Oma ihannenaiseni löytyy ehdottomasti tummasilmäisistä naisista. Suomessakin on näitä tummasilmäisiä jotka näyttää Ulkomaalaiselta romani naiselta tämän johdosta vaikka olisi Suomalainen. Nämä on todella hottiksia ulkonäöltään. Monissa muissakin naisissa on hyviä mutta nuo on ihannenaisiani ehdottomasti. Todella hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia nämä tummasilmäiset ja tummat naiset. Ne kun on sellaisen tuhman näköisiäkin niin se lisää seksuaalista kiinostusta huomattavasti entisestään koska pidän tuhmista tytöistä eniten. Ruotsin laivalla oon paljon nähnyt näitä naisia.
Rakastan tummasilmäisiä naisia jotka näyttää Ulkomaalaisilta!
16
564
Vastaukset
- monex on
Lappalaiset..oamnit..muut ruskeaveriköt..onhan noitakin..
- läpppä
Oma ihannemieheni löytyy ehdottomasti tummakullisista miehistä.
- uiuiuiuiuiuiui
samaa mieltä aloittajan kanssa! tummissa naisissa on sekin hyvä puoli että näyttävät usein hyvältä myös ilman meikkiä toisin kuin haalean vaaleat blondit.
- dds11
ja se karvoitus..
- karvoissa on karisma
Olet säälittävä kateellinen raukka! Karvoituksen saa aina ajettua pois, mutta minkäs teet sille jos omaat ohuet maantienväriset kulahtaneet haituvat, mitäs teet jos tukka ei vaan kasva!?? Se vasta on huonompi homma,, elää niitten säälittävien ohuiden mitäänsanomattomien haituvien kera! Karvoissa on karismaa!,
- Anonyymi
Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista
*Karvainen
- dklvikmfl
Ei kaikilla tummilla ole voimakasta karvoitusta, esimerkiksi latinoilla tai Intialaisilla kylläkin mutta ei Suomalaisilla yleensä.
- Värmaailma
Eihän se tummuus yksin tee vielä kuuniiksi tai hottikseksi. Olen kyllä nähnyt tummissa niin kauniita kuin todella rumiakin naisia. Tietenkin tumma saattaa näyttää jokseenki eskoottiselta ainakin suomessa jossa on paljon vaaleita ihmisiä.
- TummaVaaleaPunapää
Ylipäätään hiusväri ei tee ketään kauniiksi, mutta tummuus yhdistettynä kauniisiin kasvoihin on kyllä viehättävää.
- Rick!
Kyllä tummasilmäinen tai ruskeasilmäinen nainen on seksikkäimpiä naisia joita on markkinoilla. Siis on muissakin hyviä en minä sitä sano,mutta kyllä nuo tumma/ruskeasilmäiset tytöt vie voiton. Kouluissahan noita näkee sekä joillakin työpaikoilla ja näyttävät Ulkomaalaisilta. Ja joissakin vaaleissa on myös todella kauniita sinisilmäisiä naisia myös todettakoon samalla myös tämä. Mutta se tummasilmäinen/ruskeasilmäinen nainen on todella eksoottinen ja salaperäisen näköinen todella seksikäs olento täällä maan päällä.
- Ruskeasilmäinen N
Rakastan kauluspaitaisia valkkaajamiehiä,jotka perä kammarissaan katsovat vanhoja Varustamon jaksoja nauhalta ja ihailevat Kaunareiden Bill Spencer Jr.ää!
- hehehe!
Jee! Mulla on tummanruskeat silmät!
- mie
Mulla tumma tukka ja tummat silmät ja olen suomalainen.Pituutta 167cm ja norm, paino,Kurvikas.Ja kuitenkin yksin.
- Anonyymi
sinisilmäiset isotissiset blondit on seksikkäimpiä.
- Anonyymi
Eipäs ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177