Maustetytöt televiisiossa

Niistä on tullut aikuisia naisia. Baby Spicestäkin. Beckhamin rouva ei kyllä ole aikuistunut edukseen, mutta oikein posh on edelleen.

29

160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ok-

      ei ihme et Davidia kiinnostaa vieras pilde

    • kyä näi o

      Aikuisiako? Rupsahtaneita milffejähän noi on. En panis rahallakaan.

      • mittäää

        .

        M.I.L.F. = Mother I Like to Fuck

        Hyi hyi hyiiiiiiiiiiiiiiiiii

        .


    • Beckhamin rouvalla on aina nyrpeä ilme naamalla. Vaikka daamilla on komea mies, terveet lapset, rahaa ja menestystäkin, niin aina se vaan jaksaa näyttää äksyltä. Mikähän sitä oikein riivaa?

      • ilmeisesti?

        Hän ei taida olla mihkään tyytyväinen


      • Olisiko imago-kysymys? Sitähän se sposh spice meinaa.


      • Posh ei ole ollut sitten 90-luvun muuta kuin Englannin ex-Tik Takin ex-jäsen. Pistäähän se harmittamaan kun mies on maailman kuuluisimpia urheilijoita ja hän itse vain rva Beckham. Hra Beckhamia aloin sympata kun luin rouvan excelistä, jossa oli tyttären yrittämiseen otollisimmat hetket (kolmen pojan jälkeen). Lehtijutun mukaan päivä ja kellonaika laskettu hedelmöittämiseen... David parka jutun mukaan koitti pakoilla niitä aikoja :p


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Posh ei ole ollut sitten 90-luvun muuta kuin Englannin ex-Tik Takin ex-jäsen. Pistäähän se harmittamaan kun mies on maailman kuuluisimpia urheilijoita ja hän itse vain rva Beckham. Hra Beckhamia aloin sympata kun luin rouvan excelistä, jossa oli tyttären yrittämiseen otollisimmat hetket (kolmen pojan jälkeen). Lehtijutun mukaan päivä ja kellonaika laskettu hedelmöittämiseen... David parka jutun mukaan koitti pakoilla niitä aikoja :p

        No eikös tuo ole juuri sitä yläluokkaista saagaa, mitä mimmi on opetettu vetämään ja tekee sen aika hyvin, kun tavista vituttaa. Vähän kuin Madonna konsanaan.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No eikös tuo ole juuri sitä yläluokkaista saagaa, mitä mimmi on opetettu vetämään ja tekee sen aika hyvin, kun tavista vituttaa. Vähän kuin Madonna konsanaan.

        Juu, mutta luulen silti että mimmiä kyrpii se, että hän ei itse ole varsinaisesti mitään noin julkisuuden kannalta. Paitsi Beckhamin muija. Madonnalla on omiakin ansioita.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Juu, mutta luulen silti että mimmiä kyrpii se, että hän ei itse ole varsinaisesti mitään noin julkisuuden kannalta. Paitsi Beckhamin muija. Madonnalla on omiakin ansioita.

        No ehkä se olisi mielummin Madonna, mutta kun niitä ei voi olla kuin yksi. Toisaalta se on silti aika stara muutamasta muksusta huolimatta, joten jos leidi itse tai joku muu valittaa huomion puutteesta, niin puhuu paskaa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No ehkä se olisi mielummin Madonna, mutta kun niitä ei voi olla kuin yksi. Toisaalta se on silti aika stara muutamasta muksusta huolimatta, joten jos leidi itse tai joku muu valittaa huomion puutteesta, niin puhuu paskaa.

        Meinasin, että sitä yltäkylläistä julkisuutta on, koska hän Beckhamin vaimo. Ex-spaissari Victoria Adamsina tuskin olisi. Tai hitsari O'Malleyn muijana. Joten kysymys kuuluu onko yhden maailman kuuluisimmista ihmisistä puolisona itse stara.. Voisi tietenkin olla, jos säännöllisesti tekee jotain raflaavaa mikä kiinnostaa Rupert Murdochia ja muuta paskamediaa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Meinasin, että sitä yltäkylläistä julkisuutta on, koska hän Beckhamin vaimo. Ex-spaissari Victoria Adamsina tuskin olisi. Tai hitsari O'Malleyn muijana. Joten kysymys kuuluu onko yhden maailman kuuluisimmista ihmisistä puolisona itse stara.. Voisi tietenkin olla, jos säännöllisesti tekee jotain raflaavaa mikä kiinnostaa Rupert Murdochia ja muuta paskamediaa.

        No esiintyi kuitenkin Lontoon olympialaisten loppunäytöksessä, joten sai varmaan elämänsä huipennukesen. Ja joo, näköjään julkkiksen puolisona on edelleen julkkis. Vaan eipä se meidän kummankaan elämää juuri heilauta.

        Ps. Varmuuden vuoski sanottakoon, etten minä sitä fanita.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No esiintyi kuitenkin Lontoon olympialaisten loppunäytöksessä, joten sai varmaan elämänsä huipennukesen. Ja joo, näköjään julkkiksen puolisona on edelleen julkkis. Vaan eipä se meidän kummankaan elämää juuri heilauta.

        Ps. Varmuuden vuoski sanottakoon, etten minä sitä fanita.

        Hyvä, että pääsi esiintymään. Nyt on perheessä yhteistä muisteltavaa kun isäntä esiintyi avajaisissa ja emäntä päättäjäisissä.


      • awy

        Nälkä.


      • tosi..typy
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olisiko imago-kysymys? Sitähän se sposh spice meinaa.

        Siinä tapauksessa imagoa kannattaisi jo vaihtaa, hän ei ole enää nuori tytonheitukka, vaan aikuinen nainen.
        Bechamin rouva taitaa olla jymähtänyt vain tietylle tasolle, hän ei ole kovinkaan muuntautumskykyinen.
        Onnellisuus, elämänilo ja mielentasapaino lähtee sisältä, se hehkuu myös ulospäin. Niitä ei saa rahalla, eikä sillä, että naama on jatkuvasti näkyvillä lööpeissä.


    • \o/

      Emma Buntonille vois kyl antaa. Ja nätimmäl Melille.

      • A-luokkaaa

        Mel B on laadukas nainen muodoiltaan


      • kylä näi o
        A-luokkaaa kirjoitti:

        Mel B on laadukas nainen muodoiltaan

        .

        Ehdottomasti muodollisesti pätevä ja syönyt ravitsevaa ruokaa

        .


    • Miten itse esiintyminen meni?

      • Biisi oli yhdentekevä ja sivuosassa, mutta olihan se spektaakkeli kun ajelivat viidellä enkkutaksilla pitkin stadionille rakennettuja teitä. Turhan suureellinen juttu sinänsä.


    • Se on niin väärin, ettei omas nuoruudes ollut juuri tyttöbändejä.:( Paitsi The Bangles, mikä olikin sit tosi kova sana...En nähnyt tota konserttia, mut muistikuvieni mukaan sillä tummaihoisella Mel:illä oli ihan huikea kroppa joskus..
      Posh on aina ollut hieman oudohko tapaus..

      • yybee fanit

        Mel B:n kroppa kuin yybeen


      • määmy rules
        yybee fanit kirjoitti:

        Mel B:n kroppa kuin yybeen

        määmyllä on parempi!


      • yybee fanit
        määmy rules kirjoitti:

        määmyllä on parempi!

        yybee on muodokkaampi



      • määmy <3
        yybee fanit kirjoitti:

        yybee on muodokkaampi

        määmy on siveyden sipulimpi!


      • tulevafani

        yybee, määmy ja kanasutra vois perustaa ML palstan oman tyttöbändin :-D


      • yybee fanit
        määmy <3 kirjoitti:

        määmy on siveyden sipulimpi!

        yybeellä on parhaat kurvit ja pullat


    • Mel B on noista aina ollut eniten edukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1908
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe