Hormonien käyttö

Vaimo ongelmia

Aloitin hormoonien käytön viime viikolla ja pinna on ollu tosi kireellä sen jälkeen. Tulin lauantaina kotiin salin jälkeen ja vaimo oli siivoamassa otin siinä sitten yhden bissen ja aloin tuijottamaan yleisurheilua. Vaimo alko sitten imuroimaan ja tulikin siihen pyörimään jalkojen eteen sanoin sitten sille että mees ny keittiöön siitä touhumaa. Siihe se nyrpisti ja käski olla hiljaa jolloin mulla pimeni vintti täysi otin akkaa kurkusta rieputtelin sitä pitki seiniä nii ku joku p.erkeelee voimakas pyörremyrsky. Päätin täyttää ämmän ja pistin olkkariin näytille

10

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piikillä

      No joo kävi aika samalla tavalla ku pelasin siin UFC boxil ja olin just vetäny suoneen nii akka tuli siihen etee nii hakkasin sen vitun ämmän sairaala kuntoo ja taitaa olla vieläki koomassa. Tais olla virhe ku en ite osaa valmistaa ruokaa nii nyt vaa elän piikil!

    • Ruben

      Itselläki meni hermot pahemman kerran kuurin aikana. Suomi-Ruotsi -pelin jälkeen mikä päättyi 5-6 Ruotsille, alkoi kuumottamaan todella pahasti ja ämmä tuli väärään aikaa ovesta sisään mussuttamaan. Löin vaimoa kovalla vasurilla suoraan turpaan ja paiskasin telkkarin ikkunan läpi onnekseni suoraan oman Volvon konepellille.

    • jeeeeeees

      mä oon jo vuosia vetänny horkkaa ja hakannu mun muijaa. mitä siitä?

    • haba

      Mä jätän vaimon kotiin, ja menen naapurin seksikkää blondin luo, ku ahistaa. Kooltani olen iso kaappi ja pienen ikäni reenannu mm.voimailua. Mun lihakset on liia vaaralliset ihmiste pahoinpitelyyn.

    • Hauis

      Ite tempasin kuurin aikana akalta hammaskaluston mäjelle ja katkoin sormet, tuli perkele aamulla herättään kahvin ja voileipien kanssa, saatanan mörkö oli jättäny meikkaamatta!! Kuurin jälkeen pyysin anteeksi ja teetin kaulakorun hampaista hänelle! Nukkuu nykyisin meikit naamassa ja puhuu ku annetaan lupa.

    • Tässä ketjussa nämä kirjoitukset ovat varmaankin todella hauskoja itse kirjoittajien mielestä......mutta kuinka moni mies/nainen katuu itkien tekosiaan todellisuudessa....vaikkapa yksityissellissään lukkojen takana vuosikausia!

    • niin justiinsa

      Itse olen istunut pari vuotta vaimoni hakkaamisesta. Vankilasta löysin miehen itselleni, joka istui kaikeksi onnekseni steroidien myymisestä:D Nyt vedämme yhdessä steroideja ja treenaamme yhdessä:)

    • udhdv

      Mäki oon kerran pumpannu harmoonia niin saatanasti, että opettajaki suuttu ja kiels multa harmoonit. Vitutti niin rankasti että kostin varastamalla näkkäriä ruokalasta!

    • karikonkari

      Olen käyttänyt anabolisia stereoita koko pienen ikäni ja voimaa on kertynyt käsittämätön määrä. Kerran imuroidessani ämmä alkoi valittaa metelistä niin otin imurin letkusta kiinni ja kiskasin imurin moukarin tavoin akan takaraivoon. Imuri levisi palasiksi mutta ämmä seisoi vielä pystyssä joten jatkoin käsittämätöntä vihanpuuskaani vielä roundhousen ja liver shotin yhdistelmällä. lopulta kuulin päässäni FINISH HER äänen josta innostuneena hammerfistasin raukan nukkumaan. Ei valita ämmä metelistä enää.

    • Geronimo

      Mä olen aina ollut sitä mieltä, että urheiluhullut suomalaiset on ihan sairasta porukkaa ja että urheilu on muutenkin ihan hullujen hommaa. Ja nythän se tulikin sitten hyvin todistettua, kun luin noita kommentteja miten täällä eräät ovat vaimojaan kohdelleet ja kehtaavat olla siitä lisäksi vielä ilmeisesti kaikesta päätellen jopa ylpeitäkin vielä myös.Joten sääliksi ihan käy,kun eivät itse näytä sitä edes ymmärtävän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4417
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4406
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4046
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2967
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2591
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2153
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1695
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe