Eli kysyisin, että onko mitään uusia huumoribiisejä nyt tullut.
-Esim autoaiheisia
Mitä hyviä huumori biisejä on ?
13
8900
Vastaukset
- autoilija
Mieleen tulevia autoaiheisia:
- Alle lujaa ("Kuljetin bussia sinistä, ja kaverit alkoivat inistä...") esittäjä Simo Salminen
- Tuo lohkolämmitin on minun (tekijäksi mainittu A. Kettunen, esittäjä U-Bahn, levytetty 1980-luvun alussa)
- Nukke Nieminen ("autoparka oli vähän siellä sekä täällä...."), lastenlaulu 1960-luvulta, esittäjinä Maikki Länsiö ja Esa Saario. - : D : D
Biisi olisi : Helvetin ooppeli ja esittäjä on Pizza Enrico. Jos et ole kuullut?
- Axe
Joo tiedän nuo ooppeli kappaleet niitä on erilaisia versioitakin.
Olisikohan nyt tullut mitään uusia huumoribiisejä ?
- heh
Jope Ruonansuun "Angliankatsastuslaulu"..Tosi hauska ja NIIIN totta..:-)
- Minä
Ei oo auto aiheisia mut kuiteski hauskoja...eli semmoset ku Kapteeni ää-nen: Vauvan teko homma...tai Turos hevigeen: peniskatteus..hehee..se on tosi hyvä.. =) ...tai Halvatun papat: tautisen hyvä....
- nanna
Se on Halvatunpapat; Taatisen hyvä
- nanna
Amis- Helvetin ooppeli
Amis- Pieni corolla
Amis- Pontikkapannu
Amis- mee ammattikouluun
KissFM- Sonera
KissFM- Alman Maleh
KissFM- Mikä darra
KissFM- 4- miljardia
KissFM- Rusi
ja muita KissFM:n biisejä..
(joku)- I-P-H (Pilaversio R-A-K-A-S-T-A :sta..)
(joku)- Sun kakkonen on ykkönen
(joku)- Umtsi bumtsi
(joku)- Kossu laulu
(joku)- Rehtori- Pliis
Mistä löydän ton kiss fm amut - neljä miljardii ( umtsi bumtsi ) musiikkina koska oon löytäny vaan sanotuksil voisitteks pistää linkkii?
- geeeeeeee
turos hevi geellähän on aiheesta ku aiheesta hupibiisejä.
- Transit mies
- stoole
irwin-kuin ferrari
- vanha piisi
Vanha kunnon "rekkamies". Esittäjänä bluefever.
- drufhmsj
"Torvimusiikkia" lauantaina 19.30.
Piisit eivät välttämättä uusia eivätkä autoaiheisia, huumoria kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752