Saako pitkä nainen käyttää korkoja?

uniikki,.

En oikeen tiedä mille palstalle tästä nyt kirjoittaisi mutta kerran tällä palstalla on kyse naisista niin kirjoitan sitten tänne. Olen 18 vuotias tyttö ja pituudeltani 179 cm. Rakastan korkoja yli kaiken ja käytänkin niitä aika paljon. Olen ruumiinrakenteeltani hoikka ja minulla on todella pitkät jalat. Omatuntoni ei ole ehkä parhaimmillaan ja kun kävelen kaupungilla tietenkin kerään katseita kun olen niin pitkä, tuntuu kuin kaikki katsoisivat minua negatiivisesti. Mitä mieltä te olette tytöistä jotka ovat todella pitkiä ja käyttävät korkoja?

16

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 180cm+korot

      Korot kopisemaan vaan..ja kunhan opettelet kävelemään koroilla..ja hyvä ryhti tuo varmuutta,Älä välitä muiden happamista ilmeistä,,Minä olen 180cm ja käytän korkokenkiä ja paikassa kuin paikassa saan palvelua.Minua on vaikea olla huomaamatta :D

    • rwerwfe

      No tottakai käytät, jos pätkillä tulee paheksuvia katseita ne on oikeasti kateellisia...

    • 11+2

      Tietenkin saa. Pitkissä naisissa on joskus se ärsyttävä piirre, että häpeilevät pituuttaan. Ei se korottomissa kengissä käveleminen tee pitkästä lyhyen näköistä, mutta vähemmän naisellisen näköisen se tekee. Sitten olet vain pitkä ja tylsissä kengissä kulkeva nainen. Onko se sitten parempi kuin pitkä ja seksikkäissä koroissa kulkeva nainen?

    • Luovu koroista

      Enpä suosittele. Korot sopivat lyhyille tai korkeintaan normaalimittaisille. Päät kääntyvät kohdallasi, enkä yhtään ihmettele miksi.

      Jos jalat ovat "lyhyet", korot antavat vaikutelman pidemmistä jaloista, mikä tutkitusti mielelyttää silmää. Pitkät jalat korot eivät yksinkertaisesti näytä hyvältä, tekevät pitkästä ylipitkän ja ei kai ne korot mikään mukavuusvaruste kenellekään ole.

      • 30

        Tuo on naisen mielipide. Tässä miehen: Kaikille naisille korkokengät ja minihameet.


      • Luovu koroista
        30 kirjoitti:

        Tuo on naisen mielipide. Tässä miehen: Kaikille naisille korkokengät ja minihameet.

        Ei ollut vaan miehen


      • 5+19
        Luovu koroista kirjoitti:

        Ei ollut vaan miehen

        Lyhyen miehen.


      • Pitkät jalat + korot

        Positiivinen reaktio syntyy, olen huomannut


    • Seinäruusu

      Anna mennä. Itsekin 179-senttinen ja korkokengät on vakivarustus baari-iltoinan, nilkkureissakin on aina vähän korkoa. Jos joku saa itsetunto-ongelmia sen vuoksi, niin se ei ole sinun ongelmasi. Tiedän tuon tunteen, että kaikki katsoisivat negatiivisesti, mutta totuus on varmasti toinen.

    • Joo ei ainakaan mua haittais vaikka olis 15cm korot, sit vasta olisit suht. saman mittanen kuin itse olen kengät jalassa. Mut mikä osuu silmääni niin tuo ruumiinrakenne eli hoikkuus ei mua ainakaan miellyttäis... varmaan muut on eri mieltä mut no tää onki vaan mun mielipide.

    • 20+15=35

      Taisin nähdä kaksoisolentosi. Nuori nainen, todella pitkät jalat luonnostaankin, minihame ja korkokengät. Jäin naisenakin ihailemaan. Huh! Tottakai sinua katsotaan hämmästyneenä, kateellisina tai salaa ihaillen!

    • kirahvikarahvi183cm

      Tietysti saa :)
      Ja muutaman vuoden kuluttua huomaat ettei ne katseet ole paheksuvia vaan lähinnä uteliaita :) se miten kannat pituutesi koroilla ratkaisee sen, miltä kokonaisuus näyttää, pidä selkäsi suorana ja ole ylpeä siitä, että sinulla on pitkät ja näyttävät sääret, joita moni nainen kadehtii ja moni mies ihaliee.

      Terveiset 26 vuotiaalta ja 183 senttiseltä naiselta, joka vältteli korkoja vielä ikäisenäsi vain tajutakseen, että hame ei näytä miltään ilman korkoja ;)

    • vai itsetunto?

      Mitä pahaa olet tehnyt? Mistä sulla huono omatunto on?

    • MinäLuenLakia

      Saa käyttää, ei oo laissa kielletty.
      Älä usko niitä, jotka väittää että on...

    • Ei ainakaan miehet

      Ei sua kukaan pahalla katso!

    • Lain kirjain

      Tutkittuani Suomen lakia pitkään ja hartaasti päädyin siihen tulokseen, että mikään lain kohta ei kiellä pitkältäkään naiselta oikeutta käyttää korkoja. Vastaus on siis yksiselitteisen myönteinen: kyllä saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2327
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1530
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1484
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      339
      1298
    5. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      58
      1245
    6. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      27
      1228
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1164
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1056
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1049
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      1010
    Aihe