Olen miettinyt paljon kaukosuhteita ja olen vain miettinyt niitä huonoja puolia siinä . Mutta olen rakastunut jätkään joka asuu 600km päässä minusta , meillä on ollut juttua useita kuukausia ja hänkin on kertonut rakastavansa minua olemme nähneet muutaman kerran . poika on 17 ja minä olen 15 voisikohan tämä juttu toimia mitenkään vaikka välimatkaa on todella paljon ?
voisiko tämä toimia ?
edfgbhnm
6273
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
Vastaukset 6
Vanhimmat
Olen seurustellut kaksi vuotta turkkilaisen miehen kanssa. Minä luotan häneen 100%, koska olen tavannut hänen vanhempansa ja n. 98% hyvin suuresta suvusta. Tapasin hänen vanhempansa kun olimme seurustelleet noin puolivuotta. En tiedä milloin hän kertoi vanhemmileen minusta, sillä kynnys on kertomiselle on ollut kovat. (Turkissa vanhempien mielipide on ratkaiseva asia). Näemme toisiamme 3-4 kertaa vuodessa, silloin olen 2-5 viikkoa hänen luonaan. Hänen sukunsa rakastaa minua hyvin paljon ja aiomme mennä naimisiin kunhan hän on käynyt armeijan. Ikävä on aina suuri kun lähden Turkista, mutta pidämme jatkuvasti yhteyttä.
Suhteen toimivuus riippuu siitä voitko oikeasti luottaa tähän poikaan.Jos sinun poikaystäväsi on esim. baarissa töissä hänellä voi olla usempi tyttöystävä joita kaikkia hän vannoo rakastavansa. Sinun pitää tehdä hänen kanssaan pelisäännöt selväksi. minä olin 16-vuotias kun tapasin hänet. Iällä ei ole väliä jos todella rakastaa toista. Sinun on myös otettava hänen oma kulttuurinsa huomioon kaikessa mitä teet. Teidän on myös puhuttava vakasti tulevaisuudesta. Jos suhteenne päättyy aikanaan avioliittoon muuttaako hän Suomeen vai muutatko sinä sinne.
Vastaus kysymykseesi on kyllä se voi toimia. teillä välimatkaa on vain 600km meillä yli 3000km. välimatka ei ole este se on vain hidaste. Jos jaksaa, toivoo,kykenee todella rakastamaan ja luottamaan toiseen mikään ei ole tässä elämässä mahdotonta.
luotan jätkään 100% mutta en tiedä edes miten kertoisin omille vanhemmilleni tästä kun ne ei tiedä vielä mitään ....
Minkä maalainen tämä poika on?.
Minä kerroin äidilleni melkein heti. Isäni sai tietää vasta muutamien viikkojen jälkeen. Isäni ei oikeen vieläkään hyväksy poikaystävääni. Et voi tietää vanhempiesi reagtioita poikaa ja suhdettanne kohtaan jos et kerro heille. Äitini tapasi miesystäväni samana kesänä. Hän pitää hänestä hyvin paljon. Isäni ei periaatteesta pidä hänestä, koska hän on turkkilainen.
Sinä voit vaikka heti huomenna pyytää vanhempasi yhteen ja kertoa heille. Kerro hienovaraisesti ja selkeästi asiasi. Älä tiputa sitä kuin pommia ja poistu paikalta. Kerrot että sinulla on poikaystävä ja pidät hänestä hyvin paljon. vanhemmiltasi tulee varmasti paljon kysymyksiä.
Minun isäni laukoi minulle samoja ennakkoluuloja, mitä kaikki suomalaiset ajattelevat turkkilaisista. ja hän tekee niin edelleen. Jätän ne omaan arvoonsa enää en jaksa edes kuunnella, sillä minä tiedän miten asia todellisuudessa on.
Sinäkin tiedät miten asiat on. Älä lannistu tai suutu jos saat negatiivista palautetta, sillä he eivät tiedä millainen poikaystäväsi todellisuudessa on. älä varsinkaan ala kärkkäästi puollustamaan poikaystävääsi negatiivisilta palautteilta sillä luultavasti provosoit palautteen antajaa jatkamaan. Ole rauhallinen ja anna sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos.
Isäni on jo oppinut ettei miesystäväni ole katoamassa minnekkään.
Tämä poika on iha suomalainen asuu kuitenkin täysin eripuolella suomea missä itse asun .
Suomalainen...Teillähän asia on sitte yllättävän yksinkertainen. ei ole kielimuuria tai erilaista kulttuuria.
nii no se on kyllä totta mutta siltikin tuntuu jotenkin kauheen hankalalta kun hän asuu niin kaukana ja en ole edes pystynyt vielä kertomaan vanhemmilleni tästä ..