Rakastan tummasilmäisiä naisia jotka näyttää Ulkomaalaisilta!

Simon Carter

Oma ihannenaiseni löytyy ehdottomasti tummasilmäisistä naisista. Suomessakin on näitä tummasilmäisiä jotka näyttää Ulkomaalaiselta romani naiselta tämän johdosta vaikka olisi Suomalainen. Nämä on todella hottiksia ulkonäöltään. Monissa muissakin naisissa on hyviä mutta nuo on ihannenaisiani ehdottomasti. Todella hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia nämä tummasilmäiset ja tummat naiset. Ne kun on sellaisen tuhman näköisiäkin niin se lisää seksuaalista kiinostusta huomattavasti entisestään koska pidän tuhmista tytöistä eniten. Ruotsin laivalla oon paljon nähnyt näitä naisia.

16

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monex on

Lappalaiset..oamnit..muut ruskeaveriköt..onhan noitakin..

• läpppä

Oma ihannemieheni löytyy ehdottomasti tummakullisista miehistä.

• uiuiuiuiuiuiui

samaa mieltä aloittajan kanssa! tummissa naisissa on sekin hyvä puoli että näyttävät usein hyvältä myös ilman meikkiä toisin kuin haalean vaaleat blondit.

• dds11

ja se karvoitus..

• karvoissa on karisma

Olet säälittävä kateellinen raukka! Karvoituksen saa aina ajettua pois, mutta minkäs teet sille jos omaat ohuet maantienväriset kulahtaneet haituvat, mitäs teet jos tukka ei vaan kasva!?? Se vasta on huonompi homma,, elää niitten säälittävien ohuiden mitäänsanomattomien haituvien kera! Karvoissa on karismaa!,

• Anonyymi

Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista

*Karvainen

• dklvikmfl

Ei kaikilla tummilla ole voimakasta karvoitusta, esimerkiksi latinoilla tai Intialaisilla kylläkin mutta ei Suomalaisilla yleensä.

• Värmaailma

Eihän se tummuus yksin tee vielä kuuniiksi tai hottikseksi. Olen kyllä nähnyt tummissa niin kauniita kuin todella rumiakin naisia. Tietenkin tumma saattaa näyttää jokseenki eskoottiselta ainakin suomessa jossa on paljon vaaleita ihmisiä.

• TummaVaaleaPunapää

Ylipäätään hiusväri ei tee ketään kauniiksi, mutta tummuus yhdistettynä kauniisiin kasvoihin on kyllä viehättävää.

• Rick!

Kyllä tummasilmäinen tai ruskeasilmäinen nainen on seksikkäimpiä naisia joita on markkinoilla. Siis on muissakin hyviä en minä sitä sano,mutta kyllä nuo tumma/ruskeasilmäiset tytöt vie voiton. Kouluissahan noita näkee sekä joillakin työpaikoilla ja näyttävät Ulkomaalaisilta. Ja joissakin vaaleissa on myös todella kauniita sinisilmäisiä naisia myös todettakoon samalla myös tämä. Mutta se tummasilmäinen/ruskeasilmäinen nainen on todella eksoottinen ja salaperäisen näköinen todella seksikäs olento täällä maan päällä.

• Ruskeasilmäinen N

Rakastan kauluspaitaisia valkkaajamiehiä,jotka perä kammarissaan katsovat vanhoja Varustamon jaksoja nauhalta ja ihailevat Kaunareiden Bill Spencer Jr.ää!

• hehehe!

Jee! Mulla on tummanruskeat silmät!

• mie

Mulla tumma tukka ja tummat silmät ja olen suomalainen.Pituutta 167cm ja norm, paino,Kurvikas.Ja kuitenkin yksin.

• Anonyymi

sinisilmäiset isotissiset blondit on seksikkäimpiä.

• Anonyymi

Eipäs ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3245
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2303
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1785
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1271
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe