Varhaisjakelu

jakaja35v

Onko kaikkien jakajien reitit nykyään mitoitettu niin, ettei stop-merkkien kohdalla kerkeä pysähtymään tai vyötä kerkeä käyttämään, kun autosta pitää juosta ulos tarvittaessa vähän väliä? Ylinopeus ( 20-50kmh kokoajan) ja rappujen juokseminen ovat tietenkin myös itsestäänselvyyksiä. Nämä seikat tekevät piirien jakeluista ajoissa mahdollisia.
Opastin viime yönä harjoittelijaa, joka kummaksui kovasti meidän toimintaamme ja ihmetteli että onko jakotyö tosiaan aina tälläistä.. Onko se muillakin?

2

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ho there clop

On. Surkuhupaisaa kuinka itella mitoittaa piirinsä mahdollisimman isoiksi jotta palkkaa tarvitsisi maksaa mahdollisimman vähän ja samaan aikaa tohottaa kuinka pitäisi ajaa nopeusrajoitusten mukaan, ei kevyen liikenteen väylillä, käyttää turvavyötä koko ajan lyhemmilläkin matkoilla, sammuttaa auto ja ottaa avaimet mukaan aina kun nousee autosta ulos jne jne... Buahaha! On helppoa laskea toisten palkkoja ja vaatia mitä älyttömimpiä asioita. Se jos mikä ei vaadi yhtään mitään. Paitsi moraalinpuutetta.

• 87k

Ei ole, reitit on mitoitettu niin että lepposalla tahdilla ehtii.

Jakoautot ilmoittaa omalle koneelle kun lähtee lenkille ja toisen kerran kun on kaikki lehddet ulkona jättöpaikalla.

Sinä taasen soitat firman numeroon, ja annat koneelle kuljetuskoodin kun lähdet jakamaan ja koodin toisen kerran kun olet valmis

Näin tiedetään kokoajan "missä menet" eikä muiden viivytykset haittaa sinua lainkaan, eli jos jakoauto on tunnin myöhässä, saat sinäkin olla tunnin myöhässä jne.

Lisäksi ne näkee kesuksessa aina lenkin pituuden suhteesa jaettuihin paikkoihin, ja näissä ajoissa esim 10 minutin heittely on ihan ok

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1459
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1245
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1214
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      811
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe