Lähettäkää kuvia kaluistanne esim viivoitin painettuna häpykumpuun ja peniksen yläpinnalle
Kuvia kaluista ketju!
51
4764
Vastaukset
- ap
Tuli vaan mieleen tosta arvostelkaa kaluni aloituksesta että näkis sekin onko järkeä väittää tollsata nysää 23 senttiseksi...
- Drugdriver 21cm
Mulla on vaan sellaisia kuvia joissa painan mittanauhaa persereilkääni ja mittaan sillä oikealla tyyillä eli perseestä pallejen kautta tatin alapuoliseen terskaan.
Muuten voisin laittaa, mutta kun vähän huonolaatuisia, koska se on aika konstikas kuvata tuolta persepuolelta. Jokainen voi koittaa itse!- Kuules jööran
Nyt Asus taisit vähän narrata. Sähän olet tuolla tavalla saanut mitaksi sen 17 senttiä.
- Kalusds5r
Mitta jäi pois koska olen nysäkulli
http://postimage.org/image/hwbkekr9l/- Uuh-la-laaaa
Komee 14cm. Onnea!!
- H-X
Uuh-la-laaaa kirjoitti:
Komee 14cm. Onnea!!
Kyllä se komee on, mutta ei pienehkö 14-senttinen.
Normaalin ylärajoja hipova peli. Onnittelut lähettäjälle. Tuolla tekee jo monet onnelliseksi ja muutamat kateellisiksi;)
Tänne ilmeisesti pitäisi lähettää lasten kikkelikuvia, ettei tuo yksi olis aina niin pirun kateellisena tarjoamassa noita minimittoja...
Mutta kun niitä lasten kuvia ei saa nykylainsäädännön vuoksi lähettää edes siinä hyvässä tarkoituksessa, että saataisiin hyvä mieli jollekin vaatimattoman omaavalle. - Upee on....!!
H-X kirjoitti:
Kyllä se komee on, mutta ei pienehkö 14-senttinen.
Normaalin ylärajoja hipova peli. Onnittelut lähettäjälle. Tuolla tekee jo monet onnelliseksi ja muutamat kateellisiksi;)
Tänne ilmeisesti pitäisi lähettää lasten kikkelikuvia, ettei tuo yksi olis aina niin pirun kateellisena tarjoamassa noita minimittoja...
Mutta kun niitä lasten kuvia ei saa nykylainsäädännön vuoksi lähettää edes siinä hyvässä tarkoituksessa, että saataisiin hyvä mieli jollekin vaatimattoman omaavalle.Ei tuo kyllä ole kuin perus 13.52cm tatti.
Hyvä malli! Kunnon vituntyydytin ja kusiputki! - H-X
Upee on....!! kirjoitti:
Ei tuo kyllä ole kuin perus 13.52cm tatti.
Hyvä malli! Kunnon vituntyydytin ja kusiputki!Just tuosta kirjoitin...
Neuvolan mallit ei herätä tuntoja, mutta heti kun normaalista kuvan laittaa, sitä sanotaan 13 ja puolsenttiseksi. Eikö näkö pelaa vai mikä on? - ap
Hyvä homma ,lähetelkää lisää! Viellä silleen että viivoitin yläpinnalle painettuna häpyluuhun.
- gjtyjuk
kalusds5r,Paljo toi on17-18cm?
- o.od
gjtyjuk kirjoitti:
kalusds5r,Paljo toi on17-18cm?
17.5
- PaukkuvatPallit
Sama vaikka linkkais Ron Jeremyn molon kuvan tänne, niin nysäkullit väittää alle keskipituseksi :D
- Hmmm,
Kaikilla täällä on ollut 17-25cm molo, nyt kun pitäisi laittaa prooffia niin 1 rohkea (tai tyhmä) vain saannut kuvan aikaseksi ?
- Asuksen velimies18cm
Niin juuri, kyllä velmies on oikeassa, kaikilla täällä muka 20 senttinen ja sitten kun kuva pitäs laittaa niin ei löydy keltään. keskimitta 12 senttiä ja se meidän on nieltävä
- H-X
Asuksen velimies18cm kirjoitti:
Niin juuri, kyllä velmies on oikeassa, kaikilla täällä muka 20 senttinen ja sitten kun kuva pitäs laittaa niin ei löydy keltään. keskimitta 12 senttiä ja se meidän on nieltävä
Se onkin helppo niellä, mutta normaalimittaisen kanssa saattaa tulla jo vaikeuksia ellei ole tottunut.
Mutta meneehän se 12senttinen pikkusuolaisena alkupalana;)
- Hetero man
Kun erehtyy laittamaan johonkin seuranhakuun näkyviin 20cm. moloni, niin postilaatikko täyttyy heti viesteistä. Halusin imee ja runkata tuota. Eli homot ja Bi-miehet ottaa yhteyttä, mutta naiset vain harvoin. Parempi on sitten esitellä vain naiselle toteemipaaluani kahden.
- Ukko644
http://postimage.org/image/uf7ttjiof/ Minun miehuuteni
- Ggjjkll
Vähän on ihran sisässä...
- ap
erektiossa ja viivoittimen kanssa mistä näkee mitat!
- ---
ap kirjoitti:
erektiossa ja viivoittimen kanssa mistä näkee mitat!
Jos haluaa käydä kattoon 13 senttistä niin mun kullin kuva on alastonsuomessa nimim. abro
Mun mmiehell on 14/5 ja sekin ottaa pohjaan satuu ja paljon mitä sitä suurempaa haalimaan kun pimppa on noin 13 syvä ei todellakaan millään 20 senttisel oo asia minnekkään !!!
- temmi kovana
Kiitos asus tästäkin tiedosta.
- Asus itse
temmi kovana kirjoitti:
Kiitos asus tästäkin tiedosta.
Eipä ollut asus.
- ??
Asus itse kirjoitti:
Eipä ollut asus.
Kerroppa Asus mitä mieltä olet sinun palstaystävistä?
- Asus itse
?? kirjoitti:
Kerroppa Asus mitä mieltä olet sinun palstaystävistä?
Minulle ihan sama mitä täällä sairastatte.
Keskipituuden ja -paksuuden voi jokainen googlata. - sullon pieni muna
Asus itse kirjoitti:
Minulle ihan sama mitä täällä sairastatte.
Keskipituuden ja -paksuuden voi jokainen googlata.Keskipituus 16cm ja keski ympärysmitta on 12cm. Sullahan se oli keskimittaa ohkasempi, kerroit aikaisemmin että sulla on 11 cm ympärysmitta. Eli sentin alle keskimitan
- Googlaa prkle!!
sullon pieni muna kirjoitti:
Keskipituus 16cm ja keski ympärysmitta on 12cm. Sullahan se oli keskimittaa ohkasempi, kerroit aikaisemmin että sulla on 11 cm ympärysmitta. Eli sentin alle keskimitan
Ei se ole kuin 13.9cm maailmassa. Suomessa 12.9cm. Opettele mittaamaan vitun separi jonka toinen silmä kattoo vittuun ja toinen kattoon!
- sullon helv. pieni
Googlaa prkle!! kirjoitti:
Ei se ole kuin 13.9cm maailmassa. Suomessa 12.9cm. Opettele mittaamaan vitun separi jonka toinen silmä kattoo vittuun ja toinen kattoon!
Hei Einstein, suomi on maailmassa ja suomessa ja maailmalla keskimitta on 16cm. Googlasin ja löysin.
- Roothless...
sullon helv. pieni kirjoitti:
Hei Einstein, suomi on maailmassa ja suomessa ja maailmalla keskimitta on 16cm. Googlasin ja löysin.
Suomi on maailman persereikä saatana jossakin melkein pohjoisnavalla. Suomi on naurettava täinpaska jota asuttaa heikkoitsetuntoiset, työidenttiset idiootti-pikkumunat! Pienempiä löytyy aasiasta! Mitä lännemmäs mennään, sen isompia on mulkut! Itse olen hurri ja mulla on kookas kyrpä ja osaan sillä naida. En kyllä täällä itkekkään ja puolustele suomalaisten nysäkyrpiä!!
- huutonaurua
Roothless... kirjoitti:
Suomi on maailman persereikä saatana jossakin melkein pohjoisnavalla. Suomi on naurettava täinpaska jota asuttaa heikkoitsetuntoiset, työidenttiset idiootti-pikkumunat! Pienempiä löytyy aasiasta! Mitä lännemmäs mennään, sen isompia on mulkut! Itse olen hurri ja mulla on kookas kyrpä ja osaan sillä naida. En kyllä täällä itkekkään ja puolustele suomalaisten nysäkyrpiä!!
Älä jauha paskaa. Kyllä on niin katkeran miehen puhetta ettet voi olla kuin nysämuna, olet saanut kyllä oivan rangaistuksen synnyinlahjaksi. Hahahah, hajoa pikkuprinssi peukaloiseesi!!
- H-X
Roothless... kirjoitti:
Roothless antoi näytteen itsetunnosta...
Asuskohan se aina kirjoittaa kyrvän isolla. Ilmeisesti kunnioituksesta, koska omaansa kai jostain syystä nimittelee kikuliksi tai pippeliksi. Näppy tai nysä ovat myös mahdollisia, mutta kukapa sellaisia omastaan;)
Eikös Kajaani ole muuten enemmänkin itäpuolta kuin hurrivaltakunnan rajaa?
- pettynyt...
Eipä täs ketjus nyt sit kuvii ollukaan.. :(
- Woeh...
Höh oli vain pari kuvaa. ;U
- et4aey
Heh.. palstan jättimunat katosivat :d
- ihmettelijä1234456
et4aey kirjoitti:
Heh.. palstan jättimunat katosivat :d
Itseä kanssa naurattaa nää mahtimelat. Jokaisella löytyy housuista vähintää 18 senttinen. Mutta kun pyydetään kuvia niin kaikki katoo. Voisitte olla myös rehellisiä ja kertoa sen ihan oikean mitan.
- ruahahhahhaaaa
ihmettelijä1234456 kirjoitti:
Itseä kanssa naurattaa nää mahtimelat. Jokaisella löytyy housuista vähintää 18 senttinen. Mutta kun pyydetään kuvia niin kaikki katoo. Voisitte olla myös rehellisiä ja kertoa sen ihan oikean mitan.
12.9cm on suomalainen keskikoko...sen puolesta puhuu niin moni virallinen artikkeli...onneksi itselläni päälle 15cm;)
- sullon helv. pieni
ruahahhahhaaaa kirjoitti:
12.9cm on suomalainen keskikoko...sen puolesta puhuu niin moni virallinen artikkeli...onneksi itselläni päälle 15cm;)
Todella säälittävää! Jos sinulla on noita "virallisia artikkeleita" niin sittenhän voit kertoa muutaman tiedon! Missä päin suomea se tutkimus tehtiin ja mikä virallinentaho suoritti mittauksen ja milloin jne.?? Kyllähän virallisesta artikkelista tuon verran tietoa pitäisi löytyä! Jos et tuon vertaa pysty kertomaan niin 12.9 cm on täyttä paskapuhetta!!! Niin kuin se on. Se on sinun mitta ei keskimitta.
Joo, itseäni kans naurattaa kun joku minimuna (lue Asus) huutaa pienestä keskikoosta ja yhtään 10-13 senttistä en ole nähnyt. Joten voisiko joku laittaa semmoisesta kuvan? jos ei tule kuvaa ei semmoisia ole. - Onhan niitä !!
sullon helv. pieni kirjoitti:
Todella säälittävää! Jos sinulla on noita "virallisia artikkeleita" niin sittenhän voit kertoa muutaman tiedon! Missä päin suomea se tutkimus tehtiin ja mikä virallinentaho suoritti mittauksen ja milloin jne.?? Kyllähän virallisesta artikkelista tuon verran tietoa pitäisi löytyä! Jos et tuon vertaa pysty kertomaan niin 12.9 cm on täyttä paskapuhetta!!! Niin kuin se on. Se on sinun mitta ei keskimitta.
Joo, itseäni kans naurattaa kun joku minimuna (lue Asus) huutaa pienestä keskikoosta ja yhtään 10-13 senttistä en ole nähnyt. Joten voisiko joku laittaa semmoisesta kuvan? jos ei tule kuvaa ei semmoisia ole.Googlaa saatanan kusipää!!!
- nakkikuusysi
Kuvakulma antaa hieman suurentuneen vaikutelman mutta eipä tuo mikään pikkunakki ole
- -nirppu-
17-18cm?
- tutkailijat
nakkikuusysi kirjoitti:
Kuvakulma antaa hieman suurentuneen vaikutelman mutta eipä tuo mikään pikkunakki ole
onks toi ny sen kuusysin mulkku kovana? onhan toi erinäköinen kuin siin mittakuvassa ja siinäkin oli 15cm. ois ny laittanu ton mittanauhan tohon, tosin yläviisto kaluhan toi on. oisko 18cm
- koi99
Aika ohut oli. Pituutta riittävästi
- Ok leka sulla
Komee tatti, mitta 15cm, eli isohko!
Pinnistetty ja lähikuvattu. - H-X
Ok leka sulla kirjoitti:
Komee tatti, mitta 15cm, eli isohko!
Pinnistetty ja lähikuvattu.Ei tuosta kuvasta saa selvää mitä kokoa tuo on.
Mutta se on selvää, että 15cm ei ole isohko. Se on normaalihko tai vähän alle.
Vaikuttaa kuitenkin suht. asialliselta peliltä. Onko tuo mäntylautalattia, mihin tuon mitan olet pudottanut? - Iltalennolle
H-X kirjoitti:
Ei tuosta kuvasta saa selvää mitä kokoa tuo on.
Mutta se on selvää, että 15cm ei ole isohko. Se on normaalihko tai vähän alle.
Vaikuttaa kuitenkin suht. asialliselta peliltä. Onko tuo mäntylautalattia, mihin tuon mitan olet pudottanut?Pinnistetty ja lähikuvattu 13.52cm kanki kuvassa.
Komeen ison vaikutelman saa kalu kuvissa.
- kyrpäjooseppi
se on tosiasia että naiset haluaa mielummin isohkoa kuin pientä!
- Puhut asiaa
Niin haluaa, eli 15cm on optimaalinen koko.
- KuluKakkaro
Arvostele kaluni Suomessa .. siitä uusi sarja :P
- Pippelisetä
Ettekkös te jätkät pidä sitä yhtään homohtavana että katselette kuvia toistenne kulleista?
- H-X
Vähän...:D
Tosin en pärjää Asukselle kulllibongailussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917