Kysykää multa ja mun poikaystävältä mitä vaan ?( :

Johannaegd

Ollaan siis oltu kaukosuhteessa 2 vuotta , ja hyvin menee, voitte kysellä mitä vaan ,ei pakolla tarvi liittyä erityisesti kaukosuhteisiinkaa :)

6

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mt...

      miten kaukosuhde teillä toimii? siis tarkoitan sitä,että kun ei voi nähdä joka päivä jne,että miten kestätte sen ikävän tunteen ym? Ite harkitsen tällä hetkellä ryhtyväni kaukosuhteeseen yhden pojan kanssa..mutta on niin paljon kysymyksiä,että miten sen saisi kestämään ym,koska en aiemmin ole kaukosuhteessa ollut..

    • Johannaegd

      No se on vaan mukavampi nähdä sit ku on ehtiny potee ikävää hetken, Ja kun on lomia nniin näkee pidempinä jaksoina, esim 3 pvää kerrrallaan. Nähään yleensä jokatoinen viikonloppu, mut joskus pidempiäki välejä. Ja jos toisella lomaa ni voi tulla pvän käynnille. Ja kannattaa ainakin yrittää , jos ei toimi niin ei toimi. Toki luottamuksen saaminen kestää .

    • Tiinuli 1989

      hei miekii voisin kysyy pari kysymystä.
      Missä työ tapasitte ? Miten teijän juttu alko ? ku mul on just et oon ihastunnu yhtee äijää ja en oikee oo varma kyl sen tunteista. Mut joskus aikasemminkii olin ihastunnu siihen, mut sit se jotenkii meni ohi.. Nyt taas ku näin sen tos yks päivä, nii ihastuin siihen taas. Mut en oikee uskaltais sanoo sille sitä.. :s
      Asutteks työ kuin kaukaan toisistanne (siis kilometreinä suunnillee) ?
      Mietitteks aluks et toimiikohaa tää ? Ja tuliks alus yhtää sellast "pettämisen" tunnetta kummallakaan ?

    • Aloitin juuri kaukosuhteen , ja rupesin miettimään toimiikohan se. Kyse ei ole siitä ettenkö luottaisi, mutta ajatuskin siitä, etten näkisi poikaystävääni kun vain ehkä 3kertaa kuussa huolestuttaa. Onko se sanonta oikeasti totta, ettei kaukosuhteet toimi, vain voiko ne toimia ja pystyykö kaukosuhteessakin oppia tuntemaan toinen tarpeeksi hyvin, että voisi ajatella yhteistä tulevaisuutta?

      • sesedr

        Me nähdään poikaystävän kans vaan lomilla. Eli syys- ja joululomat sun muut. Kyllä siihen tottuu :) Itse en edes harkinnut kaukosuhde vaan koko tilanne yhtäkkiä ajautui siihen että oltiinkin yhdessä :D


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe