Lisäpalvelu Oy? Ainakin Helsingissä ja Lahdessa. Kokemuksia kyseisestä vuokrafirmasta? Tuleeko palkat ajallaan?
Urakkahommiin kyseisin firman kautta puoleksi vuodeksi olisi tarjolla.
Lisäpalvelu Oy
63
13728
Vastaukset
- ensuosittele
Ongelmia oli ensimmäisen palkan kanssa. Eivät meinaneet maksaa. Huomenna pitäisi olla toinen palkkapäivä ja tuntejani ei enään näy tuolla Intranetissä mihin ne pitää ilmoittaa.
En voi siis suositella kenellekään ainakaan Lahden vuokrafirmaa. Ottavat ruokarahat pois, vaikka ei olisi syönyt mitään sielä kun on ollut töissä ja ilmoittanut tästä.
Saa nähdä, pitää ilmeisesti taas huomenna olla yhteydessä työsuojeluun.- kerrolisääää
Ilmoitetaanko Lahdessa työtunnit Lisäpalvelulla nettiin?
Itse olin aikoinaan Lahden lisäpalvelulla ja tunnit ilmoitettiin paperilapulla, palkkalaskelmaa sai odottaa ja odottaa ... ei enää ikinä vuokrafirmaan.
Paljonko oli palkkasi ja missä hommissa olit? - Kierräkaukaa
Ylläpitosiivous 9.95 euroa ja raksasiivous 11.00 euroa.
- Että_näin.se.mene
Kierräkaukaa kirjoitti:
Ylläpitosiivous 9.95 euroa ja raksasiivous 11.00 euroa.
11 euroa tunti tekee sitten rakennuksilla siivousta tai aputöitä. Eivät maksaneet mitään työajanlyhennys tai lomarahaa. Hommia satunnaisesti 1-3 päivää kerralla ja sitten ei viikkoihin kuulu mitään.
Ei enää ikinä koko puljuun.
- Chikaakou
Onko siis huijarifirma?
- Asjfjf
Ei ole. Vuonna 2012, oli asiat hyvin erilaisia kuin nykyään. Isäni omistaa tämän firman (Toni Rinne) yhdessä Janne Paavilaisen kanssa. He pyörittävät kouvolan yksikköä, tosin Toni ei ole enää vakituidesti kouvolan yksikössä vaan kiertelee muissakin. Minullekin on kertonut kuinka ovat oppineet paljon sitten alkuaikojen. En usko että ovat enää todellakaan tuollaisia. Tosin en osaa sitten helsingin tai lahden yksiköistä kaikkea kertoa kun niistä en paljoa tiedä.
- Anonyymi
Asjfjf kirjoitti:
Ei ole. Vuonna 2012, oli asiat hyvin erilaisia kuin nykyään. Isäni omistaa tämän firman (Toni Rinne) yhdessä Janne Paavilaisen kanssa. He pyörittävät kouvolan yksikköä, tosin Toni ei ole enää vakituidesti kouvolan yksikössä vaan kiertelee muissakin. Minullekin on kertonut kuinka ovat oppineet paljon sitten alkuaikojen. En usko että ovat enää todellakaan tuollaisia. Tosin en osaa sitten helsingin tai lahden yksiköistä kaikkea kertoa kun niistä en paljoa tiedä.
No kyllä herrat vedätti nii paljon nenästä kuin vaan kerkesivät...
- paska.firma
Palkat myöhässä tai ei tule ollenkaan.
- onneksimuuttyöllistää
Lahdessa tietyt suosikkityöntekijät saa kaikki jobit. Työnhakuilmoitukset vain hämäystä.
- Anonyymi
Millä toimialalla noin menetellään?
- Anonyymi
ja muutenkin ihan kusetusta koko firma esimiehistä lähtien ylempiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä toimialalla noin menetellään?
Siivous ja rakennusala.
- jossu007
paljonkos maksavat keittiöalalle palkkaa onko tietoo?
- Anonyymi
Paljonko palkat Lahdessa rakennuksilla Lisäpalvelun hommissa?
- Anonyymi
Palkat pitää aina neuvotella ja sopia.. ei ole pakko ottaa työtä vastaan jos ei tarjottu ja oma pyyntö vastaa.. pitää muistaa et kokemus myös vaikuttaa.. T:Matti H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkat pitää aina neuvotella ja sopia.. ei ole pakko ottaa työtä vastaan jos ei tarjottu ja oma pyyntö vastaa.. pitää muistaa et kokemus myös vaikuttaa.. T:Matti H
Eli paljon palkat on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli paljon palkat on?
Rakennusala.
- Täysaloittelija noin 12 euroa tunti
- Henkilö joka omaa kokemusta ja on ollut jonkin verran raksalla noin 13,50 euroa tunti.
- Henkilö jolla hyvä maine asiakasyritysten keskuudessa 14 - 15 euroa tunti.
- Kirvesmiehet ym. ammattimiehet jotka ovat oikeasti ammattilaisia saavat palkkaa 16-17 euroa tunnissa.
Lisäksi maksavat 7,7% joka tilissä ja matkakorvausta.
Hyvä työntekijä saa keikkaa sen verran kun haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennusala.
- Täysaloittelija noin 12 euroa tunti
- Henkilö joka omaa kokemusta ja on ollut jonkin verran raksalla noin 13,50 euroa tunti.
- Henkilö jolla hyvä maine asiakasyritysten keskuudessa 14 - 15 euroa tunti.
- Kirvesmiehet ym. ammattimiehet jotka ovat oikeasti ammattilaisia saavat palkkaa 16-17 euroa tunnissa.
Lisäksi maksavat 7,7% joka tilissä ja matkakorvausta.
Hyvä työntekijä saa keikkaa sen verran kun haluaa.Palkat eivät täsmää tes ohjeistuksia rakennusalalle 2020 saati 2021. Tilaavan asiakkaan tulisi voida vaikuttaavuokratyöntekijän tuntipalkkaan osaamisen ja kokemuksen mukaan, hehän tekijän näkevät työssä käytännössä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkat eivät täsmää tes ohjeistuksia rakennusalalle 2020 saati 2021. Tilaavan asiakkaan tulisi voida vaikuttaavuokratyöntekijän tuntipalkkaan osaamisen ja kokemuksen mukaan, hehän tekijän näkevät työssä käytännössä
Miten niin ei täsmää?
- Anonyymi
13 - 15 euroa tunti
- Anonyymi
Nyt ilmeisesti soittelivat palautteen takia hakijoille mutta eivät luvanneet mitään työtä tai edes ehdottavansa mihinkään työpaikkaan.
- Anonyymi
Minkä palautteen takia?
- Anonyymi
Jos sulle on soitettu ja puhelimessa jututettu, mutta ei tarjottu mitään kummempaa, niin et oo vastannut odotuksia... Firman vikahan se on, jos et sovellu työhön ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle on soitettu ja puhelimessa jututettu, mutta ei tarjottu mitään kummempaa, niin et oo vastannut odotuksia... Firman vikahan se on, jos et sovellu työhön ;D
Paljon hakevat haamutyöpaikkojen avulla, eli taustalla ei todellista rekryä. Vain listoilleen ihmisten yhteystietoja kalastelevat.
- Anonyymi
No
- Anonyymi
mites ratatyöntekijät nykyisin?
- Anonyymi
kiinostais tää ratatyöntekijä itelläki
- Anonyymi
Paljonko palkat raksalla lahdenseudulla ja onko hommia?
- Anonyymi
Mulla ainakin kaikki tullu niinkun pitää oon kyseisen firman kautta ratatöissä
- Anonyymi
Millainen liksa ratatöissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen liksa ratatöissä
Palkka riippuu onko kokemusta ko.hommista vai aloittelija.
Ahkeruudella ainakin minä pääsin hyville palkoille, vaikka ei koulutusta jne.
Tämä siis Jyväskylässä,siellä ainakin homma pelittää ja palkkaa ukkoja koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkka riippuu onko kokemusta ko.hommista vai aloittelija.
Ahkeruudella ainakin minä pääsin hyville palkoille, vaikka ei koulutusta jne.
Tämä siis Jyväskylässä,siellä ainakin homma pelittää ja palkkaa ukkoja koko ajan.Aloittelija sai 2€/h parempaa tuntipalkkaa toiselta vuokrafirmalta kun minä, vaikka olen tehnyt melkein vuoden töitä ko firman kautta. Irtisanouduin välittömästi lisäpalvelulta ja menin toisen vuokrafirman kautta töihin samaan firmaan.
Kilpailuttakaa palkkanne!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittelija sai 2€/h parempaa tuntipalkkaa toiselta vuokrafirmalta kun minä, vaikka olen tehnyt melkein vuoden töitä ko firman kautta. Irtisanouduin välittömästi lisäpalvelulta ja menin toisen vuokrafirman kautta töihin samaan firmaan.
Kilpailuttakaa palkkanne!!!!Miltä firmalta maksoivat 2 euroa enemmän tunnille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä firmalta maksoivat 2 euroa enemmän tunnille?
Etkö osaa lukea?? Toiselta vuokrafirmalta sai 2 euroa enemmän!
- Anonyymi
Palkkaa pitää osata pyytää. Jos ei esim. rakennuspuolen hommissa tajua itse pitää puoliaan, niin palkka on sen hieman alle 13 euroa tunti ja se on nykyisin naurettava palkka.
- Anonyymi
Rakennusalalla 17 euroa tunti. Apuhommia teen.
- Anonyymi
Mitenkäs betoniajot hommat tässä firmassa?
- Anonyymi
mitenkäs nämä firmat hoitavat työterveys asiat?
- Anonyymi
Työterveyspalveluja ei ole. Normi arvauskeskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työterveyspalveluja ei ole. Normi arvauskeskus.
Sehän on tehtävä sellasessa tapauksessa työsuojelu ilmoitus
- Anonyymi
Palkat ei ikinä ajallaan eikä oikein. Menee hitosti aikaa selvitellä niiden sotkuja.
- Anonyymi
Töitä luvataan kyllä mutta ei niitä silti ole
- Anonyymi
En ole kuullut kovin hyvää tästä yrityksestä.
- Anonyymi
Palkat lisäpalvelulla joillakin hyviä joillakin huonoja. Saattaa olla että hyvä työntekijä saa huonompaa palkkaa kun samaa työtä tekevä hyvä työntekijä.
Rakennusalalla ihan perus rakennusmiehen hommissa samantasoiset saa palkkaa 13 - 17 euroa tunnille. Puhelahjoilla saa palkkaa. Ite aloitin kesäkuun alussa tässä lisäpalvelulla, Jyväskylän osastolla, ei ole ainakaan vielä mitään valittamista, palkat on tullu aina ajallaan, telinehommia oon tehnyt, katajalle ollaan tehty pääosin hommia, kivasti tuntuu olevan töitä. Ei se tuntipalkka oo niin häävi, 15egee tunti. Mutta onneksi on ollu urakkaa ja saa päivärahat. Ens vuonna alkaa Huhtikuussa Nesteellä hommia, sinne vaan jos tehas hommat kiinnostelee, hakevat 40 tyyppiä sinne, vissiin saattaa kestää syyskuulle asti ne hommat.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa palkkakuitit syynätä tarkkaan, en varmaankaan olisi lomarahoja saanut jos en niistä olisi muistuttanut. TES-korotuksetkin jäi kun en itse niitä muistanut.
- Anonyymi
Paljonko palkat rakennusalalla nykyään?
- Anonyymi
Aina palkkoja saa selvitellä ja kaikki laitetaan työntekijöiden piikkiin.. Lomarahoissa ja kilometrikorvauksissa monilla epäselvyyksiä ton lisäpalvelun kanssa.
- Anonyymi
Tampereen lisäpalvelu?
- Anonyymi
Erittäin huono firma. Aina saa penätä oikeuksiaan. Laiskoja duunareita välittävä firma.
- Anonyymi
Harvemmin millekään nettisivuille kirjottelen negatiivisia kommentteja mistään, mutta nyt meni kuppi lopullisesti nurin kyseisen firman kanssa. En voi suositella kenellekään tämän firman kirjoihin astumista!. Olisi viime kesän lomarahat jääneet kokonaan maksamatta jos en olisi itse niitä ruvennut kyselemään. Sama homma tänä vuonna, nyt vain niin päin, etteivät meinaa maksaa lomapalkkaa ollenkaan. " ammatti-ihmisiä " koko firma täynnä ja työntekijän täytyy itse kahlata Tes:iä läpi, ja vaatia ja uhkailla että saa itselleen kuuluvat rahat.. Järkihän tässä menee.
- Anonyymi
Itsellä myös ollut lomarahojen kanssa ongelmia kyseisen firman kanssa. Muutenkin ei herrojen sanaan voi luottaa, ihme kikkailua ja muutama muukin puhunut että palkoista puuttunut lisiä ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä myös ollut lomarahojen kanssa ongelmia kyseisen firman kanssa. Muutenkin ei herrojen sanaan voi luottaa, ihme kikkailua ja muutama muukin puhunut että palkoista puuttunut lisiä ym.
Mikä paikkakunta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lomarahat tulee pyynnöstä. Ne saa vaikka joka tiliin. Mutta jos niitä ei pyydä, niinj niitä ei myöskään makseta. Voi vaan arvailla kuinka monella nuorella jotka on jonkin aikaa olleet hommissa ja sitten lopettaneet on jäänet lomarahat saamatta.
- Anonyymi
Missä kaupungissa tehdään
Näin? - Anonyymi
Päivärahoja ei makseta vaikka ne kuuluis reissuhommissa...
Nuoria ja ulkomaalaisia työntekijöitä jatkuvasti kustaan silmään, epäluotettavia huijareita rekrytoijat! - Anonyymi
Kerrotko kaupungin?
- Anonyymi
Onko Tampereella töitä ?
- Anonyymi
Ihan hyvä tämmöne lisäpalvelu kun saa töitä
- Anonyymi
Kyllä koko ajan lisää.
- Anonyymi
Saako töitä?
- Anonyymi
Tampereel töitä?
- Anonyymi
Kukaan Vaasas töis??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386