Mistä ihmeestä bootcut-farkkuja?

14+8

Kappahlin XLNT-malliston bootcut-farkut kuluvat nopeasti, mutta mistään ei tahdo löytyä edes isoista mallistoista kyseistä mallia. Mistä ihmeestä ostan farkkuni, että kestäisivät pitempään kuin muutaman kuukauden ennenkuin kuluvat hiuti takamuksesta?

Vai pitääkö tässä alistua markkinavoimille ja repiää jalkaan ne reitevälle mahdollisimman huonot vaihtoehdot, eli pillifarkut joita nyt kaikkialla tyrkytetään?

11

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdömöäsdksdö

      Tsekkaa elloksen xl-koja myyviä merkkejä eli Zizzi, Taillissime, 24/7 ja EllosPlus ainakin. Sieltä olen omani ostanut. Jos osut aleaikaan, niin voipi saada suhtedullisestikin...

      • ap.

        Oukei, pitääpä Elloksen sivuilta tsekata. Postimyynnissä vaan ärsyttää, kun pitää tilata kerralla monet ja palauttaa ei-istuvat ja vääränkokoiset.


    • Löysin porista...

      Poriin oli avattu uus farkkukauppa ja sieltä löysin. Oon kokoa 44-30 ja ihan hyllytavarana oli mulle myös tollanen vähän leveämpi malli. Olis viel ollu vissiin isompaakin tarjolla mut joskus oli kiva ostaa farkut jotka ei oo kaupan isoimmat ja kun yleensä saa jostain hyvät farkut.

      • ap.

        Poriin on vähän pitkä matka.


      • Mihin on avattu ???

        Mihin on avattu ja koska??? ei ainakaan missään lehdissä ole ollut mitään ilmoitusta tästä


      • Ups unohtu..
        Mihin on avattu ??? kirjoitti:

        Mihin on avattu ja koska??? ei ainakaan missään lehdissä ole ollut mitään ilmoitusta tästä

        Tikkulan abc:llä se on. Sellainen pieni farkkuliike. En mäkään sitä mistään lehdestä bongannu, siellä se oli kun kävin kaupassa.


    • 19+12

      Olin just eilen Seppälässä ja siellä oli 25 e kaikki isojen tyttöjen farkut, näytti olevan myös bootcut-lahkeella. Tiedä sitten kestävyydestä.

      • ap.

        Seppälän farkuista on huonoja kokemuksia. Ne ei istu reisistä ja menettävät muotonsa nopeasti.


      • dlkdlsdjklöfsd
        ap. kirjoitti:

        Seppälän farkuista on huonoja kokemuksia. Ne ei istu reisistä ja menettävät muotonsa nopeasti.

        asiasta kuudenteentoista, tuolla elloksella oli sellaiset "boyfriend"-malliset farkut xl-kokoisina - tiedän, eivät ole bootcut - ja olivat todella yllättävän reilut nimenomaan reisistä ja kokoja oli ihan kiitettävästi. tiedoksi sinulle ap. kun olet noista reisistä puhunut... minulla on vatsaa ja reisiä ja hyvin mahtui. ainoa mikä harmitti, että pohkeista hieman liian tiukat minulle, kun en varsinaisesti mitään tikkusääriä omista *lol*


      • ap.
        dlkdlsdjklöfsd kirjoitti:

        asiasta kuudenteentoista, tuolla elloksella oli sellaiset "boyfriend"-malliset farkut xl-kokoisina - tiedän, eivät ole bootcut - ja olivat todella yllättävän reilut nimenomaan reisistä ja kokoja oli ihan kiitettävästi. tiedoksi sinulle ap. kun olet noista reisistä puhunut... minulla on vatsaa ja reisiä ja hyvin mahtui. ainoa mikä harmitti, että pohkeista hieman liian tiukat minulle, kun en varsinaisesti mitään tikkusääriä omista *lol*

        Puhuin reisistä, kun tosiaan eivät istu yleensä. Tarkoitin siis, ehkä epäselvästi ilmaisin, että ovat reisistä liian löysät. Peppu on iso, reidet muodokkaat mutta "hoikemmat". Bootcutit antavat mielikuvan pienemmästä pepusta ja hoikemmista reisistä, kun taas suorat lahkeet (ja varsinkin liian löysät, pussittavat lahkeet ja ihan vartaloa nuolevat) "muhkuttavat". Lähinnä 46-48-kokoisia farkkuja käytän. Joissain malleissa se on 44 ja joissain 50. 46 on ollut Kappahlin farkuissa hyvä, istuvat reisistäkin mukavasti, ja peppu mahtuu housujen sisälle. :D

        Kävin ostamassa Kappahlista sen hyvän mallin, joka kuitenki kuluu nopsaa, kun oli akuutti farkun tarve, pitää postimyynnistä tilata sovitukseen tässä vähän myöhemmin. Toivottavasti jotain löytyisi.


    • muhku -71

      Täältä olen löytänyt parhaat farkut muhkeille muodoilleni...
      www.halens.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe