Niistä helvatan kuvista vielä kerran!

Pallinaamako??

Sanokaapa nyt naiset, millaisen miehen kuvassa täytyy olla, että kelpaa? Kuva tuntuu olevan täällä kaiken mitta.

Uskomatonta, kun lähettää viestiä toisensa jälkeen (ja vieläpä asiallista), ei kuulu yhtään mitään. Jos profiili on ilman kuvaa, tulee vastauksia kohtuullisesti ja profiilia kehutaan, mutta tällöinkin yhteydenpito loppuu heti, kun lähettää kuvan.

Tiukkaa on meno nyky-Suomessa.

21

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kan t

ei tiukkaa mut tarkkaa onku silimät pysyy focukses eikä mitään hauen silimiä silmät sielun peili

• pinnallista touhua

Sama se on miesten kanssa...kuvan lähettämisen jälkeen juttu loppuu kuin seinään. Kummallista kun livenä kelpaa mutta Suomi24:n treffipalstalla ei. Joten profiilia en enää pidä kun flaksi käy paremmin face-to-face :) Parhain tapaus sattui kun oltiin "täällä" tavattu ja mies hiljeni kuvan jälkeen. Satuimmepa sitten tapaamaan tuolla livessä ihan vahingossa niin sitten oltiin kyllä treffeille pyytämässä.. pyh.. En lähtenyt.

• Pallinaamako??

Vielä osaltani kommenttinä, että kyllä toki ulkonäölllä on aina jokin merkitys näissä kuvioissa, mutta ihmetyttää sen älytön painoarvo. Itselle merkkaa paljon myös habitus: puhetapa, itseilmaisu, hymyilevyys jne. Näitä asioita ei voi todeta kuvasta.Hyvin harvoin olen pelkän kuvan perusteella jättänyt ketään rannalle.

Tämä suomi24 on treffipalstana mielestäni kehno; paljon parempiakin löytyy. Täällä on kyllä massaa hyvinkin paljon, mutta mihinkään ei asiat etene...

• Allekirjoitan kyllä tämän. En edes yritä kehua itseäni komeaksi, mutta en myöskään ole luotaantyöntävä. Sitten tulee juuri tätä: lähetä asiallinen viesti, jolla koitetaan saada toiselta edes joku reaktio. Siis tyyliin olen kiinnostunut, miten olis? Kohde käy profiilissa, mutta ei vaivaudu ees vastaamaan ei kiitos. Samaa tullut myös muilla palstoilla. Esittelyteksti poikii vastauksia, mutta kuvan jälkeen hiljenee täysin.

• näin se menee

Yritätte liian kauniita naisia - tai muutoin tasoanne korkeammalla olevia. Simple as that.

• No mulla oli kuva 4 vuoden ajan ja sain peräti 0 vastausta. Tiukkaa on tosiaan..

• Ugh,olen puhunut

Älkää ajatelko liian paljon niitä kuvia...
      Tapasin täällä miehen jolla ei ollut kuvaa profiilissa kuten ei minullakaan,
      läheteltiin muutama viesti, kumpikaan ei edes pyytänyt toiselta kuvaa, mentiin
      treffeille, meillä oli ihan mukavaa mutta oltiin kuitenkin liian erilaisia kuten
      molemmat huomattiin, hän oli ihan tavallisen näköinen mies, minä olen ihan tavallisen näköinen nainen. Minkä takia se kuva on joillekin niin tärkeä ??
      Kuva ei kerro ihmisestä kuin ulkonäön, ei sitä millainen ihminen on livenä.
      Ottakaa hyvät ihmiset riskejä älkääkä aina vouhottako niistä kuvista.

• eri näkökulma

Helppohan se on taviksena huudella, kun oletusarvoisesti vastaan tulee samanlainen tavis.

Jokainen kuitenkin haluaa tai toivoo itselleen kuitenkin ulkonäöllisesti saman tasoista tai paremman näköistä kumppania itselleen. Jos sattuu kuulumaan siihen parhaimman näköiseen marginaaliprosenttiin, on todennäköisyys, että sokkotreffikumppani miellyttää silmää, todella pieni. Ei kaikkien kanssa kannata laukata treffeillä. Eihän siihen aika riitä.

• sääääääd

Olen seurannut tätä touhua muutaman kuukauden ja poistin oman profiilini. Näyttää siltä että todellisia seuran hakijoita on todella vähän, ja porukka kokee tämän jonkinlaisena pelinä jossa saattaa voittaa pääpotin kunhan ei tyydy vähempään. Siksi samat kasvot vilkkuvat profiileissa kuukaudesta toiseen, peli jatkuu ja jatkuu. Sorry, ei ole mun juttu.

• 321*

Mä päädyin samaan ratkaisuun aiemmin. Peli on itse poikkaistava jos ei haluu tehdä itsestään naurettavaa deittiraakkia

• kauna_

Voisiko ne kuvat ottaa ilman aurinkolaseja???
      JA ei niitä nuoruuden kuvia... Kiitos..

• Mrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Fittu, osan slerpasta kuvan sitten s*atana!

• Siisti.

• ......

Kuva voi sitä paitsi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa. Jotkut ihan tavallisen näköiset loistavat kuvissa, ja toiset näyttää rumemmilta kuvissa kuin livenä.

Eli kannattaa valita se kuva tarkoin.

• omakuvani92

En nyt naisena voi kertoa, mutta voisin hieman selittää millainen oma kuvani on. Ei sillä nyt lottoa olla voitettu, mutta ei se kai ole ketään poiskaan pelottanut.

Itse en ainakaan ottaisi varta vasten kuvaa, jokainen varmaan tietää, että siihen tulee tietynlainen jännitys mukaan. Kuulosti se tyhmältä tai ei, sen kyllä näkee sitten kuvastakin. Kuva voi olla joskus johonkin muuhun tarkotukseen otettu profiilikuva jota ei ole tarvinnut jännittää millään tavalla. oli se sitten facebookkiin, messengeriin tai johonkin muuhun missä sitä saattaisi tarvita. Myös kaverien ottamat kuvat on hyviä, suosittelen kuitenkin pysymään kaukana niistä ryyppäysillan otoksista, en itse ainakaan haluaisi antaa sellaista ensivaikutelmaa. Se kuva on kuitenkin ensimäinen asia, mitä kuvallisesta profiilista tarkistetaan :)
      Ei se ole niin vakavaa, se vaikuttaa olevan suurin ongelma. Tuntuu välillä, että koko elämä on kiinni siitä treffipalstan kuvasta, ja nättikin nainen näyttää siltä, että hänen olonsa on epämukava, jolloin se tietty "charmikkuus" katoaa.

En ole omassa kuvassani myöskään mitenkään laittautunut, ihan perus "arkinaamalla" siinä mennään. Lienee sanomattakin selvää, että jos käyt kuvaa varten parturissa,stylistin avulla ostamassa uudet kuteet jne, toinen varmasti pettyy kun näkee sinut "peruslookissa". Ei sillä, että siinä välttämättä mitään olisi, mutta jos odotat kaakaota niin varmasti petyt jos saat pelkästään maitoa, vaikkei siinäkään mitään vikaa ole, vai?

Hymyä! Liittynee tuohon, ettei sen tarvi olla niin vakava kuva. Välillä katsellut ihan uteliaisuudesta millaisia miehiä treffeillä pyörii, voisin lyödä vetoa, että joidenkin kuva on otettu ennen/jälkeen/ hautajaisten aikana. Jos on paljon hymyilevä, muutenkin iloinen/positiivinen ihminen niin sen kyllä näkee "hyvästä" kuvasta.

Ja kuten yllä on sanottu, siisti. Kertoo ainakin minulle ihmisestä aika paljon, jos kuvassa on krapulapäivän illalla otettu kuva, ei oo käyty suihkussa ja päällä paskanen t-paita ja laittaa sen kuvan. Varmasti löytyy parempiakin kuvia :) Vaikkei siihen kuvaan kannata mitenkään erityisemmin panostaa, se on kuitenkin vapaaehtonen, että ei siihen ihan ensimäistä vastaan tulevaa kannata pistää.

Tulipas sellanen olo, että suunta on hullujen huoneelle muutaman vuoden kuluessa, kun saa kuvan valinnasta tällästä tekstiä aikaseks :D

• näinkin päin

En uskalla vastata liian komeille miehille. :) Pelkään ettei oma ulkonäköni riitä. Vaikken siis mikään susiruma ole, niin en mikään missikään, mitä varmaan vähän paremman näköiset odottavat.

• rjuhani67

Totesin itsekin viisi vuotta sitten nettideittaillessa, että kuvattomana tuli vastauksia aika paljonkin, mutta kuvan lähettämisen jälkeen musta aukko nieli kaikki vastapuolet. Nykyisin kun olen kuvallisena, niin ei tapahdu yhtä paljon katoamisia ja onhan noita yhteydenottoja tullut naisten puoleltakin.

Naisten kuvien suhteen pitää sanoa, että lähes kaikki aikoinaan ja nyt tällä kertaa tapaamani naiset ovat olleet livenä paremman näköisiä mitä kuvissa. On tullut aika isojakin positiivisia yllätyksiä. Kerran yksi jopa totesi, että miten uskalsin tulla tapaamaan, kun hänellä oli ilmoituksessa niin hirveä kuva. Hän oli muuten asiallinen ja kiinnostava, niin miksipä en olisi tavannut, kun se hänellekin sopi.

• YM

Täytyy sanoa että kuvalla on nykyään turhan suuri merkitys. Eihän kuva kerro ihmisestä vielä paljoakaan, no ulkonäön kertoo mutta ei paljon muuta. Se ulkonäkö tuntuukin nykyään olevan kaiken a ja o, varsinkin naisille, ei tälläinen tavallinen Suomalainen mies kelpaa kenellekkään, sen olen huomannut. Tosin kauneushan ilman kirurgin veistä on katoavaista ja kun moni on kakku päältä kaunis........

• vvvdvdvdvdvvvvdvdvdv

Yksikin eukko deittinetissä ilmoitti olevansa vartaloltaan normaali ja kasvokuva oli hyvin otettu, joka näytti sekin siis paremmalta kuin kuvassa.
      Treffipaikalle lyllersi sitten kovan luokan läski kireissä kuteissa, meinasi laatta lentää. Nuo v/tun kuvat ei kerro mitään ja silti valkataan aivan älyttömästi.

• tjedhfghfgt

Mies ei koskaan kysy naiselta neuvoja, miten tuollaisissa asioissa tulee toimia.

• ilahtunut+

Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta kaikki netin kautta tapaamani miehet ovat näyttäneet tavatessa huomattavasti profiilikuvaansa paremmilta. Eli ei kannata liikaa jumittua tuijottamaan sitä kuvaa. Se yksi poikkeus johtui siitä, että mies oli laittanut profiilikuvakseen noin kymmenen vuotta vanhan kuvan. Muut ovat siis olleet todella positiivisia yllätyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3546
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe