voisiko tämä toimia ?

edfgbhnm

Olen miettinyt paljon kaukosuhteita ja olen vain miettinyt niitä huonoja puolia siinä . Mutta olen rakastunut jätkään joka asuu 600km päässä minusta , meillä on ollut juttua useita kuukausia ja hänkin on kertonut rakastavansa minua olemme nähneet muutaman kerran . poika on 17 ja minä olen 15 voisikohan tämä juttu toimia mitenkään vaikka välimatkaa on todella paljon ?

6

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukosuhteessa elävä

      Olen seurustellut kaksi vuotta turkkilaisen miehen kanssa. Minä luotan häneen 100%, koska olen tavannut hänen vanhempansa ja n. 98% hyvin suuresta suvusta. Tapasin hänen vanhempansa kun olimme seurustelleet noin puolivuotta. En tiedä milloin hän kertoi vanhemmileen minusta, sillä kynnys on kertomiselle on ollut kovat. (Turkissa vanhempien mielipide on ratkaiseva asia). Näemme toisiamme 3-4 kertaa vuodessa, silloin olen 2-5 viikkoa hänen luonaan. Hänen sukunsa rakastaa minua hyvin paljon ja aiomme mennä naimisiin kunhan hän on käynyt armeijan. Ikävä on aina suuri kun lähden Turkista, mutta pidämme jatkuvasti yhteyttä.

      Suhteen toimivuus riippuu siitä voitko oikeasti luottaa tähän poikaan.Jos sinun poikaystäväsi on esim. baarissa töissä hänellä voi olla usempi tyttöystävä joita kaikkia hän vannoo rakastavansa. Sinun pitää tehdä hänen kanssaan pelisäännöt selväksi. minä olin 16-vuotias kun tapasin hänet. Iällä ei ole väliä jos todella rakastaa toista. Sinun on myös otettava hänen oma kulttuurinsa huomioon kaikessa mitä teet. Teidän on myös puhuttava vakasti tulevaisuudesta. Jos suhteenne päättyy aikanaan avioliittoon muuttaako hän Suomeen vai muutatko sinä sinne.

      Vastaus kysymykseesi on kyllä se voi toimia. teillä välimatkaa on vain 600km meillä yli 3000km. välimatka ei ole este se on vain hidaste. Jos jaksaa, toivoo,kykenee todella rakastamaan ja luottamaan toiseen mikään ei ole tässä elämässä mahdotonta.

    • edfgbhnm

      luotan jätkään 100% mutta en tiedä edes miten kertoisin omille vanhemmilleni tästä kun ne ei tiedä vielä mitään ....

      • kaukosuhteessa elävä

        Minkä maalainen tämä poika on?.

        Minä kerroin äidilleni melkein heti. Isäni sai tietää vasta muutamien viikkojen jälkeen. Isäni ei oikeen vieläkään hyväksy poikaystävääni. Et voi tietää vanhempiesi reagtioita poikaa ja suhdettanne kohtaan jos et kerro heille. Äitini tapasi miesystäväni samana kesänä. Hän pitää hänestä hyvin paljon. Isäni ei periaatteesta pidä hänestä, koska hän on turkkilainen.

        Sinä voit vaikka heti huomenna pyytää vanhempasi yhteen ja kertoa heille. Kerro hienovaraisesti ja selkeästi asiasi. Älä tiputa sitä kuin pommia ja poistu paikalta. Kerrot että sinulla on poikaystävä ja pidät hänestä hyvin paljon. vanhemmiltasi tulee varmasti paljon kysymyksiä.

        Minun isäni laukoi minulle samoja ennakkoluuloja, mitä kaikki suomalaiset ajattelevat turkkilaisista. ja hän tekee niin edelleen. Jätän ne omaan arvoonsa enää en jaksa edes kuunnella, sillä minä tiedän miten asia todellisuudessa on.

        Sinäkin tiedät miten asiat on. Älä lannistu tai suutu jos saat negatiivista palautetta, sillä he eivät tiedä millainen poikaystäväsi todellisuudessa on. älä varsinkaan ala kärkkäästi puollustamaan poikaystävääsi negatiivisilta palautteilta sillä luultavasti provosoit palautteen antajaa jatkamaan. Ole rauhallinen ja anna sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos.

        Isäni on jo oppinut ettei miesystäväni ole katoamassa minnekkään.


    • edfgbhnm

      Tämä poika on iha suomalainen asuu kuitenkin täysin eripuolella suomea missä itse asun .

      • Kaukosuhteessa elävä

        Suomalainen...Teillähän asia on sitte yllättävän yksinkertainen. ei ole kielimuuria tai erilaista kulttuuria.


    • edfgbhnm

      nii no se on kyllä totta mutta siltikin tuntuu jotenkin kauheen hankalalta kun hän asuu niin kaukana ja en ole edes pystynyt vielä kertomaan vanhemmilleni tästä ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe