Kaunis naisvartalo?

23

Kenellä julkkiksella on kaunis naisvartalo?

42

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vööpötin
      • vööpötin fanit

Hyvä kroppa.

• vööpötin

• vööpötin fanit

• Topi Orimattilasta

• maatalon jucci

Johanna Tukiainen

• No vartalosta en tiiä...

Mutta tuli tossa todettua, että onpahan naisten kävelyssä tosi paljon hyvännäkösiä naisia. Ihan suosikki lajini nyt.

• Eiku joo... Tuli tuolta bikinikuvista mieleen, että siinähän on laji jossa kilpaillaankin. Suomen paras runko taitaa siis olla Anna Virmajoella.

• Topi Orimattilasta

• kanasutra kirjoitti:

Nyt tuli nauru, meinasin ton kuvan laittaa myös katellessani. o_O Mjoo.

No... pienen hymyn kareen saatan virittää häntä katsoessani, mutta en naurua sentään.

• Topi Orimattilasta kirjoitti:

No v***u ihan ku ! :D

• hahmotelma kirjoitti:

No... pienen hymyn kareen saatan virittää häntä katsoessani, mutta en naurua sentään.

Sori, omaa komiikkaani. Lähinnä moisesta yhteensattumasta, ei naisessa vikaa. Paitsi sen lantio oli jotenkin kumman alhaalla ;)

• kanasutra kirjoitti:

Sori, omaa komiikkaani. Lähinnä moisesta yhteensattumasta, ei naisessa vikaa. Paitsi sen lantio oli jotenkin kumman alhaalla ;)

Jaha no jotain pikkuvikaa kuitenkin.

• hahmotelma kirjoitti:

Jaha no jotain pikkuvikaa kuitenkin.

Vähän piti tökkiä sitäkin, ois ollu muuten liian kaunis.

• Topi Orimattilasta kirjoitti:

On siel Orimattilas yks tyttö joka on ainakin vatsalihaksiltaan ihan yhtä "näyttävä", mutta en sen nimeä tiedä. Itse en henkilökohtaisesti haluis olla ton näkönen mistään hinnasta.

• voopotin kirjoitti:

On siel Orimattilas yks tyttö joka on ainakin vatsalihaksiltaan ihan yhtä "näyttävä", mutta en sen nimeä tiedä. Itse en henkilökohtaisesti haluis olla ton näkönen mistään hinnasta.

Tuo seikkahan tiedettiin kyllä... koska sähän olet täydellinen... ja valitettavasti taas täällä.

• Tääkö?
        voopotin kirjoitti:

Topi

• hahmotelma kirjoitti:

Tuo seikkahan tiedettiin kyllä... koska sähän olet täydellinen... ja valitettavasti taas täällä.

Ai olenko täydellinen? Kiitos aika paljon sulta sanottu. :)

Omasta mielestä en kyllä ole täydellinen, mutta tiedän millainen naisvartalo olis täydellinen mulle. ;)

Ja se ei ole tuollainen.

• voopotin kirjoitti:

Ai olenko täydellinen? Kiitos aika paljon sulta sanottu. :)

Omasta mielestä en kyllä ole täydellinen, mutta tiedän millainen naisvartalo olis täydellinen mulle. ;)

Ja se ei ole tuollainen.

No sehän tiedetään että tuollainen kun ei tule istumalla, niin ei varmaankaan ole sulle.

• hahmotelma kirjoitti:

No sehän tiedetään että tuollainen kun ei tule istumalla, niin ei varmaankaan ole sulle.

Lähdet siis oletuksesta, että minä istun yksinomaan? Haha.

• voopotin kirjoitti:

Lähdet siis oletuksesta, että minä istun yksinomaan? Haha.

Lähden siitä oletuksesta, että liikkuminen ei ole sun juttusi.

• hahmotelma kirjoitti:

Lähden siitä oletuksesta, että liikkuminen ei ole sun juttusi.

Kaikella on aikansa.

• voopotin kirjoitti:

Kaikella on aikansa.

Ja liikkumisen aika on se kun kävelee vessaan ja tekee yhen puolikyykyn...

• hahmotelma kirjoitti:

Ja liikkumisen aika on se kun kävelee vessaan ja tekee yhen puolikyykyn...

Kuulostat aika passiiviselta liikkumisen suhteen. Tee nyt edes 20 kyykkyä kuten minä päivässä ja moititaan vasta sitten.

• voopotin kirjoitti:

Kuulostat aika passiiviselta liikkumisen suhteen. Tee nyt edes 20 kyykkyä kuten minä päivässä ja moititaan vasta sitten.

Tuo se on aina hauska ! Olla niin kuin oisin tarkoittanut itseäni. Hih. :DDDDDDD
        Miten sä teet sen... Mut oikeesti. Kokeile joskus liikkumista, se on sit ihan kivaa ku pääsee homman makuun.

• hahmotelma kirjoitti:

Tuo se on aina hauska ! Olla niin kuin oisin tarkoittanut itseäni. Hih. :DDDDDDD
        Miten sä teet sen... Mut oikeesti. Kokeile joskus liikkumista, se on sit ihan kivaa ku pääsee homman makuun.

Ai, etkö sä sitten itestäsi kertonut? Minusta kun et tiedä mitään irl ihmisenä. Niin mietin mistä tietäisit mitä mä päivän aikana teen ja tekemättä jätän. Siksi oletan, että puhut itsestäsi. :)

Itseasiassa mua on toppuuteltu mm. jalkakyykkyjen tekemisessä (niitä voi tehdä kotona) ja liian raskaiden nostelussa. Kävelyä ja puutarhassa tonkimista saan vielä tehdä. Uiminenkin on kielletty virtsisten vaaran vuoksi. Mulla kun ne menee aina munuaisiin. Mitä sä ehdottaisit mulle liikunnaksi?

• voopotin kirjoitti:

Ai, etkö sä sitten itestäsi kertonut? Minusta kun et tiedä mitään irl ihmisenä. Niin mietin mistä tietäisit mitä mä päivän aikana teen ja tekemättä jätän. Siksi oletan, että puhut itsestäsi. :)

Itseasiassa mua on toppuuteltu mm. jalkakyykkyjen tekemisessä (niitä voi tehdä kotona) ja liian raskaiden nostelussa. Kävelyä ja puutarhassa tonkimista saan vielä tehdä. Uiminenkin on kielletty virtsisten vaaran vuoksi. Mulla kun ne menee aina munuaisiin. Mitä sä ehdottaisit mulle liikunnaksi?

Juu juu. Kenellä nyt ei syitä olisi. Just.

• hahmotelma kirjoitti:

Juu juu. Kenellä nyt ei syitä olisi. Just.

Leikitkö sä jo lääkäriäkin? :)

• voopotin kirjoitti:

Leikitkö sä jo lääkäriäkin? :)

Ja monella on oikein lääkäri kieltänyt.

• hahmotelma kirjoitti:

Ja monella on oikein lääkäri kieltänyt.

No mulla on. Ehkä mä mielummin uskon sitä hoitajaa ja lääkäriä, kun riskeeraan oman terveyteni ja raskauteni palstamussuttajan mieliksi. :)

Jos sä joskus terveenä ymmärtäisit muiden rajoitteita. Mutta et vissiin koskaan osaa ajatella kuin oman navan kautta.

• !

Olet palstan Marilyn.

• houhouhei
        ! kirjoitti:

Olet palstan Marilyn.

marilynillä on lattaperse, ybiksellä ei.

• cborer

Upeita kuvia nuoresta, kukkeasta Marilynistä, aikamme Afroditesta. Ihana nainen.

• houhouhei kirjoitti:

marilynillä on lattaperse, ybiksellä ei.

Ei ollu (kummallakaan) mut hei.. herätys ;)

• ......

Eva on hottis.

• zisel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2413
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe