Lionet-merkkinen vanha mekaaninen Sveitsiläinen rannekello, tietääkö joku tällaisesta jotain. Itse en onnistunut googlettamaan pienintäkään tiedonjyvää koko merkistä. Tässä huono kuva kellosta: http://aijaa.com/0089510704902
Taulun alaosassa lukee 17 jewels incabloc ja aivan alareunassa Swiss Made.
Olisin kiitollinen hataristakin tiedoista. Oletan kellon olevan melko arvoton ja valmistajan olleen vain hetken pystyssä ollut yritys, mutta olisi paljon mukavampi käyttää sitä jos tietäisi edes jotain siitä, joten kiitän jo etukäteen jos joku osaa jotain kertoa.
Sveitsiläinen kello Lionet - tietääkö kukaan tästä mitään?
4
1180
Vastaukset
- pateke
arvo noin 9 dollaria, pikaisella googlauksella
- Lionetranteessa
Pikaisella googletusella, niin varmaan...
- Lionet kaapissa
Lionet-merkkinen vanha mekaaninen taskukello kulkeutui meille. Tämä näyttäisi olevan kultaduplee pintainen, koska mitään jalometalliin viittaavia leimoja ei ole. Eräs henkilö on saanut kellon 50 vuotiaana lahjaksi työkavereilta. Tämä tapahtuma on ollut vuonna 1988. Kello on varustettu avattavalla etukannella. Avautuu vetonupin keskellä olevalla painonapilla.
- Kelloharrastaja
Mielenkiintoisia kelloja. Hinta-/laatusuhde ei taida kuitenkaan näyttäisi olevan edes lähellä prologuen tasoa, joten sinänsä en tule koskaan hankkimaan. Ei ole järkevä ostos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395