Huvittavat naiset 50+++++++++++

Hullut vanhat akat

Katselin ajankulukseni tuon ikäisten naistenten profiileja ja hyvin moni näytti hakevan naista ikäluokassa 35 - 45 v (max). Kuvittelevatko nuo naiset oikeasti olevansa niin kiinnostavia noin paljon nuorempien miesten mielestä ? Näköjään naisellisella itseluottamuksella naisilla ei ole itsekritiikkiä tässä asiassa, kun näin näyttää olevan niin monella. Totuus on se, että tuskin monikaan heistä tulee saamaan tuosta ikäluokasta miesystävää. Ja jos saa, niin luulisi henkisen (ja fyysisenkin ) ikäeron näkyvän aika pian. Eikö naisten nyt kannattaisi suosiolla kättelyssä tunnustaa, että mahdollisuudet oman ikäisten kanssa ovat paremmat puhumattakaan jatkossa yhteiselosta.

(Ja huom ! Olen itse 40 v., joka haluaa suunnilleen ikäistään seuraa, eikä missään tapauksessa mitään vanhaa puumaa joka on kaikkien panopatja.

55

2266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkö

      "Hyvin moni näytti hakevan naista"..Eiku miestä.

      • Tosion

        Aika monikin huolii.. mutta itse en huoli edes 40v setää.. Ovat jo parhaat päivänsä nähneet, kasvot ja perse roikkuu ikävästi.. 25-35v miehiä löytyy seksiin, enkä muuta kaipaa.


      • ghwiuhwgfg
        Tosion kirjoitti:

        Aika monikin huolii.. mutta itse en huoli edes 40v setää.. Ovat jo parhaat päivänsä nähneet, kasvot ja perse roikkuu ikävästi.. 25-35v miehiä löytyy seksiin, enkä muuta kaipaa.

        Voisit panna minua sträpillä perseeseeni, niin ei ala roikkua kun saa verryttelyä säännöllisesti


    • Eikai kukaan nyt

      yli viiskymppistä ämmää huoli, yli 30 alkaa olla jo rajoilla.

      • Eivaaria

        Paremmin huolii, kuin 50v vaaria, joilla eturauhasvaivat kiusana ja ex-vaimot.


    • Tosi älykäs poika

      Voi raukkaa... yksinkö joudut käymään täällä tätä järkevää keskustelua?

    • juro

      on viiskymppiset naiset ihan komeita ja halukkaita.

    • 8+1

      Kuule ne nuoret miehet ottaa yhteyttä väsymättä vaikkei haluaisikaan, kyllä niitä on tarjolla koko ajan jos vaan kiinnostaa.

      • kalevi-tre

        Ne käy harjoittelemassa vanhan koppelon kanssa ja koko ajan nuoret miehet katselee nuorempia ja nämä koppelot luulee olevansa haluttuja? Paremman puutteessa kyllä kelpaa yhdeksi yöksi ja kymmenen paukun jälkeen jostain kolikkotansseista, mutta ei halusta.


      • kotero

    • Saman huomannut

      Treffeillä on pilvin pimein yli 50 olevien naisten profiileja. Itseasiassa olleet jo vuosia ja aina ne samat "prinsessat" :)

      Ei taida nuoria miehiä löytyä :D

      • Muu.ammatti

        Eikä niillä kaikilla ikäkään kasva, vaikka vuodet kuluukin...
        Jotain jos viestität, niin vastausta et saa. Kun pituudestasi puuttuu ne maagiset 30 cm. Vajaa 10 cm pituusero ei ole riittävästi. Eikä ole niitä huviloita, moottoriveneitä, ökyautoja... Pelkkä raha ei riitä.

        Tosin suuri osa varsinkin iäkkäämmistä on sellaisia, etten taatusti edes viestitä.


    • puolin ja toisin

      joidenkin 50 naisten on 'pakko' hakea nuorempaa miestä kun omanikäiset miehet hakee lastenlastensa ikäisiä tyttöjä.

      • Puolinvaaneitoisin

        Niin että pitää tehdä sitä samaa kun kaikki muutkin sitä tekee. Onko pelottavaa olla yksilö?
        Kenenkään ei ole pakko hakea yhtään ketään ja ei ainakaan sellaista mitä ei oikeasti edes halua.
        Hakekaa nuorempia jos kerran haluatte mutta älkää syyttäkö muita tästä.


    • 19+19

      kyllä se on 50 miehilläki sama juttu.
      hakevat lapsiensa ikäistä seuraa siis 20-35v.
      mikä helkutti siinä on kun oman ikäinen ei kelpaa???
      luuleeko ne että joku 30 huolii vanhoja faareja??

      • Papat rulez

      • Kaunis.nainen

        Tuo nainen huolii vaikka vanhainkodista paapan, mutta ei kaikki 30 naiset. Vuodesta toiseen on deittipalstoilla nämä ryppyotsaiset ja pallomahaiset paapat, kun kuvittelevat, että nuoret naiset kiinnostuu, mutta kun on niitä komeita ja nuoriakin miehiä tarjolla.. Itse seurustelen 15v nuoremman miehen kanssa ja vielä komean.. Ikä on vaan numeroita, jos itsestään pitää huolta.. Yleensä jo 40v miehet saattohoitopotilaan näköisiä.


      • Lerpukkaa

        Täytyy olla, joku pappafetissi, jos ottaa vanhan vaarin tai isäsuhde jäänyt etäiseksi. 30v naiset ottaa ikäisiään komistuksia, jos nuori nainen ei kelpaa ikäisilleen komistuksille niin sitten täytyy ottaa, se vanha vaari.


      • Kiia32v
        Papat rulez kirjoitti:

        "luuleeko ne että joku 30 huolii vanhoja faareja??"

        Ei luule vaan ne TIETÄÄ !

        http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tassa-on-jasmin-mantylan-rakas-ikaeroa-kymmenia-vuosia-katso-yhteiskuva

        Papoissa on vaan sitä jotain, mitä nuoret naiset eivät voi vastustaa:)

        Jutun nainen on keski-ikäinen, eikä nuori enää ja vanhasta vaarista saa elättäjän itselleen. Nämä papparaiset saavat odotella hautaan asti, sitä nuorta naista, eikä heitä kiinnosta lavatanssijutut. :DD


      • luulotpois
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Tuo nainen huolii vaikka vanhainkodista paapan, mutta ei kaikki 30 naiset. Vuodesta toiseen on deittipalstoilla nämä ryppyotsaiset ja pallomahaiset paapat, kun kuvittelevat, että nuoret naiset kiinnostuu, mutta kun on niitä komeita ja nuoriakin miehiä tarjolla.. Itse seurustelen 15v nuoremman miehen kanssa ja vielä komean.. Ikä on vaan numeroita, jos itsestään pitää huolta.. Yleensä jo 40v miehet saattohoitopotilaan näköisiä.

        Ikä on vaan numeroita, jos itsestään pitää huolta.. ----

        Taas yksinkertainen nainen asialla. Ei vaan tajua että " ikä on vaan numeroita" ei koske ainoastaan naisia. Rankkaan tälläisiä puhuvat naiset Ö-luokkaan älykkyydessä.
        Siinähän on panopuuna, nuoremmat miehet varmaan naureskelee keskenään miten joku vanha tantta kuvittelee että nuori mies muka olisi oikeasti kiinnostunut vanhasta akasta.
        Vai kaunis nainen, kaikkea kanssa. Missit on kauniita.


      • Kissatappeluita
        luulotpois kirjoitti:

        Ikä on vaan numeroita, jos itsestään pitää huolta.. ----

        Taas yksinkertainen nainen asialla. Ei vaan tajua että " ikä on vaan numeroita" ei koske ainoastaan naisia. Rankkaan tälläisiä puhuvat naiset Ö-luokkaan älykkyydessä.
        Siinähän on panopuuna, nuoremmat miehet varmaan naureskelee keskenään miten joku vanha tantta kuvittelee että nuori mies muka olisi oikeasti kiinnostunut vanhasta akasta.
        Vai kaunis nainen, kaikkea kanssa. Missit on kauniita.

        Muistaakseni juhannuksen aikaan oli Iltalehdessä juttu siitä, että kun 50v tulee mittariin niin miehillä alkaa flaxi käydä paremmin naisten suhteen. Ja erityisesti jos pitää itsestään huolta. Eli ulkonäkö ja kunto ovat hiton tärkeitä. 40v naiset ottaa mieluusti nuorekkaan 50v miehen jolla kroppa ja ulkonäkö on kunnossa, Siitä vaan kissatappelut aikaan.


      • Kjori--
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Tuo nainen huolii vaikka vanhainkodista paapan, mutta ei kaikki 30 naiset. Vuodesta toiseen on deittipalstoilla nämä ryppyotsaiset ja pallomahaiset paapat, kun kuvittelevat, että nuoret naiset kiinnostuu, mutta kun on niitä komeita ja nuoriakin miehiä tarjolla.. Itse seurustelen 15v nuoremman miehen kanssa ja vielä komean.. Ikä on vaan numeroita, jos itsestään pitää huolta.. Yleensä jo 40v miehet saattohoitopotilaan näköisiä.

        Kun olin 40v ja naimisissa, niin lähes kaikki naiset 20-50v ehdotteli syrjähyppyjä, soitteli ja halusi yökylään ym. Ihan misseistä lähtien. Mutta, kuinka sattuikaan, minun vaimoni otti eron ja löysi uuden 10v vanhemman. No, tietysti aloin katsella niitä kaikkia kaunottaria, jotka ennen ehdotti suhdetta, niin ein enään ollutkaan haluttava, kun olen eronnut, vaikka en ole kaljamaha, en kalju, en juo ollenkaan. Mutta, miksi nätit nuoretkin naiset ottaa ikäisensä pallomahaisen, lippalakissa, tatuoidun, jolla verkkarit ja shortsit roikkuu polvissa, parta on ajamatta ja pää ajettu, kuin vangilla ja kaljaa imetään joka päivä, niin onko sellainen seksikäs mies kaunottaret. Niin kai se oli sadussakin, että kaunotar ja hirviö ihastui .


      • Mirtsukka27
        luulotpois kirjoitti:

        Ikä on vaan numeroita, jos itsestään pitää huolta.. ----

        Taas yksinkertainen nainen asialla. Ei vaan tajua että " ikä on vaan numeroita" ei koske ainoastaan naisia. Rankkaan tälläisiä puhuvat naiset Ö-luokkaan älykkyydessä.
        Siinähän on panopuuna, nuoremmat miehet varmaan naureskelee keskenään miten joku vanha tantta kuvittelee että nuori mies muka olisi oikeasti kiinnostunut vanhasta akasta.
        Vai kaunis nainen, kaikkea kanssa. Missit on kauniita.

        Kaikki missit, eivät ole kauniita ja ilman meikkii ihan taviksii. Nuorena naisena voin sanoa, että kyllä ne nuoret naisetkin nauraa seläntakana vanhoille rupsahtaneille sedille, jotka luulevat itsestään liikoja ja tyrkyttäävät seuraansa.


      • Kaunis.nainen
        luulotpois kirjoitti:

        Ikä on vaan numeroita, jos itsestään pitää huolta.. ----

        Taas yksinkertainen nainen asialla. Ei vaan tajua että " ikä on vaan numeroita" ei koske ainoastaan naisia. Rankkaan tälläisiä puhuvat naiset Ö-luokkaan älykkyydessä.
        Siinähän on panopuuna, nuoremmat miehet varmaan naureskelee keskenään miten joku vanha tantta kuvittelee että nuori mies muka olisi oikeasti kiinnostunut vanhasta akasta.
        Vai kaunis nainen, kaikkea kanssa. Missit on kauniita.

        Joka ikäluokassa on kauniita ja rumia, eikä yksinomaan vanhemissa. Jos nainen hakee seksiä nuoremmasta niin molemmat tietää, mitä tahtovat ja nautinto molemminpuolinen. Itsellä ollut pari vuotta seksisuhde nuorenpaan mieheen. Kumpikaan ei kuvittele yhtään mitään, eikä ole mitään seläntakana naureskelua. Jätän katkerien setien kommentit omaan arvoonsa. Missitkö pelkästään kauniita? Taidat olla idiootti ja yksinkertainen.


    • yksjukkis

      heheh jos mies on yli 50v ei netistä kannata edes hakea menee hautuumaalle tai vanhainkotiin katsomaan , niin siellä on senikästä porukkaa, jolle kelpaa. Sitten ollaan monet vuodet ja kiukutellaan. Kun sopivaa miestä ei löydy, kriteerit ovat sellaiset, että yksinkertaisesti sellaisia miehiä ei ole. Vain ylipainoiset vanhat naiset vastailee viesteihin, muut nyrpistää nokkaansa. Venäläinen nainen on fiksu, sille jos laitat viestin se vastaa joko juu tai ei, mutta vastaa, nää suomineidot vaikenee.
      On kyllä joku poikkeus, mutta jos mies on 60v ei netistä eikä vanhainkodista voi löyttää enää, kun naisten hakukriteerit ovat noin 10v- 4v alle oman iän. Mä en nettimummoista meinaa ottaa, kun muualta löytää helposti nuorempaa seuraa kun ite on. Laiton tonne yhteen rehvipalveluun niin kävijälistan ikien keskiarvo oli mun ikää n. 5v vanhempi.

      • saamitätilaa

        Olet oikeassa. Ex mieheni on tällainen nettivaari eli 50 ja yritti kehua minulle, että naiset on kiinnostuneet. Olen huomattavasti nuorempi kuin ex mieheni ja niitä naisia katsoessa ei voinut todeta kuin että varmasti olet ihan mukava nuori mies heidän silmissään. Huonosti on itsestään huolta pitänyt, maistuu niin kalja kuin sohvallakin makoilu. Ihan eri asia on tyylikäs harmaantuvakin herrasmies joka pitää huolen itsestään niin henkisesti kuin fyysisestikin. Silloin ikä on vain numeroita. Taloudestani minä pidän huolen, eturauhasongelmat on osa vanhenemista, mutta älykästä ja itsestään huolehtivaa miestä ei tunnu löytyvän kun mennään yli 40 vuoden iän. Vaadin samoja asioita mieheltä kuin itseltänikin. Miksi minun pitäisi tyytyä vähempään kuin itse olen valmis panostamaan? Ulkonäöllä on vaikutusta. Oma ulkonäkö on käyntikortti ja kertoo millainen seura on haussa. Jos oma ulkoinen habitus on jotain mikä lähinnä herättää sääliä niin sinulla on aika nopeasti netin säälivaarit ja mummot listoilla. On naivia kuvitella että kelpaa ns. omana itsenään. Kukaan ei tee ensivaikutelmaa omana itsenään tai kelpaa niin. Elämä on aina kompromisseja, kuplassa ei voi elää missä luulee että maailma pyörii pelkästään itsensä asettamilla ehdoilla.


    • Ei h-i !

      Mitä sää nyt meinaat; hakevat naista vai miestä? Mutta muutenkin juttusi haiskahtaa pahalle. Mitä h-ä se kuuluu sulle, minkä ikäinen hakee mitäkin ja ketäkin. Hoitele omat asiasi ja elä omaa elämääsi ja anna muidenkin tehdä niin. Mitä se on sinulta pois, jos joku naisihminen halajaa nuorempaa. Siivoa likainen mielesi ja keskity omiin asioihisi.

      • JUUUei

        Kyllä tämä asia nyt kasvattaa agressioita paljon. Aloittaja ei edes yrittänyt sitä. Tottakai jokainen tekee niinkuin haluaa, ei siihen muiden mielipiteet tarvitse vaikuttaa. Tässä oli vaan kysymys siitä onko sellaiset suhteet oikeasti hyväksi vai ei.
        Miksi siihen sisältyy likainen ajattelu ei tullut edes mieleen.
        Ilmeisesti itse haet epäsuhtaista ikäeroparia kun se noin kolahti. Jos itsekkin ajattelet noin että ikäerolla on väliä miksi aloittaa edes sitä.


    • xxxxxxx

      jospa sillä 50 naisella ollut sama ilmoitus jo kymmenen vuotta unohtunut vaan päivittää?

      • Varma.Koskitar.SE

        Tuollaisia tapauksia olen muutaman ollut havaitsevinani.


    • Toivoa

      Taidat itse olla katkera ja pettynyt vanha mies? Jokaisen oma asia, mitä hakee. Tuttavapiirissäni on kaksi naista, joilla 10v nuorempi mies, koska ei se rakkaus ikää katso.

    • niintainäin

      Ikäiseni miehet ei vaan ota yhteyttä vaikka tekstin vääntäisi rautalangasta.Kuvan kun laittaa niin kyllä mielenkiinto herää heilläkin eli naamavärkki tarvii olla kohillaa jotta kelpaa ei tekstillä niin väliä mitä löpisee..Enkä ole hakenut kun lähempää 5kymppiä olevia miehiä.

    • 37vmies

      Ei 50v nainen ole vielä vanha. Kyllähän niitä kauniin näköisiä yksilöitä löytyy tästäkin ikäluokasta. Itseäni kiinnostaa vanhemmat naiset.

    • bbibojojo

      Olen 50 nainen. Juuri tuon ikäiset miehet ottavat yhteyttä ja ovat kiinnostuneita. Itse en taas ole, vaan oman ikäisiä etsin. He taas etsivät nuoria naisia. Olen tullut siihen johtopäätelmään, että täytyy varmaan ottaa nuorempi mies, kun kerran vientiä tuntuu olevan. Onhan se tietysti mukava katsella. En minä mitään vakituista kumppania muutenkaan hae, joten aivan sama minkä ikäinen, kunhan ei alaikäinen kuitenkaan.

      • Bojo50

        Kiinnostaa just tuommoinen omanikäinen nainen, jolla on taas vapaampi vaihe elämässä.


    • Ylikypsäomena

      Ottaisin kyllä mielelläni suunnilleen omanikäisen miehen, mutta ne harvat tutustumisen arvoiset eivät ole kiinnostuneita, etsivät nuorempia. Nuorin (tosin seksiseuraa) halunnut oli 18-vuotias. Minusta se ikä tai ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri, jos molemmat osapuolet ovat aikuisia ja kemiat kohtaa, mutta aitoa suhdetta etsiessä ei jaksa alkaa seksisuhteisiin noiden pikkupoikien kanssa. Monet ikäiseni miehet ovat valitettavasti unohtaneet henkilökohtaisen hygienian ja käytöstavat, ja ovat joko eläkkeellä tai työttömiä eivätkä osaa keskustella, ei semmoisista kukaan ole kiinnostunut. Ehkä he siksi ovatkin netissä etsimässä seuraa, kun eivät käy ”missään”. Ai niin, jotkut 50-miehet asuvatkin vielä vanhempiensa luona..

    • eikiinnostanuoremmat

      Voi voi, ei niitä nuorempia kolleja tarvii erikseen hakea....kyllä ne laittaa viestiä ihan ite kun tämmöinen kuuskymppinenkin mummo laittaa profiilin treffipalstalle ja vielä ilman kuvaa.....ei ole kauaakaan kun kokeilin niin parin kuukauden aikana ainoat jotka otti yhteyttä oli itseäni 15 - 35 vuotta nuorempia kolleja ja heitä oli useita......eipä tarvinnut vastata yhdellekään tarjokkaalle

    • Nainen_45

      Kunpa löytäisikin sen aikuisen, mielellään hiukan itseäni vanhemman miehen! Eikä haittaisi, vaikka olisi vähän enemmänkin vanhempi, jos vain olisi muuten täysjärkinen. Mutta yleensä ne on niitä eronneita, karanneita, ennen aikojaan elähtäneitä ja katkeroituneita papparaisia. Näkeehän sen tälläkin palstalla.

      Livenä ei ole ainakaan vielä tärpännyt. Ympärillä pyörii kiusaksi asti nuorukaisia, jotka eivät kiinnosta. Oman ikäiset ja varsinkin yhtään vanhemmat taas ovat sitä mieltä, että olen heille liian nuori. Siinä ongelma.

      • Mies-50

        Siinä ja siinä. Nuori. Livenä liikkuessa ei osaa kysyä, onko toinen vapaa heti ensi näkemältä. Eikös se melkein tuntuisi ahdistelulta. Ja toinen näkeminen voi kestää, kun tulee liikuttua erilaisissa paikoissa. Tarpeet on samat, mutta kohtaamisen lisäksi tarvitaan tutustumisaikaa. Ehkä pitää kysellä, tutustutaanko.


      • bokotti-

        Kyllä 45v kelpaa ainakin minulle, mutta et ole vain ottanut yhteyttä


    • dddzz

      kyllä kelpaisi noin 50 vuotias nainen.
      Toivoo noin 50 vuotias mies joka ei juo eikä polta.

    • voisuareppana

      Nuorikin voi olla ollut jo kaikkien panopatja, ja sinun ikäiset vanhukset ovat ainakin olleet panopatjoina ja ikäisesi vanhat ukot ovat panneet kaikki mikä liikkuu =Talous saksista tikapuihin.

    • Huvittava50vNainen

      Lähtökohtahan on, että kukaan täyspäinen ei yleensäkään hae seuraa netistä. Kyllä se seura löytyy ihan muualta. Enkä tarkoita muulla mitään ravintoloita tai elähtäneitä humppatanssipaikkoja. Elämänsä ihmisen voi tavata ihan normaalissa arjessa, kun pitää silmänsä avoinna ja flirttitutkan päällä.

      Panopatja-ilmaisusta sanoisin ihan villin arvauksen, että suurimmalla osalla 50-vuotiaita naisia on ollut seksikumppaneita vähemmän kuin nykyisillä 20-vuotiailla. Irtosuhteita harrastavia katsottiin erittäin paljon kieroon nuoruudessamme

    • Sanoisin että aika paljon riippuu minkälaista seuraa haluaa. Jos haluaa seuraa vain yhdeksi yöksi niin ei ne numerot ole niin tärkeitä. Paitsi ehkä postinumero jotta tietää poistuuko aamulla jalan, linja-autolla tai taksilla.

      Jos nyt ajatellaan pidempää parisuhdetta niin silloin minusta ikä ei ole pelkkä numero vaan suurimmalle osalle se myös antaa viitteen siitä elämänvaiheesta jossa nyt ollaan. Itse kun joitakin vuosia sitten haeskelin täältä seuraa 40 ikäisenä niin kyllä minulla taisi olla ajatus että nainen olisi -5 vuotta omasta iäastäni. Silloin ehkä oltaisiin elämäntilanteessa suunnilleen samalla sivulla ja siten ajatukset ja haaveet tulevaisuudesta olisivat samansuuntaiset. Kuitenkin vaikka miten tärkeää seksi parisuhteessa onkin niin suurin osa ajasta menee niihin arjen vaikeiden päätösten ratkomiseen: kuten mitä tuodaan kaupasta, pestäänkö lattiat tänään vai viikonloppuna yms.

      • Nainen_Pirkanmaalta_52v

        Itsellä ollut myös toiveena -5 vuotta omasta iästäni. Valitettavasti nykyään samanikäisillä miehillä on pieniäkin lapsia, jotka eivät omaan elämäntyyliin sovi.

        Nykyään tärkeänä pidän toisen kanssa yhteenkuuluvuutta, samaa huumoria, samanlaista elämäntyyliä, näkemystä elämään, jne. En varmaankaan koskaan tule asumaan kenenkään kanssa vakituisesti, mutta olisihan se kiva, jos oikeasti vihdoinkin löytyisi minun makuuni oleva mies.


    • Hymyilyttäääää

      Etpäs kertonut miksi eri-ikäiset eivät saa ihan oikeasti ryhtyä suhteeseen . Sinun mielipide tuntemuksineen ei kuitenkaan ole mitenkään merkittävä tai määräävä , no sinulle mut mitä sitten ?

    • oletnaurettava

      "huvittavat naiset". aika hauska sanonta....

      Melko naurettavatkin ihmniset :DD::D

    • marsala

      Jokainen saa hakea haluamaansa ja osa onnistuukin siinä. Tuttavissani liki 50v täyttäneet naiset kyllä löytävät puolison hyvinkin pian omasta ikäluokastaan tai nuoremmasta.
      Niitä onnellisia pareja on mukava katsella.

    • Rakkausvoittaa

      Taitaa ketjun aloittaja olla katkeroitunut jostain, kun noin tunteisiin ottaa? Fyysinen ikääntyminen on yksilöllistä kaikilla, se 40v aina hyvältä näytä, jos elämäntavat huonot. Nykyään ulkonäölle voi tehdä paljonkin ja kropalle, eikä se ikääntyminen niin paljon näy. Henkistä kasvua osalla ei ole koskaan ja nuorenkin kanssa voi olla samalla leverillä. Ystävälläni 40 v on 15v nuorempi mies ja onnellisia ovat. Jos kemiat kohtaa niin, mitä sitten vaikka olisi, sitä ikäeroa? Ihmiset rakastuu, eikä sinun katkeralla mielipiteellä ole mitään merkitystä. Elä ja anna muidenkin elää, siinä sulle päivän mietelause.

    • hillari

      Osa tyytyy ties mihin kumppaniin, kunhan vaan on suhteessa jonkun kanssa. Sehän on ihan omaa valintaa. Onko eläminen yksin jotenkin huono asia, parisuhteessa joutuu tekemään melkoisia kompromissejakin. Tosin onhan se mukavaa jakaa ajatuksia ja tuntoja toisen kanssa, jos kohdalle osuu ihminen, jolla kunnioitus ja arvostus on molemminpuolista. Kun ikää alkaa olla se lähelle 50v, on monella takana lyhyempää ja pitempää suhdetta. Toisaalta kasvaa kriittisyyskin ja odottaa suhteelta liikaakin.
      Ihmettelen myös samaa kuin aiempi kirjoittaja eli yli 50v vanhoilla miehillä on vielä alaikäisiä lapsia. Varmaan silloin on paras etsiä nuorempi nainen, joka on pienten lasten äiti. Tuskin monikaan 40 nainen haluaa uutta lapsiperhearkea, jos omat lapset ovat jo aikuisia.

    • KunhanJotain

      Etsin itseni ikäistä kumppania (n. 40-48), mutta jostain syystä kiinnostuneet ovat jotain 10 v vanhempia tai n.15 v nuorempia. Ihan kivaahan se on jutella ja puuhailla, harva tahtoo aina olla yksin, mutta ei niistä mitään pitkää suhdetta tule. Ikäluokkani on kadonnut. Ja btw moni 50-55 nainen on tosi seksikäs ja ihana, mutta elämäntilanne täysin eri.

    • yksinparempi

      Ratkaisevaa on , kuinka asiat sopii yksiin ja onko vielä alaikäisiä lapsia kuviossa. Jos 50v-ikäisellä miehellä on vielä alle kouluikäisiä lapsia ja hankaloittavia exiä kuvioissa, niin ei kukaan täyspäinen nainen vaihda elämäänsä huonompaan suuntaan. Elämä on liian lyhyt aika käyttää odottamiseen kahdenkeskeiseen aikaan, jos toisella vielä lapsiarki ja toinen kasvattanut omansa jo kotoa pois.

    • PrittyBird

      Ensinnäkin kirjoitat, että naiset hakevat naista??? Luepa tekstisi kertaalleen uudelleen. Ilmeisesti pikastuksissa kirjoitettu virheistä päätellen. Suvaitsevaisuutta voitaisiin porukalla opetella. Jos jotain ei toisen profiili miellytä - so what. Joskus voisi pitää ajatukset itsellään, jakamatta niitä kaikkien tietoisuuteen. Itse oli pakko kirjoittaa vastaus tähän, ihan selvästi katkeroituneen miehen, kirjoitukseen. Onhan tämä tietysti terapeuttistakin, sillä aina on niitä jotka myötäelävät moisia aivopieruja. Ja me kaikki vanhenemme - ihan kaikki. Jokainen on ollut nuori ja omalla tavallaan nätti. Mutta, että lähdetään "iäkääntymisestä" moittimaan toisia ihmisiä ja heidän tekojaan..on muuten jokseenkin sivistymätöntä ja junttimaista. Jokainen saa treffata ketä haluaa ja jokaiselle on joku. Seksiä tai ei, muille se ei kuulu. Ja vielä lopuksi pakko sanoa, että viidenkympin villitys - 50 -miehet, jättäkää ne moottoripyörät niistä profiilikuvista. It´s so last season.

      • whatson

        Jokaiselle tulee ajatus- ja kirjoitusvirheitä, mutta jokainen tuon kirjoitushäiriön myös tästä aloituksesta nopeasti tajuaa. Mistään katkeroitumisesta ei tarvitse olla kysymys. Olen etsinyt juuri tuon ikäisistä naisista, ja havaintona paremminkin sääntö kuin poikkeus: nämä naiset hakevat jopa 20 v itseään nuoremmista alkaen ja harvoin yläraja ylittää omaa ikää. Tietenkään en ole tutkinut kuin niitä profiileja, jotka vastaavat omia mittoja ja joitakin muita yhtäläisiä ominaisuuksia. Tuskin miehetkään ovat vaatimattomampia vaatimaan, joten löytämisen todennäköisyys on lähes olematon ja molemminpuolista. Onneksi elävän elämän tilanteissa naiset eivät selvästikään ole yhtä tiukkoja ikäkriteereissään. Mutta erityisen hyvällä onnella voi nettiinkin laskettuun koukkuun joku tarttua.

        Harrastusympäristöstä otettu kokovartalokuva on mielestäni varmemmin toimiva kuin pelkkä kasvokuva. Etkö juuri itse sanonut so what, jos jonkun profiili ei miellytä.


    • wilssoni2

      Minut bongasi itseäni nuorempi mies. Eipä tuo parin vuoden ikäero haittaa elämäämme lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe