Tänään mulla olisi edessä luokkakokous. Luokkakokouksen perusidea ei ole sosiaalisen statuksen vertailussa, vaan ryyppäämisessä.
(naurua)
Kaikenlaisia kummajaisia
23
71
Vastaukset
- sonot
Minulla ei ole mitään tunnesiteitä kehenkään ex-luokkalaiseen.
Mikä mahtaa olla luokkakokouksen idea, kun kukaan entisistä luokkalaisista ei ole läheinen enää aikuisena?
- Nasdaq
Mjaa.
Mä veikkkaisin tota ryyppäämistä. No saa nyt nähdä.
(tyypillistä mulle -naurua) Nasdaq kirjoitti:
Mjaa.
Mä veikkkaisin tota ryyppäämistä. No saa nyt nähdä.
(tyypillistä mulle -naurua)Entäs jos ryyppääminenkään ei maistu?
- Nasdaq
voopotin kirjoitti:
Entäs jos ryyppääminenkään ei maistu?
Spekulatiivista. Mä nojaudun todennettaviin faktoihin.
Nasdaq kirjoitti:
Spekulatiivista. Mä nojaudun todennettaviin faktoihin.
Mä kans noujaudun faktoihin jonka takia jättäisin luokkakokoukseen menemättä. Ei ole välejä eikä maistu häppä.
Mut lycka till.- Nasdaq
voopotin kirjoitti:
Mä kans noujaudun faktoihin jonka takia jättäisin luokkakokoukseen menemättä. Ei ole välejä eikä maistu häppä.
Mut lycka till.Oikein välitöntä, spontaania.
- respektaa -
- määmy
Mulla on säilyny frendejä perusskolest, amiksest ja korkkiksest ja pidetään yhteyttä puolin ja toisin. En oo luokkakokousten puolestpuhuja, kutsuttaes menisin. Ei sinne olis pakko jäädä.
- Kyöstix
Luokkakokouksissa vertaillaan kuinka hyvin kukakin on menestynyt! Tää pääpointti!
Pelkkää elvistelyä:((- usc
Varmasti naisilla on myös keskinäistä ulkonäkövertailua.
- Kyöstix
usc kirjoitti:
Varmasti naisilla on myös keskinäistä ulkonäkövertailua.
Aivan varmasti. Nää on asioita, joiden takia moni jättää menemättä.
- .
.
Juu tuli käytyä, pari (?)vuotta sitten..
Eniten mua huvitti ne naisten merkkilaukut tuoleilla riveissä :D :D oman halpislaukun laitoin tuolin alle piiloon :D
Nooooooh, mä olin sellainen, josta kukaan ei odottanut mitään, se outo lintu.. Ja joka ehkä nyt kuitenkin herätti luokkakokouksessa kovasti kiinnostusta, työn yms. kannalta. Kauheasti oli jotain imartelua ja mielistelyä. Olin ihan huuli pyöreenä..
Ja toisaalta; esim. mun nuorena ihailema tyttö, sellainen yläasteen/lukion kaunis vaalea keijukainen; siitä oli tullut römeä-ääninen paksuniskainen, mustahiuksi-polkkatukkainen täti, joka sanoi, että odottaa jo innolla lapsenlapsia, et koska niitä tulis..
Opettavainen kokemus, kaiken kaikkiaan, mut en kehdannut ryypätä, niinkuin jotkut..- luokkis?
Miten meni?
- Nasdaq
Oikein kivasti.
Mä tulin pois äijämeiningillä, kolmesataa hevosvoimaa konepellin alla. Vähänkö Audi liikahti. Auton omistaja oli vielä niin päissään, että ei kyennyt ajamaan halki Suomen. Takapenkilläkin vielä öristiin ja viskottiin ikkunasta tyhjiä kaljatölkkejä pientareille. Aika paljon tuli soitettua heviä.
Itse kokous oli tietenkin täydellinen menestystarina.
(menestyvää naurua) - roska päivässä
Nasdaq kirjoitti:
Oikein kivasti.
Mä tulin pois äijämeiningillä, kolmesataa hevosvoimaa konepellin alla. Vähänkö Audi liikahti. Auton omistaja oli vielä niin päissään, että ei kyennyt ajamaan halki Suomen. Takapenkilläkin vielä öristiin ja viskottiin ikkunasta tyhjiä kaljatölkkejä pientareille. Aika paljon tuli soitettua heviä.
(menestyvää naurua)Kuules äijä. Pientareille ei heitellä mitään roskia. Vie ne roskikseen jos olet jaksanut ostaakki. Onko selvä?
Tästä hyvästä poimit koko seuraavan vuoden joka ikisellä lenkilläs yhden roskan maasta ja viet sen lähimpään roskikseen.
Kaikki muut palstalaiset myös. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Oikein kivasti.
(menestyvää naurua)Pikku anekdoottina voisi tietenkin mainita, että sosiaalisen tai materiaalisen statuksen vertailua ei ollut havaittavissa.
Minusta tuntui, että sellainen ei kiinnostanut ketään. Siis esmes tuo Audi oli aivan järkyttävän hyvä ajaa kovaa, mutta en minä sellaista haluaisi, tai vertailisi sitä verhoihini.
(verhoilevaa naurua) - Nasdaq
roska päivässä kirjoitti:
Kuules äijä. Pientareille ei heitellä mitään roskia. Vie ne roskikseen jos olet jaksanut ostaakki. Onko selvä?
Tästä hyvästä poimit koko seuraavan vuoden joka ikisellä lenkilläs yhden roskan maasta ja viet sen lähimpään roskikseen.
Kaikki muut palstalaiset myös.En minä heitellyt mitään minnekään. Kipparina kielsin tuollaisen ördäämisen. Kapteeni on aina kapteeni.
Muussa tapauksessa saa uida rantaan - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Pikku anekdoottina voisi tietenkin mainita, että sosiaalisen tai materiaalisen statuksen vertailua ei ollut havaittavissa.
Minusta tuntui, että sellainen ei kiinnostanut ketään. Siis esmes tuo Audi oli aivan järkyttävän hyvä ajaa kovaa, mutta en minä sellaista haluaisi, tai vertailisi sitä verhoihini.
(verhoilevaa naurua)Bonuksena kaikesta tästä allekirjoittanut luvattiin viedä Leville ja takaisin 96 minuutissa, koska seuraava keissi on jossain siellä. Lähtöpiste on Utissa.
Odotan innolla. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Bonuksena kaikesta tästä allekirjoittanut luvattiin viedä Leville ja takaisin 96 minuutissa, koska seuraava keissi on jossain siellä. Lähtöpiste on Utissa.
Odotan innolla.Time is money.
(hassun hauskaa naurua jälkipoltolla)
Jaa...
Oishan tuota ollut ylä-asteen luokkakokous pari vuotta sitten, mutta jätin väliin. Yhdeltä joka on ollut noiden ylä-asteaikaisten kavereiden kanssa myöhemminkin tekemisissä kysyin, että missä ne pidetään ja ketkä sitä ovat järjestämässä. Noiden tietojen pohjalta tulin siihen tulokseen, että siellä ei ole mitään minua kiinnostavaa. Oishan siellä varmaan saanut kuoharia pikkurilli pystyssä siemailla jonkun katkarapusalaatin kanssa.
Järjestäjäporukka oli sitä "bättre-folk"-sakkia, jolla oli jo yläasteaikaan ne hienoimmat ja kalleimmat lelut eikä millään muulla sitten ollutkaan mitään merkitystä. Noin mitä olen heitä ohi mennen nähnyt, niin ilmeisesti pappa edelleen betalar...asunnot, autot ym. tai sitten sairaanhoitajat, kaupankassat yms. tienaa nykyään tosi kivasti.- tähhä
Jos niiden sairaanhoitajien miehet betalar? Miten bättre folkista tuli vain kaupan kassoja?
- Nasdaq
On myös hämmentävää, että ketään ei kiinnosta mistä luokasta tässä kaikessa on kyse.
Tässä on kyse parhaimmasta A-luokasta.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795