Oletko ollut suljetulla osastolla?

Miten ja milloin pääsit pois sieltä.
17208
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

En ole ollut mielisairaalassa kuin yhden yön huume-psykoosin takia. Lähdin sieltä heti seuraavana päivänä herättyäni pois.

Äänestä

Olen, käynyt katsomassa kaveria.

Äänestä
  • määmy rules

Äänestä

• määmy fanit kirjoitti:

määmy rules

.

määmy on solidaarinen

Har!

.

Äänestä

• Solidarnosc:.!1%#?+ kirjoitti:

.

määmy on solidaarinen

Har!

.

Frendiä ei hylätä ilman pätevää syytä..

Äänestä

Olen käväissyt. No noin tunti sen jälkeen kun kävelin sisään. Kyyditettiin asiakas samalla kotiinsa sieltä.

Äänestä
  • Eiku kahdesti. Visiitti vain silloinkin. Koulussa harjoittelussa kun olin avohoidon puolella...

Äänestä

• UPDATE_9604280 kirjoitti:

Eiku kahdesti. Visiitti vain silloinkin. Koulussa harjoittelussa kun olin avohoidon puolella...

Miten pääsit pois sieltä?

Äänestä

• ovi vapauteen kirjoitti:

Miten pääsit pois sieltä?

Tulevat pian hakemaan takaisin kun huomaavat poistumisesi!

Äänestä

Töissä olen ollut.

Äänestä

Olin vuoden vaihteessa kaksi viikkoa lataamossa, mitäs siitä latautuihan siellä:)

Äänestä

En, kolme kuukautta avo-osastolla eikä vikaa löytynyt. Rajatapaukseksi epäiltiin, en puhunut tarpeeksi jotta diaknoosin olis voinut varmentaa.

Armeijassa olin viisi kk, ennenkuin huomasivat minulla oli kolme eri vikaa jotka olisi tuottaneet suoran hylkäyksen ilman valitusoikeutta.

Äänestä

En enkä avo-puolellakaan, ihme kyllä. Mutta aivan hyvin tuollainen voi joskus tulla eteen (kop kop) Riittäisi kun esim. lapsille tapahtuisi jotain aivan kamalaa tms. Pimahtaisin helposti, olen siitä ihan tietoinen.

Äänestä
  • Yx kerta kyl jouduin poseen Kaxkerrassa. Liian monta sidukaa :)

Äänestä

Mitä ihmettä mä siellä oisin tehnyt? Nojoo, olen käynyt yhtä sukulaista joskus moikkaamassa muksuna lataamossa. Muuta omakohtaista kokemusta ei ole olla suljettuna mihinkään. Paitsi piirin ulkopuolelle, joka taas ei haittaa ollenkaan.

Äänestä

Olen ollut. Tosin en sitä silloin tajunnut ja en oikein nytkään, mutta isän täti oli lepäämässä kun kgb:n miehet koittivat salakuunnella.

Mikähän isän täti on mulle? Hän kuoli sydänkohtaukseen, ilmeisesti ei saanut rauhaa kgb:n urkkijoilta.

Olisiko ollut sittenkin avo-osasto. Olipa mikä oli niin tylsää siellä oli, mutta silti kiinnostavaa. Oudonoloisia ihmisiä ja outoja huutoja kuului.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pitääkö varoa kirjoitti:

Miten ja milloin pääsit pois sieltä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu