FARKUT LAIHALLE!

meeeoooww

Heeelp! Olen 155cm 42kg nainen enkä meinaa löytää mistään farkkuja. Lisäksi jalkani ovat tosi pitkät (lattiasta lonkkaan 78cm) ja lantioni erittäin kapea (82cm)
Ginasto olen löytänyt parhaimmat farkut, niitäkin tosin jouduttiin kaventamaan.. sekä tietty lastenpuolelta. :/
Oisko missään nettikaupassa hyviä farkkuja mulle?

9

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeeoooww

      Oho... tarkoitin siis että lattiasta nivusiin 78cm :D

    • Otan osaa

      Ei varmaan aikuisten malleista löydy mitään kokoa sinulle, koska olet kokoa 30 tai jotain pienempää. Nuorisovaatekaupoista voi löytyä jotain ja pillifarkkumallit ovat reisistäkin kapeampia kuin vaikka bootcutit.

      Vaikeaa on hoikkien löytää farkkuja tästä lihavien ihmisten maasta.

      • Otan osaa

        Gina Tricotin farkuissa näytti olevan 24 tuuman kokoja. Muissa koot alkavat usein 25 tuumasta. Vai onko joku löytänyt muualta 24 tuuman naisten farkkuja? Lasten koot ovat usein ahtaita nivusten kohdalta.


      • Farkut <3
        Otan osaa kirjoitti:

        Gina Tricotin farkuissa näytti olevan 24 tuuman kokoja. Muissa koot alkavat usein 25 tuumasta. Vai onko joku löytänyt muualta 24 tuuman naisten farkkuja? Lasten koot ovat usein ahtaita nivusten kohdalta.

        Mulla on sama ongelma, mistään ei tunnu löytyvän farkkuja, koska olen hoikka, kapea lantio pitkät melko kapeet pitkät jalat.. Mutta sitten sovitin bikbokista farkkuja, ja istu mulle tosi hyvin! Eli sunkin ehkä kannattais käydä kokeilee sieltä! :) Suosittelen ehdottomasti, tosi hyvät jalassa!


      • Farkut <3
        Otan osaa kirjoitti:

        Gina Tricotin farkuissa näytti olevan 24 tuuman kokoja. Muissa koot alkavat usein 25 tuumasta. Vai onko joku löytänyt muualta 24 tuuman naisten farkkuja? Lasten koot ovat usein ahtaita nivusten kohdalta.

        Mulla on sama ongelma, mistään ei tunnu oikein löytyvän sopivia farkkuja hoikkuuteni, kapean lantioni pitkien aika kapeiden jalkojeni takia.. Mutta sitten kokeilin farkkuja bikbokissa ja istui kyllä tosi hyvin! Joten ehkä sinunkin kannattaisi käydä sovittamassa siellä farkkuja! :) Suosittelen ehdottomasti!


      • Jeans <3
        Otan osaa kirjoitti:

        Gina Tricotin farkuissa näytti olevan 24 tuuman kokoja. Muissa koot alkavat usein 25 tuumasta. Vai onko joku löytänyt muualta 24 tuuman naisten farkkuja? Lasten koot ovat usein ahtaita nivusten kohdalta.

        Mulla on sama ongelma, mistään ei tunnu oikein löytyvän sopivia farkkuja hoikkuuteni, kapean lantioni pitkien aika kapeiden jalkojeni takia.. Mutta sitten kokeilin farkkuja bikbokissa ja istui kyllä tosi hyvin! Joten ehkä sinunkin kannattaisi käydä sovittamassa siellä farkkuja! :) Suosittelen ehdottomasti!


      • Tekniikan ihmelapsi
        Jeans <3 kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma, mistään ei tunnu oikein löytyvän sopivia farkkuja hoikkuuteni, kapean lantioni pitkien aika kapeiden jalkojeni takia.. Mutta sitten kokeilin farkkuja bikbokissa ja istui kyllä tosi hyvin! Joten ehkä sinunkin kannattaisi käydä sovittamassa siellä farkkuja! :) Suosittelen ehdottomasti!

        Anteeksi, että tuo lähes sama viesti on tuossa peräkkäin kolme kertaa! Kännykkäni reistaili ja näytti, ettei olisi lähettänyt viestiä, joten kirjoitin sen sitten 3 kertaa uudestaan ja sitten vasta näkyi, että olikin tullut jo monta kertaa sama viesti! Ja olen niin huono näissä tekniikka jutuissa, etten saa poistettua ylimääräisiä!! :/


    • -K-

      Itse en ihan noin pieni ole mutta pieniluinen, kapea lantio, 160 cm ja 49 kiloa. Onlyn farkut koossa 25 on isoja, tai sopivia 2 tuntia pesun jälkeen.

      Leviksellä on 24 koon farkkuja, itselläni on sellaiset mutta ne ehkä sitten olisivat aloittajalle liian isot?

      Filippa K:n farkut on tosi pienikokoisia. Saan niukin naukin tummat koon 26 farkut jalkaan. Omistan myös vaaleat. Vaaleat venyy käytössä ja olisi varmasti ollut sen takia parempi kun olisin tajunnut ottaa ne kokoa pienempinä, onkohan joku materiaaliero..

      Mangon farkut myös on mun mielikuvan mukaan aika pieniä? Mun takapuoli ei muistaakseni mahtunut pienimpiin ja reisistäkin oli tosi kireät kun joskus viime vuoden puolella sovitin.

      Hinta tietysti noissa Filippa K:n ja Leviksen farkuissa voi olla kova mutta nyt just monessa paikassa olen nähnyt hyvässä alessa. Ja noita minikokoja tuntuu jäävän viimeiseksi.
      Yllämainutut Levikset ja kahdet Filippa K:t ostin heinäkuun alussa ja hintaa tuli yhteensä 135 euroa.
      Toistaiseksi olen tykännyt niistä eikä farkkupula vaivaa, toivoisin noiden myös merkin puolesta kestävän hyvänä pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe