Sivistäkääpä tyhmää miestä...
Sopiiko epilaattori kaikenlaisille karvoille ja kaikille pinnoille?
voiko esim alapäästä ajella karvoja turvallisin mielin vai pitääkö paikan olla tasainen
ja kuinka pitkää karvan pitää olla että se toimii?
Ja onko laitteissa paljon eoa keskenään laadullisesti vai onko halvimmat ihan turhia?
Epilaattorit
2
243
Vastaukset 2
Riippuu epilaattorista ja sen kärjestä. Osa on tarkoitettu vain säärille ja saattavat "haukata" ihoa löysemmissä paikoissa, kuten käsivarsissa ja reiden sisäpinnalla. Osassa on erikseen kapeat kärjet hankalampiin paikkoihin. Ihan mitä tahansa paikkaa en menisi sillä ajelemaan, esimerkiksi alapään poimuisimpia alueita ja naamaa. Sinänsä miehen paksu karva ei ole ongelma epiloinnissa.
Braunin laitteet ovat pääsääntöiseti laadukkaita omaan käyttöönsä. Muista ei ole mulla kokemuksia. Karva irtoaa siistimmin ja vähäisemmin vaurioin/sisäänkasvuongelmin, jos se on ajeltaessa vain muutaman millin pituinen. Pitempi karva voi repiä karvatupen väärään suuntaan.- fdffg
Kiitoksia tiedoista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520