Miksei enää tehdä kunnollisia ja kestäviä perusautoja? Sellaisia autoja, joissa on kunnon maavara, yksinkertainen kori ja edulliset kustannukset. Sellaisille autoille olisi varmasti edelleen kysyntää, koska kaikki eivät tarvitse ylenmääräisiä krumeluureja ja "designia" vaan yksinkertaisesti luotettavan matkakumppanin. Ne voisivat olla vastalause nykyiselle kulutusyhteiskunnalle ja olla todellinen hitti-ilmiö. Dacia on jo rynnistänyt markkinoille, mutta kilpailijoita saisi olla enemmän!
Toivottavasti ainakin Fiat, Seat, Citroën, Opel, Ford ja perusjapsit lähtisivät mukaan tällaiseen kilpailuun. Perusvarusteina autossa voisi ehkä olla airbagit, radio ja ABS-jarrut muttei muuta!
Sain idean! ;)
11
215
Vastaukset
- itäautoko?
Hieno idea, erityisesti kaivattaisiin sellaisia autoja joissa olisi takajalkatilaa myös etupenkin taaimmassa asennossa.
AINOA kysymysmerkki on miksi kirjoitit kysymyksesi "itäautopalstalle"?
Kuten tunnettua on, tänne kirjoittavat ainoastaan nuo Skoda-uskovaiset jotka väittävät itä- ja länsiautoperinteen vielä olevan voimissaan.
Kukaan noista uskovaisista ei vieläkään ole, useista kyselyistä huolimatta kertonut miksi tuota itä- ja länsiautojakoa olisi vielä olemassa?- Sain idean! ;)
No periaatteessa tuli vain tämä kysymys mieleen kun "eksyi tälle palstalle". Ja itäeurooppalainen autokulttuuri on yleensä ollut sitä, että arvostetaan perinteisesti kestävyyttä ja hyviä maasto-ominaisuuksia krumeluureista välittämättä. Ja jonkinlaista perillistä itäautoille ilmeisesti kaivataan myös täällä karussa Pohjolassa koska Dacia, korealaiset ja Skoda ovat suosittuja. Fiatin ja Seatin suosio on alamäessä koska mallitarjonnassa ei ole enää tarpeeksi kestäviä ja edullisia malleja. Edulliset, kestävät ja vähän kuluttavat autot olisi myös piristys meidän vanhentuneelle autokannalle.
Fiatilla oli hyvä projekti nimeltä Albea, ja Lada jo kaivoi naftaliinista takavedoille perillistä. Ainoa halpisprojekti joka periaatteessa on onnistunut toivotulla tavalla, on Renaultin Dacia. Skodasta on tullut lähinnä besserwissereiden ja penninvenyttäjien pirkkavolkkari, joten se siitä...
Mutta kun vain autotehtaat tällaisen bisnesidean tajuisivat, myös ne vaurastuisivat ja syntyisi työpaikkoja sekä talouskasvua!!! - mikäonitäauto?
Sain idean! ;) kirjoitti:
No periaatteessa tuli vain tämä kysymys mieleen kun "eksyi tälle palstalle". Ja itäeurooppalainen autokulttuuri on yleensä ollut sitä, että arvostetaan perinteisesti kestävyyttä ja hyviä maasto-ominaisuuksia krumeluureista välittämättä. Ja jonkinlaista perillistä itäautoille ilmeisesti kaivataan myös täällä karussa Pohjolassa koska Dacia, korealaiset ja Skoda ovat suosittuja. Fiatin ja Seatin suosio on alamäessä koska mallitarjonnassa ei ole enää tarpeeksi kestäviä ja edullisia malleja. Edulliset, kestävät ja vähän kuluttavat autot olisi myös piristys meidän vanhentuneelle autokannalle.
Fiatilla oli hyvä projekti nimeltä Albea, ja Lada jo kaivoi naftaliinista takavedoille perillistä. Ainoa halpisprojekti joka periaatteessa on onnistunut toivotulla tavalla, on Renaultin Dacia. Skodasta on tullut lähinnä besserwissereiden ja penninvenyttäjien pirkkavolkkari, joten se siitä...
Mutta kun vain autotehtaat tällaisen bisnesidean tajuisivat, myös ne vaurastuisivat ja syntyisi työpaikkoja sekä talouskasvua!!!Ainoastaan täysin tumpelot idiootit ja muutoinkin vähintäänkin arveluttavat hihhulit väittävät tanäpäivänä olevan jotain ihmeellistä jakoa itä- ja länsiautoihin!
Noilta itäautouskovaisilta on moneen kertaan kysytty perusteita heidän väitteisiinsä, miksihän noilta uskovaisilta ei vieläkään ole saatu yhtäkään perustelua? - itäautoilija
Sain idean! ;) kirjoitti:
No periaatteessa tuli vain tämä kysymys mieleen kun "eksyi tälle palstalle". Ja itäeurooppalainen autokulttuuri on yleensä ollut sitä, että arvostetaan perinteisesti kestävyyttä ja hyviä maasto-ominaisuuksia krumeluureista välittämättä. Ja jonkinlaista perillistä itäautoille ilmeisesti kaivataan myös täällä karussa Pohjolassa koska Dacia, korealaiset ja Skoda ovat suosittuja. Fiatin ja Seatin suosio on alamäessä koska mallitarjonnassa ei ole enää tarpeeksi kestäviä ja edullisia malleja. Edulliset, kestävät ja vähän kuluttavat autot olisi myös piristys meidän vanhentuneelle autokannalle.
Fiatilla oli hyvä projekti nimeltä Albea, ja Lada jo kaivoi naftaliinista takavedoille perillistä. Ainoa halpisprojekti joka periaatteessa on onnistunut toivotulla tavalla, on Renaultin Dacia. Skodasta on tullut lähinnä besserwissereiden ja penninvenyttäjien pirkkavolkkari, joten se siitä...
Mutta kun vain autotehtaat tällaisen bisnesidean tajuisivat, myös ne vaurastuisivat ja syntyisi työpaikkoja sekä talouskasvua!!!Fiatilla hyvä projekti nimeltä Albea?
Kävin moisen kulkuneuvon koeajamassa kuten varmasti useat muutkin, miksiköhän noita ei näy liikenteessä?
Pirkkavolkkari on toki tyhmä ja epäonnistunut ilmaisu, joten se siitä.
- Eurosamara
Minulla on Auto isolla AAAlla. Kunnollinen,ja kestävä perusauto. Eurosamara.
Ei ole turhia helposti rikkontuvia hiluvitkuttimia .Ei löydy sähköikkunoita,ei ajonestoa,eikä muitakaan tarpeettomia leluja . Mutta kaikki tarpeellinen on.
On halpaa,ja mukavaa ajoa.
Ainoa ongelma(vai,onko sekään ongelma.Kateellisia riittää.) - Tienhoitoon ei rahaa
.
Koska tienhoitoon ei jatkossa enää myönnetä rahaa on siirryttävä sen mukaiseen ajokalustoon kehäkolmosen ulkopuolella
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d4/Muyezerskii02.jpg
. - kääntäen paras
Aloittaja tarkoitta ilmeisesti vähän samaa kuin senioripuhelimet, ei turhia toimintoja, iso näppäimet ja yksinkertainen käyttö.
Noita puhelimia ei oste paljoakaan ja siksi hinta on todella kova. Näin kävisi myös autojen kanssa, vain harva haluaisi palata kurjuuden aikaan hikoilemaan ilman ilmastointia, palelluttamaan persettään ilman lämmitintä tai ajelemaan motarilla ilman cruisea jne.
Ja onhan noita vanhoja hyväkuntoisia perusautoja vielä saatavana vaikka kuinka joissa nuo kaikki "herkut" eivät enään toimi, mutta itse kulkemiseen eivät vaikuta. Ja mikä hyvää, nämä vanhat autot ovat todella halpoja hankkia ja helppo ja halpa klorjata. Miksi siis ostaa kallista uutta ilman mitään mukavuuksia, sillä pääomat siinä vai palaa turhaan kun saman kyydin saa vanhalla ja lähes ilmaisella autolla? - Leikkiauto
Varmaankin Ihmiset,jotka eivät ole saaneet leikkiä lapsena tarpeeksi,haluavat aikuisena leikkiauton. (Paljon hiluvitkuttimia=leikkiauto).
- Kehitysmaa auto
Ei tuollaista ole järkeä enää valmistaa. Ei menis kaupaksi teknisyys riippuvaiselle kansalle ei ne kirvesmiesmallin autoa ostaisi.
Itse ajan -80 vuoden autolla. Harrasteen vuoksi ja siksi että jos on jotain remppaa niin kykenen itse laittamaan. - Duster keksitty jo:.
.
Dacia Dusterissa on kunnon maavara
.- oikaisu.
Dacia on keksitty, Duster nimi taas on kopioitu yhdysvalloista Valiant henkilöautosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1397697Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.282962Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3341866Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422721528Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1221330- 1001179
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371082Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19986Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j21962Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82941