Rakastan tummasilmäisiä naisia jotka näyttää Ulkomaalaisilta!

Simon Carter

Oma ihannenaiseni löytyy ehdottomasti tummasilmäisistä naisista. Suomessakin on näitä tummasilmäisiä jotka näyttää Ulkomaalaiselta romani naiselta tämän johdosta vaikka olisi Suomalainen. Nämä on todella hottiksia ulkonäöltään. Monissa muissakin naisissa on hyviä mutta nuo on ihannenaisiani ehdottomasti. Todella hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia nämä tummasilmäiset ja tummat naiset. Ne kun on sellaisen tuhman näköisiäkin niin se lisää seksuaalista kiinostusta huomattavasti entisestään koska pidän tuhmista tytöistä eniten. Ruotsin laivalla oon paljon nähnyt näitä naisia.

16

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monex on

      Lappalaiset..oamnit..muut ruskeaveriköt..onhan noitakin..

    • läpppä

      Oma ihannemieheni löytyy ehdottomasti tummakullisista miehistä.

    • uiuiuiuiuiuiui

      samaa mieltä aloittajan kanssa! tummissa naisissa on sekin hyvä puoli että näyttävät usein hyvältä myös ilman meikkiä toisin kuin haalean vaaleat blondit.

    • dds11

      ja se karvoitus..

      • karvoissa on karisma

        Olet säälittävä kateellinen raukka! Karvoituksen saa aina ajettua pois, mutta minkäs teet sille jos omaat ohuet maantienväriset kulahtaneet haituvat, mitäs teet jos tukka ei vaan kasva!?? Se vasta on huonompi homma,, elää niitten säälittävien ohuiden mitäänsanomattomien haituvien kera! Karvoissa on karismaa!,


      • Anonyymi

        Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista

        *Karvainen


    • dklvikmfl

      Ei kaikilla tummilla ole voimakasta karvoitusta, esimerkiksi latinoilla tai Intialaisilla kylläkin mutta ei Suomalaisilla yleensä.

    • Värmaailma

      Eihän se tummuus yksin tee vielä kuuniiksi tai hottikseksi. Olen kyllä nähnyt tummissa niin kauniita kuin todella rumiakin naisia. Tietenkin tumma saattaa näyttää jokseenki eskoottiselta ainakin suomessa jossa on paljon vaaleita ihmisiä.

      • TummaVaaleaPunapää

        Ylipäätään hiusväri ei tee ketään kauniiksi, mutta tummuus yhdistettynä kauniisiin kasvoihin on kyllä viehättävää.


    • Rick!

      Kyllä tummasilmäinen tai ruskeasilmäinen nainen on seksikkäimpiä naisia joita on markkinoilla. Siis on muissakin hyviä en minä sitä sano,mutta kyllä nuo tumma/ruskeasilmäiset tytöt vie voiton. Kouluissahan noita näkee sekä joillakin työpaikoilla ja näyttävät Ulkomaalaisilta. Ja joissakin vaaleissa on myös todella kauniita sinisilmäisiä naisia myös todettakoon samalla myös tämä. Mutta se tummasilmäinen/ruskeasilmäinen nainen on todella eksoottinen ja salaperäisen näköinen todella seksikäs olento täällä maan päällä.

    • Ruskeasilmäinen N

      Rakastan kauluspaitaisia valkkaajamiehiä,jotka perä kammarissaan katsovat vanhoja Varustamon jaksoja nauhalta ja ihailevat Kaunareiden Bill Spencer Jr.ää!

    • hehehe!

      Jee! Mulla on tummanruskeat silmät!

    • mie

      Mulla tumma tukka ja tummat silmät ja olen suomalainen.Pituutta 167cm ja norm, paino,Kurvikas.Ja kuitenkin yksin.

    • Anonyymi

      sinisilmäiset isotissiset blondit on seksikkäimpiä.

      • Anonyymi

        Eipäs ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe