PERHE LOMALLA

perheenäiti lomalla

HEI TAAS! Ettepä arvaa, mitä eilen tapahtui! Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström kosi minua tekstiviestillä! Tietenkin suostuin, koska olen saanut tarpeekseni paskiais-miehestäni, joka aina iltaisin kurkistelee peiton alle kun olen menossa nukkumaan ja vieläpä yrittää työntää kättään reisieni väliin.
M.J.G.Olavi Mömmström saapui valkoisella Buick-autolla hotellimme eteen, juoksin häntä vastaan ja suutelimme kadulla intohimoisesti.
Paskias-mieheni ja meidän räkänokkaiset kakaramme toljottivat ikkunasta, kun perheenäiti narttuili!
Lähdimme yhdessä M.J.G.Olvai Mömmströmin kanssa hänen hienolla Buick-autollaan kaupungin ulkopuolelle. Nusssimme ulkona metsässä tosi kiimaisesti!
M.J.G.Olavi Mömmström on ihana rakastaja! Hänellä on ihanan ISO kyrrpä!
En mennyt illalla hotellille, koska mieheni (se paskiainen) olisi taas vain kurkistellut peittoni alle ja yrittänyt työntää käpäläänsä haaroihini. M.J.G.Olavi Mömmströmin vaimo oli pois kotoa ja siksi menimme M.J.G.Olavi Mömmströmin kotiin ja nusssimme kiimaisesti koko yön.
Olen niin onnellinen!

117

2285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs rouva k.

      Hienoa! Juuri noin perheenäidin pitääkin nauttia lomalla! Varsinkin kun aviomies on sellainen paskiainen, että kurkistelee illalla peiton alle.

      • perheen äityli

        Mun pimpsaa vähän kutkuttaa, sitä pitää nyt siis jutkuttaa.
        M.J.G.Olvai Mömmström on Elämäni Mies.
        Sillä tämä huomatkaat:
        Hän ole Kaupunginhallituksen Puheenjohtaja!!!


      • Perheenäiti lomalla
        perheen äityli kirjoitti:

        Mun pimpsaa vähän kutkuttaa, sitä pitää nyt siis jutkuttaa.
        M.J.G.Olvai Mömmström on Elämäni Mies.
        Sillä tämä huomatkaat:
        Hän ole Kaupunginhallituksen Puheenjohtaja!!!

        Olen päättänyt ryhtyä tekemään etätyötä kotona.
        Mitä mieltä sinä olet?


      • mömmöströmmi
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Olen päättänyt ryhtyä tekemään etätyötä kotona.
        Mitä mieltä sinä olet?

        iha no pääsemme naimaan pitkin päivää


      • perheenäiti lomalla
        mömmöströmmi kirjoitti:

        iha no pääsemme naimaan pitkin päivää

        Eilenkin Kaupunginhall. puh.joht. M.J.G.Olavi Mömmström pani minua perrsereikään viisi tahi kuusi kertaa.


    • JaaJaaJoooo

      Nyt kyllä heman epäilyttää juttusi. Mitä kori-ja vuosimallia se valkoinen Buick oikein oli?
      Tuntuu kyllä hieman oudolta, jos joku johtajamies ajelisi tänäpäivänä sellaisella, se viittaa ennemminkin johonkin sutenööriin.

      Oletko nyt ihan varma ettei kyseessä ollut kuitenkin tunnettu sutenööri ja parittaja D.J.OG.Big-ass(hole) tötteström 2nd.??

      • Perheenäiti lomalla

        Oletko hassu! Kun nainen saa munaa ihanalta mieheltä, ei siinä ole aikaa katsella autoja! M.J.G.Olavi Mömmström sanoi auton olevan Buick ja valkoinen se ainakin oli, sen näin omin silmin.
        Ja kyllä hän ON kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström! Ihana panomies! Kun hässsimme, hän leikkisästi totesi edustavansa Kunnan Hallitusta ja Hannan Kulllitusta, Hänellä on niin hyvä huumorintaju!
        Eilen kävi kuitenkin niin, että kun M.J.G.Olavi Mömmströmillä oli Kaupunginhallituksen kokous eikä hän päässyt tapaamaan minua, Jartsa tuli hotellimme pihalle, vihelsi minulle ja kun tulin ikkunaan, hän avasi sepaluksensa ja näytti minulle jäykkänä sojottavaa siitintään.
        Totta kai juoksin hetin pihalle ja paskiais-mieheni ja meidän räkänokkaiset penikkamme saivat vain katsoa ikkunasta kun suutelin intohimoisesti Jartsan kaa.
        Perheenäiti narttuili! Lähdimme puistoon panolle ja hyvältä tuntui, sillä Jartsalla on tosi iso kyrrpä.
        Hotellissa illalla paskiais-mieheni yritti kurkistaa peittoni alle ja työntää käpälänsä reisieni väliin. Suutuin ja potkaisin häntä munille.


      • gsgsgds
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Oletko hassu! Kun nainen saa munaa ihanalta mieheltä, ei siinä ole aikaa katsella autoja! M.J.G.Olavi Mömmström sanoi auton olevan Buick ja valkoinen se ainakin oli, sen näin omin silmin.
        Ja kyllä hän ON kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström! Ihana panomies! Kun hässsimme, hän leikkisästi totesi edustavansa Kunnan Hallitusta ja Hannan Kulllitusta, Hänellä on niin hyvä huumorintaju!
        Eilen kävi kuitenkin niin, että kun M.J.G.Olavi Mömmströmillä oli Kaupunginhallituksen kokous eikä hän päässyt tapaamaan minua, Jartsa tuli hotellimme pihalle, vihelsi minulle ja kun tulin ikkunaan, hän avasi sepaluksensa ja näytti minulle jäykkänä sojottavaa siitintään.
        Totta kai juoksin hetin pihalle ja paskiais-mieheni ja meidän räkänokkaiset penikkamme saivat vain katsoa ikkunasta kun suutelin intohimoisesti Jartsan kaa.
        Perheenäiti narttuili! Lähdimme puistoon panolle ja hyvältä tuntui, sillä Jartsalla on tosi iso kyrrpä.
        Hotellissa illalla paskiais-mieheni yritti kurkistaa peittoni alle ja työntää käpälänsä reisieni väliin. Suutuin ja potkaisin häntä munille.

        Avohoitopotilaan pitää päästä purkamaan paineita päästään. Säästyy kuluja, kun saa avautua ilmaiseksi näillä palstoilla.


      • -ellu-
        gsgsgds kirjoitti:

        Avohoitopotilaan pitää päästä purkamaan paineita päästään. Säästyy kuluja, kun saa avautua ilmaiseksi näillä palstoilla.

        Ai, minusta tämä on ollut oikein hauska tarina.

        Kirjoittajanen novelleje kannattaa harkita uraa eroottisten novellejen kirjoittajana.


      • perheenäiti lomalla.
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Oletko hassu! Kun nainen saa munaa ihanalta mieheltä, ei siinä ole aikaa katsella autoja! M.J.G.Olavi Mömmström sanoi auton olevan Buick ja valkoinen se ainakin oli, sen näin omin silmin.
        Ja kyllä hän ON kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström! Ihana panomies! Kun hässsimme, hän leikkisästi totesi edustavansa Kunnan Hallitusta ja Hannan Kulllitusta, Hänellä on niin hyvä huumorintaju!
        Eilen kävi kuitenkin niin, että kun M.J.G.Olavi Mömmströmillä oli Kaupunginhallituksen kokous eikä hän päässyt tapaamaan minua, Jartsa tuli hotellimme pihalle, vihelsi minulle ja kun tulin ikkunaan, hän avasi sepaluksensa ja näytti minulle jäykkänä sojottavaa siitintään.
        Totta kai juoksin hetin pihalle ja paskiais-mieheni ja meidän räkänokkaiset penikkamme saivat vain katsoa ikkunasta kun suutelin intohimoisesti Jartsan kaa.
        Perheenäiti narttuili! Lähdimme puistoon panolle ja hyvältä tuntui, sillä Jartsalla on tosi iso kyrrpä.
        Hotellissa illalla paskiais-mieheni yritti kurkistaa peittoni alle ja työntää käpälänsä reisieni väliin. Suutuin ja potkaisin häntä munille.

        Vaude! Nyt minulla on aviomies ja pieni vauvva!


      • sen löydät varmaan

        Onnen Avain on p e r s e e s s ä.
        Hih!


    • T-pipo

      Suosittelen seksi-osastoa!

      Siellä satuilevat ja fantasioivat muutkin lapsukaiset tai poikkeavat.

      • Perheenäiti lomalla

        Suosittele mitä suosittelet, mutta meidän perheemme on nyt lomalla ja lomalla tämä perheenäiti narttuilee!


      • d.o.r.k.a.
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Suosittele mitä suosittelet, mutta meidän perheemme on nyt lomalla ja lomalla tämä perheenäiti narttuilee!

        Muistapas ajaa partas säännöllisesti ettei parta rehota. Samalla vaihda ne mällises alushousus, kun sulla on kuitenkin lasti housussa aina kun kirjoitat tätä perheenäiti sivupersoona fantasiaasi tänne.


      • todistettu on
        d.o.r.k.a. kirjoitti:

        Muistapas ajaa partas säännöllisesti ettei parta rehota. Samalla vaihda ne mällises alushousus, kun sulla on kuitenkin lasti housussa aina kun kirjoitat tätä perheenäiti sivupersoona fantasiaasi tänne.

        dorka on nimensä mukaisesti dorka
        m.o.t.


    • perheenäiti lomalla

      Hei vaan! Perheemme on vielä tämänkin viikon lomalla! Asumme hotellissa ja TAAS eilen illalla mieheni yritti kurkistella peittoni alle ja yritti myös työntää käpäläänsä reisieni väliin. Löin häntä päähän kukkaruukulla, se oli oikein sille sialle!
      Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström tuli tänään aikaisin aamulla valkoisella Buickillaan hakemaan minut kotiinsa aamupanolle. Hänen vaimonsa on kuulemma jossain ulkomailla panettamassa itseään kaikenmaailman kikoloilla. On siinä rivo akka sillä M.J.G.Olavi Mömmströmillä!
      Nusssittuamme hyvin intohimoisesti M.J.G.Olavi Mömmströn toi minut takaisin hotellille.
      Vastapäisessä talossa asuvalla Jartsalla on tänään vapaapäivä töistään, ja menen iltapäivällä hänen luokseen päiväpanolle. Se on ihanaa, sillä Jartsalla on ISO kyrpä!

      • perheenäiti lomalla

        Koska täällä näköjään sensuroidaan asiallisia viestejä, minun täytyy täydentää äskeistä viestiäni toteamalla, että Jartsalla on ISO k y r p ä.


      • dgsgdgdsgds
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Koska täällä näköjään sensuroidaan asiallisia viestejä, minun täytyy täydentää äskeistä viestiäni toteamalla, että Jartsalla on ISO k y r p ä.

        Täytyy vielä lisätä yks pikkujuttu eli sinä itse olet ISO KYRPÄ! ja voit lopettaa sen transvestiitti touhuilus.


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Koska täällä näköjään sensuroidaan asiallisia viestejä, minun täytyy täydentää äskeistä viestiäni toteamalla, että Jartsalla on ISO k y r p ä.

        Rakastan Jartsan ISOA moloa! Ooohhh!!!


      • perheterapeutti p.
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Koska täällä näköjään sensuroidaan asiallisia viestejä, minun täytyy täydentää äskeistä viestiäni toteamalla, että Jartsalla on ISO k y r p ä.

        Perheterapeuttina totean, että on hienoa kun perheenäiti nauttii lomastaan!


      • arvot ratkaisevat
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Koska täällä näköjään sensuroidaan asiallisia viestejä, minun täytyy täydentää äskeistä viestiäni toteamalla, että Jartsalla on ISO k y r p ä.

        Haluanpa mainita myös, että arvot ratkaisevat.


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Koska täällä näköjään sensuroidaan asiallisia viestejä, minun täytyy täydentää äskeistä viestiäni toteamalla, että Jartsalla on ISO k y r p ä.

        Mistä löytäisin oikein i s o k y r p ä i s e n miehen?


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Rakastan Jartsan ISOA moloa! Ooohhh!!!

        Se mun piti vielä lisätä, että aina silloin tällöin tulee syötyäkin jotain, mutta en mä muista, mitä oon syönyt, kun mulla on viime aikoina ollu pönttö sekaisin.


      • lomaileva äityli
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Se mun piti vielä lisätä, että aina silloin tällöin tulee syötyäkin jotain, mutta en mä muista, mitä oon syönyt, kun mulla on viime aikoina ollu pönttö sekaisin.

        Jartsa on Rakkaani. Hänellä on ISO molo.


      • äityli tarttee munaa
        arvot ratkaisevat kirjoitti:

        Haluanpa mainita myös, että arvot ratkaisevat.

        ISO molo ratkaisee, ISO sukunuija pitää olla, siis pitkä letku. Sellainen kuin on Jartsalla.


      • perheenäiti lomalla
        arvot ratkaisevat kirjoitti:

        Haluanpa mainita myös, että arvot ratkaisevat.

        Meniskö sittenkin naimisiin jonkun toisen miehen kanssa kuin Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmströn tai Jartsa?
        Mitä mieltä olette?


      • perheenäiti lomalla
        perheterapeutti p. kirjoitti:

        Perheterapeuttina totean, että on hienoa kun perheenäiti nauttii lomastaan!

        Olen hyvin onnellinen. Jartsan sukunuija tyydyttää kaikki tarpeeni, hänellä on pitkä letku.


      • Perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Rakastan Jartsan ISOA moloa! Ooohhh!!!

        Rakastan myös Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G. Olavi Mömmströmiä.
        Onhan hän aviomieheni.


      • Perheenäiti lomalla
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Rakastan myös Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G. Olavi Mömmströmiä.
        Onhan hän aviomieheni.

        Lisäksi rakastan yhtä jätkää kun aina käy täällä hotellihuoneessa panemassa minua. En tiedä hänen nimeään, mutta ei haittaa, tärkeintä on, että jätkällä on ISO molo.


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Koska täällä näköjään sensuroidaan asiallisia viestejä, minun täytyy täydentää äskeistä viestiäni toteamalla, että Jartsalla on ISO k y r p ä.

        Rakastan Jartsaa, koska hänellä on ISO lerssi.


      • Perheenäiti lomalla
        lomaileva äityli kirjoitti:

        Jartsa on Rakkaani. Hänellä on ISO molo.

        Jartsalla on myös muutama hyvä kaveri, ja niilläkin on jokaisella ISO sukunuija, siis pitkä letku. Mitähän niitä olis, tommonen 12 - 15 jätkää ainakin. Olen antanut myös heille kaikille, sillä rakastan heitä. Iso lerssi tuntuu tosi hyvältä!


    • toinen perheenäiti

      Hauska tarina. Nautihan lomastasi täysin siemauksin. Minä toimin samoin.Levillä levitellään.

      • kolmas perheenäiti

        Ja Pariisissa paritellaan!


      • länsi-turunm.rouva
        kolmas perheenäiti kirjoitti:

        Ja Pariisissa paritellaan!

        Myös Paraisilla paritellaan!


      • rouva parikkalasta
        länsi-turunm.rouva kirjoitti:

        Myös Paraisilla paritellaan!

        Myös Parikkalassa paritellaan!


      • lisää parkanolaisia
        rouva parikkalasta kirjoitti:

        Myös Parikkalassa paritellaan!

        Parkanossa paritellaan kans!


      • on hämyisää
        lisää parkanolaisia kirjoitti:

        Parkanossa paritellaan kans!

        Hämeenlinnassa hässsitään!


      • kuusamolainen.
        on hämyisää kirjoitti:

        Hämeenlinnassa hässsitään!

        Kuusamossa kuksitaan.


      • nuutajärvestä moi
        kuusamolainen. kirjoitti:

        Kuusamossa kuksitaan.

        Nuutajärvellä nusssitaan.


      • naantalilainen
        nuutajärvestä moi kirjoitti:

        Nuutajärvellä nusssitaan.

        Naantalissa naidaan.


      • rouva Kuopiosta
        kuusamolainen. kirjoitti:

        Kuusamossa kuksitaan.

        Kuopiossakin kuksitaan!


      • Kouvolasta moi
        rouva Kuopiosta kirjoitti:

        Kuopiossakin kuksitaan!

        Kouvolassa koinitaan!


      • Haminassa..
        Kouvolasta moi kirjoitti:

        Kouvolassa koinitaan!

        .,.hakataan akkaa turpaan oikein olan takaa ja n u s s i t a a n naapuri ahtaajan muijaa:)


      • nurmijärvelä
        nuutajärvestä moi kirjoitti:

        Nuutajärvellä nusssitaan.

        Nurmijärvellä nusssitaan kans!


    • jestas jes

      Jeesus kosi minua...:D Yhtäkkiä tuli taivaalta ja kosi. Mukavata oli ja hetken loma:D

    • perheenäiti lomalla

      Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström pani minua eilen perrseeseen! Ihanaa!
      Illalla hotellissa mieheni yritti TAAS kurkistaa peittoni alla ja työntää kättään haarojeni väliin.
      Suutuin toden teolla ja suihkutin sen sian naamalle oikein kunnolla pippurisumutetta. Olin saanut sumuttimen M.J.G.Olavi Mömmströiltä, kun olin kertonut hänelle, että mieheni ahdistelee minua iltaisin.
      Ukkeli kompastui omiin jalkoihinsa kun oli saanut sumutetta kuonolleen. Heitin hotellin television hänen päähänsä kun hän makasi lattialla. Pää meni ihan litskaksi ja se on sille sikailijalle ihan oikein.
      Mitä mieltä te olette, pitiäisikö minun viedä se raato pois täältä hotellihuoneesta, kun se alkaa jo vähän haistakin?

    • perheenäiti lomalla

      Hei taas! Kaupunginhallistuksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström pani minua eilen perrseeseen. Ihanaa!
      Illalla hotellissa mieheni yritti taas kurkistaa peittoni alle ja työntää käpäläänsä haarojeni väliin. Suutuin ja potkaisin häntä taas uudelleen munille. Vähän siinä ukko älähti, taisi potku tuntua!

      • perheenäiti lomalla

        Lisäys: Jartsakin pani mienua eilen perrseeseen. Tuntui tosi makeelta!


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Lisäys: Jartsakin pani mienua eilen perrseeseen. Tuntui tosi makeelta!

        Tänään meinaan pitää Pekkas-päivän. Ja huomennakin meinaan pitää Pekkas-päivän. Menen Jartsan luo ja sitten Jartsa panee mua ensin vitttuuseen ja sitten perrseeseen.
        Se on Jartsalla ISI kyrrpä.


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Lisäys: Jartsakin pani mienua eilen perrseeseen. Tuntui tosi makeelta!

        Olen niin onnellinen, rakastan Jartsaa ja rakastan Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmströmiä!


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Olen niin onnellinen, rakastan Jartsaa ja rakastan Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmströmiä!

        Rakastan heitä ja olen heille AINA uskollinen! Rakastan myös kaikkia muita isokyrrpäisiä miehiä ja olen heillekin AINA uskollinen!


    • perheenäiti lomalla

      Niin siinä sitten kävi, että mun ukkoni kuukahti kun annoin sille kuonon päälle pippurisumuttimesta ja sitten heitin telkkarin sen päähän.
      Onneksi M.J.G.Olavi Mömmström on Kaupunginhallituksen puheenjohtaja, hän kyllä selvittää tällaiset pikkujutut niin että en joudu käräjille. Jätefirman auto tuli aamulla hakemaan ukon raadon ja veivät sen kaatopaikalle. Sinne se kuuluukin!
      M.J.G.Olavi Mömmström otti tänä aamuna tekstiviestillä eron muijastaan, tänä iltana menemme naimisiin. Se on ihanaa!
      Vaikka kyllä aina toisinaan meinaan käydä myös Jartsan luona nusssimassa, eihän sitä naiselle yksi mies riitä!

      • perheenäiti lomalla

        Rakastan M.J.G.Olavi Mömmströmiä, koska hän on Kaupunginhallituksen puheenjohtaja.


    • perheenäiti lomalla

      HEI VAAN!
      Yäällä sitä taas ollaan, ja nyt olen Rouva M.J.G.Olavi Mömmström!!!! Kaupunginjohtaja otti aamulla tekstiviestillä eron entisestä muijastaan ja soitti saman tien yhdelle sen tutulle Pastorille, joka vihki meidät iltapäivällä klo 15.30 Kristilliseen avioliittonn! Kyllä tuntuu upeelta!
      Jartsa (siis se jätkä kun asuu meidän hotellia vastapäätä olevassa talossa) oli M.J.G. Olavi Mömmströmin bestmainina, ja täytyihän minun tietysti antaa myös hänelle pilllua. Suoritimme aktin sakastissa.

    • T. Pipo

      Säälittävää!

    • perheenäiti lomalla

      Ettepä osaa arvatakaan, kuinka kauniin kohteliaisuuden M.J.G.Olavi Mömmström lausui minulle tänä aamuna, joka oli ensimmäinen yhteinen aamumme aviovuoteessa.
      Hän sanoi: "Vitttusi on hauskan näköinen ronttonen."
      Niin sanoi! Mutta hänhän on Kaupunginhallituksen puheenjohtaja ja näin ollen hyvin sivistynyt mies.

    • perheenäiti lomalla

      HEI TAAS! Uusi aviomieheni M.J.G.Olavi Mömmström (joka siis on Kaupunginhallituksen puheenjohtaja) oli päivällä jossain kokouksessa. En mitenkään halunnut olla ilman kyrrpää, joten soitin Jartsalle ja hän tuli hienolla city-maasturillaan tänne minun luokseni. Nussimme hyvin intohimoisesti, sillä Jartsalla on ISO kyrpä.
      Sitten kun uusi aviomieheni M.J.G.Olavi Mömmström tuli kotiin, myös hän pani minua tosi kiimaisesti.
      Olen niin onnellinen!

    • perheenäiti lomalla

      Hei! Mun on ahteri nyt vähän kipee kun M.J.G.Olavi Mömmström ja Jartsa panivat mua koko viime yön perrseeseen.
      Mitä mieltä te olette asiasta?

      • perhelän perhe

        Meidän perheemme on sitä mieltä, että sinulla menee hyvin.


    • vitttuttaa toi muija

      Mä oon samaa mieltä! Meinaan heittää mun muijan pihalle, saa lähtee lätkimään!
      Mistä me löydettäis sille joku tommonen Kaupunginhallituksen puheenjohtaja?

      • Tutkija tim.

        Niitä löytyy v i t u s t a, sieltähän kaikki hiipparit on tähän maailmaan tulleet. Poislukien koeputkilapset.


    • perheenäiti lomalla

      HEI TAAS! Nyt en enää asu hotellissa. Sen jälkeen kun solmin avioliiton Kaupunginhallituksen puheenjohtajan M.J.G.Olavi Mömmströmin kanssa, olen asunut hänen luxus-asunnossaan. Minullahan oli muutama kakara sen idiootin äijän kanssa joka aina yritti kurkistella sängyssä peiton alle (ja joka nyt on raatona kaatopaikalla), ne kakarat jätin hotelliin. Soitin myöhemmin hotellin johtajalle, että vievät ne pennut lastenkotiin tai ihan minne tahansa. Itse en halua niitä ottaa pilaamaan ihanaa avioliittoani Kaupunginhallituksen puheenjohtaha M.J.G:Olavi Mömmstörin kanssa.
      P.S: Eilen annoin pilllua myös Jartsalle.

    • perheenäiti lomalla

      Tänä aamuna sattui niin hauska tapaus, että ihan pakko kertoo se teillekin!
      Niinkun olen teille kertonut, Kaupuginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström otti viime viikolla tekstiviestillä eron muijastaan ja meni minun kanssani uusiin naimisiin. Mutta eikös se entinen muija tullut tänä aamuna tänne meidän kotiimme (joka siis on Kaup.hall.puh.joht. M.J.G.Olavi Mömmströmin luxustalo) ja alkoi rähistä ja rähjätä meille. Olimme juuri juomassa shamppanjaa ja M.J.G.Olavi Mömmström iski shamppanjapullon akan päähän. Pullo meni pirstaleiksi ja ämmä pökräs.
      Niin sitten kannettiin muija M.J.G.Olavi Mömmströmin hienoon Buick-autoon ja ajettiin kaupungin ulkopuolelle metsään. M.J.G.Olavi Mömmström riisui akan nakuksi ja pani sitä perrseeseen kun se oli aina vaan pökrä. Juotiin sitten toinen pullo shamppanjaa ja kun pullo oli tyhjä niin työnnettiin se sisään muijan perrsereikään. Se oli ihan oikeen sille huorralle!
      Sillä huorrahan se on, Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström sanoi niin ja kyllä hän varmasti tietää, miten asiat on!
      Siellä se akka sitten saa herätä keskellä metsää nakuna ja shamppanjpullo perrseessä ja miettiä tekojaan ja katua haureuttaan.

      • mooseksen.laki

        Meidän perheemme on Ristillis-Siveellinen Perhe ja meidän mielestämme on kaameaa jos akka on huorra. Se on vastoin Mooseksen laikia, muistakaame Kuudes Käsky!


    • Perheenäiti lomalla

      Avioliitosta, jonka olen solminut Kaupunginhallituksen puheenjohtajan
      M.J.G.Olavi Mömmströmin kanssa, tulee varmasti pitkä ja onnellinen.
      Jos haluatte, annan teille vinkkejä, kuinka perrseeseen paneminen onnistuu toosi hyvin.

      • tiedonhaluinen vaimo

        Anna meille joku hyvä vinkki!


      • perheenäiti lomalla
        tiedonhaluinen vaimo kirjoitti:

        Anna meille joku hyvä vinkki!

        Jos rasvaatte miehen kyrrvän ja naisen perrsereiän oikein liukkaaksi vaikkapa huoltikselta ostetulla vaseliinilla, paneminen onnistuu oikein hyvin.


      • tiedonhaluinen vaimo
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Jos rasvaatte miehen kyrrvän ja naisen perrsereiän oikein liukkaaksi vaikkapa huoltikselta ostetulla vaseliinilla, paneminen onnistuu oikein hyvin.

        Asia selvä, käyn HETI ostamassa mainitsemaasi hyödykettä. Sitten annan mieheni yhtyä passkarööriini.


      • eräs aviovaimo
        tiedonhaluinen vaimo kirjoitti:

        Asia selvä, käyn HETI ostamassa mainitsemaasi hyödykettä. Sitten annan mieheni yhtyä passkarööriini.

        Minä kans!


    • perheenäiti lomalla

      OLEN NIIN ONNELLINEN! Olen naimisissa Kaupunginhallituksen puheenjohtajan M.J.G.Olavi Mömmströmin kanssa ja lisäksi saan kyrrpää Jartsalta.
      Se on Jartsalla ISO molo!
      PS. Eilenkin Jartsa kävi luonani kun mieheni M.J.G:Olavi Mömmström oli hoitamassa Kaupungihallituksen asioita. Jartsa pani minua tosi ihanasti perrseeseen.

    • perheenäiti lomalla

      Aviomieheni M.J.G.Olavi Mömmström (hän on Kaupunginhallituksen puheenjohtaja) pani minua eilen aamulla tosi ihanasti perrseeseen. Kyllä hän osaa!
      Sitten hänen piti lähteä hoitamaan Kaupunginhallituksen asioita.
      Soitin Jartsalle ja pyysin hänet tänne luokseni. Jartsa toi mukanaan kaksi kaveriaankin. Kaikki kolme panivat minua ihanasti vaginaan ja anukseen. Senhän olen kertonutkin, että Jartsalla on ISO molo, haluan nyt lisätä että myös hänen kavereillaan oli kummallakin ISO ja hyvää tekevä kyrrpä.
      Olen niin onnellinen!

      • perheenäiti lomalla

        Tää lomailu on tosi mukavaa, taidan jatkaa lomaani ens juhannukseen asti, sitten alotan uuden loman.


    • perheenäiti lomalla

      Eilen aviomieheni, Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmströnm toi kotiin tullessaan mukanaan jonkun tosi nuoren sutturan. Ettei vain olis ollut alaikäinen? Mieheni pani kyseistä narttua tosi kiimaisesti minun läsnäollessani.
      Hiukan siitä loukkaannuin, lähdin Jartsan luo nusssimaan ja sitten me hässsittiinkin koko yö. Jartsa kutsui mukaan neljä kaveriaankin ja annoin heillekin vaginaa ja anusta.
      Onko aviomieheni M.J.G.Olavi Mömmström (hän on Kaupunginhallituksen puheenjohtaja) teidän mielestänne uskoton kun sillä tavalla nusssii jotain nuorta pimua, kenties alaikäistä?

      • kysympä vaan

        Ei kai se Kaupunginhallituksen puheenjohtaja vaan ole bedofiili kun se panee nuorria likkoja?


      • huollestuttavaa
        kysympä vaan kirjoitti:

        Ei kai se Kaupunginhallituksen puheenjohtaja vaan ole bedofiili kun se panee nuorria likkoja?

        Jos ne alaikäset nartut on sen sukulaispimuja niin eikö se silloin ole INKESTIÄ semmonen?
        Onko Kaupunkinhallituksen puheenjohtaja inkestiläinen?


      • huolestunut jim
        huollestuttavaa kirjoitti:

        Jos ne alaikäset nartut on sen sukulaispimuja niin eikö se silloin ole INKESTIÄ semmonen?
        Onko Kaupunkinhallituksen puheenjohtaja inkestiläinen?

        Inkestiä? Se on huolestuttavaa!


      • ristitty sinku.

        Mun mielestä se on vähä niinku uskoton kun se silleen panee jotain narttuu vaikka se on solminu sun kaa ristillisen avio-liiton.
        Mutta voisikko sä antaa mullen vähä niinku pilua kuma oon sinku. Siis ristitty sinku.


      • Perheenäiti lomalla

        Olen miettinyt aviomieheni, siis Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmströmin käyttäytymistä ja olen tullut siihen johtopäätökseen, että hän on uskoton ja pettää minua niiden pikkusuttureiden kanssa, joita hän kuskaa autollaan kotiimme joka ilta. Menevät makuuhuoneeseen ja laittavat oven lukkoon!
        Ja kun painan korvani kiinni oveen, kuulen kuinka Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olvai Mömmström puhisee ja pimut (niitä on joskus 2 tai 3:kin samalla kerralla!) kiljuvat ja vinkuvat kiimaisina. Ja kuulen ihan selvästi, miten pilllut litisevät!
        Eilenkin kun olin kuunnellut oven takana sellaista rivoilua melkein tunnin ajan, soitin Jartsalle ja lähdin hänen luokseen. Se on Jartsalla ISO molo!


      • Perheenäiti lomalla
        ristitty sinku. kirjoitti:

        Mun mielestä se on vähä niinku uskoton kun se silleen panee jotain narttuu vaikka se on solminu sun kaa ristillisen avio-liiton.
        Mutta voisikko sä antaa mullen vähä niinku pilua kuma oon sinku. Siis ristitty sinku.

        Jartsa pani minua koko Joulun ajan ihanan ISOLLA molollaan. Ensin vitttuuseen ja sitten perrseeseen.
        Minulla oli tosi ihana Joulu!


      • Perheenäiti lomalla
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Jartsa pani minua koko Joulun ajan ihanan ISOLLA molollaan. Ensin vitttuuseen ja sitten perrseeseen.
        Minulla oli tosi ihana Joulu!

        Lomanvietto sopii minulle erityisen hyvin.


    • perheenäiti lomalla

      Koska mieheni, Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström toi eileinkin kotiin tosi nuoria narttuja (näyttivät alaikäisiltä) ja pani heitä vaginaan ja anukseen, olen päättänyt muuttaa asumaan web-hotelliin.
      Voisitteko suositella minulle jotain hyvää web-hotellia?

      • perheenäiti lomalla

        Lomailu on IHANAA! Eilen istuin eräässä ravintolassa baarijakkaralla ja kun olin jättänyt pikkuhousut hotellihuoneeseeni ja kun levitin reisiäni, miehille avautui näköala minihameeni alle.
        Monta miestä tuli illan mittaan juttelemaan kanssani ja he ostivat minulle monta drinkkiä. Neljä miestä kelpuutin jatkoille luokseni hotellihuoneeseen. Miehet panivat minua kimpassa ja meillä kaikilla oli tosi ihanaa.


      • ihanaa tää lomailu
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Lomailu on IHANAA! Eilen istuin eräässä ravintolassa baarijakkaralla ja kun olin jättänyt pikkuhousut hotellihuoneeseeni ja kun levitin reisiäni, miehille avautui näköala minihameeni alle.
        Monta miestä tuli illan mittaan juttelemaan kanssani ja he ostivat minulle monta drinkkiä. Neljä miestä kelpuutin jatkoille luokseni hotellihuoneeseen. Miehet panivat minua kimpassa ja meillä kaikilla oli tosi ihanaa.

        Hotellihuoneessa laitoimme ration auki ja kuuntelimme Laila Kinnusen ja Priitta Koivusen lauluja. Sitten paneskelimme.


      • perheenäiti lomalla
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Lomailu on IHANAA! Eilen istuin eräässä ravintolassa baarijakkaralla ja kun olin jättänyt pikkuhousut hotellihuoneeseeni ja kun levitin reisiäni, miehille avautui näköala minihameeni alle.
        Monta miestä tuli illan mittaan juttelemaan kanssani ja he ostivat minulle monta drinkkiä. Neljä miestä kelpuutin jatkoille luokseni hotellihuoneeseen. Miehet panivat minua kimpassa ja meillä kaikilla oli tosi ihanaa.

        Olen niin onnellinen, kun neljä miestä pani minua taas viime yönä. Mutta koska kaipasin niin Jartsan ISOA kyrrpää, soitin hänelle ja pyysin hänet viidenneksi mieheksi nusssimaan minua.
        Rakastan niin Jartsan ISOA kyrpää, ooh!


      • perheenäiti.
        perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Olen niin onnellinen, kun neljä miestä pani minua taas viime yönä. Mutta koska kaipasin niin Jartsan ISOA kyrrpää, soitin hänelle ja pyysin hänet viidenneksi mieheksi nusssimaan minua.
        Rakastan niin Jartsan ISOA kyrpää, ooh!

        Mielestäni arvot ovat kaikkein tärkeimmät. Mitä mieltä te olette?


      • narttuileva rouva
        perheenäiti. kirjoitti:

        Mielestäni arvot ovat kaikkein tärkeimmät. Mitä mieltä te olette?

        Arvokas kyrrpä on arvokas.


    • perheenäiti lomalla

      Eilen annoin pilllua ja perrsettä Jartsalle ja kahdelle sen kaverille. Jartsalla on ISO molo.

      • Perheenäiti lomalla

        Hei vaan! Vietin tosi ihanan joulun Jartsan kaa. Jouluaattona ja Joulupäivänä Jartsa pani minua vitttuun ja Tapaninpäivänä hän pani minua perrsereikään. Oooohhh!!!


      • perheenäiti lomalla

        Kävin eilen elokuvissa Jartsan kaa. Se oli hauska romanttinen komedia. Kun siellä oli pimeää niin otin Jartsalta suihin.
        Tuli hyvä siemensyöksy, minulla oli suu täynnä lämmintä spermaa.


      • Perheenäiti lomalla
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Hei vaan! Vietin tosi ihanan joulun Jartsan kaa. Jouluaattona ja Joulupäivänä Jartsa pani minua vitttuun ja Tapaninpäivänä hän pani minua perrsereikään. Oooohhh!!!

        Lemmin Jartsaa. Jartsa lempii mua. Ooh!


    • Let`s dream about
    • Perheenäiti lomalla

      Otin tekstiviestillä eron Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmströmistä, koska se aina panee kaikkia nuoria narttuja (taitavat olla alaikäisiäkin). Nyt rakastan ainoastaan Jartsaa ja hänen ISOA kyrrpäänsä.
      Onneksi lomaa on vielä jäljellä.

      • Perheenäiti lomalla

        Kaupunginhallistuksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström on alkanut juopotella. Kamalaa! Joka päivä menee jo klo13.30 ravintolaan ja tilaa siellä drinkkejä ja juo niitä valomerkkiin asti. Sitten hän tulee kotiin ja juo pullon suustä viskiä ja giniä ja aamulla klo 8.18 soittaa joillekin sutturoille ja pyytää niitä tulemaan meille. Kun ne tulevat, Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström juottaa ne känniin ja panee niitä, suorittaa yhdyntöjä sekä vaginaan että anukseen.
        Mitä mieltä olette selmmoisesta?


      • arviointimenettelijä
        Perheenäiti lomalla kirjoitti:

        Kaupunginhallistuksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström on alkanut juopotella. Kamalaa! Joka päivä menee jo klo13.30 ravintolaan ja tilaa siellä drinkkejä ja juo niitä valomerkkiin asti. Sitten hän tulee kotiin ja juo pullon suustä viskiä ja giniä ja aamulla klo 8.18 soittaa joillekin sutturoille ja pyytää niitä tulemaan meille. Kun ne tulevat, Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström juottaa ne känniin ja panee niitä, suorittaa yhdyntöjä sekä vaginaan että anukseen.
        Mitä mieltä olette selmmoisesta?

        Kova panomies se on se Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström, ei muuta voi sanoa kun se tolleen panee sutturoita vaikka ryyppää vuorokaudet putkeensa.


    • ???+

      tainnut lomas loppua kurrtunen kuppakaali

      • Perheenäiti lomalla

        Te olette hyvin epäkohtelias minua kohtaan, vaikka olen vain halunnut kertoa teille Suomi24:n keskustelijoille perheemme kuulumisista lomamme aikana.
        Paheksun sivistymätöntä kielenkäyttöänne.
        PS: Jartsa pani minua eilen illalla tosi kiimaisesti ISOLLA kyrrvällään.


    • jospa olisi nyt

      Lääkitys kohallaan!

      • Perheenäiti lomalla

        Arvoisa henkilö! Hoitakaa vaan oma lääkityksenne!


    • 3423

      joku taliaivo lukee aina uuden vastauksen ja antaa kuoleman lisää mikäli se on vastaan tän pöpin tarinaa. kerrasssaa huvia jollakin. katsotaampa niin tämäkin saa miinuksia kohta.

      • ie++

        miinustaa mua ja peukuttaa itteää


    • Perheenäiti lomalla

      Hei taas! Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström soitti minulle ja sanoi että hän ei enää pane niitä alaikäisiä sutturoita. Halusi, että menemme uudellleen naimisiin.
      Mitä mieltä olette, pitäisikö minun mennä hänen kanssaan uudelleen naimisiin?
      Lomakin on kohta loppu.

    • perheenäiti lomalla

      Voi ei. Näin kävi!!! Kaupunginjohtaja M.J.G.Mömmström onkin naimisissa! Odotan hänelle pentua ja ‎abortti ei ole vaihtoehto.. Olen juuri uskaltanut kertoa Kaupunginjohtaja M.J.G:.Mömmströmille, ‎ei tietty ilostunut. Varmaan jutellaan uudestaan pian.

      Suhteemme on ollut jo vakiintunut pari vuotta, työn takia asuvat vaimon kanssa aika pitkälle eri ‎paikkakunnilla ja siksi mies on käytännössä asunut jo paljolti luonani. Olen älyttömän rakastunut ‎ja pelottaa! Tämän ei ollut tarkoitus tapahtua!!!

      Tyhmähän se täällä palstalla kiekua tällässii, mutta kun..voi apua...
      Älkää mollatko pliis ihan kauheasti nyt, mies kusetti mua alkuun ihan rohkeesti, että olis ‎eronnut. Sehän oli helppoa tässä tapauksessa, kun pitkälle asutaan eri paikkakunnilla. Sitten ‎kun selvisi, että onkin naimisissa, oli tosi lähellä että suhde meni poikki. Mutta mies pyysi, etten ‎jätä ja sydämeni ei pystynyt siihen. Hän lupasi erota. Tosin, eroa ei ole vieläkään kuulunut....

      Mutta että näin! Ja nyt hän varmaan ajattelee, että tein tämän tahallani... Itsepä leikki ehkäisyn ‎kanssa. Voi itku!!!!

      Olen ihan jumissa.
      Onko täällä ketään kellä olisi ollut samanlainen tilanne??????‎

      • perheenäiti lomalla

        Korjaten: Elikkä Rakkaani nimi on siis M.J.G.Olavi Mömmström. Unohdin äsken nimen koknaisuuden, koska olen niin hämilläni.


    • perheenäiti lomalla

      Tarkemmin ajatellen rakastan vain Jartsaa, koska hänellä on ISO sukunuija, siis pitkä letku.

    • perheenäiti lomalla

      Elikka rakastan Kaupunginjohtaja M.J.G.Olavi Mömmströmiä, koska hänellä on hieno auto ja iso kämppä.
      Rakastan Jartsaa, koska hänellä on ISO kyrrpä, joka aina seisoo tosi kovana.

    • pilipäää

      olit 3 kk lomalla kävitkö mustissa?

      • perheenäiti lomalla

        En käynyt mustissa, mutta sen sijaan Kaupunginhallituksen puheenjohtaja M.J.G.Olavi Mömmström kävi peniksensä välityksellä vaginassani.


    • perheenäityli

      Jartsalla on Tosi ISO sukunuija.
      Siis pitkä letku.
      Tämän johdosta rakastan vain Jartsaa.

    • M.J.G.Olavi Mömmströ

      Notta jotta Ulla. Ulla kuules eikösnä meihnän pitänyt pitättää vähän hiljaisempaa profiilia tästä. Kato mun vaimonikin saatnaapi kuulla tästä jossie tälläin sitä kaikille toitotat. Noh eipä se mittään.

    • perheenäiti.narttuilee

      Eilen Jartsa ja hänen neljä kaveriaan tyydyttivät minut. Myös Jartsan kavereilla on ISO sukunuija. Elikkä siis pitkä letku.

      • perheenäiti.narttuilee

        Rakastan Jartsaa ylitse kaiken. Samoin hänen kavereitaan, joilla kaikilla on ISO kyrpä.


      • perheenäiti

        Ooh, Jartsa pani mua viimme yönä perseeseen.


    • häntä.mä.rakastan

      MJG Olavi Mömmström on Elämäni mies! Enää en anna vakinaa ja anusta Jartsalle, koska rakastan vain ja ainoostaan MJG Olavi Mömmströmmiä.

    • Gkkbkml

      Ja tarinan loppu...
      Ja niin Olavi laukesi ja kyllästyi ja heitti minut pihalle.
      Itkien ja anellen omaan kotiin. Kyllä kotityöt taas maistuu ja mies ihanasti kurkistaa peiton alle.

      • perheenäiti.n

        Ei suinkaan, ei sinnepäinkään. Rakastan Olavi MJG Mömmströmiä täydestä sydämestäni ja ylitse kaiken.


      • perheenäiti.p

        Tosin täytyy myöntää, että aina silloin tällöin piipahdan Jartsan luona nauttimassa hänen ISON molonsa tuottamasta onnentunteesta.


    • perheenäiti.p

      Minun täytyy kertoa teillen että M.J.G. Olavi Mömmström on elämäni mies! Hän on edelleen Kauounginhallituksen Puheenjohtaja ja hänellä AINA seisoo penis. Se on = eregdio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe