Swallow The Sun

Pohjanakka

Onko täällä ketään joka pitäisi kyseisestä bändistä?
Paras biisi?
Ootteko olleet keikoilla?

14

812

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpentum

Osoittaa ainakin, että jotkut suomalaiset uskaltavat hieman toisenlaista reittiä metallin saralla.. Parhaimpia biisejä paha sanoa, koko levy kun on kauttaaltaan laadukasta... Swallow mahdollisesti tai Through Her Silvery Body.. Keikkoja en oo nähnyt vaikka provinssissa tänä vuonna pyörinkin, ei ollut varallisuutta maksaa itseään sisään. Olisihan se siistiä nähdä.

• Pohjanakka

Totta puhut... Ei Suomesta liiaksi tollasia bändejä löydy.
        Koko levy on tosiaan erittäin vahvaa työtä.
        Through Her Silvery Body on yksi suosikeista.
        Deadly Nightshade on toinen.
        Näin ne Tuskassa ekaa kertaa livenä ja ei jää viimeiseksi, jos minulta kysytään!
        Ovat ihan tappavan toimiva bändi livenä!

• kokkelipiimä

Mikä tuollaisesta nopeasta ja melodisesta Doomista niin ihmeellistä tekee? Kopioidaan vaan My Dying Brideä ja siinä se... Mutta onhan se helvetin hyvä bändi, ei siinä mitään! :) Livenäkin maukas ja toimiva, ainakin Tuskassa.

• Serpentum
        kokkelipiimä kirjoitti:

Mikä tuollaisesta nopeasta ja melodisesta Doomista niin ihmeellistä tekee? Kopioidaan vaan My Dying Brideä ja siinä se... Mutta onhan se helvetin hyvä bändi, ei siinä mitään! :) Livenäkin maukas ja toimiva, ainakin Tuskassa.

Joo eihän siinä mitään uutta ja ihmeellistä olekaan, mutta helvetin laadukasta doom henkistä metallia. Mutta näin suomenmaalta ponnistavana voittaa uutuudenraikkaudellaan kaikki nuo Strato/Sonata -kopiot sata-nolla.

• kokkelipiimä
        Serpentum kirjoitti:

Joo eihän siinä mitään uutta ja ihmeellistä olekaan, mutta helvetin laadukasta doom henkistä metallia. Mutta näin suomenmaalta ponnistavana voittaa uutuudenraikkaudellaan kaikki nuo Strato/Sonata -kopiot sata-nolla.

Olet aivan oikeassa... :)

• Pohjanakka
        kokkelipiimä kirjoitti:

Nykyään on aika vaikeata olla kopioimatta ketään, kun kaikki on oikeastaan tehty...
        Swallow The Sun on kyllä aika harvinaisuus SUOMEN maassa.
        Eikö ole ihan positiivista että hitaampaan osastoon tulee uutta verta???
        Miten porukalle uppoaa Shape Of Despair?

• Serpentum
        Pohjanakka kirjoitti:

Nykyään on aika vaikeata olla kopioimatta ketään, kun kaikki on oikeastaan tehty...
        Swallow The Sun on kyllä aika harvinaisuus SUOMEN maassa.
        Eikö ole ihan positiivista että hitaampaan osastoon tulee uutta verta???
        Miten porukalle uppoaa Shape Of Despair?

Loistavastihan tuo uppoaa ja vielä kun talvi (ja uusi levy) tulee niin vielä paremmin. Sekin on aikalailla outo lintu suomessa "esillä olevista" bändeistä.

• Pohjanakka
        Serpentum kirjoitti:

Loistavastihan tuo uppoaa ja vielä kun talvi (ja uusi levy) tulee niin vielä paremmin. Sekin on aikalailla outo lintu suomessa "esillä olevista" bändeistä.

..niiltähän tulee levy...Jees!
        Pitää siihenkin sitten rahaa hankkia :)
        Kuinkas monta levyä niillä olikaan? Mulla on vaan yks levy ja muistaakseni niitä oli tähän mennessä tullut jo ainakin kaksi? Olenko oikeassa?
        Hieman enemmän ovat instrumentaalimpaa kuin Swallow The Sun...Ainakin mun levyn perusteella X)

• Serpentum
        Pohjanakka kirjoitti:

..niiltähän tulee levy...Jees!
        Pitää siihenkin sitten rahaa hankkia :)
        Kuinkas monta levyä niillä olikaan? Mulla on vaan yks levy ja muistaakseni niitä oli tähän mennessä tullut jo ainakin kaksi? Olenko oikeassa?
        Hieman enemmän ovat instrumentaalimpaa kuin Swallow The Sun...Ainakin mun levyn perusteella X)

Niiden ensimmäinen Shades of... oli sellasta hieman tasaisempaa funeral ryömintää ja kakkoslevy Angels of Distress, mikä on kyllä yks hienoimmista doom levyistä, onkin hieman monipuolisempaa. Eli siis kaks ja uus tulrr tässä piakkoin (ilmeisesti), yhden samplen kuullu, mutta Shape of Despairin kaltasen bändin puolentoista minuutin sample kuulostaa jokseenkin turhalta vedolta kun kokonaiset biisien mitat kuitenkin lähes kaikki 10-14 minuuttia.

Muttamutta, tosin, siinäpä jotain ajatelmaa taas.

• Pohjanakka
        Serpentum kirjoitti:

Niiden ensimmäinen Shades of... oli sellasta hieman tasaisempaa funeral ryömintää ja kakkoslevy Angels of Distress, mikä on kyllä yks hienoimmista doom levyistä, onkin hieman monipuolisempaa. Eli siis kaks ja uus tulrr tässä piakkoin (ilmeisesti), yhden samplen kuullu, mutta Shape of Despairin kaltasen bändin puolentoista minuutin sample kuulostaa jokseenkin turhalta vedolta kun kokonaiset biisien mitat kuitenkin lähes kaikki 10-14 minuuttia.

Muttamutta, tosin, siinäpä jotain ajatelmaa taas.

...täytyy kaiketi hankkia se eka levy myös mahdollisimman pian...
        Mulla on toi Angels Of Distress.
        Ja uusi levy on pakkohankinta kun se tulee!

• napalm

nähny porukan livenä.enkä ikinä enää halua nähdä.paskaa soitantaa..ainut plussa laulajan äänestä!muuten silkkaa paskaa koko sakki!liian hidasta humppaa mun makuuni..

• SKEIDAA

Tekotaiteellista, imelää paskaa koko helvetin Swallow the Sun.

Pari kertaa nähnyt livenä ja voi helvetti, että oli HUONO.
      Juha Raivio (vai mikä lienee?) on lisäksi niin etovan ja vastenmielisen oloinen kaveri, että jo pelkästään sillä syyllä olen jättänyt koko paskabändin aina kuuntelematta.

Omasta mielestään varmaankin "tosi true" ja noita hehkuttavat lähinnä jotkut Infernon kaltaiset pellejulkaisut.

• Ihanok

Ei ole minunkaan suosikkibändi, mutta ihan hyvin tekevät omaa juttuansa. Ja omat faninsa heilläkin. Mitäs sitä suotta vihaamaan hyvä vaan että on erilaisia bändejä.

• Wahrheit

Hiukkasen vanha keskustelu aloitettu v. 2004. = ). Ei siinä Sws:ssä niin paljon vikaa ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      214
      1291
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      826
    3. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      226
      810
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      732
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      54
      664
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      661
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      585
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      570
    10. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      560
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      62
      553
    13. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      294
      541
    14. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      45
      536
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      533
    16. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      75
      531
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      514
    18. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      509
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      473
    Aihe