Saako pitkä nainen käyttää korkoja?

uniikki,.

En oikeen tiedä mille palstalle tästä nyt kirjoittaisi mutta kerran tällä palstalla on kyse naisista niin kirjoitan sitten tänne. Olen 18 vuotias tyttö ja pituudeltani 179 cm. Rakastan korkoja yli kaiken ja käytänkin niitä aika paljon. Olen ruumiinrakenteeltani hoikka ja minulla on todella pitkät jalat. Omatuntoni ei ole ehkä parhaimmillaan ja kun kävelen kaupungilla tietenkin kerään katseita kun olen niin pitkä, tuntuu kuin kaikki katsoisivat minua negatiivisesti. Mitä mieltä te olette tytöistä jotka ovat todella pitkiä ja käyttävät korkoja?

16

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 180cm+korot

Korot kopisemaan vaan..ja kunhan opettelet kävelemään koroilla..ja hyvä ryhti tuo varmuutta,Älä välitä muiden happamista ilmeistä,,Minä olen 180cm ja käytän korkokenkiä ja paikassa kuin paikassa saan palvelua.Minua on vaikea olla huomaamatta :D

• rwerwfe

No tottakai käytät, jos pätkillä tulee paheksuvia katseita ne on oikeasti kateellisia...

• 11+2

Tietenkin saa. Pitkissä naisissa on joskus se ärsyttävä piirre, että häpeilevät pituuttaan. Ei se korottomissa kengissä käveleminen tee pitkästä lyhyen näköistä, mutta vähemmän naisellisen näköisen se tekee. Sitten olet vain pitkä ja tylsissä kengissä kulkeva nainen. Onko se sitten parempi kuin pitkä ja seksikkäissä koroissa kulkeva nainen?

• Luovu koroista

Enpä suosittele. Korot sopivat lyhyille tai korkeintaan normaalimittaisille. Päät kääntyvät kohdallasi, enkä yhtään ihmettele miksi.

Jos jalat ovat "lyhyet", korot antavat vaikutelman pidemmistä jaloista, mikä tutkitusti mielelyttää silmää. Pitkät jalat korot eivät yksinkertaisesti näytä hyvältä, tekevät pitkästä ylipitkän ja ei kai ne korot mikään mukavuusvaruste kenellekään ole.

• 30

Tuo on naisen mielipide. Tässä miehen: Kaikille naisille korkokengät ja minihameet.

• Luovu koroista
        30 kirjoitti:

Tuo on naisen mielipide. Tässä miehen: Kaikille naisille korkokengät ja minihameet.

Ei ollut vaan miehen

• 5+19
        Luovu koroista kirjoitti:

Ei ollut vaan miehen

Lyhyen miehen.

• Pitkät jalat + korot

Positiivinen reaktio syntyy, olen huomannut

• Seinäruusu

Anna mennä. Itsekin 179-senttinen ja korkokengät on vakivarustus baari-iltoinan, nilkkureissakin on aina vähän korkoa. Jos joku saa itsetunto-ongelmia sen vuoksi, niin se ei ole sinun ongelmasi. Tiedän tuon tunteen, että kaikki katsoisivat negatiivisesti, mutta totuus on varmasti toinen.

• Joo ei ainakaan mua haittais vaikka olis 15cm korot, sit vasta olisit suht. saman mittanen kuin itse olen kengät jalassa. Mut mikä osuu silmääni niin tuo ruumiinrakenne eli hoikkuus ei mua ainakaan miellyttäis... varmaan muut on eri mieltä mut no tää onki vaan mun mielipide.

• 20+15=35

Taisin nähdä kaksoisolentosi. Nuori nainen, todella pitkät jalat luonnostaankin, minihame ja korkokengät. Jäin naisenakin ihailemaan. Huh! Tottakai sinua katsotaan hämmästyneenä, kateellisina tai salaa ihaillen!

• kirahvikarahvi183cm

Tietysti saa :)
      Ja muutaman vuoden kuluttua huomaat ettei ne katseet ole paheksuvia vaan lähinnä uteliaita :) se miten kannat pituutesi koroilla ratkaisee sen, miltä kokonaisuus näyttää, pidä selkäsi suorana ja ole ylpeä siitä, että sinulla on pitkät ja näyttävät sääret, joita moni nainen kadehtii ja moni mies ihaliee.

Terveiset 26 vuotiaalta ja 183 senttiseltä naiselta, joka vältteli korkoja vielä ikäisenäsi vain tajutakseen, että hame ei näytä miltään ilman korkoja ;)

• vai itsetunto?

Mitä pahaa olet tehnyt? Mistä sulla huono omatunto on?

• MinäLuenLakia

Saa käyttää, ei oo laissa kielletty.
      Älä usko niitä, jotka väittää että on...

• Ei ainakaan miehet

Ei sua kukaan pahalla katso!

• Lain kirjain

Tutkittuani Suomen lakia pitkään ja hartaasti päädyin siihen tulokseen, että mikään lain kohta ei kiellä pitkältäkään naiselta oikeutta käyttää korkoja. Vastaus on siis yksiselitteisen myönteinen: kyllä saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      66
      5973
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      78
      4835
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      51
      4405
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4172
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3771
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2493
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2399
    8. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      3
      2340
    9. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      83
      2219
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      45
      2119
    Aihe