olenko mustasukkainen?

Jaasilleeeeeen

Olemme olleet noin 4kk yhdessä tyttöystäväni kans ja suoraan sanoen pikkasen häiritsee kaikki säädöt siellä omassa kaupungissa. Minulla ei pahemmin ole naiskavereita joten saattaa olla yksipuolinenkin näkemys asiasta ja en välttämättä tajua kaikkee. Mut siis häiritsee että tyttöystäväni monet eksät ovat yhteydessä koko ajan, käyvät ajelulla yms sillon kun en ole siellä. Jos olen siellä niin sillonkin pitää facebookissa jutella kaikille ja viestitellä joskus jopa soittelee muille jätkille.

Olen varmaan mustasukkainen mut en oikeen ymmärrä miksi pitää eksiin pitää yhteyttä joka päivä ja soitella. Olimme hänen kans festareilla, siellä hänen yksi eksistä lähetti viestin että nähdään. Käski minun jäädä kauemmas siitä, menin sit lähemmäs ja tämä jätkä kävi kosketteleen tyttöystävää. Sanoin sit et nyt lähdetään vittuun ennen ku kilahdan tolle jätkälle ja sanoi vaan että kohta. Häiritsee oikeesti että ehdottelevat melko suoraankin kaikkee hänelle ja aina välillä hän laittaa facebookissa parisuhde kohdan tyhjäksi.

Vittu en tiiä on niin vaikee olo kun väittää että minä tekisin täällä jotain koko aika joidenkin kans. En todellakaan voisi pettää ikinä tai edes miettiä semmosta. Olen varmaan mustasukkainen mut en haluais olla. Tuntuu vaan silti vitun oudolta, ei minun tarvitse eksiin pitää mitään yhteyttä tai muutenkaan yhtään mitään. Kai se joillekkin on hyväkin semmonen.

Sanokaa miten voisin olla tommosesta välittämättä koska en halua olla mustis?

Olemme myös muuttamassa muutaman kuukauden sisään yhteen niin ehkä sit helpottuu.

5

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • APAPAPAPaloittaja

Joo niin saa myös vastata jos kiinnostaa...

• Mumisi

Kiinnostaa, joten vastaan : )

Oletko kertonut tyttöystävällesi mikä sinua ärsyttää eksissä? Koska jos hän koskettelee eksiään on ihan luontevaa että tulet mustasukkaiseksi. Eika sinun tyttöystävääsi saa muut mennä koskettelmaan.

Mutta. Tietenkin tämä voi olla ihan viatontakin, jos ovat eronneet ystävinä ja tyttöystäväsi on sellainen ihminen joka koskettelee myös ystäviään. Kannattaisi kysyä tai itse seurata miten käyttäytyy ystäviensä - siis muiden kuin eksien kanssa. Jos elkeet on samat, luultavasti kyse on vain henkilöstä joka osoittaa tunteensa fyysisesti myös kavereilleen, eikä siinä sen ihmeellisempää, tietenkin jos kerrot että tämä tekee sinusta mustiksen, voi hän yrittää hillitä käytöstään.

Ja jos olet rehellisesti kertonut hänelle kuinka ikävää sinusta on että tyttöystäväsi on näin läheinen eksiensä kanssa, voisit kysellä eikö hänellä ole muita ystäviä?

Viimeiseksi sitten se kylmä totuus, että yleensä pettäjät syyttävät omaa kumppaniaan omasta rikoksestaan. Eli kuvittelevat että muutkin tekevät sitä mihin itse syyllistyvät. Näillä tiedoilla vähän vaikea tietää onko kyse tästä vai epäileekö tyttöystäväsi sitten turhia.

• zipsukka123

Puhu tyttöystävällesi tuntemuksistasi. Mustasukkaisuuden tunteet ovat ihan luonnollisia jos kumppani on noin paljon tekemisissä exiensä kanssa, ja on vielä tiedossa että nämä ehdottelevat ja on koskettelua tms. Ei sinun tarvitse olla välittämättä asiasta. Herättäähän se harmitusta. Miltä hänestä tuntuisi tilanteessasi? Mitä varten hän vielä on tekemisissä sellaisten exiensä kanssa jotka ehdottelevat vielä jotakin, hänenä yrittäisin keskittyä teidän suhteeseenne. Liiallinen exien kanssa kanssakäyminen voi haitata nykyiseen suhteeseen sitoutumista tahtomattakin. Jos tyttöystäväsi on sinua pettänyt, älä anna sydämesi särkyä, se nainen ei ole arvoisesi. Mutta toivotaan että asia ei ole niin.

• deedees

Jos nyt etsisit itsellesi naisen joka kunnioittaa parisuhdetta ja seurustelukumppania. Nykyinen tyttöystäväsi ei tuota joko käsitä tai pelaa ihmissuhdepelejään.

Etsi onnesi muualta ennekuin keität sopan josta tulee vain ongelmia.

• itse en kyllä sietäis moista, en ainakaan ole missään tekemisisää eksiini jos on uusi mies, niin häneen keskityn enkä muita silloin katselekaa,,,, exät on exiä syystä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe