olenko mustasukkainen?

Jaasilleeeeeen

Olemme olleet noin 4kk yhdessä tyttöystäväni kans ja suoraan sanoen pikkasen häiritsee kaikki säädöt siellä omassa kaupungissa. Minulla ei pahemmin ole naiskavereita joten saattaa olla yksipuolinenkin näkemys asiasta ja en välttämättä tajua kaikkee. Mut siis häiritsee että tyttöystäväni monet eksät ovat yhteydessä koko ajan, käyvät ajelulla yms sillon kun en ole siellä. Jos olen siellä niin sillonkin pitää facebookissa jutella kaikille ja viestitellä joskus jopa soittelee muille jätkille.

Olen varmaan mustasukkainen mut en oikeen ymmärrä miksi pitää eksiin pitää yhteyttä joka päivä ja soitella. Olimme hänen kans festareilla, siellä hänen yksi eksistä lähetti viestin että nähdään. Käski minun jäädä kauemmas siitä, menin sit lähemmäs ja tämä jätkä kävi kosketteleen tyttöystävää. Sanoin sit et nyt lähdetään vittuun ennen ku kilahdan tolle jätkälle ja sanoi vaan että kohta. Häiritsee oikeesti että ehdottelevat melko suoraankin kaikkee hänelle ja aina välillä hän laittaa facebookissa parisuhde kohdan tyhjäksi.

Vittu en tiiä on niin vaikee olo kun väittää että minä tekisin täällä jotain koko aika joidenkin kans. En todellakaan voisi pettää ikinä tai edes miettiä semmosta. Olen varmaan mustasukkainen mut en haluais olla. Tuntuu vaan silti vitun oudolta, ei minun tarvitse eksiin pitää mitään yhteyttä tai muutenkaan yhtään mitään. Kai se joillekkin on hyväkin semmonen.

Sanokaa miten voisin olla tommosesta välittämättä koska en halua olla mustis?

Olemme myös muuttamassa muutaman kuukauden sisään yhteen niin ehkä sit helpottuu.

5

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • APAPAPAPaloittaja

      Joo niin saa myös vastata jos kiinnostaa...

    • Mumisi

      Kiinnostaa, joten vastaan : )

      Oletko kertonut tyttöystävällesi mikä sinua ärsyttää eksissä? Koska jos hän koskettelee eksiään on ihan luontevaa että tulet mustasukkaiseksi. Eika sinun tyttöystävääsi saa muut mennä koskettelmaan.

      Mutta. Tietenkin tämä voi olla ihan viatontakin, jos ovat eronneet ystävinä ja tyttöystäväsi on sellainen ihminen joka koskettelee myös ystäviään. Kannattaisi kysyä tai itse seurata miten käyttäytyy ystäviensä - siis muiden kuin eksien kanssa. Jos elkeet on samat, luultavasti kyse on vain henkilöstä joka osoittaa tunteensa fyysisesti myös kavereilleen, eikä siinä sen ihmeellisempää, tietenkin jos kerrot että tämä tekee sinusta mustiksen, voi hän yrittää hillitä käytöstään.

      Ja jos olet rehellisesti kertonut hänelle kuinka ikävää sinusta on että tyttöystäväsi on näin läheinen eksiensä kanssa, voisit kysellä eikö hänellä ole muita ystäviä?

      Viimeiseksi sitten se kylmä totuus, että yleensä pettäjät syyttävät omaa kumppaniaan omasta rikoksestaan. Eli kuvittelevat että muutkin tekevät sitä mihin itse syyllistyvät. Näillä tiedoilla vähän vaikea tietää onko kyse tästä vai epäileekö tyttöystäväsi sitten turhia.

    • zipsukka123

      Puhu tyttöystävällesi tuntemuksistasi. Mustasukkaisuuden tunteet ovat ihan luonnollisia jos kumppani on noin paljon tekemisissä exiensä kanssa, ja on vielä tiedossa että nämä ehdottelevat ja on koskettelua tms. Ei sinun tarvitse olla välittämättä asiasta. Herättäähän se harmitusta. Miltä hänestä tuntuisi tilanteessasi? Mitä varten hän vielä on tekemisissä sellaisten exiensä kanssa jotka ehdottelevat vielä jotakin, hänenä yrittäisin keskittyä teidän suhteeseenne. Liiallinen exien kanssa kanssakäyminen voi haitata nykyiseen suhteeseen sitoutumista tahtomattakin. Jos tyttöystäväsi on sinua pettänyt, älä anna sydämesi särkyä, se nainen ei ole arvoisesi. Mutta toivotaan että asia ei ole niin.

    • deedees

      Jos nyt etsisit itsellesi naisen joka kunnioittaa parisuhdetta ja seurustelukumppania. Nykyinen tyttöystäväsi ei tuota joko käsitä tai pelaa ihmissuhdepelejään.

      Etsi onnesi muualta ennekuin keität sopan josta tulee vain ongelmia.

    • itse en kyllä sietäis moista, en ainakaan ole missään tekemisisää eksiini jos on uusi mies, niin häneen keskityn enkä muita silloin katselekaa,,,, exät on exiä syystä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe