee vieraissa. Vaimokin tietää sen äläkä aliarvioi vaimoa vaikka tämä jatkaisikin miehen kanssa. Pitkissä parisuhteissa on kuitenkin monia asioita mitkä pitävät yhdessä ja kukaan toinen ei voi mennä vaimolle sanomaan mikä olisi oikea ratkaisu tuon miehen kanssa. Mikä olisi vaimolle oikein ja parhaaksi? Se jääköön vaimon päätettäväksi. Sinä et tiedä heidän illuusiotaan vaan tiedät mikä illuusio sinulla oli tuon miehen kanssa. Sekin perustui valheeseen vaikka ei tietoisesti sinun puoleltasi. Intohimoisen suhteen illuusio? Antaa heidän pitää samoin onnellisen parisuhteen illuusio jos haluavat.

      • Korjaus-

        Korjaus että kerro siis vaimolle miehen esittäneen vapaata. Olin kirjoittanut ukkomies..höh ei vaimotkaan ole virheettömiä..


      • eri mieltä

        "Antaa heidän pitää samoin onnellisen parisuhteen illuusio jos haluavat."

        Ei näin. Vaimolla on oikeus tietää, jos suhde on valheellinen miehen puolelta mitenkään. Vaikka osittain. Vaimolla on oikeus saada mies, johon voi oikeasti luottaa, muualta.


    • HÖH!!

      No voi hemmetti! Eikö teillä muuta miettimistä ole...?? "Jos hänellä olisi salasuhde, jolle olisi valehdellut...ja jos tämä nainen...ja mitä haluaisit tietää?" Kyllä ne tilanteet tulee elämässä eteen mitkä tulee, enkä minä jaksa alkaa miettimään ennakkoon niitä miljoonia, miljoonia mahdollisia tapahtumia ja tilanteita eri versioineen ennakkoon, kun ei (onneksi) voi yhtään tietää mitä eteen tulee! Hölmöä tollanen, turhaa ajanhukkaa!!

    • Ehdottomasti kyllä!

      Minä ainakin haluan ehdottomasti tietää ja arvostan, jos joku sen minulle rehellisesti kertoo ilman, että viesti (oli se sitten verbaalinen tai kirjallinen) sisältää vihaa, kostoa yms.

      Minusta parisuhteeni perustuisi valheelle, jos en tietäisi. Voisin ajatella antavani pettämisen jopa anteeksi, jos minulle kerrotaan totuus, mutta miten voi antaa anteeksi, jos totuutta ei tiedä?

      Kaikissa tilanteissa totuus on paras keino. Sitä paitsi mielestäni pettäminen ei ole ollenkaan niin paha asia kuin valehtelu.

      Asiallinen ja totuuden mukainen kirje ehkä olisi paras tapa tehdä se.

    • Vaimo.,-------

      Toimiva avioliitto ei välttämättä ole illuusio vaikka ukolla olisikin syrjähyppy. Vaikea vastata koska kerran haksahduksia on itse kullakin, eikä niillä ole mitään merkitystä parisuhteen kannalta.

      Jos teillä on ollut pitkä suhde, asia on toisin. Haluaisin tietää koska silloin pettäminen on ollut tarkoituksellista ja tietoista.

      VOi olla, ettet ole merkinnyt miehelle mitään ja mies haluaa säilyttää avioliiton, mutta vaimo ei. Eli kostosi tai kertomisesti haavoittaa ennen kaikkea miestä.

    • m

      Mieheni jäi kiinni kun hänen salarakkaansa aviomies kertoi minulle asiasta todisteiden kera. Eipä olisi tullut mieleenkään syytää salarakasta saati hänen miestään, ainoa joka minua petti ja siten oli se syyllinen oli mieheni.

      Uskottomuudesta seurasi valtava kriisi, avioero laitettiin vireille ja omaisuus ositettiin. Lopullista eroa emme kuitenkaan hakeneet - olemme edelleenkin yhdessä. Olen kuitenkin viimeiset viikot pohtinut paljonkin menneisyyttä ja huomaan etten ole edelleenkään antanut anteeksi saati unohtanut uskottomuutta. Mietin avioeroa aika usein, toivon että saisin voimaa joko jatkaa tai sitten erota.

      Olen todella kiitollinen sanansaattajalle että hän kertoi minulle pettämisestä, nyt ainakin itse voin vaikuttaa siihen miten haluan elää elämääni eteenpäin - pettäjän kanssa tai ilman - sen aika näyttää. Tapahtuneesta on nyt 2vuotta aikaa ja ajatukset edelleen sekaisin.

      • yksi vain

        Muuten kuin minun näppikseltäni, mutta minulle vakuutettiin tämän jälkeen suhteen loppuneen. Sitten vuoden päästä sain tietää, taas kerran aivan ulkopuoliselta, että suhde ei milloinkaan päättynyt! Jos ensimmäisen kerran jälkeen jäin harkitsemaan vakavasti anteeksi antamisen ja avioliittomme jatkamisen mahdollisuutta, toisen kerran jälkeen ei tarvinnut enää harkita! Peli oli sillä selvä.

        Vastaus kysymykseen siis, ehdottomasti olen kiitollinen että sain tietää!!


    • eräs vaimo

      Hei,
      haluaisin tietää, ilman muuta. Pahinta olisi, että eläisin tyytyväisenä ja miehelläni olisi tietämättäni suhde. Eläisi valheessa. Parempi olisi tietää ja sen jälkeen olisi mahdollista alkaa selvittää asiaa ja tilannetta.

    • ofagsö

      Totuus ja tieto ehdottomasti - haluaisin tietää kaiken. Epätietoisuus on paljon pahempaa kuin se, ettei tiedä.

    • sirpa*

      Naiset tietävät aina milloin mies pettää. Elleivät tiedä, heidän tutkansa ovat epäkunnossa. Ja usein naiset tietää, mutteivät välitä.

      • '¨'¨'¨'¨'¨'

        Näinhän se yleensä on. Kuitenkin, jos mitään konkreettista todistetta ei ole ja mies kieltää sivusuhteen, saattaa alkaa epäilemään tuota omaa tutkaansa. On niin paljon helpompi tehdä päätöksiä asioiden suhteen, joista tietää totuuden. Tunne tai epäily ei aina riitä. Kyllä ne naiset välittää. Pettäjät voisivat edes sen verran arvostaa toista, että kysyttäessä myöntäisivät asian.


    • raidar

      Mene jo muualle tutkasi kanssa...sun oma tutka varmasti on jo tukossa, kun et ole saanut miestä piiiiiitkkäään aikaan ja sitten ylimielisesti arvostelet muita ihmisiä. Siirry jollekin toiselle palstalle, kun et selvästi ole kokenut uskottomuuteen liittyviä asioita, jotka voivat olla kovinkin kipeitä asioita joillekin..... tai sitten tilanne on juuri päin vastoin:

      onko oma miehesi pettänyt sinua ja sen takia esiinnyt täällä halveksimassa kaikkea uskottomuuteen liittyvää....

      Korjaa tutkasi toiselle taajudelle!

    • fdlfkslödfklösdfkösl

      itse olen nyt samassa tilanteessa: kertoako vaimolle vai ei? onko tekstiviesti tai maili mielestänne liian "kylmä" tapa kertoa? pitäisikö mahdollisessa viestissä mielestänne kertoa, että olen tämä toinen nainen, vai olisiko parempi jättää lähettäjä anonyymiksi? Miehen pettämisestä tietää moni muukin ja hänellä on ollut muitakin naisia.

      • ei anonyymina

        Miksi sun pitää vaimolle kertoa? Lupasiko mies sinulle jotain, mitä ei ole pystynyt pitämään? Jos kerrot, niin tietysti omalla nimelläsi, mieluiten face to face. Etpä taida kuitenkaan uskaltaa?


      • kjmnhybgfvds
        ei anonyymina kirjoitti:

        Miksi sun pitää vaimolle kertoa? Lupasiko mies sinulle jotain, mitä ei ole pystynyt pitämään? Jos kerrot, niin tietysti omalla nimelläsi, mieluiten face to face. Etpä taida kuitenkaan uskaltaa?

        mieshän lupaili vaikka mitä, ja väitti olevansa sinkku. mielestäni vaimolla on oikeus tietää asiasta ja itse päättää, haluaako tällaisen tapapettäjän kanssa jatkaa. minä en tästä miehestä enää mitään halua.

        face to face en aio asiaa mennä kertomaan, monestakin syystä. todennäköisesti tämä(kin) vaimo pitää minua syyllisenä oman kullannuppunsa pettämisiin, eikä voi tietää millaisen raivarin alkuunsa saa. joten kyllä, uskallus on yksi syy siihen etten aio face to face kertoa.


    • Åbotar

      Haluan ehdottomasti tietää! Ja soita, kun kerrot, kiitos....epäilyksiä on ilmassa....

    • Mä tein näin

      Mulla oli aloittajan kanssa täsmällään samanlainen tilanne. Otin yhteyttä vaimoon, kerroin kuka olen ja minkälainen suhde mulla oli ollut hänen mieheensä 1,5 vuotta. Mies esitti alusta alkaen sinkkua, esiintyi fb:ssa sinkkuna jne. ei ollut mitään syytä epäillä että miehellä on vaimo. Yhteistä aikaakin järjestyi miehen puolelta ihmeellisen paljon, siihen nähden että kotona oli vaimo ja lapsi?! Vaimo halusi kuulla koko tarinan, epäilyksiä oli ollut aiemmin ilmassa, oli antanut miehelleen mahdollisuuden itse kertoa, mutta mies aina vakuutellut uskollisuuttaan. Vaimo kiitti kauniisti soitostani, pahoitteli mulle aiheutunutta mielipahaa eikä todellakaan syyllistänyt tai sanonut mua kohtaan yhtään rumaa sanaa. Toivotin vaimolle kaikkea hyvää ja voimia asian läpikäymiseen miehensä kanssa. Miestä en enää tavannut tämän jälkeen. Lähiviikkojen aikana vaimo laittoi mulle muutaman viestin, halusi varmistaa erinäisiä asioita joissa miehen kertomus oli ristiriidassa mun kertomuksen kanssa, vastasin kaikkiin totuudenmukaisesti. En tiedä jatkuiko tämän pariskunnan liitto, eikä asia kuulu mulle.

      Tämän kokemuksen pohjalta suosittelisin ehdottomasti kertomaan. Useimmiten petetyllä puolisolla on asiasta jonkinlainen aavistus, vain "todisteet" puuttuvat. Voithan ottaa vaimoon yhteyttä, esitellä itsesi ja sanoa että tiedät miehestäni asioita jotka saattaisivat häntä kiinnostaa ja kysyä haluaako tietää. Näin mä aloitin keskustelun ja koko keskustelu käytiin yllättävän "ystävällisessä" hengessä. Ja asiaahan voi aina miettiä niin päin, että haluaisiko itse tietää, kyllä mä haluaisin tietää minkälaisen ihmisen kanssa olen todellisuudessa suhteessa, kuin että eläisin jossain mielikuvitusmaailmassa, illuusiossa aavistusteni kanssa. Elämä on liian lyhyt sellaiseen.

      Tsemppiä :)

    • pellen virka

      mieheni petti, salasi panonsa kanssa asian. epäilys kalvoi ja poltti, vuoden verran voin huonosti, tiesin jotain olevan, mutten tiennyt mitä. valehtelin miehelle, että olin pettänyt häntä ja niin hän tunnusti, ensin pettäneensä vain kerran, pala palalta sain tietää koko paskan. tunsin itseni tyhmäksi, pelleksi, jonka selän takana voi tehdä mitä vaan. mieheni yritti saada meistä kavereita tämän kolmannen osapuolen kanssa, onnekseni en siihen ryhtynyt. KERRO, se on oikein. jos vaimo ottaa sen huonosti, se on hänen häpeänsä, ei sinun.

      • Ei.noin

        Mikä häpeä se vaimolle on jos hän ottaa asian huonosti? Vaimolla on oikeus omiin tunteisiinsa ja niiden esille tulemiseen jos häntä on petetty. Enemmän se on häpeä pettäjälle ja hänen panolle!


      • kauravaara

        Huoran tappaminen pitäisi sallia laissa.


    • varjomainos

      Ehdottomasti!!
      Siis mulla on nyt se tilanne että viesteistä löyty aika epäilyttävää matskua, se sit sano olevansa ihan nätisti, ettei se oo mitään tehny. Kuitenki nyt vaan jatkuvasti epäilys kalvaa..
      Se olis kiva jos se mahdollinen toinen nainen ottais yhteyttä nii saisin tietää oonko miehen kanssa turhaan.. Vaikka on yhteinen asunto ja lapsia kuvioissa niin mulla on oikeus olla onnellinen, tarpeen vaatiessa vaikka yksin.. Ei mua se raivoaminen kiinnosta niinkään vaan se että pääsee pois siitä suhteesta. Kuten sanottu, elämä on liian lyhyt vietettäväks väärän ihmisen kanssa. Joten kakkoset, kertokaa vaimoille.
      Kuka tietää jos vaikka se mies ottais sen kakkosen ykköseks :)

      • vai niin---------

        Jos susta tuntuu, ettet ole onnellinen miehesi kanssa, niin kuinka kauan aiot odottaa, että mies kertoo pettämisestään? Vainko se syy saisi sinut jättämään miehesi?


    • Nii-i.

      En halua "kakkosesta ykköseksi", mutta joskus kyllä mietityttää... ennen halusin olla solidaarinen toisia naisia kohtaan, nyt ajattelen enemmän niin että jokainen hoitaa oman tonttinsa. Eronnutta esittäjät haluaisin "käräyttää". Kusetusta suuntaan jos toiseen... Mutta henkilö joka on ollut mulle rehellinen, miksi sotkisin hänen elämänsä? Toisaalta en haluaisi itsekään elää kuplassa... Jos tietää totuuden voi tehdä tietoisen valinnan -
      Kertomisesta sataa paljon kakkaa niskaan...

      • mmm

        Kuule luin tämän juuri ja oikeasti kannattaa kertoa siitä mitä mies oikein on puuhaillut. Niillä on liitossa vikaa jos niin tarvitsee tehdä. Itse soitin vaimolle ja esittelin itseni ja kerroin, että en halua miestäsi ettei nyt tyle mitään väärin ymmärryksiä. Mutta olen nyt laittanut pisteen tälle asialle. Vaimo ei syytellyt minua vaan kertoi ongelmista ja totesin vain, että ei teille eroa tämän takia tule vaan menkää korjaamaan asioitanne ammattiauttajan kanssa.


    • Mitä hyödyt?

      Minusta tuntuuu että sinä haluat vain kostaa miehelle sen että sinua on huijattu.

      Muuttuuko tapahtunut jotenkin siitä että kerrot vaimolle?

      Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä että jokainen pettäjä ansaitsee jäädä kiinni teostaan, mutta mikä on sinun motiivisi?

      • wesrtfhyup

        onko sillä kertomisen motiivilla loppujen lopuksi mitään merkitystä? eikö pääasia kuitenkin ole se, että vaimolla on oikeus tietää petturimiehestään, joten hyvä jos kakkonen hänet käräyttää, riippumatta siitä miksi kakkonen näin haluaa tehdä.


      • Nii-i.

        En mä odota tästä mitään hyötyä itselleni - miksi odottaisin? Kysymyshän oli että haluaako vaimo tietää... Mulle on sinänsä ihan sama. Voin kertoa tai olla kertomatta. Eli mun motiivilla ei liene väliä. Helpompi olla reagoimatta. Tosin tiedolla voisi olla vaimolle isokin merkitys.


    • Sitruuna

      Ehdottomasti haluan tietää!!

    • vastaus on

      Olen sinkku. A haluan tietää ilmanmuuta.

    • juu-pas

      Kyllä haluaisin tietää!Varsinkin siinä tapauksessa et hän on se joka kusettaa..Mut sit taas nää munahaukat on erikseen.Toki haluan siinäkin tapauksessa tietää,mutta varmasti töräyttäisin akkaa kuonoon.Niin ja kyllä sen varmasti ulkonäöstä ja asenteesta tunnistaa,sen munahaukan.: )

      Kerro pois vaan!!

      • uusi laji?

        Heh. Ai munahaukat vie miehen väkisin ja muut naiset väsyttämällä? Aika outo ajatusmaailma sulla. Eli ukkos ei kuseta sua, jos "tavallisen" naisen kanssa vehtaa, mutta kusettaa, jos antautuu munahaukalle?

        Minkänäköinen lintu muuten on munahaukka?


      • khctuukyukyuk
        uusi laji? kirjoitti:

        Heh. Ai munahaukat vie miehen väkisin ja muut naiset väsyttämällä? Aika outo ajatusmaailma sulla. Eli ukkos ei kuseta sua, jos "tavallisen" naisen kanssa vehtaa, mutta kusettaa, jos antautuu munahaukalle?

        Minkänäköinen lintu muuten on munahaukka?

        tuntuu olevan aika yleistä näiden vaimokkeiden keskuudessa ajatella, että pettäminen on aina sen toisen naisen syy. oma kullannuppuhan ei tietenkään ole tehnyt mitään väärää vaan munahaukat on väkisin pakottaneet miehen pettämään. voin kertoa että ei niitä miehiä tarvitse pakottaa tai edes houkutella, itse ne sitä seuraa etsii.


      • uusi laji?
        khctuukyukyuk kirjoitti:

        tuntuu olevan aika yleistä näiden vaimokkeiden keskuudessa ajatella, että pettäminen on aina sen toisen naisen syy. oma kullannuppuhan ei tietenkään ole tehnyt mitään väärää vaan munahaukat on väkisin pakottaneet miehen pettämään. voin kertoa että ei niitä miehiä tarvitse pakottaa tai edes houkutella, itse ne sitä seuraa etsii.

        Itsekin olen vaimona ollut ja nyt eron jälkeen kierrätyksessä, käytettyä ylijäämää :). Vai miksihän meitä eronneita naisia sanotaan? Onhan se toki vaikeaa, ellei mahdotonta myöntää, että se pettäjä olikin se läheisin ihminen. Siinä mielessä ymmärrän heitä, järkytyksen tullessa syytetään heti jotain muuta. Luonnollinen reaktio.

        Ei niitä todella tarvitse houkutella, itse seuransa etsivät. Ja tällainen eronnut nainen tuntuu olevan juuri se sopiva kohde heidän iskuilleen. Lienenkö se munahaukka vaimojen silmissä? Mikään ei ole muuten oksettavampaa kuin ukkomies, joka pesää saadakseen vinkuu huonosta ja seksittömästä liitostaan. Totaalinen turnoff minulle. Ukkomies, joka suoraan sanoo, että vaimoaan rakastaa, mutta naiset on ihania ja ei voi niitä vastustaa, haluaa pelkkää seksiä, onkin jo toinen juttu.


      • KYLLÄOOTTE
        uusi laji? kirjoitti:

        Heh. Ai munahaukat vie miehen väkisin ja muut naiset väsyttämällä? Aika outo ajatusmaailma sulla. Eli ukkos ei kuseta sua, jos "tavallisen" naisen kanssa vehtaa, mutta kusettaa, jos antautuu munahaukalle?

        Minkänäköinen lintu muuten on munahaukka?

        Typeriä!!! SE VIKA ON PETTÄJÄSSÄ JA SEN KANSSA SUHTEESEEN ALKAVASSA! Mutta pääasiassa pettäjässä.


      • ihmeellistäon
        KYLLÄOOTTE kirjoitti:

        Typeriä!!! SE VIKA ON PETTÄJÄSSÄ JA SEN KANSSA SUHTEESEEN ALKAVASSA! Mutta pääasiassa pettäjässä.

        Oikeassa olet ja ainoa, kuka on tuota munahaukka-nimitystä käyttää on se pettäjä itse. Ajatelkaa se pettäjä, jonka kanssa on suhteeseen ryhdytty, kutsuu teitä kaikille muille munahaukaksi. Miksi näin?


      • sellastase

        Iltalehdestä luin, että pettäjän aivoitus on seuraava: " Oma vaimo on rakastettu ja palvottu vaimo ja äiti, muut naiset käytettyjä huoria." Kysymys siis kuuluu, että kumpi sitä haluisi olla?


    • tyhjät

      Hei. Olin juuri yhteydessä naiseen, jonka mies on pettänyt häntä kanssani vuosi. Kerroin naiselle, että en halua hänen miestään ja meillä ei ole ollut suhdetta ainakaan mielestäni. Tosin totesin, että miehesi voi väittää muuta. Olen joskus itse eronnut miestäni eroon ei liittyinyt muita. Sanoin vain vaimolle, että teidän liitossa on jotakin pahasti vialla ja varmaan teidän kannattaa mennä johonkin parisuhdeterapiaa. Pahoittelin, että olen tässä viestin tuoja, mutta en nähnyt enää mitään muuta ratkaisua asiaan ja halusin laittaa asialle nyt lopullisen pisteen. Niin sanon nyt teille naisille muille myös jotka olette jossakin väännössä naimisissa olevien kanssa kannattaa kuitenkin olla rehellinen kaikille osapuolille. Ja pitää myös kantaa vastuu tekemisistään. Niin ja ei se ole teidän syy jos avioliiton ulkopuoleista säätöä tulee naimisissa olevan kanssa. Jos asiat on oikeasti kunnossa ja arvostaa oikeasti toista niin mitään ei silloin tapahdu. Näin se vaan menee. Ja te jotka petätte puolisojanne muistakaa.. kannattaa ensin erota ennen kuin aloittaa mitään, koska ette te sille puolisolle tee sitä vaan itsellenne. Tosin heikkoja on paljon ja tilaisuus tekee varkaan.. näin väitetään, mutta oikeasti hei teidän liitoissa on vikaa. Uskaltakaa erota! Se on vapauttaavaa! Suosittelen kaikille!

      • mitäsmesyyttäjät

        Kuule, kun aina se vika ei ole siinä liitossa. Ei siis kannata nyt olla noin puusilmäinen. Suurimmassa osassa tapauksia se vika on pettäjän korvien välisessä tilassa, joita aivoiksi kutsutaan. Olipa pettäjä mies tai nainen, niin sieltä se vika löytyy. Tämä vika ei poistu sieltä uusia suhteita hakemalla salaa toisten selän takana eikä se liion poistu sillä, että ottaa eron, sillä taas sen uuden kanssa vika päässä kosahtaa jumiin ja taas sama meno jatkuu. Ainoa siis joka hoitoon on saatettava on pettäjä itse. Parhaita olisi, jos hän itse tajuasi vikansa ja ryhtyisi etsimään apua korvien väliseen tilaansa.
        Eroa vapauttaa vain sekstailemaan kenen kanssa huvittaa ja niin kauan se voi toimia, kun ei mene sitoutumaan uuteen parisuhteeseen eli sekstaa vaan loppuelämänsä kaikkien vapaiden kanssa.


    • Xklbmmb

      Ei tarvitse kertoa. Kyllä se mies tekee omat ratkaisut. Jos ei kerro vaimolle, ei halua erota tms, jos kertoo haluaa muutosta on se sitten avoin suhde, ero tai suhteen korjaaminen. Kakkosen kuuluu mielestäni tyytyä kohtaloon ja hänen päätettävissään on vai jatkaako suhdetta varattuun vai ei, mutta mitään vaatimuksia ei voi esittää.

      • nhyujmbgt

        Niinpä, jos mies ei kerro vaimolle, niin eipä ole aikomustakaan erota, vaan pitää hauskaa revä auki odottavan kanssa. Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, että helpot panot opettavat miehen tietynlaiseksi helponpanonhyödyntäjäksi? Ei mitään vaivaa tarvitse enää seksin eteen tehdä, edes esileikkiä, kun aulis sivusta antaja odottaa luurikätösessä vuoroaan. Naiset, eikö tilanne ole pikkuisen sellainen, että pissaatte omaan pesäänne? Myöhemmin sitten itkette, kun mies ei osaa alkeellisempiakaan mukavan viettelyn taitoja ja pitää naista pelkkänä objektina ja kohtelee juuri niinkuin sitä helposti antavaa kohdellaan. Sellaistako unelmamiestä nämä toiset naiset etsivät jonkun toisen puolisosta? Sellaistako etsitte toiset naiset, joka osaa valehdella sujuvasti niin sille kakkoselle kuin vaimolleenkin, kertoa satuja ja lurituksia, joihin ei lopulta usko kuin alati vaihtuvat naiset?
        Mitä sen niin auttavaisen toisen naisen pitäisi tehdä, kun niin auttaa haluaa petettyä? Soittaa tietysti sille pettäjälle ja haukkua se pystyyn ja jättää petetty rauhaan. Tuleepa mieleen sellainenkin, että jos sattuu tuntemaan pettäjän kavereita, niin ei muuta kuin sana kiertämään ja jos oikein antavaiselle tuulella on, niin antaa heille kaikille. He kyllä iloista antajaa kiittävät.


    • leutanasia

      C) Tietenkin haluan tietää, mutta enköhän saa sen aikanaan tietää, jos on tarpeen. Minulla ei ole illuusiota onnellisesta parisuhteesta. Olen realisti. Rakastamme toisiamme, mutta en pitäisi mahdottomana, että joskus ilmaantuu joku, joka tuntuu miehestä paremmalta.

      Usein kakkosten motiivi kertoa on itsekeskeinen, haluavat saada sekavan tilanteen ratkaistua kertomalla. Voisin jopa kuvitella A) vaihtoehdon meidän tapauksessamme kääntyvän parisuhteen hyväksi.

      Mutta eikö se oo niin, että kun kakkonen menee kertomaan ykköselle, kakkonenhan astuu tällöin miehen näkökulmasta eri puolelle, kuka mies sellaista kakkosta enää katselee?

      • etköälynny

        Kakkonen on hylännyt jo miehesi silloin.


    • Naiselta

      Haluan tietää.

    • mukapulmusia

      Haluan tietää, mutta mikä siinä on, että kakkonen haluaa vasta siinä vaiheessa avautua, kun huomaa, ettei pääse tavoitteeseensa? Haluan tietää sen heti sen jälkeen, kun kohtasitte paikallisessa ja hän saattoi sinut kotiin, miksi kakkonen ei tässä vaiheessa halua ottaa yhteyttä, vaan käy leikkimään miehellä ja haluaakin katsoa, kuinka pitkälle toinen on valmis menemään. Turha selittää, ettei tiedä, kuka vaimo on. Se näkyy sieltä vihkisormuksesta, joka on miehen nimettömässä. Tosi helppo tietää siis vaimo, jos haluaa. En siis halua, että kakkonen enää kostonhimoissaan ottaa yhteyttä, koska silloin ei totuutta enää erota valheen seasta.

      • nytluntaluomaan

        Ei se sormus siellä nimettömässä ole, vaan jossain piilossa, niihän ne ukot aina valehtelee olevansa vapaita. Ehkä sinustakin tuntuu ikävältä sellainen, että kumppanisi valehtelee sekä sinulle että tälle, jonka kanssa pettää, joka ei edes tiedä pettävänsä sinua, joten tuskin mistään kostonhimosta on kyse, vaan lojaaliudesta ja rehellisyydestä toista naista kohtaan, että hänelläkin on oikeus tietää minkälainen miehensä todella on. Tuskinpa sinäkään minkään näyttelijän kanssa haluat viettää elämääsi kulississa, vaan haluaisit mieluummin rehellisen ja luotettavan kumppanin rinnallesi.


    • mollisssss

      Haluan tietää.

      Olin joskus erään miehen salarakas 4 vuotta. Tänä aikana ei jääty kiinni vaikka olin heidän kotonakin aina kun avovaimo lapsineen oli poissa. Suhde loppui ja eräs ulkopuolinen soitti avovaimolle ja kertoi. Hän ei uskonut... Kotona mies oli selostanut asiat ja vaimoke oli uskonut. Mä olin pelkuri, enkä ottanut yhteyttä koskaan. Säälin naista todellakin, koska mies on edelleen hakemassa seksiseuraa netissä.

    • Joskusvieläsaanlevon

      Olisin halunnut tietää. Suoraselkäistä kertoa.

      On niin hullu olo kun epäili pitkään ja sitten sai todisteet. Mutta nainen myöntää sen tapahtuneen minkä mieskin, suutelun. Mies sanoo estäneensä naisen riisumusyrityksiä, nainen sanoo että hän ei voinut itselleen mitään ja itkee eikä halua puhua enempää kun on "hänelle raskasta" . Vaistoni sanoo että enemmänkin on tapahtunut, koska se ei käynyt näin vain kerran. Olisin sen valmis ilman rähinää kohtaamaan, keskustellen kuten tähänkin saakka.

      Mies ei halua erota, pitää epätoivoisesti liitostamme kiinni, ja on jäädyttänyt kaiken kanssakäymisen tuon naisen kanssa mutta vieläkään ei nainen kerro minulle. Entinen ystävä. Toivoo kai että liitto kaatuisi tähän minun epätietoisuuteeni, kysyy että aionko nyt jättää, ei halua hälventää epäluulojani kieltämällä suoraan tai sanomalla että on pitänyt rajat, änkyttää vain anteeksipyyntöä. On lojaali miehelle, totuudesta en tiedä. Mies ei halua naista nähdäkään eli ei hänellä ole syytä elätellä ykkösen paikkaa. Jotkut ihmiset ovat rakastuneena moraalittomia?

      Haluaisin vain tietää kaiken jotta mielikuvituksissani en joutuisi kaikkein riettainta maalailla. Olen mieheltä saanut sen käsityksen että nainen olisi ollut valmis kaikkeen, ja mistään en saa tietää mihin saakka mies oli valmis. En saa rauhaa jos tiedän että vieläkin minulta salaillaan jotain. Sehän on kuin pettäminen vieläkin jatkuisi koska en ole totuutta saanut.

      Eikä minua lepytä tämä kuningattaren kohtelu mitä nyt saan, kun sekin tuntuu kuin ostettaisiin omatuntoa hiljaiseksi.

      Vapaapäivän aamu, mies nukkuu vieressäni enkä voi olla rentona koska jotain suurta on salattu pitkään ja vieläkin totuus on jossain heidän muistoissaan. Nainen pitää kyynelsilmin ne hetket itsellään, mies kieltäytyy muistelemasta kun "hävettää" .

      Ei tämä epätietoisuus ole mitään elämää. Tunnen itseni niin ryöstetyksi, luottamuksesta tyhjäksi :(

      • entoiseksiryhtyisikoskaa

        Niin, se uskomattoman ihana ja luottavainen rakkaus, se on raiskattu loppuelämäksi petetyn salaisemmassa sisimmässä. Pettäminen omalla kohdalla avasi silmäni näkemään ihmiskunnan salatun pahuuden, toisen vedättämisen selän takana. Omat periaatteet ja moraali on pitänyt vuosiakausia huolen siitä, että uskollisuus on suhteen tärkein tukipylväs ja niin ajattelen edelleen, vaikka järkytyin saamistani neuvoista, että kosta sinäkin pettämällä sille toiselle, hanki nuorempi ja hyvännäköinen mies, jolla on vielä parempi auto kuin miehelläsi. Ei sitä voi toiselle tehdä edes kostoksi, koska jos niin tekisi ei voisi enää elää itsensä kanssa päivääkään.

        Alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että ainakaan sitä kertomista ei kannata toteuttaa, kuten mieheni kakkonen aikoinaan teki. Laittoi tekstarin keskiyöllä, ettei halua satuttaa kumpaakaan meistä. Harmi vain, että puhelimeni on aina äänettömällä nukkumisaikaan, joten en viestiä saanut, kun siinä rinnakkain nukuimme. Tästä hermostuneena, kun en viestiin vastannut heti, hän laittoi kymmenen minuutin jälkeen uuden viestin, jossa alkoi kehuskelemaan, kuinka olisi saanut mieheni jo kaksi vuotta sitten, jos olisi halunnut, muttei halunnut kuitenkaan hänen orjakseen ryhtyä. Luin molemmat vasta seuraavana päivänä, kun mies oli jo töihin lähtenyt. En vastannut, koska tiesin jotakin muuta, jota tämä kakkonen voitonriemussaan ei tiennyt, että hän oli vain yksi, niistä kolmesta naisesta, joita viidenkympin villityksessään testaili, kun mopo lähti keulimaan hiukan liian rajusti. Aikansa kutakin. Kumpa jokainen muistaisi, että jokainen vastaa ihan itse omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään, kuin myös omista valinnoistaan ja niiden valintojen kanssa on vain elättävä eteenpäin. Se, joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe