Siinähän se tulikin jo otsikossa, mistä löytää fiksu mies?
Olen todella turhautunut, kokeilin myös neittideittailua. Jokainen, siis jokainen mies haluaa nähdä heti kuvasi, no annan kuvan (lopulta laitoin suoraan profiiliin), ne haluaa saman tien tavata ja ensimmäisen tapaamisen jälkeen alkaa valua seksistisiä viestejä.
Miksi? En halua olla epäkohtelias, olen vain kohteliaasti vastannut etten hae seksiseuraa enkä aio ensimmäisenä olla hame korvissa.
Haluan miehen jonka kanssa voi keskustella. Siis ihan tavallisista asioista, jolla ei ole kiire heti olla sängyn pohjalla. Mikä kiire miehillä on?
Olen 26 vuotias nainen ja kyllä, olen katseenkestävä. Luonnollisella tavalla, en siis näytä edes siltä / pukeudu sillä tavalla, että antaisin ymmärtää jotain. Olen kohtelias ja iloinen.
Muissa kriteereissä voin joustaa paljonkin, kunhan vain löytäisin miehen joka ei ole ensimmäiseksi kaatamassa sänkyyn.
Sama pätee miespuolisissa kavereissa, jokainen pilaa kaveruuden alkutekijöissään siihen, että alkavat haluta seksiä. En ymmärrä ja siihen kaatuu minun mielenkiintoni.
Mietin monesti mikä minussa on vikana kun tuntuu ettei miehiä kiinnosta muu kuin seksi kanssani.
Heittäkää mielipiteitä ja ajatuksia, kaikki otetaan vastaan. :)
Mistä löytää fiksun miehen?
24
1564
Vastaukset
- Ubermenschen
Vaikea tässä on kertoa miksi miehet sitä ja miksi miehet tätä, kun en ole tavannut kyseisiä miehiä tai edes sinua...
Se, että miehet haluavat (tai vaikuttavat) haluavan vain seksiä kanssasi ei tarkoita että sinussa olisi ''jotain vikana'', päivastoin.
Minkälaisen kuvan annat itsestäsi / miten käyttäydyt miesten kesken? Kuinka moniuloitteisen ja monisävyisen kuvan annat itsestäsi heille, sekä henkilönä että naisena? Ja mitä ovat ''tavalliset jutut'' joista haluaisit niin kovasti keskustella miesten kanssa???
P.S. en halua nähdä kuvaasi.- ap.
Käyttäydyn hillityn asiallisesti, olen kuitenkin oma persoonallinen itseni, hymyilen ja minulla on pilkettä silmäkulmassa. En heitä esimerkiksi kaksimielisiä vitsejä yms, vaikka se minulle muutoin on luonnollista. :) En näin aikaisessa vaiheessa.
Tavallisilla asioilla tarkoitin, että haluaisin että mies olisi aidosti kiinnostunut minusta, elämästäni ja hänen kanssaan voisi puhua mistä vain, ihan laidasta laitaan. Kertoisi myös itsestään.
En halua että tutustuminen jää tavallaan väliin ennen kun ollaan sängyssä. En halua mennä sellaisen miehen kanssa sänkyyn, jota en tunne lainkaan tai josta tiedän suurin piirtein vain nimen ja vuositulot.
En ole mikään missi, mutta hoikka ja nätti kuitenkin, en omaa kovin hyvää itseluottamusta. Mutta tunnen itseni arvottomaksi kun mies ensimmäisen kahvittelun jälkeen kertoo kuinka "seuraavalla kerralla hänen täytyy vähän puristella minua" tai "pitää hyvänä". Mukaan lukien täysin suorat ehdotukset. Tuollainen mies karkoittaa minut välittömästi, todella ahdistavaa..eikö?
Pidän kyllä seksistä, paljonkin ja aina olen ollut todella aktiivinen, mutta parisuhteessa / pidemmän aikaa tapailtua.
En ole mikään "tiukkapipo", mutta elämässäni on tapahtunut paljon vuosien varrella ja arvoni ovat muokkautuneet paljon. En halua tehdä mitään mitä en halua.
Onko tämä miesten tyyli nykyään, heti täytyy saada kaikki? Kuva (vaikka se heidän kirjoitustensa mukaan ei ole niin tärkeä), saada tavata ja jos vähänkään miellyttää niin sänkyyn?
- Käki os. Äimä
Olen muutamiin naisiin yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta yksikään ei ole vastannut. En ole vihjannut seksiin päinkään, mutta profiilissani lukee selvästi että en tähtää heti loppuelämään yhdessä ja punainen tupa ja perunamaa jne. jne.
Esim. ajatustenvaihto ja kahvittelu olisi oikein mukavata, mutta laskeeko hameväki mut seksinvonkaajaksi kun en lupaile liikoja? - Tee88
Minulla ei ainakaan ole kiire peiton alle. En sitten tiedä onko minussa jotain vikaa, mutta se vaan ei ole minun juttu. Haluan ensin tutustua. Ongelmana vaan on kamala ujous naisten kanssa, ainakin jos itse täytyy tehdä aloite. Eli harvoin tulee edes tilaisuus tutustua kehenkään...
Baarissa kun olen niin monesti kaverini sanovat, että otat tuosta tuon naisen ja viet kotiin. Sanon aina, että en harrasta sellaista ja varmasti minua pidetään todella outona. Kerran eräs nainen, joka ei ole minulle kauhean tuttu, mutta muutamia kertoja ollaan juteltu oli aika lailla humalassa baarissa ja minua huolestutti kuinka hän pääsee siinä kunnossa kotiin. Lupasin saattaa hänet kotiin, koska murehdin kuinka hän olisi yksin selvinnyt. Hänen luokseen päästyään toivotin hyvät yöt ja olin lähdössä pois, mutta nainen melkein väkisin raahasi minut sisälle. Siinä sitten suunnilleen 5-6 tuntia juteltiin kaikenlaista ja aamulla kahdeksan aikaan lähdin kotiin nukkumaan. Moni olisi varmasti tässä tilanteessa käyttänyt tilaisuuden hyväkseen, mutta minä en.
Eli kyllä meitä fiksuja miehiä on olemassa :) Minäkin täällä odottelen sitä fiksua naista. Ehkä meitä onnistaa joku päivä - No fiksun miehen
löytää muualta kuin baarista.
Valitettavasti sä et voi vaan istuskella ja odottaa, vaan näitä miehiä sun kannattaa ite lähestyä...
Kirjasto, lenkkipolku, kaupat näin aluks.
Muista että fiksu mies ei sua kauaa silmillään nuole! - luuserimies 37
Mä en ole ikinä vonkannut seksiä sähköpostissa kun olen naiselle kirjoittanut. tosin ei ne antaiskaan kun en ole mikään komistus. Mielestäni olen fiksu ja osaan käyttäytyä ja olen herrasmies mut ei naiset vastaile mulle takas. Johtuu varmaan etten ole se komistus jota kaikki hakee. Eli vaikka olis fiksu ja osaa käyttäytyä eikä vonkaa seksiä niin ei kelpaa kun kaikki hakee unelmies poikamiestä vaikka muuta väittävätkin.
- handful of nothing
''pidän aina ovea auki naisille...
.... vaan ei heitä vaan tule sisään.''
- pysyn kotona
Naiset aina rakastuu niihin pelimiehiin joten tälläsen tavallisen fiksun miehen on turha ilmoitella itsestään kun siitä ei vaan ole mitään hyötyä. Ei naiset halua tavallisia miehiä jotka ei vonkaa ja jotka on herrasmiehiä.
- hyvin jännä
Kyllä ne lopulta sellaisen haluaa, mutta se jännä ja pikkasen vaarallinen mies on vetoavampi eikä fiksua miestä sen jännän vieressä nähdä. Muutaman jännän kierrettyään ja turpaan saatuaan itkevät nettifoorumeilla kuinka kaikki miehet ovat sikoja, mutta eivät tajua että se fiksu herrasmies oli siinä samassa tilassa jo 10 vuotta takaperin, silloin kun jännä vei mukanaan..
- fiksu mies
Fiksun miehen läydät shakkikerhosta tai mensan kokouksesta.
- Nainen Turusta
Minulla on hiemän huono suomi, mutta yritän kuitenkin. Eli jos nainen laittaa ilmoitus nettiin, niin ensimmäiseksi vastavat häirikköt ja turhat soitajat. Ensin annat niille kasvokuva, heti pyytävät alaston kuva. Ehkä 15-vuotiaita tai 65-vuotiaita hiemän epäsivistyneita. Ja aina niiden ikä on 35v, tai 42v., komea, sporttinen mies.
On niitä urpoja paljon. Ja mistä tiedät, että hän on esim. Helsingistä? Ihan varmasti jostain Seinäjoelta, tai Imatralta.
Ei nettiromansi, kiitos..
- viisastelija
kadulta kaupasta kotoa baarista naapurista salilta ,melkeen mistä vaan :)
Vähän kun kysyis mistä löytää hyvän auton, kaupasta kadulta jopparilta naapurista,mistä vaan Olen fiksu mies. Entäs sitten? Ketä kiinnostaa? Oikeasti?
- tyyppi_hki
Ei kai miehet oikeasti ole tuollaisia? Tuntuu jotenkin absurdilta.
Mulla puolestaan on ongelmia löytää täyspäistä naista, kun kaikilla tuntuu nykyään olevan jonkinsortin henkisiä ongelmia. Kun tapaa jonkun tytön, se vaikuttaa aluksi tosi mukavalta ja kaikinpuolin kiinnostavalta, mutta vähän ajan päästä ilmenee jotain psyykkisiä ongelmia..
Mutta niin, kyllä niitä fiksuja miehiä on. Kaikilla kun pitäisi olla jonkunlaiset käytöstavat. Nettideittailusta mulla ei ole hajuakaan, mutta ainakaan näiden pintaliitoklubien tanssilattioilta on turha toivoa liikoja. Kyllä niiltä klubeilta voi löytää fiksuja tyyppejä, mutta tanssilattioilla usein löytyy juuri noita puristeluveijareita.
Usko pois, kirjoituksesi perusteella olet hyvin kiinnostavan oloinen. - Noniin
Mainitsit,että olet kokeillut nettitreffejä. Suosittelen laittamaan yleiseen ilmoitukseen (erikseen) ettet ole hakemassa seksiseuraa. Yleensä se aina toimii.
- kokemusta on
Mä en ainakaan haluu muuta ku rytkästä kassit tyhjäks ja lähtee baariin. Sellastahan ne naisetkin haluaa, että saa sitten loppuajan juoruta kavereiden kanssa facebookissa ja vertailla panoja.
- 0w+
Oletpa älykäs!
Ihan vakavissaan, jos oma älykkyys on yli 150, niin mistä pystyy löytämään vertaisensa kumppanin?????????????????????????????????????????????????? "Normaalien" kieppuu 100 paikkeilla, eli voitte uskoa että tavikset tuntuu vähintään kehitysvammaiselta seuralta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei oo tarkotus olla snobi mutta kun on ongelma! - Ow-
0w+ kirjoitti:
Oletpa älykäs!
Ihan vakavissaan, jos oma älykkyys on yli 150, niin mistä pystyy löytämään vertaisensa kumppanin?????????????????????????????????????????????????? "Normaalien" kieppuu 100 paikkeilla, eli voitte uskoa että tavikset tuntuu vähintään kehitysvammaiselta seuralta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei oo tarkotus olla snobi mutta kun on ongelma!Oletpa vitsikäs!
Ihan vakavissaan, jos oma älykkyys on yli 150, niin miks kyselet tyhmiä tällaisella palstalla?????????????????????????????????????? - klklklklkl
0w+ kirjoitti:
Oletpa älykäs!
Ihan vakavissaan, jos oma älykkyys on yli 150, niin mistä pystyy löytämään vertaisensa kumppanin?????????????????????????????????????????????????? "Normaalien" kieppuu 100 paikkeilla, eli voitte uskoa että tavikset tuntuu vähintään kehitysvammaiselta seuralta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei oo tarkotus olla snobi mutta kun on ongelma!Vastaus: ei oikeastaan mistään, ja ne kaksi tyyppiä joiden äo on samoissa lukemissa, ovat molemmat autisteja. Joudut tinkimään vaatimuksistasi tai olemaan yksin.
Minä olen sellainen mies joka ei ole seksiä ehdottelemassa heti. Kumpa joku arvostais tälläistä miestä joka haluaa parisuhteen ja tutustua rauhassa. Ei aloittajassaa mitään vikaa ole mut monet ei vaan halua sitoutua ja sit alkavat vonkata seksiä. Mulle eivaan kukaan vastaile ikinä takas.
- lgofksdfi
Mulla silmät kostuivat aidosti kun luin alotusviestisi. Kun haaveilen kaltaisestasi naisesta, tosin hieman nuoremmasta, kun olen itse vasta 21-vuotias.
Luonteeltani olen iloinen, positiivinen (negatiivisia läppiä lukuunottamatta), hyvin kasvatettu maalaistaustainen opiskelija. Olen suorasanainen ja karskin oloinen kaveri. Pelaan jääkiekkoa ja jääkiekkoilijoilla on valitettavasti pelimiehen maine. Ongelma onkin siinä, että ulosantini vetää puoleensa näitä kohtalaisen nuoria pissiksiä, jotka ovat heti avaamassa haaroja. Moni suomalainen mies ei pitäisi tätä ongelmana, päinvastoin, mutta minulle se on tavallaan. Muutamia kertoja olen kyllä langennut, mutta en halua että naiset käyttäytyvät heti noin.
Vaikka käyttäydyn usein lapsellisesti ja naistennaurattajaomaisesti, niin olen silti vastuuntuntoinen ja kaikki mitä teen ajattelen aina mm. tulevan perheeni kannalta. Siksi opiskelen kunnolla. Huvittaa onkin kun kaverit ihmettelevät, että: "miten kaltaisesi ihminen voi saada tuollaisia numeroita".
Itsekehumiseltahan nämä helposti kuullostaa, mutta en väitäkkään että itse olisin etsimäsikaltainen mies. - joku vain
Huomaatko, että kertomatta oikeastaan yhtään mitään, vaikutat jo kiinnostavalta?
Vihjaus kauneudesta on kaikkein suurinta kauneutta. Se on kuvitelmaa ja siten kaikista kaunista. Sen sinä esität ihmisille ja sen kautta sinut siten aina nähdään.
Jos todella haluat löytää fiksun miehen, niin sitten vain etsit fiksuja sanoja. Käy läpi, lue, harkitse, ohita kuvat ja sitten ota yhteyttä. Keskustele. Mieti, onko tuossa keskustelussa jo yksinään tarpeeksi ja jos on niin sitten tapaa. Älä missään vaiheessa puhu ulkoisista seikoista. Ole vailla muotoa, sanoja vain. Ja jos tavatessanne tuo mies haluaa jatkaa sanoistanne, niin silloin tiedät, että tuo ihminen ei katso sinua vain muottina.
Ihminen joka kaipaa heti kuvaa, ei osaa arvostaa toisen tuntemista. - kiltti mies.
Minä en vonkaa sänkyyn. Tuskin kukaan nainen mulle edes antais joten en jaksa edes yrittäää ikinä.
- Anonyymi00022
Mistään löydän oikea mies Emilia mistään löydän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain627552Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1191487Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691439- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774