Aloitin hormoonien käytön viime viikolla ja pinna on ollu tosi kireellä sen jälkeen. Tulin lauantaina kotiin salin jälkeen ja vaimo oli siivoamassa otin siinä sitten yhden bissen ja aloin tuijottamaan yleisurheilua. Vaimo alko sitten imuroimaan ja tulikin siihen pyörimään jalkojen eteen sanoin sitten sille että mees ny keittiöön siitä touhumaa. Siihe se nyrpisti ja käski olla hiljaa jolloin mulla pimeni vintti täysi otin akkaa kurkusta rieputtelin sitä pitki seiniä nii ku joku p.erkeelee voimakas pyörremyrsky. Päätin täyttää ämmän ja pistin olkkariin näytille
Hormonien käyttö
10
1185
Vastaukset
- Piikillä
No joo kävi aika samalla tavalla ku pelasin siin UFC boxil ja olin just vetäny suoneen nii akka tuli siihen etee nii hakkasin sen vitun ämmän sairaala kuntoo ja taitaa olla vieläki koomassa. Tais olla virhe ku en ite osaa valmistaa ruokaa nii nyt vaa elän piikil!
- Ruben
Itselläki meni hermot pahemman kerran kuurin aikana. Suomi-Ruotsi -pelin jälkeen mikä päättyi 5-6 Ruotsille, alkoi kuumottamaan todella pahasti ja ämmä tuli väärään aikaa ovesta sisään mussuttamaan. Löin vaimoa kovalla vasurilla suoraan turpaan ja paiskasin telkkarin ikkunan läpi onnekseni suoraan oman Volvon konepellille.
- jeeeeeees
mä oon jo vuosia vetänny horkkaa ja hakannu mun muijaa. mitä siitä?
- haba
Mä jätän vaimon kotiin, ja menen naapurin seksikkää blondin luo, ku ahistaa. Kooltani olen iso kaappi ja pienen ikäni reenannu mm.voimailua. Mun lihakset on liia vaaralliset ihmiste pahoinpitelyyn.
- Hauis
Ite tempasin kuurin aikana akalta hammaskaluston mäjelle ja katkoin sormet, tuli perkele aamulla herättään kahvin ja voileipien kanssa, saatanan mörkö oli jättäny meikkaamatta!! Kuurin jälkeen pyysin anteeksi ja teetin kaulakorun hampaista hänelle! Nukkuu nykyisin meikit naamassa ja puhuu ku annetaan lupa.
Tässä ketjussa nämä kirjoitukset ovat varmaankin todella hauskoja itse kirjoittajien mielestä......mutta kuinka moni mies/nainen katuu itkien tekosiaan todellisuudessa....vaikkapa yksityissellissään lukkojen takana vuosikausia!
- niin justiinsa
Itse olen istunut pari vuotta vaimoni hakkaamisesta. Vankilasta löysin miehen itselleni, joka istui kaikeksi onnekseni steroidien myymisestä:D Nyt vedämme yhdessä steroideja ja treenaamme yhdessä:)
- udhdv
Mäki oon kerran pumpannu harmoonia niin saatanasti, että opettajaki suuttu ja kiels multa harmoonit. Vitutti niin rankasti että kostin varastamalla näkkäriä ruokalasta!
- karikonkari
Olen käyttänyt anabolisia stereoita koko pienen ikäni ja voimaa on kertynyt käsittämätön määrä. Kerran imuroidessani ämmä alkoi valittaa metelistä niin otin imurin letkusta kiinni ja kiskasin imurin moukarin tavoin akan takaraivoon. Imuri levisi palasiksi mutta ämmä seisoi vielä pystyssä joten jatkoin käsittämätöntä vihanpuuskaani vielä roundhousen ja liver shotin yhdistelmällä. lopulta kuulin päässäni FINISH HER äänen josta innostuneena hammerfistasin raukan nukkumaan. Ei valita ämmä metelistä enää.
- Geronimo
Mä olen aina ollut sitä mieltä, että urheiluhullut suomalaiset on ihan sairasta porukkaa ja että urheilu on muutenkin ihan hullujen hommaa. Ja nythän se tulikin sitten hyvin todistettua, kun luin noita kommentteja miten täällä eräät ovat vaimojaan kohdelleet ja kehtaavat olla siitä lisäksi vielä ilmeisesti kaikesta päätellen jopa ylpeitäkin vielä myös.Joten sääliksi ihan käy,kun eivät itse näytä sitä edes ymmärtävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808