Ukko jaksaa huomauttaa, vaikka oma maha 106cm ympärysmitaltaan.
Mitä teen ? Etsinkö hoikan , joka ei huomauttele ?
Hlvtn selkämakkarat .
24
107
Vastaukset
- L - L
Kuvitellaan nyt, että tuollaista on.
Tuo valinta sinun olisi täytynyt tehdä jo aikanaan.
Olisikohan yhteinen "projekti" mitään? Parasti tietysti jos se tapahtuisi yhteisen harrastuksen ja ravintosuunnittelun merkeissä.
Totta puhuen, en ymmärrä kuvaamasi tilanteen esiintymistä.
Henkilökohtaisuuksiin meneminen on käsittämätöntä, törkeää ja tuloksiltaan hedelmätöntä.- tuttua minulle
Tuo on tavallista käytöstä sovinistisilta miehiltä, arvostella naista ja saada hänet tuntemaan itsensä huonommaksi.
En mä ole koskaan kuullut selkämakkaroista, missä ne siellä selässä on?
Olen mä mahamakkaroista ja jenkkakahvoista kuullu.L - L kirjoitti viisaita sanoja, joita kannattaa pysähtyä miettimään. Toista ei voi muuttaa, mutta tilanteen voi muuttaa vähitellen toisenlaiseksi, jos jaksaa itse muuttaa omaa käyttäytymistään. Hellyys, huumori ja ystävällisyys eivät voi olla vaikuttamatta, jos jaksaa käyttää niitä - aina kun jaksaa.
Koska kauneus on aina katsojan silmissä, kannattaisiko teidän molempien alkaa etsiä toisistanne positiivisempia ominaisuuksia, ja ilahduttaa kertomalla niistä toisillenne? - Isokin maha tuntee hellän kosketuksen, ja ilo kasvaa jakamalla.
Kokeilepa muuttuisiko tilanne, jos sanoisit seuraavalla kerralla esim.: "Voi, rakas ukkoseni, sinä se huomaat aina kaiken. Kas, kun en ole itse huomannut.;) - Lähdettäiskö heti aamupalan/lounaan/päivällisen jälkeen yhdessä jonnekin sulattamaan makkaroita? Tai mitä sinä ehdottaisit?"
Jokaisen kannattaisi joskus pysähtyä miettimään, itsekseen tai oman kumppaninsa kanssa, mitä hyvää omassa elämässä ja parisuhteessa on. Monia asioita saattaa pitää itsestäänselvyyksinä, kunnes huomaa ne menettäneensä.
Ilahduin, kun kuulin ystäväni toteavan eilen: "Vasta äskettäin tajusin, miten paljon hyvää liittyy siihen, että toinen ihminen on aina lähellä, ja on aina tilaisuus jakaa yhdessä hyviä ja huonoja asioita." Paljon toisella paikkakunnalla töitä tehnyt mies oli jäänyt eläkkeelle ensin ja vaimo vuodenvaihteessa. Sopeutumisaika taisi olla molemmille haasteellinen.
PS: Mitä muuten mahtaakaan kertoa oma kysymyksesi, "Etsinkö hoikan, joka ei huomauttele?"- L - L
Minusta loppulausahdus hoikasta, huomauttelemattomasta kuvastaa aloittajan alistumista vallitsevaan olotilaan?
Pystyt kuvaamaan kauniin hellyttävästi asian ytimen.
Palattuani 12 mierolaisvuoden jälkeen kotipaikkakunnalle töihin vaati uuteen tilanteeseen mukautuminen vaimoltani pari kuukautta.
Ruuan kantaminen, astioiden likaantuminen, paikkojen sotkeminen yms.
Olen käyttänyt usein hajatelmaa, että epäitsekkyys on pohjimmiltaan itsekkyyttä.
Esiintyen mm. siten, että omasta kunnosta ja terveydestä huolehtiminen on perushuomaavaisuutta kumppania kohtaan.
Ei aiheuta omilla elintavoillaan ennenaikaista rappeutumista eikä huolta elintapasairauksien muodossa. Jotain tulee kuitenkin, joskus.
Kun on itse terve ja kunnossa niin kaverilla on mukavampi olla.
Sehän heijastuu yhteseloon ja eikös silloin kyse ole pohjimmiltaan itsekkyydestä?
Sama koskee kaikkea sellaista kumppanin hyvinvointiin liittyvää mihin itse voi vaikuttaa.
Itsekästä, ah niin itsekästä!
Mutta mukavaa.
Kehusi aiheuttama reaktio saattoi minut epäilemään itseäni yllytyshulluksi.
Ps. Vastavuoroisuus ilmeni juuri äsken.
Kurvattuani marketin kautta ostoksineni huomasin unohtaneeni kahvimaidon.
Koska tein havainnon vasta palattuani suihkusta tarjoutui vaimo hakemaan sen kaupasta, 200m:n päästä.
Tuolla toisessa aloituksessa saimme lukea palstan kaikkien alojen asiantuntijan selostuksen aiheesta minkälainen naisen tulee olla, jotta häntä voi edes katsella. Saati että häneen rakastuisi ja häntä voisi rakastaa.
En voi sanoa muuta kuin huh huh.
Minulla on mies joka ei huomauttele koskaan mistään makkaroista. Kerran pitkän tinkaamisen jälkeen suostui sanomaan, että on siulla vähän pömppöä mahan kohdalla.
Itse hän on pysynyt samassa painossa kaikki nämä 33 vuotta, jotka olemme tunteneet.
Eikä ole mitään takeita siitä, etteikö se hoikkakin sinulle huomauttelisi.
Kun haluaa olla ilkeä, se onnistuu keneltä mieheltä tahansa.- aloittaja+läski ukko
" Anceli "
Vai tuli minusta asiantuntija , kun jaksan vuodesta toiseen kuunnella "paskamahan" kommentteja ja moittimista.
Kiitos sinulle "NEITI TÄYDELLINEN" , kettuilun mestari, palstan virtuaalivihtuilija. aloittaja+läski ukko kirjoitti:
" Anceli "
Vai tuli minusta asiantuntija , kun jaksan vuodesta toiseen kuunnella "paskamahan" kommentteja ja moittimista.
Kiitos sinulle "NEITI TÄYDELLINEN" , kettuilun mestari, palstan virtuaalivihtuilija.Käsittääkseni anceli tarkoitti tätä aloitusta ja siihen erään vastausta.
Nittaminax kirjoitti:
Käsittääkseni anceli tarkoitti tätä aloitusta ja siihen erään vastausta.
Linkki unohtu..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10840994#comment-56636483-viewaloittaja+läski ukko kirjoitti:
" Anceli "
Kiitos sinulle "NEITI TÄYDELLINEN" , kettuilun mestari, palstan virtuaalivihtuilija.Opettelepa lukemaan ja miettimään, en todellakaan tarkoittanut sinua, kun mainitsin nimenomaan toisen aloituksen ja siihen vastanneen.
Oletpa melkoisen ärhäkkä hyökkäämään kimppuuni.Nittaminax kirjoitti:
Linkki unohtu..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10840994#comment-56636483-viewKiitos, niinpä tarkoitin, sinä osaat lukea..
Nittaminax kirjoitti:
Linkki unohtu..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10840994#comment-56636483-view"Nittaminax"
Oikeastansa, kun vähän mietin, niin "aloittaja läski ukko" tuntuu olevan ihminen joka ei viihdy olemuksessaan, vaan jakaa tuskaansa muille.
Voin olla väärässäkin, vaan enpä usko olevani.
H.- Aloittaja....
Anceli kirjoitti:
Opettelepa lukemaan ja miettimään, en todellakaan tarkoittanut sinua, kun mainitsin nimenomaan toisen aloituksen ja siihen vastanneen.
Oletpa melkoisen ärhäkkä hyökkäämään kimppuuni.Anteeksi. Opettelen.
- .,.,.,.
Äijät uhoavat ja haukkuvat naisia. Kun ei pärjätä, syy akoissa. Hvattu!
- Kolme avioeroa
.,.,.,., kyseinen nimerkki on oikeassa ja huomaan että muutama palstalainen muijakin hyväksyy aloittajan mainitseman asian. Toivottavasti hekin joutuvat kokemaan joskus, miltä tuntuu kun vartaloa mollataan. Omat tossualla olevat
miehet eivät uskalla moittia, jää iltapipari saamati. - bessie*
Aloitukseen
Mitä teet? Vaikea sivullisen on neuvoja antaa, mutta jos päädyt etsimään sellaisen joka ei huomauttele, niin pitääkö hänen välttämättä hoikka olla?
Uskomatonta, että kumppani voi juuri tuolla tavalla arvostella toisen ulkonäköä. En osaa oikein edes kuvitella tuollaista tositilannetta, mutta ilmeisesti minua rupeaisi itkettämään ja poistuisin tilanteesta.
Aivan varmasti pahoittaisin mieleni, ehkä pitkäksikin aikaa. Riippuuen siitä, miten toinen uskottavasti ja vilpittömästi toinen pyytää anteeksi sanomistaan ja ehkä vielä enemmän siitä, pystyykö hän jatkossa vakuuttamaan minut siitä ettei ulkonäköni ole hänelle vastenmielinen. Ellei pysty, niin jotkut asiat varmaan muuttuvat.
Joka tapauksessa, niin kovasti joutuisi minua lepyttelemään, ettei varmasti toista kertaa erehtyisi edes leikillään ulkonäkööni puuttumaan.
Asia erikseen on maku- ja tyyliasioista sanominen, arvostelevakin. Pidän siitä, että mies ottaa kantaa, haluanhan juuri hänen silmiään miellyttää. - meeriamanda
Lainaan taas L-L sanontaa joka minua huvittaa... ei muuta kuin matot halki :))
Rohkea pitäisi miehen olla joka minulle tuollaista naljailisi. Sitäpaitsi - tuskin följyssäni olisi kauaakaan viihtynyt :D- tosi-koi
Nuukana en tykkää tuosta sanonnasta. Siihen minusta sisältyy katkeruutta.
Voihan matot jakaa muutenkin, jos jää yksi yli, senkin voi katkaista.
Saapa kynnysmaton kumpikin mukaansa. - meeriamanda
tosi-koi kirjoitti:
Saapa kynnysmaton kumpikin mukaansa.Voi kuule, nuuka-iita minäkin olen, vaan tykkään tuosta sanonnasta... on sillain retee, ja sopii luonteeseeni.
Ei ihan kaikkea voi ottaa kirjaimellisesti todesta, hurtti huumori pitää minut vireessä- - tosi-koi
meeriamanda kirjoitti:
Voi kuule, nuuka-iita minäkin olen, vaan tykkään tuosta sanonnasta... on sillain retee, ja sopii luonteeseeni.
Ei ihan kaikkea voi ottaa kirjaimellisesti todesta, hurtti huumori pitää minut vireessä-Minä kuulunkin tosi-koiden lahkoon ja sukuun.
Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat, silleen reteesti ja suu hymyssä, rempseästi.
Mustalla huumorilla minäkin vielä olen ja elän, se on pitänyt hengen kulkemassa.
Onneksi kaveri on samalla aaltopituudella.
Ei tosin kuulu tosikoihin, enkä minäkään kuin hetkittäin.
Ehkä vain mattoja halkoessa, hiusten sijaan. - L - L
tosi-koi kirjoitti:
Saapa kynnysmaton kumpikin mukaansa.Ei katkeruutta vaan
1. Ehdotonta tasapuolisuutta. Täsmälleen yhdenvertaiset kappaleet molemmille.
Ei jätä aihetta spekulointiin eikä kinaamiseen.
2. Lopullinen toimenpide. Ei vatkata asiaa kuten jotain nimeämätöntä nahkaa.
3. Jos ihmissuhteet menevät tuohon pisteeseen niin silloin enää ei materialla ole
mitään merkitystä. Vaikka olisi kuinka nuuka tahansa. - tosi-koi
L - L kirjoitti:
Ei katkeruutta vaan
1. Ehdotonta tasapuolisuutta. Täsmälleen yhdenvertaiset kappaleet molemmille.
Ei jätä aihetta spekulointiin eikä kinaamiseen.
2. Lopullinen toimenpide. Ei vatkata asiaa kuten jotain nimeämätöntä nahkaa.
3. Jos ihmissuhteet menevät tuohon pisteeseen niin silloin enää ei materialla ole
mitään merkitystä. Vaikka olisi kuinka nuuka tahansa.Nokutan kumminkin, ihan tosikkomaiseen tapaan.
Josko astiatkin särjettäisiin, ja vaa'ittaisiin, että kumpikin saa saman määrän sirpaleita.
Nokun, nokun, tarviihan tavaroita eron jälkeenkin, miksi niitä turmelemaan?
Kumpikin.
Nuukuus takaa sen, että voi tuhlata halutessaan.
Niin minä teen, ostan pompsipakkauksia, tusinoittain halvemmalla.
Sitten voin vaikka ostaa timangisormuksen.
Isommalla kivellä kuin entinen, tai vaaleanpunaisen. ;))
- pötsevä.
Siis arvosteleeeko oma siippasi jankkikahvojasi?
Niistähän on hyvä ottaa kiinni.
Onneksi oma ukko on tykännyt aina jokaisesta kilostani, oli niitä enemmän tai vähemmän.
Entismaailmanaikana oli talon ylpeys pössevä emäntä. - erinomaisinxxxl
Jukopliut! Kaikki pirskatin yksityiset jutut tuotte tänne. Eikös ikää ole tarpeeksi ja kokemusta, pitää tänne tulla neuvoja kyselemään ja tikusta asiaa tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61910
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111833Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla261777- 55722
- 50638
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k92559Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45556- 22546
- 76543