Sopivia miehiä Turussa?

timmissä kunnossa

Olen löytänyt itseni uudesta elämantilanteesta. Pitkä parisuhde päättynyt ja nyt pitäisi löytää deitti seuraa.

Olen testannut nettideitti-sivustoja, mutta anteeksi nyt vaan, tuntuu, että siellä on sellaisia miehiä, jotka eivät livenä onnistu saamaan seuraa.

Nyt voisi tietysti todeta, että miksi et itse sitten löydä livenä seuraa? Seuraa kyllä löytyisi, mutta missä ovat Turussa miehekkäät miehet?

Turussa on kauniita naisia, mutta miehet ovat kuin toiselta planeetalta. Anteeksi nyt vain, mutta jos menee Turussa viihteelle....voi ei!

Olen varma, että moni turkulainen nainen on samaa mieltä.

18

2225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski mies

      Mitäää, eiks tällänen möhömaha kelpaa vai?

    • tamppaaja1

      Voisin suositella montaakin miehekästä miestä Turusta, mutta oletkos itse vähintään 8/10 ulkonäöltä?

    • the girl is mine

      Onko nää viihteellä olevat äijät "liian tyrkkyjä", "liian kännissä", tms. Kyllä Turussa on niitä hyviäkin äijiä joukossa, ei niitä välttämättä vaan joka ilta tuu vastaan.

      Joo, tuskinpa löydät nettideiteistä tasokasta miesseuraa, se on aika lailla totta että siellä hengaa sellaiset jotka ei livenä löydä seuraa.

      Mutta tosiaan, jotta voit saada tasokasta miesseuraa (pitkäaikaista) on sun itses oltava ulkonäöllisesti erittäinkin pätevä.

      Hyvännäköisen naisen on todella helppo saada miesseuraa ja jos et vielä tiedä miten niin voin kyllä valaista sua. Asenne ratkaisee tosi paljon.

    • timmissä kunnossa

      Olen ehdottomasti vähintään 8/10 ulkonäöltäni....joten laita suosituksia vaan tulemaan...

      Jos siis tiedät miehekkään, kivannäköiset miehen, joka on siis v.a.p.a.a. (you got that?), olen varma, että voisin yllättää myöskin positiivisesti.

      "Hyvännäköisen naisen on todella helppo saada miesseuraa ja jos et vielä tiedä miten niin voin kyllä valaista sua. Asenne ratkaisee tosi paljon."

      Niin sitä luulisi....valaise minua, olen valmis asennemuutokseen!

      En erityisesti viihdy baareissa tai yökerhoissa, mutta toki käyn silloin tällöin ystävien kanssa viihteellä. Moni tulee juttelemaan ja se on ihan mukavaa.

      Seuraa saisin aina, mutta sitä sopivaa nyt ei ole tullut eteeni. En mielestäni ole liian nirsokaan, mutta.....hakusessa on siis mukava, huumorintajuinen, miehekäs ja sellainen kertakaikkisen ihana ihminen! Nauravat silmät, pilke silmäkulmassa ja hurmaava hymy saavat minun huomioni. Miehen ei tarvitse olla mikään kiiltokuva, luonne on tärkeämpi: rehellisyys, avoimuus, luotettavuus, tasapainoisuus.

      Olen lisäksi auttamattoman vanhanaikainen siinä, että en koskaan lankea yhden illan suhteisiin koskaan, mielummin odotan sopivaa, vaikka siihen menisi pitkäkin aika. Olen varma, että kuka sitten onkin tuleva mieheni, arvostaa sitä.

      • the girl is mine

        Kun seuraavan kerran lähdet viihteelle niin kokeile lähteä silleen "avoimin mielin", eli älä odota löytäväsi mitään sinä iltana, mutta älä myöskään pilaa iltaa asenteella "ei täältä mitään löydy kuitenkaan". Joskus vielä yllätyt. Ymmärrän kyllä naisia sillä kaikenmaailman känniääliöitä ja vonkaajia riittää pilvin pimein, mutta ei ne kaikki äijät sellaisia ole.

        Jos näet kuuman näköisen uroon, anna hänelle pitkä katse, se monesti saattaa jo riittää. Itsevarma mies tulee juttelemaan jos on kiinnostunut. Jos ei tule, siihen on tasan tarkkaan 2 syytä: häntä ei joko kiinnosta tai hän ei uskalla. Voit myös hieman helpottaa miehen tilannetta menemällä vaikka baaritiskillä ns. "huomaamatta" hänen viereensä tms. Tai sitten menet suoraan juttelemaan miehelle. Esim. mulla itsellä alkoi yksi suhde silleen että ihan tuntematon hyvännäköinen nainen tuli vaan suoraan sanomaan mulle että "haluaisitkos tulla mun luokse nyt heti."

        Jos on baarissa tosi nyrpiintyneen näköisenä ja ei luo yhtään katsekontaktia miehiin, välttämättä ei tule yksikään mies juttelemaan vaikka olisi kuinka hyvännäköinen nainen. Mä en itse mee koskaan sellaisille juttelemaan, koska ne vaikuttaa tosi itsekeskeisiltä.

        Naiset antaa aivan liian paljon arvoa ensivaikutelmalle. Ei kukaan pysty antamaan itsestään hyvää vaikutelmaa joka tilanteessa. Syy siihen miksi känniset miehet tulee juttelemaan on siinä että ne ei uskalla tulla selvinpäin. Ei sitä miestä kannata silti aina tuomita sen takia, se voi olla selvinpäin tosi fiksu tyyppi.

        Täytyy tähän loppukateettina sanoa että arvostan itse kyllä todella korkealle tuollaista naista joka ei ole harrastanut yhden yön suhteita. Mutta myöskään en hauku naisia jotka niitä harrastavat, se on jokaisen oma valinta ja oikeus. Täällä palstalla luuserimiehet leimaa naiset heti hutsuiksi, mutta se on lähinnä katkeruutta kun eivät itse näiltäkään naisilta mitään saa.


      • timmissä kunnossa
        the girl is mine kirjoitti:

        Kun seuraavan kerran lähdet viihteelle niin kokeile lähteä silleen "avoimin mielin", eli älä odota löytäväsi mitään sinä iltana, mutta älä myöskään pilaa iltaa asenteella "ei täältä mitään löydy kuitenkaan". Joskus vielä yllätyt. Ymmärrän kyllä naisia sillä kaikenmaailman känniääliöitä ja vonkaajia riittää pilvin pimein, mutta ei ne kaikki äijät sellaisia ole.

        Jos näet kuuman näköisen uroon, anna hänelle pitkä katse, se monesti saattaa jo riittää. Itsevarma mies tulee juttelemaan jos on kiinnostunut. Jos ei tule, siihen on tasan tarkkaan 2 syytä: häntä ei joko kiinnosta tai hän ei uskalla. Voit myös hieman helpottaa miehen tilannetta menemällä vaikka baaritiskillä ns. "huomaamatta" hänen viereensä tms. Tai sitten menet suoraan juttelemaan miehelle. Esim. mulla itsellä alkoi yksi suhde silleen että ihan tuntematon hyvännäköinen nainen tuli vaan suoraan sanomaan mulle että "haluaisitkos tulla mun luokse nyt heti."

        Jos on baarissa tosi nyrpiintyneen näköisenä ja ei luo yhtään katsekontaktia miehiin, välttämättä ei tule yksikään mies juttelemaan vaikka olisi kuinka hyvännäköinen nainen. Mä en itse mee koskaan sellaisille juttelemaan, koska ne vaikuttaa tosi itsekeskeisiltä.

        Naiset antaa aivan liian paljon arvoa ensivaikutelmalle. Ei kukaan pysty antamaan itsestään hyvää vaikutelmaa joka tilanteessa. Syy siihen miksi känniset miehet tulee juttelemaan on siinä että ne ei uskalla tulla selvinpäin. Ei sitä miestä kannata silti aina tuomita sen takia, se voi olla selvinpäin tosi fiksu tyyppi.

        Täytyy tähän loppukateettina sanoa että arvostan itse kyllä todella korkealle tuollaista naista joka ei ole harrastanut yhden yön suhteita. Mutta myöskään en hauku naisia jotka niitä harrastavat, se on jokaisen oma valinta ja oikeus. Täällä palstalla luuserimiehet leimaa naiset heti hutsuiksi, mutta se on lähinnä katkeruutta kun eivät itse näiltäkään naisilta mitään saa.

        Kiitos hyvistä neuvoista!

        Täytyy rohkaista itseni tuon aloitteen tekemisen suhteen, aikaisemmin olen ajatellut, että se on miehen tehtävä lähestyä, mutta saatat olla oikeassa, että kaikki eivät uskalla. Joskin aina saan juttuseuraa ja en todellakaan ole sellainen, että nyrpistelisin, vaan juttelen ihan mielelläni erilaisten ihmisten kanssa ja käyn tanssimassa pyydettäessä.

        Ensivaikutelma - sitäkin pitää miettiä uudestaan. Good point!

        Pitkiä katseita kyllä loisin ja hymynkin saisi, jos näkisin jonkun, jonka olemus miellyttää.

        Kerro sitten vielä missä Turussa kannattaa käydä, että voisi näitä katseita luoda?


      • the girl is mine
        timmissä kunnossa kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoista!

        Täytyy rohkaista itseni tuon aloitteen tekemisen suhteen, aikaisemmin olen ajatellut, että se on miehen tehtävä lähestyä, mutta saatat olla oikeassa, että kaikki eivät uskalla. Joskin aina saan juttuseuraa ja en todellakaan ole sellainen, että nyrpistelisin, vaan juttelen ihan mielelläni erilaisten ihmisten kanssa ja käyn tanssimassa pyydettäessä.

        Ensivaikutelma - sitäkin pitää miettiä uudestaan. Good point!

        Pitkiä katseita kyllä loisin ja hymynkin saisi, jos näkisin jonkun, jonka olemus miellyttää.

        Kerro sitten vielä missä Turussa kannattaa käydä, että voisi näitä katseita luoda?

        Hienoa että osataan ottaa neuvoja vastaan. Olen tässä jo jonkun aikaa seurannut minkälaisia virheitä ihmiset tekee tuolla "pariutumismarkkinoilla", eli lähinnä yökerhoissa/baareissa.

        Miehillä päällimmäisenä sellainen liika yrittäminen ja vonkaaminen. Yritetään miellyttää liikaa naista. Liika alkoholi tuhoaa monet hyvät mahdollisuudet. Itsekin olen tehnyt melkeen kaiken ainakin kerran väärin. :D

        Naisilla suurin virhe on monesti se asenne. Jos mä olisin nainen niin tsekkaisin vaan mahdollisimman hyvännäköisen äijän joka olisi suht selvinpäin, ehkä yksin tai ei ainakaan kovin suuressa porukassa ja menisin juttelemaan sille. Monilla myös se ongelma ettei sitä omaa tasoa pystytä hyväksymään.

        Tässä yksi parhaista neuvoista mitä voit koskaan kuulla: miehille toimii parhaiten se että sanot aivan suoraan mitä haluat. Ole rehellinen ja suora. Mulle on yöelämässä tehty kaikki mahdolliset flirttaukset mutta oikeesti parhaiten toimii suora puhe. Mies tietää 2:ssa sekunnissa pelkästään naista katsomalla että kiinnostaako vai ei. Valitettavasti miehille ulkonäkö merkkaa eniten, mutta jos se puoli on kunnossa niin oot jo vahvoilla!

        Jos mies rupee pyytämään sua luokseen heti samana iltana ja se ei oo sun tyyliä lähteä miesten mukaan, ei kannata silti hylätä sitä äijää sen takia. Kyllä se silti saattaa olla susta kiinnostunut ihan pitkäaikaisenakin kumppanina. Voit sanoa että et harrasta yhdenillan juttuja, mutta voisit kyllä tavata uudestaan vaikka kahvittelun merkeissä.

        Mihin kannattaa Turussa mennä? No se riippuu tosi paljon sun iästä ja myös viikonpäivästä että missä kannattaa käydä, mutta annan mielellään neuvoja.


      • tamppaaja1

        En nyt vielä voi luvata mitään (miehetkin voi kato olla nirsoja ja karsastaa ajatusta sokkotreffeistä), mutta voit ottaa yhteyttä osoitteeseen davemustonen(at)gmail.com, niin katotaan. Kannattaa laittaa joku kuva itsestäs kans tulemaan, niin kaverit kiinnostuu todennäkösemmin :D


      • timmissä kunnossa
        the girl is mine kirjoitti:

        Hienoa että osataan ottaa neuvoja vastaan. Olen tässä jo jonkun aikaa seurannut minkälaisia virheitä ihmiset tekee tuolla "pariutumismarkkinoilla", eli lähinnä yökerhoissa/baareissa.

        Miehillä päällimmäisenä sellainen liika yrittäminen ja vonkaaminen. Yritetään miellyttää liikaa naista. Liika alkoholi tuhoaa monet hyvät mahdollisuudet. Itsekin olen tehnyt melkeen kaiken ainakin kerran väärin. :D

        Naisilla suurin virhe on monesti se asenne. Jos mä olisin nainen niin tsekkaisin vaan mahdollisimman hyvännäköisen äijän joka olisi suht selvinpäin, ehkä yksin tai ei ainakaan kovin suuressa porukassa ja menisin juttelemaan sille. Monilla myös se ongelma ettei sitä omaa tasoa pystytä hyväksymään.

        Tässä yksi parhaista neuvoista mitä voit koskaan kuulla: miehille toimii parhaiten se että sanot aivan suoraan mitä haluat. Ole rehellinen ja suora. Mulle on yöelämässä tehty kaikki mahdolliset flirttaukset mutta oikeesti parhaiten toimii suora puhe. Mies tietää 2:ssa sekunnissa pelkästään naista katsomalla että kiinnostaako vai ei. Valitettavasti miehille ulkonäkö merkkaa eniten, mutta jos se puoli on kunnossa niin oot jo vahvoilla!

        Jos mies rupee pyytämään sua luokseen heti samana iltana ja se ei oo sun tyyliä lähteä miesten mukaan, ei kannata silti hylätä sitä äijää sen takia. Kyllä se silti saattaa olla susta kiinnostunut ihan pitkäaikaisenakin kumppanina. Voit sanoa että et harrasta yhdenillan juttuja, mutta voisit kyllä tavata uudestaan vaikka kahvittelun merkeissä.

        Mihin kannattaa Turussa mennä? No se riippuu tosi paljon sun iästä ja myös viikonpäivästä että missä kannattaa käydä, mutta annan mielellään neuvoja.

        Käyn mielummin paikoissa, joissa viihtyvät 30-40 - vuotiaat, johon ikäluokkaan itsekin kuulun. Perjantai tai lauantai - viikolla tulee harvemmin käytyä. Jos tiedät missä kannattaa liikkua, neuvo ihmeessä.

        En usko, että ulkonäkö on minulle ongelma, koska joka kerta, kun käyn ulkona saan paljon positiivista palautetta. Se on joskus vähän kiusallistakin. En kuitenkaan keskity ulkonaisiin asioihin, ulkonäkö voi olla tärkeä ensivaikutelman antajana, mutta luonne ja persoonallisuus ovat lopulta tärkeimpiä.

        Voisin hyvin lähestyä baarissa miestä, joka on kivannäköinen ja vaikuttaa sopivan sosiaaliselta ja avoimelta - olen itse todella nauravainen ja tykkään hullutella. Edelleen painotan, että tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni, mutta hyvin usein ei paikalla ole ketään sopivaa.


      • timmissä kunnossa
        tamppaaja1 kirjoitti:

        En nyt vielä voi luvata mitään (miehetkin voi kato olla nirsoja ja karsastaa ajatusta sokkotreffeistä), mutta voit ottaa yhteyttä osoitteeseen davemustonen(at)gmail.com, niin katotaan. Kannattaa laittaa joku kuva itsestäs kans tulemaan, niin kaverit kiinnostuu todennäkösemmin :D

        Pitää harkita tuota kuvan lähettämistä....;)

        Voisin kuvailla itseäni: pitkä, hoikka, sporttinen, vaaleat pitkät hiukset, naisellinen, sensuelli. Usein saan kuulla olevani ruotsalaisen näköinen, kapeat kasvot ja pitkät jalat.

        Minkä ikäisiä kaverisi ovat? Itse etsin kumppania 36 - 49 -vuotiaista miehistä. Mutta ikäkin on vain numeroita - persoonallisuus ratkaisee.

        Harrastukset ovat: juokseminen, uinti, pilates, jooga, ruuanlaitto, puutarhanhoito, lukeminen, elokuvat.

        Jos nyt pitää kommetoida puketumista, minuun vetoaa parhaiten mies, joka viihtyy farkuissa ja t-paidossa/ paitapuserossa/ neuleessa, mutta tilaisuuden vaatiessa myös puku päällä.

        Itse pukeudun klassisen tyylikkäästi, vapaa-aikana farkkuihin ja sporttisiin vaatteisiin, töissä mennään istuvassa leningissä tai kapeassa hamosessa.


      • the girl is mine
        timmissä kunnossa kirjoitti:

        Käyn mielummin paikoissa, joissa viihtyvät 30-40 - vuotiaat, johon ikäluokkaan itsekin kuulun. Perjantai tai lauantai - viikolla tulee harvemmin käytyä. Jos tiedät missä kannattaa liikkua, neuvo ihmeessä.

        En usko, että ulkonäkö on minulle ongelma, koska joka kerta, kun käyn ulkona saan paljon positiivista palautetta. Se on joskus vähän kiusallistakin. En kuitenkaan keskity ulkonaisiin asioihin, ulkonäkö voi olla tärkeä ensivaikutelman antajana, mutta luonne ja persoonallisuus ovat lopulta tärkeimpiä.

        Voisin hyvin lähestyä baarissa miestä, joka on kivannäköinen ja vaikuttaa sopivan sosiaaliselta ja avoimelta - olen itse todella nauravainen ja tykkään hullutella. Edelleen painotan, että tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni, mutta hyvin usein ei paikalla ole ketään sopivaa.

        Itse olen nuorempi eli kokemusta on lähinnä 18-30 vuotiaiden paikoista, joten niissä sinun tuskin kannattaa käydä. Börsissä on satunnaisesti ikäisiäsi mutta suurimmaksi osaksi 20-30 vuotiaita. 30 40 vuotiaat käyvät Galaxyssä ja Olavin Krouvissa. Apollon alakerrassa on myös osittain tämän ikäistä porukkaa, yläkerrassa enimmäkseen 22-30v.

        Ehkä tosiaan tuossa ikäluokassa 36-49 tosiaan ei hirveästi vapaana olevia hyviä äijiä ole. Suurimmalla osalla on perhe ja sinkkumiehistä suuri osa on fyysiseltä kunnoltaan ja ulkoiselta olemukseltaan sinun tasoasi reilusti alempana. Ehkä neuvona antaisin että kannattaa käydä paljon ulkona ja erilaisissa aktiviteeteissä joissa voit tavata miehiä, siinä voi kestää jonkun aikaa mutta varmasti tapaat mielenkiintoisia yksilöitä!


      • tamppaaja1
        timmissä kunnossa kirjoitti:

        Pitää harkita tuota kuvan lähettämistä....;)

        Voisin kuvailla itseäni: pitkä, hoikka, sporttinen, vaaleat pitkät hiukset, naisellinen, sensuelli. Usein saan kuulla olevani ruotsalaisen näköinen, kapeat kasvot ja pitkät jalat.

        Minkä ikäisiä kaverisi ovat? Itse etsin kumppania 36 - 49 -vuotiaista miehistä. Mutta ikäkin on vain numeroita - persoonallisuus ratkaisee.

        Harrastukset ovat: juokseminen, uinti, pilates, jooga, ruuanlaitto, puutarhanhoito, lukeminen, elokuvat.

        Jos nyt pitää kommetoida puketumista, minuun vetoaa parhaiten mies, joka viihtyy farkuissa ja t-paidossa/ paitapuserossa/ neuleessa, mutta tilaisuuden vaatiessa myös puku päällä.

        Itse pukeudun klassisen tyylikkäästi, vapaa-aikana farkkuihin ja sporttisiin vaatteisiin, töissä mennään istuvassa leningissä tai kapeassa hamosessa.

        Mun kaverit on välillä 25-30 vuotta, joten sun ikähaarukan perusteella se kuva on aikas välttämätön... ellet sitten etsi selvästi itseäsi vanhempaa.


      • Anonyymi
        timmissä kunnossa kirjoitti:

        Käyn mielummin paikoissa, joissa viihtyvät 30-40 - vuotiaat, johon ikäluokkaan itsekin kuulun. Perjantai tai lauantai - viikolla tulee harvemmin käytyä. Jos tiedät missä kannattaa liikkua, neuvo ihmeessä.

        En usko, että ulkonäkö on minulle ongelma, koska joka kerta, kun käyn ulkona saan paljon positiivista palautetta. Se on joskus vähän kiusallistakin. En kuitenkaan keskity ulkonaisiin asioihin, ulkonäkö voi olla tärkeä ensivaikutelman antajana, mutta luonne ja persoonallisuus ovat lopulta tärkeimpiä.

        Voisin hyvin lähestyä baarissa miestä, joka on kivannäköinen ja vaikuttaa sopivan sosiaaliselta ja avoimelta - olen itse todella nauravainen ja tykkään hullutella. Edelleen painotan, että tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni, mutta hyvin usein ei paikalla ole ketään sopivaa.

        Hei miten olisi 36v siitsi suomalainen mies pudas sexi huuluu


    • toinen timmis

      Komppaan ap kirjoittajaa:

      Hyvännäköisen naisen ei ole todellakaan helppoa löytää seuraa Turussa! Tämä ei edes johdu siitä, että olisi erityisen nirso vaan siitä, että vapaita sopivia kumppaneita EI TÄÄLLÄ OLE.

      Koska viimeksi olet ollut Turussa ulkona ja ihastellut, että voi onpa tänään komeita uroksia liikkeellä? Sen sijaan hyvännäköisiä naisia on liikkeellä useampia. Tämä on ihan tosi asia. Harmi vaan, että sitä on hetero ;)

      Turussa sopivan kumppanin löytää helpommin, jos kulkee sillä kultaisella keskitiellä.

      Komeita miehiä Turussa ei ole....sorry vaan pojat!

      • yksi epätoivoinen lisää

        Yhdyn timmeihin tytsyihin ! Turussa ei vain ole niitä vapaita. hyvännäköiset varattuja tai homoja... JA timmissä kunnossa ja avoin mieli on jo :)


    • Deittisivustot vain lisää mahdollisuuksia, jos sinä käyt toispuolel jokkee ja hän täl puolel jokkee. Miten kuvittelette tietävänne toisistanne?

      Yksi nainen kertoi laittaneensa deitti-ilmoitukseensa juuri sen mitä etsii miehestä ja löysi sitä kautta kumppanin. Tietysti sieltä myös tulee vastauksia henkilöiltä, jotka kuvittelevat olevansa unelmien kumppani hakijalle ja treffeillä ilemenee toisen puhuneen palturia.

    • fitnessi2012

      Olen törmännut samaan asiaan, mutta silti en usko, etteikö Turusta löytyisi vapaita salskeita miehiä - niitä varmaan on mutta ne ovat piilossa.

      Pojat hoi! Missä te ootte?

      Pitäisikö järjestää Exclusive Evening, jossa timmit mimmit ja salskeat hemmot voisivat kohdata?

      Ehdottakaa jotain mestaa? You can count me in!

    • Toivonsa menettänyt

      Älä sure, täällä Tampereella kun ei ole miehiä lainkaan;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe