Etelä-Pohjanmaalla välillä Ilmajoki-Seinäjoki
Hassunhauska tilaisuus sinulle, jos olet kiinnostunut laulamisesta. Kaipaisin urkuparvelle seurakseni jonkinlaista solistia. Sen verran kerron itsestäni, että en ole käynyt minkäälaista musiikin perusoppia tai pianokoulua, ja laulamisesta minun on edes turha haaveilla, mutta, kehuja on sadellut soittotaidostani vähän sieltä sun täältä, enimmäkseen tosin "maallikoilta". Joten näiden asioiden perusteella en odota tulevalta solistilta muuta kuin hyvän lauluäänen. En todellakaan etsi mitään lauluopin ammattilaista, sen verta vain että kiinnostusta ja aikaa löytyy. Harjoituspaikkana olisi ilmeisesti Seinäjoella Lakeuden risti tai jokin lähipaikkakunnan kirkko (Ilmajoki, Peräseinäjoki), paikka voi toki vaihdellakin. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]
Olen vahingossa löytänyt eräänlaisen äänittäjän (harrastelijan), joten todennäköisesti voitaisiin tehdä myös jonkinlainen levy jossain vaiheessa
Laulamaan virsiä tai hengellisiä lauluja
0
220
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210