Tyttöystäväni on ihana ihminen ja rakastan häntä, mutta suhteessamme on valtava riippakivi. Tyttöystäväni nimittäin huolehtii todella huonosti hygieniastaan. Ymmärrän ajoittaiset lipsumiset hygieniassa, mutta hän käy suihkussa korkeintaan kerran tai kaksi viikossa.
Minä käyn suihkussa vähintään kerran päivässä, joskus kahdesti, ja olen hyvin tarkka hygieniastani. Siksi rasittaa todella, kun muuten niin ihana nainen haisee koko ajan hieltä, hänen hiuksensa ovat aina rasvaiset, hengitys lemuaa pesemättömien hampaiden vuoksi, vaatteet haisevat, koska hän ei pese niitä joskus kuukausiin.
Kuulostaako mitättömältä ongelmalta? Sitä se ei kuitenkaan ole, koska se vaikuttaa läheisyyteemme monella tavalla. Esimerkiksi seksi on aika epämiellyttävää, etenkin suuseksi, kun alapää haisee kuvottavalta. Lähetyssaarnaajassa taas likaiset hiukset haisevat pahalta nenääni.
Hän tietää itsekin ongelmansa, mutta ei vain tee asialle mitään. Usein hän välttelee läheisyyttä kanssani, koska häpeää hajuaan - eikä silti mene suihkuun, vaan pysyttelee mieluummin pienen välimatkan päässä minusta!
Onko muilla mitään vastaavaa ongelmaa kumppanin huonosta hygieniasta? Kuinka saisin tyttöystäväni peseytymään useammin, edes joka toinen päivä?
Nainen ei peseydy!
168
18225
Vastaukset
- hyhhyh
Nyt kyllä haisee provo.
- Raikas ja reipas
Ei puhdas ihminen pesua kaipaa.
Kerran viikossa saunaan. Ihan tarpeeksi.
- eikä tule.
Moiseen en koskis!
- hygieenikko
Onko tyttöystävälläsi mielenterveysongelmia? Muuten epähygieenisyys tuossa mittakaavassa kuulostaa sangen epänormaalilta, etenkin kun hän tiedostaa itsekin asian. Onko hän ollut suhteenne alusta saakka samanlainen? Oletko kertonut hänelle, kuinka tuollainen vaikuttaa suhteeseenne? Vaikeaahan se on tietysti tuollaista asiaa ottaa puheeksi niin, ettei loukkaa toista.
Eikä ongelma ei todellakaan ole mitätön! Itse olen tässä pohtinut miten sanoa uudelle, muuten ihanalle tuttavuudelle, että hampaat on harjattava pari kertaa päivässä. Miksi joillekin hygieniastaaan huolehtiminen on niin hankalaa?! Olen tavannut useita miehiä, jotka ovat korkeasti kouluttautuneita ja kaikinpuolin ihania, mutta hampaita ei osata pestä! Kyllä siinä halu syvempään tutustumiseen lopahtaa, kun hengitys löyhkää metrien päähän ja hampaat ovat täynnä töhnää...- Ihmetyttää
En tiedä naisista, mutta miehille on aika tavallista haista likaiselle, kulkea hiukset rasvaisina likaisissa vaatteissa ja hampaat paksussa plakkitahnassa hengitys mädältä lemuten. Kyllä niitä tuolla näkee. Näitä on tullut tämän treffipalstan sinkuissakin vastaan monia, ja sitten ihmettelevät, kun eivät saa naisia.
En voi ymmärtää, mikä siinä päivittäisessä pesussa on niin vaikeaa nykyaikana, kun asunnoissa on suihkut ja taloissa pesukoneet. - tatu
joo ja hammasväli harjaaminen hammasväliharjalla on tärkeää!!
- saaattaaans
tatu kirjoitti:
joo ja hammasväli harjaaminen hammasväliharjalla on tärkeää!!
joo o jos sattuu olemaan hammasvälit. kun e pysty käyttää lankaakaan.
- imbesillix
saaattaaans kirjoitti:
joo o jos sattuu olemaan hammasvälit. kun e pysty käyttää lankaakaan.
kyllä harjalla saa kapeistakin väleistä, se on halusta kiinni ja tottumisesta.
- niin???
Haiseva nainen ei voi olla kovin kaunis. Kauniit naiset huolehtii itsestään ja käy suihkussa jokä päivä ja huolehtii terveydestään. Onko se muijas lihava kun en vaan usko et normaali nainen ei olis tollanen. Mä ainakin jättäisin sellasen naisen joka ei käy suihkus joka päivä.
- mitäh...?
ööö...siis sun mielestä lihavat on jotenkin epänormaaleja eikä huolehdi hygieniasta...? mahdaks sä olla ihan normaali...?
- nimimerkki on pakoll
mitäh...? kirjoitti:
ööö...siis sun mielestä lihavat on jotenkin epänormaaleja eikä huolehdi hygieniasta...? mahdaks sä olla ihan normaali...?
Lihavuus johtuu juuri siitä ettei pidä huolta itsestään
- r
Mä en tiedä millanen mielikuva sulla on lihavista ihmisistä mutta itse olen lihava sekä tunnen paljon lihavia ihmisiä ja käyn suihkussa kerran päivässä.... ja sitäpaitsi luetteloippa mulle millanen on "normaali" ihminen jos lihavat ei ole normaaleja? :DDD
- r
nimimerkki on pakoll kirjoitti:
Lihavuus voi jahtua myös monesta muusta seikasta. Oletko itse lihava? Raahaatko itse itsesi salille 5-6x viikossa saadaksesi edes sen 10kg pois elopainoa? Pystyisitpä kokeilemaan edes yhden viikon mun elämää niin tietäisit mistä puhut! Sitäpaitsi laihat ihmiset usein hikoilee vähemmän ja sen takia eivät käy suihkussa niin usein kun "ei ole likainen olo".
- m.
r kirjoitti:
Lihavuus voi jahtua myös monesta muusta seikasta. Oletko itse lihava? Raahaatko itse itsesi salille 5-6x viikossa saadaksesi edes sen 10kg pois elopainoa? Pystyisitpä kokeilemaan edes yhden viikon mun elämää niin tietäisit mistä puhut! Sitäpaitsi laihat ihmiset usein hikoilee vähemmän ja sen takia eivät käy suihkussa niin usein kun "ei ole likainen olo".
Jotkut raahavat itseänsä salille saadakseen kiloja pois. Jotkut raahaavat itsensä salille vaikka ei olisi ylimääräistä! Suosittelen sinuakin käymään, kohottaa varmasti itsetuntoasi ja miehet tykkää enemmä.
- r
m. kirjoitti:
Jotkut raahavat itseänsä salille saadakseen kiloja pois. Jotkut raahaavat itsensä salille vaikka ei olisi ylimääräistä! Suosittelen sinuakin käymään, kohottaa varmasti itsetuntoasi ja miehet tykkää enemmä.
Mulle riittää kiitos ihan pelkästään se että mun ystävät sekä oma mies tykkää. Ja edelleen se lihavus ei välttämättä ole pelkästään liikunnan puutetta. Ja kyllä käyn salilla sen 5-6x viikossa....r
- ruipelo
r kirjoitti:
Mä en tiedä millanen mielikuva sulla on lihavista ihmisistä mutta itse olen lihava sekä tunnen paljon lihavia ihmisiä ja käyn suihkussa kerran päivässä.... ja sitäpaitsi luetteloippa mulle millanen on "normaali" ihminen jos lihavat ei ole normaaleja? :DDD
Ei suihkussa käynti laihduta! Elämäntavat hei haloo!
- tunturin kukka
nimimerkki on pakoll kirjoitti:
olet ihan hakoteillä !
itselläni on muutama "liikakilo" ja huolehdin tarkkaan hygieniastani, käyn niistä huolimatta joka päivä suihkussa,
en haise koskaan hielle esim. kuten hoikka työkaverini.
sulla taitaa olla selkeästi läskifobia tai joku vastaava neuroosi ?
minua etoaa laisesi tyypit joilla on noin kapea ajatusmaailma, yök!!!
maailma olisi tosi tylsä paikka jos kaikki ihmiset olisivat kuin samasta puusta veistettyjä, kautta aikojen on ollut eri pituisia ja painoisia ihmisiä, ja olkootkin niin. - Poimuton
mitäh...? kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on ,että oli se lihava sitten nainen tai mies,niin lihavilla on enemmän poimuja kehossaan.Ja ne haisevat. Kainalot, nivuset pimppi ja pallihiki
Rinnanaluset ym ym...Vaikka käviosi aamulla suihkussa, lihavan henkilön hsisevat eltaantuneelta - Anonyymi
joillakin nsisilla on synnynnäisesti pahalle haiseva alapää, ei sille voi mitään , onnex ei oo itellä
- Hankkiudu eroon
Ei ole normaalia, eroa vielä kun ei ole lapsia.
- Miumau92
Itse vihaan käydä suihkussa ja pestä hampaita, koska lapsena mun annettiin lipsua siinä niin paljon etten koskaan oppinut niitä rutiiniksi asti. Onneksi en ikinä kuitenkaan haise hielle (kiitos atooppisen ihoni...) hampaiden pesuunkin olen panostanut ja joskus poikaystäväni raahaa iltapesulle (ei ole kummallekaan ongelma, itse otan sen kannustuksusena ja hän on tyytyväinen kun olen iloinen sen jälkeen että pesin lopulta) :)
ELI kotiläksy: puhu tyttiksellesi asiasta ja kannusta pesulle.- sama juttu
joo mul on sama juttu et mä en haise hielle koska mul o atooppinen ihottuma :D edes jotain hyvää atooppisessa ihossa :P
- LH
sama juttu kirjoitti:
joo mul on sama juttu et mä en haise hielle koska mul o atooppinen ihottuma :D edes jotain hyvää atooppisessa ihossa :P
Hä...on mullakin atooppinen ihottuma, mutta kyllä se toosa vaan pitää siltikin pestä kerran tai kahdesti päivässä. Ja ei tulsi mieleen jättää kainaloita pesemättä päivittäin??
Sitä paitsi muutenkin vanhaa tietoa ettei atoopikko saisi suihkussa käydä päivittäin, ero siinä ettei siellä suihkussa pidä lojua tuntitolkulla eikä kuumassa...itseasiassa iholle tekee hyvää käydä pikaisesti huuhtasemassa kuin se että jättää käymättä suihkussa ja rasvailee ihoaan päivittäin vanhan "härskiintyneen" rasvan päälle ja käy kerran viikossa pesulla.
Kannattaa kokeilla.
- 10+4
Mulla on sama juttu ollut poikakaverin kanssa. Puhuin asiasta ja ymmärsi, vaikka tuntu että vähän loukkaantui kun mainitsin että hän haisee. Nyt käy joka toinen päivä suihkussa, kunhan muistutan vain asiasta. Pikkuhiljaa ja lapsen askelin, sano tyttöystävällesi että opetellaan yhdessä pikkuhiljaa.
- luonnollistakin
silläkös monet asuu nykyisin yksin, et edes joskus saa olla niin kun haluaa, eikä koko aikaa miettiä mitähän tuo toinen nyt ajattelee ja nuuski, kaikilta pääsee paukkujakin välillä,.et silleen..
- Haisee tänne
:D järkytys! Siis tyttö ei käy suihkussa???? Okei okei ei ole naurun-asia:/ Mutta ehkä erillinen haju-huone sitten?
- lottamari<3
Olipas haiseva provo!
- pompom486
käykää yhdessä suihkussa :)
- treffit suihkussa
Yhteinen suihkuhetki rutiiniksi ennen nukkumaanmenoa. Sebamed on hyvä pesuneste. Se tuoksuukin kivalta.
- ei enää IKINÄ
Minä asuin aikanaan sellaisen miehen kanssa joka haisi aina perseelle. Oli ylipainoinen myös. Hän joskus rapsutti ajatuksissaan persevakoaan ja haisti sormiaan, siinä MUN VIERESSÄ hyi vattu! Ja saunassa hänen alapesut haisi aina kulahtaneelle pissalle.
Olen itse kyllä tosi tarkka hygieniasta ja tästäkin seurustelusta on aikaa kohta 20 vuotta, ONNEKSI. - mk
Houkuttele naisesi samaan aikaan suihkuun kun itsekkin menet ja viihen vielä suihkussa seksiä kanssa pesun jälkeen niin hyvä tulee ja sanoppa kunnolla naisellesi että haiset kuin paskatunkio niin voi oppia tai ei. Kyllä aikuisen pitää ymmärtää vaihtaa alusvaatteet joka päivä ja suihkussa päivittäin tai joka toinen päivä niin ei haise pahalle enkä miehena pysty olemaan luin yhden päivän etten peseydy ja saunassa parikertaa viikossa. Houkuttele naiseni 2-5 kertaa viikossa uimahalliin uimaan niin se helpottaa puhtaanapitoa.
Minulle tuli myös mieleen mielenterveysongelmat, masennus kirjoituksesta.
Silloin ihminen ei välitä itsestään mutta ei myöskään ympäristöstään.
Kannattaisi ottaa puheeksi ja vakavasti jutella. Normaali ja terve ihminen mies tai nainen huolehtii päivittäisestä hygieniastaan.- Möhmöti
Juu, minullakin on poikaystävä jota rakastan, rakastan jopa hänen kainalohikeään (raja kuitenkin tulee jossain vaiheessa), mutta en penis/pallihikeä. Saattaa löyhkätä jopa farkkujenki lävitse, koska hän ei muista/jaksata pyykätä että olis joka päivälle puhtaat kalsarit. Vaikka hän olis käyny suihkussa, niin kyl ne kalsarit vaan lemuaa. Tulin maininneeksi asiasta yksi päivä kun makoilin niin että pääni oli hänen sylissään, sanoin että: "Koskas oot muuten viimeks vaihtanu kalsarit? Hais vähän jännälle." Ja pyytelin tietysti anteeks. Ei se kai pahemmin loukkaantunu, ja vaihto kyllä kalsarit. Hampaidenhoidostakaan ei pahemmin piittaa. En nyt haluais nipottaa, mutta kyllä se vähän häiritsee kun itse huolehdin hygieniastani, en jaksaisi toisten hygieniasta huolehtia, paitsi no tietty tulevien kersojen hygieniasta. Itse pidän hygieniastani huolta ihan oman hyvinvointini takia, mutta myös poikaystäväni takia. En minä halua haista (varsinkaan hänen nenäänsä) ja toivoisin että poikaystävänikin arvostaisi minua sen verran että pitäisi huolta omasta hygieniastaan.
- teknikko69
Saattaa kuulostaa hullulta, mutta usein esim. skitsofreniaa sairastava ihminen "unohtaa" / ei välitä peseytymisestä..... saattaa olla myös muu henkinen sairaus tai sitten hän on vaan yksinkertaisesti LIKAINEN. HYI.
- Anonyymi
Öhöm, anteeks vaan, mutta ei pitäis yleistää kaikkia skitsofreniaa sairastavia samaan muottiin.........Esim. jos on toipunut skitsofrenian psykoottisen vaiheen yli ja on lääkitys kohillaan ja hyväkuntoinen, niin on monia skitsofreniaa sairastavia, jotka kyllä käy suihkussa jne. Itselläni on kaverina niitä, joilla on skitsofrenia-diagnoosi, mutta huolehtii kyllä hygieniastaan ja käy suihkussa, vaikka ei kävisikään joka päivä eikä yks suihkussa käyminen ole mun mielestä päivästä parista kiinni, jos ei edes hikoa tai tee jotain likaista..........
Ja minkäs sille mahtaa, jos ei aina jaksa suihkuun mennä.........Siis tottakai suihkussa pitää käydä, mutta en ymmärrä näitä saakelin kriitikoita, joiden mielestä suihkussa pitäis käydä joka päivä, jokainen huolehtikoon omista asioistaan......... Luulis, että jokaisella on oma perseensä mietittävänä ja oma elämä eikä miettiä tuolla muitten ihmisten hygieniatapoja..........
Sen ymmärrän, jos ihminen oikeesti haisee eikä käy koskaan suihkussa, mutta ei maailma mun mielestä kaadu siihen, jos ihminen nyt on tilapäisesti hikinen ja likainen, kun ihminen hikoaa pakostikin ja likaantuu, kun tekee jotain fyysisesti raskasta ja asian saa korjattua käymällä suihkussa jossain vaiheessa.......... Oon ite nainen, jolla on pakko-oireinen häiriö ja skitsoaffektiivinen häiriö enkä tod. jaksa aina mennä suihkuun, mutta siinä vaiheessa, kun olo on oikeesti inhottava ja likainen, niin menen yleensä kiukusta kiehuen suihkuun ja käytän aika paljon vettä, oon yrittäny veden kulutusta vähentää, mutta silti menee lähiomaisten mukaan liikaa........... :)) Tykkään pitkistä suihkuista ja tapanani on pakko-oireisena pestä alapuolta liikaa, verta on tullu, ku oon sen bideellä tehny, nyt en enää pese niin paljon, mutta hyväksyn itteni tällaisena ku oon, jokainen peseytyy tavallaan ja that's it........
Eli kyllä sen ite tietää, ku on suihkun tarpeessa....... 🙂🙂
- täysin nolla
Mä en pystyis elää jos en kävisi suihkus kaks kertaa päiväs vähintään. Ja munani pesen aina joka kerta
- ällöttävää
hyi vit.tu
- mitäviellä
Ei halvattu jos aikuista ihmistä pitäis neuvoa, kuin pikkulasta pesytymään,
niin antaisin olla pa*kassaan ja häipyisin. Tuollaisen kanssa eläminen olisi
maanpäällinen helvetti. - kääk
Hah, mun tyttöystävä jos käy kerran viikossa niin helvetin hyvä. On lisäksi tallissa hommissa joten hajua kyllä riittää. Riepottaa ihan hirveesti, vaihtaisin koska vaan mutta kun on pari lastakin saatu aikaiseksi niin minkäs teet. Sun ongelmasi on että pidät hänestä, mä en edes pidä enkä silti tiedä miten pääsisin eroon. Toinen asia on se että kodinhoito jää huonosti hoidettua. Paremmin hoidin poikamiehenä kämppäni. Suosittelen että jos alussa huomaa että jotain on pielessä niin dumppaa. Paremmaksi asia ei muutu, kaikista lupauksista/yrityksistä huolimatta.
- MEK
Käskeppä naIASESI UIHKUUN JOKA PÄIVÄ JA SANOT ETTÄ SÄNKYYN EI OLE TULEMSITA JOS EI OLE PESEYTYNYT.
- osakesijoittajat
Meidän perheemme ja koko sukumme on sitä mieltä, että on hauskaa kun ihmiset haisevat. Tästä syystä emme koskaan käy pesulla.
Niilläkin rahoilla, jotka kuluisivat saippuaan, ostamme Nokian osakkeita.- ööööh?
Onko siis näin, että minun kannattaa hylätä urasuunnitelmani saippuakauppiaana?
- Anonyymi
🤣😂
- hullu nainenn
Mulla on vaikeuksia saada itseni pesulle. Olen masentunut ja suihkuun meno tuntuu valtavalta ponnistukselta. Nyt kesäaikaan olen haissut tavallista enemmän. Inhottaa itseäkin. Onneksi olen sinkku.
- Apo-CaIypso
Juuri meitsillä tämä sama juttu (ja siis masennus)..itse olin viimeksi saunassa ja suihkussa 2010 . Omaiseni sairastuttua vakavasti en ole enää pesuista välittänyt ; lähes pari vuotta on mennyt pelillä naaman- ja hampaidenpesuilla. Joskus pesen ja hinkkaan hierteet jaloista kuumassa vesikoolissa.
Hiki haisee silti vähemmän nykyään...
"Kyllä aikuisen pitää ymmärtää vaihtaa alusvaatteet joka päivä ja suihkussa päivittäin.."
-No, alusvaatteet tule viikon kahden välein vaihdettua. Siitähän tulisi melkoinen pyykkivuorikin äkkiä , jos noin tekisi.
-Muistan kun eräs ihotautilääkäri sanoi radiossa, että suomalaisten iho oli terveempi 60-luvulla , kun käytiin kerran viikossa saunassa ; nyt pestään ihon luonnollinen suoja kaikenlaisilla suihkushampoilla pois. - nhgnghngn
Apo-CaIypso kirjoitti:
Juuri meitsillä tämä sama juttu (ja siis masennus)..itse olin viimeksi saunassa ja suihkussa 2010 . Omaiseni sairastuttua vakavasti en ole enää pesuista välittänyt ; lähes pari vuotta on mennyt pelillä naaman- ja hampaidenpesuilla. Joskus pesen ja hinkkaan hierteet jaloista kuumassa vesikoolissa.
"Kyllä aikuisen pitää ymmärtää vaihtaa alusvaatteet joka päivä ja suihkussa päivittäin.."
-No, alusvaatteet tule viikon kahden välein vaihdettua. Siitähän tulisi melkoinen pyykkivuorikin äkkiä , jos noin tekisi.
-Muistan kun eräs ihotautilääkäri sanoi radiossa, että suomalaisten iho oli terveempi 60-luvulla , kun käytiin kerran viikossa saunassa ; nyt pestään ihon luonnollinen suoja kaikenlaisilla suihkushampoilla pois.Olet nimimerkkivaras. Säälittävää.
- ALYKKYS ÖSAMÄÄRÄ=999
nhgnghngn kirjoitti:
Olet nimimerkkivaras. Säälittävää.
HEI EN OSA REKISERÖIDÄ NIMI MERKKI KOSKA SE ON NIN VAIKE..OLEM TOSI YHLPEÄ SIITTÄ!!!!..
- teeeeeeee
Apo-CaIypso kirjoitti:
-Muistan kun eräs ihotautilääkäri sanoi radiossa, että suomalaisten iho oli terveempi 60-luvulla , kun käytiin kerran viikossa saunassa ; nyt pestään ihon luonnollinen suoja kaikenlaisilla suihkushampoilla pois.Juuri meitsillä tämä sama juttu (ja siis masennus)..itse olin viimeksi saunassa ja suihkussa 2010 . Omaiseni sairastuttua vakavasti en ole enää pesuista välittänyt ; lähes pari vuotta on mennyt pelillä naaman- ja hampaidenpesuilla. Joskus pesen ja hinkkaan hierteet jaloista kuumassa vesikoolissa.
- keskiikäinen
Ihminen ei pysty muuttamaan toista parisuhteessa, muutos lähtee vain ihmisestä itsestään... tai... Yli kaksikymmentä vuotta sitten huomauttelin hienhajusta ja likaisista vaatteista. Ostin suihkusaippuoita ja deodoranttia, "varastin pyykkiin" käytettyjä vaatteita, raivosin likaisista lakanoista jne. ja kieltäydyin seksistä likaisen miehen kanssa! Vihdoin tuntui mies tajuavan mistä on kysymys. Rehellisyys kannatti. en olisi itse pystynyt elämään "likaisen" ihmisen kanssa, joten miehen oli pakko muuttua.
Ketjun aloittajalla on tosiaan työsarkaa edessä, kannattaisi aloittaa ihan totuudesta... kertoa, että tyttö löyhkää ja että, itsellä on toiveita tämän hygienian suhteen, jos touhu ei muutu, se päättyy... onko tytön vanhemmat samanlaisia siis yhtä epähygieenisiä tms. voisiko johtua kasvatuksesta? myös nuo mielenterveyden häiriöt kannattaa ottaa huomioon. - äidin ohjaavat kädet
Toiset on vain tottuneet olemaan epäsiistejä. Niin fyysiseltä olemukseltaan kuin muutenkin toiminnoissaan.Lapsena saadut toimintamallit jotka ovat muokanneet tämän henkilökohtaisen piirteen,pysyvät meissä ikävä kyllä lähes muuttumattomina läpi ellämän.
- opitaan sitä itsekin
Meillä kotona lapsuudessani 60-70 luvulla ei peseydytty kun saunassa kerran viikossa. Kotoa pois muutettuani olen käynyt vähintään kerran päivässä suihkussa tai uimassa. Silloin ennen ei ollut mahdollisuutta peseytyä joka päivä, paitsi kesällä uimalla.
- Apua etsimään
Kyseessä on epäilemättä isompi psyykkinen ongelma. Ei ole todennäköisesti hänen ainoa ongelmansa.
- hyväksikäyttö?
ettei epäsiisteys olisi viesti, ettei halua läheisyyttä?
- mies.
on! kun ei pese aattelee että eipän toi tuu kieli pitkällä. vielä kun toine käskee pesulle on se merkki että tänään! ja vielä epävarmuus liittyy nänihin asiohi.
- naisen puolesta
ei mitäään h käyttöä normi seksiä 2x viikko. mutta sekinkö liikaa?
- Hei haloo
Ei kyllä tarvitse käydä kahta kertaa päivässä suihkussa!
Turhaa vedentuhlausta. Kyllä se kerta riittää..Joillain pakkomielle ravata siellä alvariinsa, tiedän tapauksia..Jatkuvasti seistään suihkussa ja jokasella kerralla puol tuntia, ei järjen häivää touhussa, kun ei tehdä edes mitään sellasta työtä, jossa ny niin paljon likastuis... - HAISULI.
JÄTÄ SE HAISUNÄÄTÄ.HOMMA ON NÄIN HELPOSTI HOIDETTU.
- evot-.-
Herran jumala en edes ymmärrä miksi seurustelet sellaisen kanssa :o Itse käyn suihkussa 3 kertaa päivässä ja perus hampaiden ja korvien puhdistus siinä samassa! JÄTÄ HÄNET!!!! PELASTA puhtaan itsesi!
- tai sitten
puhut hänelle siitä. tosin mun ihana exänikin haisi aina hielle, mut se ei haissu sellaselt ällöltä vaan oikeestaan aika hyvältä, johtu varmaan juomisesta, mutta en saanut häntäkään siihen että ramppaisi kokoajan suihkussa. itse käyn joka päivä tai sitten välillä joka toinen päivä, kun täällä on tuollainen pieni vesivaraaja ja se ei varaa 3 ihmiselle tarpeeksi lämmintä vettä. ja jos sen laittaisi täysille niin sitten vaan tulis kallis sähkölasku...
- gferFERWAGAE
No jos olet / olette / haluaisitte byysiä useammin niin ala ehdottaa illalla suihkussa byysimistä :DDDDDDD
- Kannattaa muistaa
että Suomalaiseen kulttuuriin kuului vielä monien nykyisten kolmi-nelikymppisten lapsuudessa, että saunassa tai suihkussa käytiin kerran viikossa, ja arkisin lähinnä pestiin kasvot tai vähän huuhtaistiin lavuaarin edessä kriittisiä paikkoja. Amerikkalaistyyppinen suihku ja sheivausvimma on aika uusi trendi.
Jos kyse on säästäväisyydestä, niin vettä ei kulu paljoa kun sammuttaa hanan saippuoinnin ajaksi.- 46v
No, pikkulapset erikseen. Kyllä sitä murrosiässä viimeistään ruvettiin suihkussa päivittäin käymään jo ennen 80-90 -lukua.
- tätsä50
Hyi helvetti.Miksi et sano suoraan,että haiset ,nyt suihkuun! Mä toisaalta jättäisin tuollaisen, olkoot miten masentunut hyvänsä.Ja vaikka käy päivittäin suihkussa niin se ei kuivata ihoa jos ei käytä saippuaa vaan esim, perusvoidetta pesuun.Suilusaippualla vaan tärkeimmät hajualeet puhtaiksi.
- Mies.
Eikö kerran tai kaksi viikossa muka riitä? Varhaislapsuudessani peseydyttiin saunassa kerran viikossa, myöhemmin kaksi kertaa. Nykyisin käyn suihkussa kerran viikossa. Vaimo ei valita, vaikka käy itse hiukan useammin.
- Mies.
Jatkanpa vielä, että isäni oli ammatiltaan metsuri ja iltaisin hän toi hevosen hikiset länget sisään, että olivat aamulla sitten taas kuivat seuraavaa päivää varten. Navetan kosteassa ilmassa ne eivät olisi kuivuneet ja ulkovarastossa olisivat jäätyneet. Oli ihanaa pyöriskellä siinä länkien tuntumassa ja ajatella sitä vahvaa eläntä, joka jaksoi kannatella niitä painavia länkiä ja lisäksi vetää raskaita puukuormia. Hiki oli työn haju ja ihana sellainen. Hiki on varmasti terveellisempikin kuin saippuat ja muut myrkyt, jotka vieläpä poistavat ihon luonnollisen rasvan. Toki suuhygienia kannattaa hoitaa kunnolla, samoin alapesu varsinkin ennen touhuja.
- kuvottaako
mun mieheni ei pessyt juuri lainkaan hampaita kun aloimme seurustelemaan, muistan ensisuudelmastamme elävästi sen, kuinka pahalta ukkoni turpa lemusi. hienovaraisesti aloin puhumaan hänelle, kuinka suuria ja kivuliaita ongelmia voi tulla, jos ei pidä hampaistaan huolta. hän uskoi, olen hammaslääkärin tytär, isäni on sittemmin vuosien varrella laittanut pikkuhiljaa hänen hampaita kuntoon. tykkään miehen hien hajusta, mutta raja se on kaikella, mieheni hiki on niin pistävä ja tunkkainen, että se ei lähde edes saippua pesulla kainaloista pois. rakastan antaa suuseksiä toiselle, mutta kun... nivusten yököttövä lemu häiritsee ja pallihiki haisee, ei muuta kun antaumuksella hyväilemään suulla toista. tästä olen sanonut suoraan. tuosta kainalohiki ongelmasta olen sanonut myös, mutta ja kun: tuntuu, että hän ajattelee, että olen muokkaamassa ja muovaamassa häntä väkisin, en voi olla varma, ajatteleeko vaiko eikö, muttei asiaan ole tullut muutosta. välillä, kun harrastamme seksiä, kun hän hönkii siinä päälläni, henki haisee niin pahalle, etten käännyn mahalleni, jotten voisi pahoin. vähän aikaa sitten ostin suuvettä, sanoin hänelle, että käytä sinäkin, eipä suostunut. pahainen isäni kun oli sanonut suuvedestä, että se tekee huonoa hampaille, sillä siinä on alkoholia. olen alkanut joka ilta ja aamu huutelemaan, kuin lapselle konsanaan, Hamppipyykille! sitten yhdessä pestään hampaat. pahinta kaikessa on kuitenkin kynnet, niin sormien kuin varpaidenkin. aikaisemmin kun harrastimme seksiä ja hän sormeili minua, minuun sattui, pitkät ja terävät kynnet painautuivat herkille limakalvoille, tästä olen suuttunut pahasti. kesken kaiken huusin AU! nyt helvetti riitti, pese suus ja leikkaa kyntes! .....olikohan tuo liikaa sanottu? en oikein usko. näin meillä, luojan kiitos mies on muuten aivan ihana persoona, ei tätä muuten jaksaisi.
- surkeeta ja haisevaa
Ystäväsi saattaa olla maaseudun kasvatti. Ei sitä saunaa joka päivä lämmitetty, kerran viikossa korkeintaan. Pesumahdollisuudet ovat surkeat etenkin talviaikaan, kun ei vesikään pysy sulana vadissa.
- vaikea ymmärtää...
hyi. miksi olit tuollaisen miehe n kanssa?
- kuvottaako
vaikea ymmärtää... kirjoitti:
hyi. miksi olit tuollaisen miehe n kanssa?
en ollut, vaan olen edelleen.
- vaikea ymmärtää...
kuvottaako kirjoitti:
en ollut, vaan olen edelleen.
Miksi olet? Tai ehkä aiemmin: miksi suhde ei kariutunut jo alkuvaiheessa noihinhygieniaongelmiin?
- kuvottaako
vaikea ymmärtää... kirjoitti:
Miksi olet? Tai ehkä aiemmin: miksi suhde ei kariutunut jo alkuvaiheessa noihinhygieniaongelmiin?
hän on muuten niin ihana, kiltti, komea, kaunismielinen, hyvä keskustelija, siis silmissäni täydellinen. ja pakko kai se on myöntää, että jonkinlainen äidillinen vaisto heräsi, kun hän oli niin resupekka viimeistä myöten. edistystä on jonkin verran tapahtunut kuitenkin alkuajoista, olen myös aika tottunut epäkohtiin ja oppinut arvostamaan monia hyviä puolia ja laittanut asiat tärkeysjärjestykseen. ja ennen seksiä saatan muistuttaa, että alapesu olisi suotavaa yms, jotta haluan olla lähellä. näin siinä varmaan on käynyt. meillä on yhteinen lapsikin. yllättävää on, että mies pitää lapsen hygieniasta todella hyvää huolta, kainalot pesee aamulla lapselta, hampaiden, kasvojen ja käsien pesua ei unohda koskaan, kun on lapsi kyseessä. ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin :)
- tiedä häntä
kuvottaako kirjoitti:
hän on muuten niin ihana, kiltti, komea, kaunismielinen, hyvä keskustelija, siis silmissäni täydellinen. ja pakko kai se on myöntää, että jonkinlainen äidillinen vaisto heräsi, kun hän oli niin resupekka viimeistä myöten. edistystä on jonkin verran tapahtunut kuitenkin alkuajoista, olen myös aika tottunut epäkohtiin ja oppinut arvostamaan monia hyviä puolia ja laittanut asiat tärkeysjärjestykseen. ja ennen seksiä saatan muistuttaa, että alapesu olisi suotavaa yms, jotta haluan olla lähellä. näin siinä varmaan on käynyt. meillä on yhteinen lapsikin. yllättävää on, että mies pitää lapsen hygieniasta todella hyvää huolta, kainalot pesee aamulla lapselta, hampaiden, kasvojen ja käsien pesua ei unohda koskaan, kun on lapsi kyseessä. ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin :)
Ehkä hän on saanut kasvuympäristössään jostain vaikutteita, että kovasti itseään puunaava mies on naismainen.
- kuvottaako
tiedä häntä kirjoitti:
Ehkä hän on saanut kasvuympäristössään jostain vaikutteita, että kovasti itseään puunaava mies on naismainen.
hänellä ei ole mitään naisellisuuttakaan vastaan, ei ole millänsäkään maskuliininen miehen prototyyppiä seuraava olento, on vain sitä mitä on, maailman vaatimuksista piittaamatta. :)
- äKXÄÖLÖas
trolli provoilija. hammaslääkärin tytär ei taida ihan tähän tyyliin kirjotella.
- muoti ei liikuta
tiedä häntä kirjoitti:
kyllänä maaseudun miehissä ja metrosexulaisteissä jotka ajaa munakarvat ja meikkaa on eroja. tosimies ei liian usein pese eikä aja karvoja. erikseen on nämä alapääkulttuurit sitte.
- 22
Osta armeijan ylijäämävarastosta vanha kaasunaamari,niin ongelma
on poistunut. - -
Vinkkinä haiseville kainaloille. Niin naiset , kuin miehetkin voi ajella kainalokarvat pois, jolloin hajukin lähtee. Sama homma alapään kans, ainakin lyhemmäksi karvoja, niin helpompi paikkoja pitää puhtaana. Näin meillä toimitaan. Ja kaikki on ihanaa :).
- aapee
Eikä lähde, siis haju karvojen myötä. Minä ajelen kainalokarvani useamman kerran viikossa, mutta sileinäkin hiottuvat ja haisevat pahasti.
- aito hygienisti
Siis minkälaisia bakteerimöykkyjä täällä oikein kirjoittelee? :S
Itse käyn vähintään 5 kertaa päivässä suihkussa, joista 1 kerta on aina saunan kanssa että tulee ne ihohuokoset kunnolla avattua pesua varten. Päänahasta varpaisiin/varvasväleihin ja kynsien alle kuuraan aina hammasharjalla jokaisen alueen huolella.
Kuvottaa ajatus elää tuollaisten tautipesäkkeiden joukossa, ei kyllä paljon uskalla kotoaan poistua kun tietää millaisia hiki/lima/kuona/töhnä/mähmäolioita kaduillakin kulkee. Eihän se nyt voi olla kovin tervettä kerätä kuonaa kehoon kun keho pyrkii siitä itsekin koko ajan pääsemään eroon. Pitäkää nyt hyvät ihmiset itsestänne huolta ettette levitä tauteja ja likaa toisiin ja pahenna tilannetta entisestään. HYI.
Ja opettakaa lapsenne myös peseytymään kunnolla, ällöttää katsoa pieniä räkänokkia joka kulmalla, ihan OKSETTAA!- allergiapesäke
Pakkomielteinen neurootikko! Sinustakin on 90 % pelkkää bakteeria. Osta mikroskoooppi ja hämmästy.
- turhaavedenlotramist
Tää teksti taitaa olla jonkun pila? Ei kai kukaan voi käydä 5 kertaa päivässä suihkussa, luulisi että iho kuivuisi eikä olisi minkään näköistä suojaa, kaikki taudit iskee helpommin jne... Taitaa olla joku pakkomielle hyvään hygieniaan...
- Puhdasta tulee
turhaavedenlotramist kirjoitti:
Tää teksti taitaa olla jonkun pila? Ei kai kukaan voi käydä 5 kertaa päivässä suihkussa, luulisi että iho kuivuisi eikä olisi minkään näköistä suojaa, kaikki taudit iskee helpommin jne... Taitaa olla joku pakkomielle hyvään hygieniaan...
En tiedä mutta itse käyb 7 kertaa joka päivä ja kahdesti saunassa, lopuksi kaadan septidiniä päähän puoliämpäriä, maksaahan se mutta se puhtaus
- Lillapa
Kuulostaa pitkälti siltä että kyseessä on mahdollisesti masentunut nainen. Masentuneisuuden myötä ihmisen omakuva vääristyy, eikä näe itseään enään niin kauniina ja ihanana kuin ennen - tämän takia itsestään huolehtiminenkaan ei tunnu "tärkeältä"..
Silloin kun puhutaan ihan oikeasta masennuksesta, ei pelkkä "ota itseäsi niskasta kiinni" kehotus riitä. Henkilö yleensä haluaisi sitä itsekin kovasti, mutta tapahtua alkaa vasta kun mieli kohoaa.
Masennus on kuitenkin ihan kemiallinen häiriö aivoissa, ei asennekysymys. Tämän takia masentuneet henkilöt tarvitsevat tukea ja ymmärrystä - ennen kaikkea kannustusta apuun.- aapee
No ei ole masentunut. On keskusteltu aiheesta, on käyty psykologilla ja psykiatrilla, eikä masennusdiagnoosia saa tuolle emännälle tekemälläkään. Kyse on puhtaasti laiskuudesta.
- NuoretTytötLikaisia
Suomalaiset nyt on yleensäkin aika paskasta sakkia meinaan siis tosi likaisia
monien koditkin niin likaisia jne..saati sitten ulkonainen olemus
esim:nuoret teinitkin esim tyttöset/pissikset ylimeikattuja oikeen rasvasen ihon päälle dumpattu pakkelia "kilo" sitten tunkkaiset vaatteet ja kaiken kukkuraks tunkkaisuuden hajua koitettu peittää jollain vanilian hajuisella tuoksulla hajuvedellä
kun kävelevät ohi ja hajuvesi tuoksuu niin silti erottaa et likaisten vatteiden päälle on tuoksua sumutettu.Näin on siis koitettu lian hajua peittää hajuvedellä
Ja kummatus ainakin mulle on ollut se,et miten pystyy miehet/pojat koskemaan tollasia tyttöjä sormellakaan yök!!
Sit onha näitä lika kasoja vanhemmissa ihmisissäkin.Nyt suomalaiset skarpatkaa Hmmh. Kuulostaa vähän siltä, että "tahallaan" pysyttelee likaisena. Jotain muita murheita, ehkä alemmuuskompleksi? Ei selvinnyt kauanko olette olleet yhdessä.. Mut joskus kai käy niinkin, että toinen jää ihmettelemään, miks toi mun kanssa on, ku oon tämmönen?...
Anyway, uskoisin, että suihkuttelua lisäis sellanen yksinkertainen asia, että vaikka kehut aina, kuinka ihanan puhtaalta hän tuoksuu suihkun jälkeen ja annat sille tytölle sellaset hoidot ja kyydit sillon, että jää kaipamaan lisää. Muissa tilanteissa vältä ehdottomasti kommentoimasta asiaa (siis sillon ku ei ole niin puhdasta). Valittaminen ei oo viehättävää eikä lisää läheisyyttäkään vaikka itsestä tuntuis, että sanoo asiasta. Kai sitä kivempi on mennä suihkuun, jos siitä seuraa valituksen sijaan kehuja? ;) Jos on pitkään jo valittanut asiasta, niin sillon luonnollisesti kestää kauemmin, että tän saa toimimaan.
Jos tytöllä on "parempi" itsetunto, niin sillon voi tietysti myös rakentavasti keskustella asiasta. "Rakastan olla lähelläsi, mutta kokisin läheisyyden nautinnollisemmaksi, jos käytäisiin molemmat puhdistautumassa suihkussa.."
Voiko tästä kieltäytyä?
Yks mahdollisuus on, että hän jotenkin "ujostelee" ja häpeää itseään ja seksuaalisuuttaan noin yleisesti, niin likaisuus on vain "tekosyy" käyttäytyä näin. Syitä on siis monia, mut sen perusteella kannattaa liikkeitä suunnitella.
Kunhan muistat, että vaikka kehuisit, et ketään voi tehdä väkisin onnellisemmaksi. Naisia on vaikeaa tehdä onnelliseksi, mutta kai se yrityskin joskus sentään palkitaan ;) Jos saat jollain keinolla "keploteltua" naiselle iloisen asenteen, tekemällä yllätyksiä tai auttamalla elämässä yleensä, voi olla helpompaa. Mutta.. Niin.
No, tässä jotain. Toivottavasti jeesaa.- MAHTIPONTINEN, upea
FILOSOFI.
- aapee
Kiitos vinkeistä. Trust me, tuota "kehu tytön tuoksua suihkun jälkeen" -lähestymistapaa olen kokeillut monta, monta kertaa, mutta eipä tehoa. Toisaalta mimmi on sellainen, että nukkuisi vaikka jäteastiassa sen kummemmin valittamatta, koska valitsee aina laiskuuden ennen puhtautta. Sen lisäksi, että se ei peseydy, se ei tee päivän aikana paljon muutakaan vaan lähinnä makaa perseellään laiskana. Jos sen saa kerran viikossa ylös ja ulos, sekin on jo melkoinen ihmeteko. Alkaa vituttaa koko ämmä.
- puhdas mies
Itse en olis naisen kaa päivääkään jos ei kävis suihkus joka päivä. Kyllä se vaan on niin et pestä täytyy joka päivä ja itse ainakin kaks kertaa käys päiväs suihkus. Joskus kolmekin kertaa kun käyn salilla ja sit tietty töiden jälkeen aina suihkuun.
Ei kuulosta ihan terveeltä naiselta jos ei pese itteään joka päivä.- likainen :)
Minua ei saisi suihkuun päivittäin. Silkkaa vedentuhlausta. Kainalot pesen ja kasvot ja hampaat ja wc-suihkua käytän, mutta ei koko suihkua päivittäin. Hiusten kuivuminenkin kestää ilman kuivausta yli vuorokauden. Jos miesystävä haluaa, että otan jonkin lisäsuihkun, hän sanoo, että "mene suihkuun". Hän kyllä viihtyy suihkussa usein mutta tosiasiassa hän silti tuoksuu voimakkaammalle kuin minä. Sitä paitsi, kun esim kainaloiden iho on ajettu sileiksi, niin hajua tulee tosi vähän, koska bakteereita on vähemmän.
- Wanda**
Sinä et kuullosta terveeltä tuolla lutraamisellasi! Vai oletko haalareitta työskentelevä sikatilallinen?
- tuuhitukkis
likainen :) kirjoitti:
Minua ei saisi suihkuun päivittäin. Silkkaa vedentuhlausta. Kainalot pesen ja kasvot ja hampaat ja wc-suihkua käytän, mutta ei koko suihkua päivittäin. Hiusten kuivuminenkin kestää ilman kuivausta yli vuorokauden. Jos miesystävä haluaa, että otan jonkin lisäsuihkun, hän sanoo, että "mene suihkuun". Hän kyllä viihtyy suihkussa usein mutta tosiasiassa hän silti tuoksuu voimakkaammalle kuin minä. Sitä paitsi, kun esim kainaloiden iho on ajettu sileiksi, niin hajua tulee tosi vähän, koska bakteereita on vähemmän.
Millainen tukka kestää kuivua yli vuorokauden? Minulla on vyötärölle asti ylettyvä paksu tukka. Pesen normaalisti hiukseni iltaisin esim. klo 20 aikoihin ja hiukset ehtivät hyvin kuivua ennen kuin menen nukkumaan klo 23-24 aikoihin.
Hiukset pitää pyyhkeellä kuivata hyvin ja nimenomaan hieroa päänahkaa. Pidä hiukset vapaina ja pöyhi niitä välillä, niin ehtivät kuivua vallan mainiosti. Jos tukkaa pitää kiinni esim. nutturalla tai makaa sängyssä märän tukan päällä, niin tietenkään silloin hiukset eivät pääse kuivumaan. - aapee
Wanda** kirjoitti:
Sinä et kuullosta terveeltä tuolla lutraamisellasi! Vai oletko haalareitta työskentelevä sikatilallinen?
Sinä et kuulosta terveeltä. Jos kerran päivässä suihkussa käyminen on mielestäsi "lutraamista", en todellakaan halua joutua koskaan metrin etäisyydestä sinusta, senkin haisunäätä.
- Aitoa ja sitä itseää
Ihanaa,saispa antaa suuseksiä sellaiselle naiselle,joka ei olisi pessyt "värkkiään"ainakaan kolmeenpäivään.Kunnon aromit ja ominaistuoksu,kiihottaa.
- vesipula
Mitenhän ne afrikkalaiset pärjää kun niil ei ole ees puhdasta juomavettä,
saati et pääsis kolme kertaa päiväs suihkuun?- puhtaat paikat
jep oon kans sinkku,ja tapasin täs alkuvuonna kipusiskon,siis sairaanhoiysun,tietty eronneen kahen lapsen äipän!ja aina ku ollaa yhes ja sillee, sil likaset vaatteet ja käry on mieletön sextailles,oon yrittäny vihjail et täältä nyt tulee puhdas poika vaihdan kalsarit jokapäivä ja käyn suihkus tai saunas vähintää se kerta päiväs!mut tää vaan ei ymmärrä sanoo et tuoksut hyväl!nyt oon jättänyt käymiset vähiin kun en kehtaa sanoa asiasta suoraa eikä hän ymmärrä et puhtaus puoli ruokaa .et vaix meitä miehiä mollataan siisteydestä,on ne toiset naisetkin juuri sitä mitä kerroin ja viel kipusisko!
- pusivela
No panetko niitä afrikkalaisia kovinkin usein? Tai seurusteletko niiden kanssa? Vastaa rehellisesti.
- ökjp9
puhtaat paikat kirjoitti:
jep oon kans sinkku,ja tapasin täs alkuvuonna kipusiskon,siis sairaanhoiysun,tietty eronneen kahen lapsen äipän!ja aina ku ollaa yhes ja sillee, sil likaset vaatteet ja käry on mieletön sextailles,oon yrittäny vihjail et täältä nyt tulee puhdas poika vaihdan kalsarit jokapäivä ja käyn suihkus tai saunas vähintää se kerta päiväs!mut tää vaan ei ymmärrä sanoo et tuoksut hyväl!nyt oon jättänyt käymiset vähiin kun en kehtaa sanoa asiasta suoraa eikä hän ymmärrä et puhtaus puoli ruokaa .et vaix meitä miehiä mollataan siisteydestä,on ne toiset naisetkin juuri sitä mitä kerroin ja viel kipusisko!
Oletko 14wee vai vain vajaa?
- Maalaisjärkeä...
Eiköhän tämäkin ole aika yksilöllistä, nimittäin esimerkiksi hielle haiseminen ja hiusten rasvoittuminen. Koska itselläni on kuiva iho, en todellakaan käy joka päivä suihkussa, jollei ole pakko käydä - ts. jos urheilen, käyn suihkussa, jos en, niin sitten en mene myöskään suihkuun. Jos nyt sattuu olemaan sellainen viikko, etten ehdi urheilla, niin saatan käydä suihkussa / saunassa pari kolme kertaa viikon aikana. Toki säälläkin on vaikutusta - jos on kamala helle, täytyy suihkussa käydä useammin kuin talvipakkasilla. Eli maalaisjärjellä mennään.
Eipä ole kukaan koskaan valittanut hajusta, enkä yleensäkään haise hielle, vaikka urheilisin kunnolla. Hiuksetkaan eivät rasvoitu näkyvällä tavalla. Wc-suihkua käytän päivittäin, vaihdan puhtaat alusvaatteet ja pesen hampaat kahdesti päivässä. Ihon hoidon kannalta on huomattavasti parempi olla käymättä suihkussa joka päivä. Se on myös ekologisempaa. Turha neuroottisuus jatkuvan puhdistautumisen suhteen kannattaa unohtaa. - sartza69
miks kaikkien pitäis olla niin älyttömän hajuttomia ja mauttomia sekä fyysisesti että psyykkisesti ?
mua ei kiinnosta mun mies yhtään kun se on jättänyt mut täysin yksin lasten kans ja mä oon tehnyt parhaani niitten kans ja käyny töissä ja repiny itteni ihan hajalle ja pitäny perheen koossa melkein väkisin. oon iltasin todella väsynyt usein niin ei todella oo energiaa ruveta puunaamaan itteäni jotain vastuuta-pakoilevaa äijää varten...
mä käyn suihkussa aaumusin ennen kun meen töihin ja illalla oon paskanen... - Mikrominihamelyyli98
HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYI. S11s onx meist niiqu 90 prossaa bakteereja tai jtn semmosta virustaudeista koostuvaa? Täh? Vo1 vittu ny on otettava kunnon suihkut aianki pari ekrtaa päivässä, hyi helvetti, iida eiks nii? "Joo" sanoi hän. Ihqudaat teilekkin :O :P ;D :D XD Xd ;) :) :/ ;)
- ei paljain käsin
Käyttäkää semmosia pesulappuja, niillä voi pyyhki ensin vaikka naaman, sitten kainalot, sitten alapään, lähtee hajut ja ei aina tartte käydä suihkussa, tukan voi pestä vaikka joka toinen päivä,itse kastelen tukan aamulla suihkepullolla ja muotoilen. Sitten kriittisesti haistelen itseäni ja katon näyttääkö tukka rasvaselta. Ite näkee töissä sellasia törkymöykkyjä sos- ja terveysalalla, ihmiset saattaa tulla likasissa vaatteissa, pahalle haisevina ajanvarausvastaanotolle, hirveät paskaset karvapehkot, ajakaa kainalokarvat ja siistikää alapäänne. Sitten ällöttää, kun laitetaan kesällä avoinaiset kengät jalkaan vaikka jalat on sennäköset, ettei niitä ooo koskaan hoidettu. Kyllä siis habitus kertoo ,että ihminen huolehtii itsestään ja elämän muistakin osa-alueista. Ei siinä auta muotivaatteet, jos on muuten törkynen. Sitten ootetaan 5 tähden palvelua-yäk. Jos näet hoitsulla tutkimushanskat kädessä, todennäköisesti se johtuu sun likaisuudesta ja epähygieenisestä olemuksestasi, ei viitis koskea paljain käsin.
Tuo, joka kirjoitti miehen pahanhajuisesta hengityksestä-osta SB12-suuvettä tai tabletteja, saa apteekista.- LH
Heh...just! Tutkimushanskat nyt pitää aina olla, olipa se ulkoinen olemus nyt mitä vaan, vai mitä? vai näkeekö ne MRSA, ESBL, MIRE tms. bakteerit päältä päin??
t. hoitsu
puhunpa nyt näkökulmasta joka ei välttämättä ole pompahtanut mieleesi.
olen aina ollut hyvin tarkka itsestäni, käyn suihkussa kaksi kertaa päivässä ja pidän muutenkin paikkani puhtaana, pesen vaatteeni ja siivoan välillä jopa neuroottisuuteen asti. olen myös ollut aina tosi paljon puuhaava ihminen, läheinen perheelleni, ystävilleni ja miehelleni.
kunnes maailmani romahti, minulle oli 3 vuotta ennen sitä diagnosoitu keskivaikea masennus, sitten äitini ja isäni kuoli, aivan yllättäen, liian nuorina aikaa heidän kuolemiensa välillä oli 10kk. en jaksanut välittää enää mistään, mieheni kantoi minut suihkuun ja pakotti minut syömään, en jaksanut nousta sängystä, mennä töihin, tehdä mitään normaalia, nähdä ystäviä tai ketään.. puhua kenellekkään joten se henkilökohtainen hygienia ei ehkä ollut ihan ekana mielessä. minulla todettiin vakava toistuva masennus. nykyään olen vähän parempana jo ja jaksan pitää taas hyvää huolta itsestäni, ja voimavarat riittävät jopa vähän muistakin huolehtimiseen.
oletko miettinyt että tyttöystäväsi saattaa olla masentunut? vakavastikin?- riittää, lapset
voi perk*le mitä ylellisyyttä onkaan saada vinkua ja jaksaa vinkua joistain vatun masennuksista ja peseytymisistä, kele. menkää vattu sudaniin tai jonnekin inisemään kuinka nyt ei jaksa kun pitää kävellä tunteja aavikolla, että löytäisi edes vesitilkan lapsilleen. menkää sinne tajuamaan että ihan oikeitakin ongelmia on, ja ettei tällasella länsipullamössöpolvella ole mitään tekemistä ihmisen kanssa enää. ihminen on vahva ja omaa suhteellisuudentajua. te ette. heikkoja, turhantärkeitä, joutavuuksia ajattelevia pintaliitelijöitä. t.herra jee ps. yök.
- tiedostava
Eli koska negrut ovat kyvyttömiä niin meidän valkoisten ei tulisi huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan?
- jhköljkjht
Tän ketjun alotus kuulostaa ihan mun kaverilta, jolle ollaan yritetty sanoa, et ny ihan tosi suihkuun, mut ei se oo auttanu. Vaikka oiski provo nii tämmönen ongelma on oikeesti joillain ja mua vähä säälittää tän nimen omasen kaverin avokki.
- tyypillistä ämmäilyä
Moni nainen on pohjimmiltaan epäsiisti. Ei tarvi olla puhdas kun on jo mies tai miesrintamalla menee hyvin.
- :)
Mitä murehdit? Nainen vaihtoon, löydät paremman! :))))
- uffameg
Ja miks tyydyt Kassi-Almaan?
- provoilija!
uffameg kirjoitti:
Ja miks tyydyt Kassi-Almaan?
trollihan tämä on koko juttu. turhaan jauhatte.
- OLOLOLORT
provoilija! kirjoitti:
trollihan tämä on koko juttu. turhaan jauhatte.
Se on sellainen ammattitrolli
- Keskustelun aloittaj
Paalaimen vasta nyt katsomaan tätä aloittamaani ketjua. Paljon on tullut kommentteja, kiitos niistä. Ja ei valitettavasti ole trolli, kumma kun joka ikinen ketju aina leimataan sellaiseksi.
Masentunut olen itsekin, vakava masennus diagnoosina ja tiedän siihen liittyvän voimattomuuden. Tämä ongelma tuntuu kuitenkin olevan muuta perua. Oma masennukseni syvenee tästä likaisuudesta, ajoittain alkaa olla vaikeaa jaksaa itsekään pesulle, kun ei toinenkaan vaivaudu. Tilanne ei ole aloituksen jälkeen muuttunut kuin huonompaan suuntaan. :(- ...
Masennus ei tietenkään ilmene samalla tavoin jokaisen kohdalla. Masentuneena en jaksanut itsekään liioin huolehtia sen enempää itseäni pesulle kuin siivota pölyn ja roskien peitossa olevaa lattiaakaan.
- tsemppiä*
Liian usein pesulla käyminen rasittaa ihoa liikaa se ei ole hyväksi. Alapesun ja kainaloiden pesun voi suorittaa päivittäin ilman kokonaan suihkussa käyntiä. Hiuksille ei myöskään tee hyvää jos ne pestään jokapäivä. Mutta, tuo mitä kerroit tyttöystävästäsi kuulostaa siltä että hän kärsii masnnuksesta.
Itselläsi tuntuisi myös olevan jonkun sortin ongelma jos pitää kahdesti päivässä käydä suihkussa...tosin ymmärrän sen sitten jos käyt vaikka kuntosalilla tms, niin toki liikunnan jälkeen täytyy käydä suihkussa.
Ehkä teillä on tyttöystäväsi kanssa erilaiset näkemykset ja tottumukset suihkussa käynnistä ja peseytymisestä...mutta, eniten kyllä veikkaisin tuota masentuneisuutta, koska silloin ei vaan saa itsestään irti normaaleja rutiini asioita vaikka tiedostaa että pitäisi tehdä jotain, niin vaan ei energia riitä siihen :(- Alkup
"Itselläsi tuntuisi myös olevan jonkun sortin ongelma jos pitää kahdesti päivässä käydä suihkussa...tosin ymmärrän sen sitten jos käyt vaikka kuntosalilla tms, niin toki liikunnan jälkeen täytyy käydä suihkussa."
Sanoinko jossain, että ehdotttomasti pitää käydä kahdesti päivässä? Joskus vain tulee tarve. Onko käynyt mielessä, että ihmisten ihot ovat erilaisia? Mun rasvoittuu tosi nopeasti, samoin hikoilen helposti, aineenvaihdunta on siis vilkas, siksi on pakko peseytyä aika usein.
Sinulla tuntuu myös olevan ongelma jos toinen, mutta jääköön täsmentämättä.
- matti mainio
Ei mun iho ainakaan rasittunut ole vaikka olen käynyt suihkussa 2 kertaa päiväs varmaan 15 vuoden ajan. Ällöttävää jos ei käy suihkussa
- slgdh
Ei kyllä todellakaan tarvitse käydä joka päivä suihkussa. Mä pesen hiukset kaks kertaa viikossa (ja ei, ei todellakaan ehdi tulla rasvaseks!). Suihkussa käyn 3-4 kertaa viikossa. Ikinä ei oo kukaan valittanu, että haisisin tai että ois hiukset likaiset. Ja kyllä olen sentään suorasukaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Suorastaan naurettavaa väittää, että ois pakko käydä suihkussa joka päivä. Silloin totta kai suihkuun, jos on ollut rankka treeni. Sitä hienhajua ei kestä kukaan :D
- aapee
Etkö sinä vitun idiootti tajua, että ihmisten kehot ovat erilaisia, ja se että sinusta on "suorastaan naurettavaa väittää, että ois pakko käydä suihkussa joka päivä" ei päde kaikkiin ihmisiin. Toisilla kun hikeä ja rasvaa kertyy päivässä huomattavasti enemmän kuin toisilla.
Esimerkiksi minä hikoilen ja rasvoitun erittäin voimakkaasti, ja jo päivän tauko suihkussa käymisessä saa minut haisemaan erittäin pistävästi hieltä, lialta ja rasvalta, persvaon karvoihin kertyy kakkapökäleitä, kyrpä lemuaa kuselta, päänahka hilseilee, kainaloiden hikeä voi pyyhkiä paljain käsin ja kasvojen rasva suorastaan tippuu. Siksi käynkin pesulla kerran tai kaksi päivässä. Ja samankaltaista puhtautta vaadin muilta.
- WASH IT!!!
Kyllä on muutaman kerran raahannut tytön kotiin ja raahannut sängystä pesulle eka kun on haju ollut luokkaa että joko haju lähtee tai sinä.
- hulluja olette
Siis eikö ihmiset käy suihkussa ees 2 kertaa päivässä? itse vähintään 4 kertaa päivässä, rasvaan joka kerta ihoni ja pesen hampaat joka suihkun käynnin jälkeen! En voi sietää hikeä enkä likaa missään muodossa, pidän aina käsidesiä mukanani! En voisi huolia sellaista naista joka ei kanna käsidesiä mukana ja vaihda vaatteita vähintään 2kertaa päivässä ja käy suihkussa! Ite vaihdan joka kerta kun käyn suihkussa, nehän jo haisevat kun ovat olleet 6-7h päivässä! Ja aina kun huolin jonkun sänkyyni käydään heti pesulla ja kun hommat on hoidettu heti uudelleen pesulle ja vaihdetaan peti vaatteet, en käsitä miten joku voi nukkua peti vaatteissa jossa on tehty muutakin kuin nukuttu... pelkästä nukkumisestakin vaihdan lakanat vähintään joka toinen päivä, yöllä kun ihmisestä irtoaa kaikkea ällöttävää!
- Jutteleppa
Itsellä ongelma, että mies on "näennäissiisti", mutta sen koti likaa hetkessä puhtaankin ihmisen...
saan jopa iho-oireilua ukkoni kotoa.
Naisen peseytymättömyys on yleensä masennusta.
Norminainen ei tykkää likaisesta olosta- etenkään alapäässä, jaei tykkää haista pahalle.
Ylisiisti taas hinkkaa itteensä niin että nahkakin kuivaa, ja on vakituiseen vaihtamassa vaatetta- kyllä 1-2 alkkari per pv riittää, ja yksi kunnollinen suihku, jos mahd.
Ammatti likaa myös... itse siivooja. Metalliteollisuus, mattojutut kohteissa, ym. likaa, samoin ihan eritelian kanssa...
Mutta, enpä minä ketään tahdo liata, peseydyn ensin, sitten vasta muiden ihmisten pariin kun duunivuorot on tehty.
Joskus kun vapaalla maastossa, peseytyminen on hankalaa, alueilla, missä ei ihan joka kohdassa ole vettä, helleaikana vielä inhampi... pidän silloin mukana kostutettuja systeemejä, ja muutenkin... Pakolliset, vaikka tietäisin etten juuri törmää ihmiseen, mutta onhan se ittestäkin kiva.. edes jokin hygienia.Terve alapää haisee, happamalle, kuin etikkaiselle, itse asiassa-tai kuin maitohappo.
Ja monella naisella hormonit tekee hien hajuun volyymia... Joka itseasiassa vetää miehiä paremmin, kuin hajusteet!
Minusta ns. testosteronihiki, kertoo miehellä jostain... Oiskohan tuon takia jo ne aikuiset pojat olemassa, joista toinen peri isänsä hienhajun, ja- ei tuo yksikseen yleensä ryiskele...
Minun nenäni ainakin tykkää... enkä oikein voi pojalle sanoa että voi kun niin tuopi mieleen jonkun ihmisen... tavallaan lohdullistakin, mikä siirtyy perimässä, ja on ominaisuus, eikä oikeesti vika. - t:saatana
hyi saatana
- Rukki kivellä
Siis mukana haju. Jo oli kuulumiset!
- Pesuhetki
Vastasin toiseen keskusteluun samankaltaiseen ongelmaan jo aiemmin, mutta..
Munkin on miestä välillä vaikea saada suihkuun, oon sitten vain kannustanu esim. helpottamalla sitä suihkuun menoa (esim. ostin hänelle tosi karhean pesukintaan.. Naisella vois toimia joku tosi hyvänhajuinen lahjapakkaus ja pehmeä pesupallosieni). Jos kärsii masennuksesta, voi suihkuunmeno tuntua raskaalta. Tee pesuhetkestä semmoinen oman ajan hemmotteluhetki! Jos on kylpyamme niin vaikka teekupponen sinne mukaan ja pinkkiä kylpyvaahtoa. :) - sisijustokeisari
Pilu pitää pestä saippualla ja lipeällä, muuten haisee sipulille ja vanhalle silakalle! Itse pesen kyrbä kaksi kertaa viikossa puolukkasaippualla. Sisijusto kerääntyy välillä mutta lähtee kun karhunkielellä hankaa ja päälle vatkaa lapaseen!
- herr doktor
pistä pebanteenia pimperoon niin alkaa hiivat karista. jos ei lähde niin rassaa pulloharjalla
- aapee
Pakko sanoa, että tämän ketjun perusteella suomalaiset ovat todella ällöttävän saastaista porukkaa! Kaikki hajupommien viestit saavat valtavasti plussia, ja ketjussa on paljon "en käy koskaan suihkussa ja niin on hyvä" -tyyppisiä vastauksia. Meni maku suurimpaan osaan ihmisistä. Miten oikeasti kestätte itseänne päivästä toiseen, kompostikasat?
- korkekulttyyriä
Se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin että haistaan hielle ja paskalle, koska sotaveteraanit jne jne.. Pitäähän toki vanhoja perinteitä kunnioittaa ja samalla vähän äänestetään PS
- Ei haisuli
korkekulttyyriä kirjoitti:
Se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin että haistaan hielle ja paskalle, koska sotaveteraanit jne jne.. Pitäähän toki vanhoja perinteitä kunnioittaa ja samalla vähän äänestetään PS
Taitaa tosiaan olla persujen äänestäjäkuntaa suuri osa näistä haisuleista. Pitäisi kai tehdä kysely: mitä puoluetta äänestit viimeksi ja montako kertaa viikossa peseydyt. Luultavasti tulisi paljon sellaisia vastauksia, että "perussuomalaisia ja kahdesti kuussa".
- bisexuaalganjapeikko
korkekulttyyriä kirjoitti:
eiköhän ne haisulit tule edelleenkin sieltä vihreistä ym vasemmistosta :D
- hajun uhri
kerran baarista lähti mukaan nainen, jonka asunnolle sitten mentiin. Tämä akka halusi, että minä nuolen pimbaa, mutta kun se otti pöksyt pois niin alapää haisi aivan karmealle. nuolemiset jäi siihen ja lähdin saman tien kotiin, sillä on epäkunnioittavaa minua ja muitakin kohtaan jos ei tajua röörejään puhdistaa etes kerran viikossa.
- kokll
Naisena koen olevan todella yllättävää, että nainen ei huolehdi alapään hygieniastaan. Aikamoinen itseluottamus, jos menee sänkyyn miehen kanssa ja alapään käry on kuvottava. Tämä on kuitenkin ilmeisesti totta. Muistan 1980-luvulla, silloin jo aikuisen iässä oleva poikakaverini kertoi minulle omasta kokemuksestaan. Hän oli mennyt työpaikkansa naispuolisen työkaverin kanssa jatkoille ja olivat päätyneet sänkyyn. Tämän söpön naisen alapäästä oli tullut niin pahanhajuinen lemu, että mies ei voinut jatkaa sekstaanisesta. Alkoi oksettaa, kuulemma. Eikä enää sen naisen perään halunnut.
- hippeilyä
Mä tunnen myös muutaman "hipsterin" jotka peseytyvät max kerran viikossa koska ihminen ei kuulema ole likainen ja säästävät näin vettä. Pesuainetta ei käytetä vaatteidenpesuun, tuhoaa luontoa. Hiukset pestään hamppusaippualla kerran viikossa ja suihkussa ei käytetä suihkugeeliä vaan pelkällä vedellä huljutellaan. Ja nämäkin tietämäni naiset ihan nuoria ja nättejä naisia. Mielestäni överiksi menee. Maailmaa ei pelasteta tällaisella kiihkoilulla.
- Vaarallinen nainen
Olen usein miettinyt julkisilla paikoilla, että miten jotkut vähemmän viehättävät kanssasisaret voi olla parisuhteessa. Tässä se kysymys taas nostaa päätään.
Miten tuollainen aloittajan mainitsema epähygieeninen haisuli voi olla parisuhteessa, kun täällä on ns. normaaleja, urheilevia, työssäkäyviä, kivoja ja nättejäkin naisia sinkkuna? Miksi miehet edes huolii tuollaisia tapauksia? Jotenkin epäreilua.
Eikä mitenkään ole tarkoitus ilkeillä, mutta ihmetys on aitoa. Tuntuu, että liian paljon on epämätsääviä pareja. Usein vain he ovat itse sokeita sopimattomuudelleen. Hämmästyttää pientä kulkijaa...- huljuttelija
kyllä on taas katkeraa tilitystä joltakin persjalkaselta pullerolta. Laske sinäkin vähän sitä omaa rimaa, niin saattaa joku löytyä. Turha odotella että Brad Pitt tulee kotoa hakemaan. Toisekseen tähän mennessä pahimmalle ovat selvästi haisseet ylipainoiset naiset, joiden rasvamakkaroihin kertyy hikeä ja muuta sontaa.
- rumamies
Huolii naiset juoppoja ja narsisti väkivaltaisia miehiäkin, mut ei huoli rumaa miestä joka ei haise. Kuten minä.
- ymmärrän sua
Ap varmaan tosi hirveää, jos naisesi ei osaa perusasioita, mitä hygieniaan tulee. Olen myös seurustellut naisen kanssa, joka ei olisi vaivautunut edes kerran viikossa suihkuun ilman pakottamista. Alapää lemusi kuin olisi ollut mädäntynyt. Nainen ei vaihtanut tamppooneitaan. Asunnon ovella jo haisi sellainen imelä "tussun haju". Neito nukkui samoissa paskaisissa lakanoissa monta kuukautta. Tukka oli rasvainen kuin voipaketti. Tähän nainen levitti kuivapesuainetta, kun ei jaksanut pestä sitä. Naamaansakaan ei viitsinyt joka päivä pestä. Ei hirveästi himottanut harrastaa suuseksiä tämän sottapytyn kanssa.
- hanki uus muija
miten voit seurustella tuollaisen naisen kanssa? :D
- argentino22
Suomalaiset tosiaan haisevat paskalle !
- keritsin
Kahdesti päivässä suihkussa on turhaa ja iho kuivuu etenkin talvella. Vain likaisissa töissä käyvällä sen ymmärtää. Iholla pitää olla sen oma rasva, joka suojaa ja sen jatkuva pois hankaaminen vahingoittaa. Kerran päivässä maksimissaan, alapesua ja kainaloita voi huuhtaista erikseen.
- raiskattu nainen
Alkuperäisen viestin lähettäjälle: miksi naisesi ei halua läheisyyttä? Miksi pieni etäisyys pesemättömänäkin on parempi tai hänelle henkisesti helpompi tilanne kestää kuin fyysinen läheisyys, seksi ym. Miksi tilanne menee pahemmaksi kun suhde etenee?
Voiko taustalla olla alistamista, painostamista tai jopa aiempaa seksuaalista hyväksikäyttöä, esim lapsuudesta? Nää on tosi vaikeita asioita tuoda parisuhteeseen. Usein uhri tuntee häpeää, kun vaikka hänen kimppuunsa on hyökätty. Normaalisti häpeää pitäisi tuntea tekijän, ei rikoksen uhrin, mutta usein seksuaalirikoksissa se menee toisinpäin kulttuuritaustasta riippumatta. Itse olen pelännyt olla alasti (siis yksin kotona) sen jälkeen kun aloin tietoisesti käsitellä raiskaustani. Siksi välttelen myös suihkua, koska oksettaa... - ei normaalia
Tuskin 28 vuotiasta naista saa enää muuttamaan tapojaan. Pahenee vanhetessaan, mieti sitä. En pystyisi elämään ihmisen kanssa, joka ei huolehdi hygieniastaan. Näyttääkö koti samalta, entä kun saatte lapsia ym. Kuvottavaa.
- finnit yök!
seurustelin puoli vuotta miehen kanssa joka ei käynyt suihkussa kun sillon kun muisti..sanoin asiasta..hmm..ehkä liiankin usein,hän vastasi että hän haisee vaan puhtaalle hielle:( selkä oli akne-aluetta,finnejä..yökyökyök..hyi helvetti!kyllä ihastus karisi vaikka sitä alussa olikin mukana aika paljon!mutta ei vanha koira opi uusia temppuja.Sinne jäi mies pattiensa ja hikensä kanssa.Sinänsä harmi,mutta minkäs teet...toisista asioista ei vaan keskustella ja hygienia on yks sellanen.
- Juttu on niin, että
kun ihminen kulkee luonnostaan pystyasennossa, niin pa5ka valuu alaspäin karisten maahan ja näin ollen mitään suihkuja tms. ei tarvita!
- pelijorma
Kunnon Äijälle käy Nainen ku Nainen, sitä suusexiäkin myös, vaikka kuukautisten aikana, ja tätä hygieniaa on jo liikaakin jos käydään kerran pari päivässä suihkussa silloin ihon luonnollinen rasva poistuu, meillä käydään suihkussa 3-4 krt/vk, eikä valitusta puolin eikä toisin ole ollut.
- pervoton mies...
Pelijorma taitaa olla jonkuntason pervo.En tarkoita nyt tuota suihkussa käynnin määrää vaan muuta tekstiä.
Joittenkin miesten vaan pitää olla niin äijää sitten vaikka nimettömänä netissä .
Kaikki ei kumminkaan ole mitään nuolijoita,, koiranvirka... - pelijorma
pervoton mies... kirjoitti:
Pelijorma taitaa olla jonkuntason pervo.En tarkoita nyt tuota suihkussa käynnin määrää vaan muuta tekstiä.
Joittenkin miesten vaan pitää olla niin äijää sitten vaikka nimettömänä netissä .
Kaikki ei kumminkaan ole mitään nuolijoita,, koiranvirka...Ai jaa, no se on sitten niin, pervo mikä pervo, kaikki ei todellakaan ole mitään nuolijoita, tiedän sen!
- Tällä keinoin
Menkää yhdessä suihkuun.
- for real (nainen)
Oma ennätykseni on 31 päivää käymättä suihkussa. Käytin kyllä kuivashampoota ja pesin hampaita, mutta muuten en pessyt itseäni ollenkaan. Olisin pystynyt olemaan helposti kauemminkin peseytymättä, koska en ole tällä hetkellä töissä tai suhteessa. Ei vaan jaksa mennä suihkuun... Vihaan sitä.
- hietön muna
Ihoon nousee sellasii jännii patteja kun ei käy pesulla ollenkaan 7kk .kokeilin!!!Iho alkaa haista aika jännälle sano ex tyttöystävä....
- voisi auttaa..
Usein naisen peseytymättömyys liittyy masennukseen, mutta jos olet varma ettei ole masennusta, niin epäilen siltikin edelleen psyykkisiä ongelmia.
Sanoit ettei tyttö jaksa oikeastaan tehdä mitään, vaan makaisi mielellään sängyssä koko päivän. Hän on ehkä kyllästynyt elämäänsä, joka päivä on keskimääräistä ja tylsää eikä sellaista elämää varten jaksa peseytyä. Sisällä kyhjöttämisestä on tullut kuitenkin tapa ja ulos lähteminen tuntuu siksi hirveältä ponnistukselta. Hän ei ehkä vain "saa aikaiseksi" peseytyä tai tehdä ylipäätään mitään, vaikka haluaisikin?
Mahdollisesti voisi auttaa jos raahaisit häntä ulos muutamia kertoja viikossa, etenkin urheilemaan (koska urheilu parantaa unen laatua ja sitä kautta antaa energiaa sekä vapauttaa mielihyvähormoneja aivoissa) , mutta oikeastaan mikä vain tekeminen käy. Mieti kuitenkin jaksatko nähdä niin paljon vaivaa hänen eteensä ottaen huomioon oman masennuksesi.
Mutta sinua itseäsi voisi masennuksen kanssa auttaa urheilu myöskin, ja jos haluat miettiä tapoja parantaa masennustasi, suosittelen lukemaan David Servan-Schreiberin kirjan "Anna mielesi toipua" - kermanen piirakka
ootko laskenut sisään ?
ja jättää mällit sisään eikö sittenkään puhdistä piparia - jätä se tyttis!
Miten ap voi harrastaa seksiä tyttöystävänsä kanssa? Itselläni tulee jo oksennusrefleksi, kun kaupassa tms lähellä haisee sellainen peseytymätön ihminen. Se haju on jotain niin etovaa. Kauhea ajatus, että sellainen ihminen oisi edes samassa sängyssä. Tulis varmaan traumoja, niin että seksihalut menis vuosiksi.
Juttelin täällä s24:ssa joskus miehen kanssa, joka onneksi ennen livetapaamista kertoi, että peseytyy pari kertaa viikossa. Ei käyttänyt deodoranttia, vaihtoi vaatteetkin vain suihkun yhteydessä. Omasta mielestään ei tietenkään ollut haisuli. Kysyikin vielä, että miksi pitäisi peseytyä useammin. Oisko yksi vastaus, että jos ei itsensä vuoksi niin edes muiden hyvinvoinnin vuoksi? En usko, että tuollainen epähygieeninen ihminen, joka panee muut kärsimään lemustaan, voi koskaan olla muutenkaan hyvä kumppani, jos ei edes tuon verran kykenen ajatttelemaan muita ihmisiä.
Minusta normaali aikuinen ihminen pesetyy päivittäin, pesee hampaansa aamuin illoin jne. Monille meistä ihan itsestäänselvää. Täytyy ihmetellä missä oloissa ihmisiä kasvatetaan, jos he eivät noin perusasioita opi jo kotona. - dfgdsfgggfg
Ei siinä ole mitään tolkkua useammin kuin kerran päivässä käydä suihkussa... Itse käyn noin 2 - 4 kertaa viikossa. kyllä 2 kertaa saisi riittää. Tosin, jos hän ei pese itseään kunnolla niin se taas on ongelma.
- pir1
hyvä
- Anonyymi
Trolli yhdeksän vuoden takaa.
- Anonyymi
no kiristä sitä jollakin , mun pitkäaikainen aviomieheni kiristi multa suuria summia siten että aina käänsi selkänsä sängyssä mutta aina oli halukas seksiin kun oli saanut multa
rahaa , ostin sille yrityksen mutta jo 1v kuluttua möi sen hyvällä voitolla , piti rahat ja eli mukavasti monta vuotta käymättä töissä , sitten oivalsi väärentää työtodistuksen et oli muka ollut töissä mun lafkassa 7v ajan , jouduin maksamaan sen työeläkkeet 48.000mk
et sillai .....nyt pelkään miehiä et ne jokainen käyttää mua hyväkseen - Anonyymi
Kyllähän se kunnon toosanhaju saa himot tappiin sekunneissa!
- Anonyymi
Seksissä osattiin nimittäin nauttia myös tuoksuista, karvoista ja kainaloista, käy ilmi vuonna 1972 julkaistusta Alex Confortin seksikirjasta Rakasta hellästi.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007937343.html
Rakasta hellästi - Comfort, Alex
Comfort Alex: Rakasta hellästi. Kustantaja: Wsoy, painovuosi:1972, 253 sivua - Anonyymi
Ihanaa saada tuoksuvaa pesää... vanhallakin alkaa seisomaan kunnolla. Likainen ei saa olla, mutta puoli päivää pesusta ja parit pissat... nam!
- Anonyymi
Aromipesä on mainettaan ihananpaa 💖
- Anonyymi
Kerroit hänen välttelevän läheisyyttä kanssasi koska nainen häpeäisi hajua. Tuli mieleen vongutko usein seksiä? Jolloin nainen on huomannut et toteamalla olevansa likainen hän saa sut pysymään kauempana eikä tarvitse harrastaa seksiä kanssasi.
- Anonyymi
poikaseni, pidä selibaatia 40 vuotta kuten isäsi niin alkaa feromooninen nainen kiihottaa
- Anonyymi
Minä olen se joka en käy pesulla juuri koskaan. Olen syvästi masentunut ja elämänhallinnan menettänyt. Apua olen hakenut mutta en ole sitä saanut. Syytän liian kovaa yhteiskuntaa ja päättäjiä. Aina vaan ei jaksa huolehtia edes itsestään.
- Anonyymi
Masennus,ääkityksen saa todella helposti kun menee tk: hon ja valittaa lääkärille masennuksesta. Lääkäri testaa ja jos pisteet riittää, aloittaamasennuslääkitukseb. Täytyy itse ollasen verran aloitteelinen että lähtee hakemaan apua ennenkuin on ihan poissa pelistä. Sukurasitteesta jo tietää että on vaaravyöhykkeellä japitäisi osata valmistautua että masennusdiagnoosi on odotettavissa.
Mitä suihkussa käymiseen tulee, en käy itse suihkussa joka päivä mutta intiimihygieniaa hoidan montakertaa päivässä, aina wc- käynnin yhteydessä. Alkkarit vaihdan. Samoin kainalot pesen päivittäin. Jaloista myös huolehdin mutta kokovartalosuihkussa en käy koska iho kuivuu tolkuttomasti. Poikkeuksena salikäynnit ja kuumat kesähellepäivät jolloin tietysti käyn viileässä suihkussa, mutta en normaaliolosuhteissa todellakaan. Enkä koe haisevani millekkään pahalle , hampaat pari kolme kertaa päivässä.
Jos joku muka jotain haistaa kaupassa, haistaa oman hengityksensä, ei mitään muuta. Pesis sekin tyyppi itse hampaansa useammin niin ei haistelisi omaan hengityksen hajuaan. Tai kuvittelisi ruoan tuoksun tulevan edellä olevan ihosta tai vaatteista tulevaksi..
- Anonyymi
Mikä on mielestäsi tarve että hänen pitäisi käydä useammin suihkussa kun ette kuitenkaan harrasta seksiä kun kerran vuodessa
- Anonyymi
Ihmiset huolehtivat hygieniastaan jo oman hyvinvointinsa vuoksi. Vai typerys luvittelee hygienian hoitamisen liittyvän vai seksiin tai parisuhteeseen. Mihin sun järki unohtui?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974