Onko naisen "ei" aina ei?

kimurantti kysymys

Vai tarkoittaako se ehkä, voipi olla, empä tiiä, saas kattoo nyt?
Ja jos kysymys kuuluu "ei kai sinulla ole mitään sitä vastaan, jos me vaikka ...",
niin onko se "ei" täysin ehdoton vastaus?
Onko se silloin oikeasti "ei", vaikka tarkoitus on täysin päinvastainen.

10

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salander*

On miehen kannalta. Tarkoitan että "ei" voi tarkoittaa naisen kannalta "ehkä" tai jopa "kyllä" ja useasti "yritä vähän kovemmin" mutta silti se tarkoittaa että sun on pysähdyttävä. Jos et tee sitä, näytät ettet kunnioita toista.

• hiuiii8

rasittavaa ett se on koko elämä tota naukumista. koska saa olla rauahassa ettei aina tota samaa-

• Jaa. Jos joku on sanonut miulle 'ei' niin olen ottanut sen kirjaimellisesti.

Enkä ole palannut asiaan enää toiste.

• No ei sit

Sama juttu. Aviossa ollessani menin viimeistään seuraavana päivänä vieraisiin.

• No ei sit kirjoitti:

Sama juttu. Aviossa ollessani menin viimeistään seuraavana päivänä vieraisiin.

Aviossa ei miulle 'ei' sanottu, lopulta jouduin sanomaan sen itse.

• Kotoisissa ja vakikuvioissa:
      Jos mies keksii hemmotella naistaan, "ei" saattaa hyvinkin muuttua kutsuksi. Esim.hellä jalka- tai hartiahieronta ja voiteen iholle levittäminen saattaa vähitellen muuttua kokovartalohieronnaksi, ja sen jälkeen kielto kumoutuu, tai saattaa jopa muuttua kutsuksi.
      Joskus miehen ystävällisesti ja yllättäen naisensa suuhun kauniilta pikkulautaselta hellästi tarjoilemat hemmotteluherkkupalat (jääkaapista), saattavat tehdä saman vaikutuksen.;)
      Erilaisia hemmottelutapoja on varmaan yhtä paljon kuin parejakin. Niitä kannattaa kokeilla.

"Ei" saattaa myös tarkoittaa, ettei naista huvita antaa, jos mies toimii kovin usein/useimmiten/aina vain omaa hyväänsä ajatellen ja omat tarpeensa tyydyttäen. - Olen kuullut ja lukenut, että on paljon miehiä, jotka pitävät itseään erinomaisina rakastajina, vaikkei heillä ole alkeellisintakaan tietoa siitä, miten nainen asiat kokee ja mitä nainen haluaisi.

Uusien tuttujen kesken:
      Miehen on paras uskoa, ellei halua joutua katumaan, tai pahimmassa tapauksessa maksamaan todella raskaat seuraamukset.

Tässä liikutaan alueella, jossa miehen osa ei todellakaan ole tasa-arvoinen.

Julkisuuteenkin on nostettu vuosien varrella monia juttuja, välillä jopa käräjäjuttuja, joissa on vain naisen sana miestä vastaan, ja oikeus on päättänyt asian naisen hyväksi.

• 20 v pihist uhri

Minun mielestä "potkojen " tyhjennys vähintään kaksikertaa viikossa, kuuluu avioliitton kasassapitävään toimintaan. Oli vaikea lähteä töihin työpaikkaan, jossa oli kaksi miestä ja 25 naista kun kanki oli kivikova sekä valtava hellyydenkaipuu.

• Nautin siitä

Totta pukiset !

Minä naisena (ihan punastuin nytten.....=)
      haluaisin sitä "aitoa" joka päivä.
      En uskalla ehdottaa kenellekään miehelle, vaikka vapaita ,tuttuja on ympärilläni,harrastuksen vuoksi useita.
      Olisi kauan ihan rimpauttaa ja pyytää mies ilta(pa..)kahville,keltään se
      ei olisi pois.

• päinvastainen EI

Ei se ainakaan silloin tarkoita jos sanotaan että EI sinun olisi tarvinnut tuhlata rahojasi kukkiin tai tähän ihanaan lahjaan, tai että EI sinun tarvitse auttaa jos et ehdi.
      Myös kyllä mä pärjään, EI mua yhtään pelota yksin tarkoittaa että seura olisi tarpeen.

• näkemysero.

-Kimurantti kysymys-
      Seksuaalista häirintää ja raiskauksia selittävät
      miehet juuri noin. Naisen ei tarkoittaakin ehkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      910
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      261
      777
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      92
      559
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      556
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      543
    Aihe